POMPA ABS OPEL ZAFIRA A 0273004362 90581417 (6541697077)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
40,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Kłodzko, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • producent części: opel (oryginalne OEM)

OPEL ZAFIRA A

WERSJA EUROPEJSKA ( NIE ANGLIK !!! )

SPRZEDAM ORYGINALNĄ FABRYCZNĄ CZĘŚĆ

POMPĘ ABS-U

STAN BARDZO DOBRY

100% CAŁA SPRAWNA

FABRYCZNY ORYGINAŁ

O NR; 0273004362 90581417

POSIADAM WIĘCEJ CZĘŚCI DO TEGO MODELU

PATRZ NA MOJE POZOSTAŁE AUKCJE

CZĘŚCI KUPIONE DO GODZ, 12.00

WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA

FIRMA POCZTEX KURIER 24H

CENA ZA SZTUKĘ

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT

GWARANCJA ROZRUCHOWA

GORĄCO POLECAM I ZAPRASZAM DO ZAKUPU


ZDJĘCIA PRZEDSTAWIAJĄ SPRZEDAWANY PRZEDMIOT

MASZ PYTANIA ZADZWOŃ

514-492-247
514-492-244
514-492-241
[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QZHEByCysmnF+KeqROnv­GjKDRnOLyQu0NpW0mgM/­hvKTAnHIjibxvn5JQgJk­abaVudaDzASB4lhpDUfR­s3l8aKrd7736rB7sLqzr­9qITitNQ7pFSBH0/svw=­=[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Seicars  Piotr Kwas 

ul.Tetmajera 50 

57-300 Kłodzko 


kontakt

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 17:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Przed dokonaniem zakupu proszę o zapoznanie się z treścią oferty , warunkami gwarancji i rękojmi oraz zwrotów 

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Seicars
Jaszkowa Dolna 99
57-300 Jaszkowa Dolna
PL
Dodatkowe informacje

Jako Konsument masz prawo odstąpić od umowy zakupu w Sklepie internetowym Allegro  w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy, termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym objąłeś towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru.  

 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o  odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną. Oświadczenie możesz przesłać na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  seicars1@wp.pl  lub pisemnie pocztą tradycyjną na adres 


Seicars Piotr Kwas

ul.Tetmajera 50 

57-300 Kłodzko 

z dopiskiem odstapienie od umowy zakupu 


 Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni na adres: 


Seicars 

Jaszkowa Dolna 99

57-300 Jaszkowa Dolna 

z dopiskiem : zwrot towaru 


 Zwróć uwagę na odpowiednie zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem w przesyłce. Będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Prosimy o nieprzesyłanie przesyłek „za pobraniem” oraz przesyłek na koszt odbiorcy. 


 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Odstąpienie od umowy zakupu przysługuje jedynie Konsumentów , którzy dokonali zakupu na odległość . 

W przypadku zakupu bezpośredniego i odbioru osobistego odstapienie od umowy zakupu /zwrot towaru nie jest możliwy .

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Seicars
Jaszkowa Dolna 99
57-300 Jaszkowa Dolna
PL
Dodatkowe informacje

 

Dla sprawnego przebiegu procedury reklamacyjnej, wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji  zawierało w szczególności:

  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli życzysz sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty tradycyjnej adres do korepondencji 
  • datę nabycia towaru,
  • rodzaj reklamowanego towaru,
  • dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, preferowany przez Ciebie sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie).

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

Konsument dokonując zakupu w sklepie internetowym Allegro od sprzedającego 

Seicars Piotr Kwas otrzymuje towar objety rękojmią na okres 12 miesięcy .


 W przypadku stwierdzenia waliwości towaru lub niezgodnosci towaru z zawartą umową proszę o poinformowanie sprzedawcy o wystąpieniu wady / zgłoszeniu reklamamacji lub powołaniu się na prawo rękojmi poprzez pocztę elektroniczną na adres seicars1@wp.pl lub pocztą tradycyjną na poniższy adres


Prosimy również o kontakt telefoniczny w sprawie wadliwych towarów. 

W przypadku dużych gabarytów jest możliwość skorzystania z usług kurierskich bezpośrednio na nasz koszt , jeżeli reklamacja jest uzasadniona . 


514 492 241  lub 514 492 244 lub 514 492 247 


Seicars 

Jaszkowa Dolna 99 

57-300 Jaszkowa Dolna 


z dopiskiem Reklamacja / Rękojmia 



 

Art. 558 kodeksu cywilnego

§ 1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jeżeli kupującym jest konsument, ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych w przepisach szczególnych.


Oferowane przez nas towary są używane , więc noszą slady użytkowania i zużycia .

Rękojmia dotyczy wyłącznie wad fizycznych i towarów niezgodnych z umową .


 

Art. 556 kodeksu cywilnego

§ 1. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.

W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

1)   nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

2)   nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

3)   nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

4)   została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.


Wyłącznie rękojmi 


 

Uwaga! Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli konsument w momencie zawarcia umowy wiedział o wadzie, np. towar był sprzedawany po obniżonej cenie z uwagi na określoną usterkę. Wada ta nie będzie podlegała reklamacji. 


Podstawa prawna: art. 5562, 557 §1 i 568 Kodeksu cywilnego


Warunki gwarancji /Rękojmi 


 

W wypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, konsument może żądać w pierwszej kolejności nieodpłatnej naprawy lub wymiany.

Jeśli jednak:

  • naprawa lub wymiana jest niemożliwa albo wymaga nadmiernych kosztów lub
  • sprzedawca nie zdoła uczynić zadość żądaniu naprawy lub wymiany w odpowiednim czasie lub
  • naprawa lub wymiana narażałyby konsumenta na znaczne niedogodności,

wówczas konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy


 Uwaga! Odpowiedzialność sprzedawcy nie powstanie, jeśli konsument o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć. Jeśli konsument został uprzedzony o konkretnych brakach, usterkach czy defektach rzeczy używanej, a mimo to zdecydował się rzecz taką nabyć (bo zdaniem konsumenta były one drobne, nieistotne, albo stwierdził, że usunie je we własnym zakresie), wówczas konsumentowi ochrona nie przysługuje. 


 

Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

§ 2. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.

§ 3. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

§ 4. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna


Ważne 


W przypadku odesłania towarów do sprzedawcy z tytułu Reklamacji cy też Rękojmi należy należycie zabezpieczyć do transportu tak ażeby nie uległy uszkodzeniu .


Kodeks cywilny - sprzedaż artykułów 535-581 k.c.