POLSKI parasol damski parasolka, AUTOMAT, WŁÓKNO (6541502539)

zakończona
890,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
  • Paczka48 10,50 zł
  • Pocztex Kurier48 10,50 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • waga (z opakowaniem): 0.35 [kg]
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: biel, czerń, odcienie brązu i beżu, odcienie szarości i srebra, wielokolorowy, inny kolor
  • rodzaj: automatyczny, składany, z pokrowcem

portfele@zafira.com.­pl


Tel. stacj. 22-769-77-27
(pn-pt. 9-17)


Tel. kom. 505-420-060
(pn-sb. 9-20)

Każdy zakupiony na naszej aukcji produkt możesz odebrać pod adresem:

ul. Mrówcza 243 lok 408

04-697 Warszawa

IV piętro, biurowiec na przeciwko Salonu Mercedesa

Sprawdź jak do nas dojechać

Akceptujemy:

1) Płatności przez PayU

2) Płatność "za pobraniem"

3) Gotówka przy odbiorze osobistym

4) Przelew na rachunek bankowy nr.:

24 1140 2004 0000 3602 4989 8894

Towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku:

1) Pocztą Polską

2) Kurierem Pocztex

3) Kurierem DHL

Towar wysyłamy następnego dnia po otrzymaniu wpłaty lub wybrania opcji za pobraniem.

Zakupy dokonane przed godz. 12 mogą być wysłane tego samego dnia po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym

Koszty wysyłki podane są każdorazowo w aukcji w zakładce koszty dostawy

1) Zawsze otrzymujesz paragon a na życzenie fakturę VAT

2) Masz prawo do zwrotu towaru zgodnie z regulaminem sprzedaży (pod warunkiem, że nie nosi on śladów używania). Otrzymasz wtedy zwrot gotówki na konto.

3) Szczegółowy regulamin oraz zasady zwrotów dostępne są na stronie o nas

Automatyczna składana parasolka damska
PRODUKT POLSKI
Opis:
Automatyczna, niesamowicie oryginalna i elegancka parasolka otwierana i zamykana jednym przyciskiem. Wygodna, składana, bardzo skuteczna w chronieniu przed deszczem i wiatrem. Wzmocniona włóknem szklanym metalowa konstrukcja. Czasza wykonana z poliestru satynowego (poliester Pongee) z nadrukami w greckie wzory. Parasol wyposażony został w drewnianą rączkę oraz skórzany pasek do przenoszenia. Dzięki swojemu wyjątkowemu designowi stanowić może świetny pomysł na prezent dla każdej kobiety. Pokrowiec z takim samym motywem jak parasol.
Rozmiary/ waga/ kolor:
  • Długość złożonej parasolki: 28 cm
  • Średnica czaszy: 100 cm
  • Waga : 350 gram
  • Kolor: czarny i biały
Materiały:
  • stelaż - metalowy z włóknem szklanym
  • czasza - poliester (poliester Pongee)

Gwarancja : 24 miesiące

Producent:
Producentem parasolki jest polska firma Parasol, która jest liderem w produkcji parasolek i parasoli w naszym kraju. W ofercie firmy znajdują się parasolki o bardzo zróżnicowanym wzornictwie. Parasol oferuje zarówno parasolki klasyczne (jednolite, w kratę) jak i z motywami, np. kwiatowymi. Podstawową ideą producenta jest tworzenie niepowtarzalnych parasoli, a równocześnie stworzenie komfortu użytkowania, o którym marzy każdy.
Pozostałe parasole marki Parasol w naszej ofercie -> KLIKNIJ
Pozostałe krótkie parasolki w naszej ofercie -> KLIKNIJ
DP_316_OB
ep6009400
ep6009500
ep6009600
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u eportfele za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka48 10,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 10,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 22-7697727
    Telefon stacjonarny czynny od poniedziałku do piątku w godz 9-19, soboty 10-15
  • 505-420-060
    Telefon komórkowy czynny od poniedziałku do soboty w godz 10-19. Wyłącznie informacja handlowa
  • odbiory-osobiste
    ul. Mrówcza 243 lok 408, Warszawa, poniedziałek-piątek, od 9 do 19, soboty 10-15

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
phu enumizmatyczny.pl
ul. Mrówcza 243 lok 408
04-697 Warszawa
Polska
 
Zasady zwrotów w przypadku umów zawartych na odległość z klientami będącymi konsumentami Formularz odstąpienia dostępny pod adresem (wklej do przeglądarki): www.zafira.com.pl/odstapienie_od_umowy.pdf 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem, może odstąpić od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z towarem. 2. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy konsument może na przykład skorzystać z formularza odstąpienia dostępnego pod adresem www.zafira.com.pl/odstapienie_od_umowy.pdf oraz wysłać oświadczenie wraz ze zwracanym towarem na adres: phu enumizmatyczny.pl, ul. Mrówcza 243 lok 408, 04-697 Warszawa. Do zwracanego towaru powinien zostać dołączony dokument potwierdzający sfinalizowanie umowy sprzedaży, np. paragon, faktura, dowód wpłaty itp. 3. Towary podlegające zwrotom muszą być kompletne oraz w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była niezbędna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza, to iż konsument powinien postępować z towarem uwzględniając możliwość jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. W przypadku zmniejszenia wartości rzeczy będącego wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy konsument ponosi za nią odpowiedzialność. 4. Konsument odsyła zwracany towar na swój koszt. 5. Koszty dostawy towarów do konsumenta zwracane są do wysokości najtańszej dostępnej opcji wysyłki dla danego towaru (towarów). 6. Sklep dokonuje zwrotu środków pieniężnych w terminie maksymalnie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia od odstąpieniu od umowy zgodnie z dyspozycją konsumenta złożoną w formularzu zwrotu. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności (z uwzględnieniem możliwości technicznych allegro), jakiego użył konsument, chyba że konsument wybrał inny sposób zwrotu płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru od konsumenta lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania w stanie opisanym w p. 3. 7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w realizacji zwrotu, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez konsumenta nieprawidłowych lub niekompletnych danych osobowych i adresowych lub błędnego numeru konta. 8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów dotyczących towarów przerobionych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, np. poprzez dodanie graweru, stempla lub innej formy dedykacji. 9. Prawo do zwrotów przysługuje wyłącznie konsumentom

reklamacje

1. Sklep zobowiązany jest dostarczyć Klientowi towary bez wad. 2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem z tytułu rękojmi za wady w sprzedanym towarze stosownie do postanowień Kodeksu cywilnego, w tym w szczególności stosownie do zapisów art. 556 oraz 556 (1) - 556 (3) Kodeksu cywilnego. 3. Klient powinien odesłać reklamowany towar na adres: phu enumizmatyczny.pl ul. Mrówcza 243 lok 408 04-697 Warszawa lub po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym bezpośrednio do siedziby producenta, co w niektórych przypadkach może skrócić czas postępowania reklamacyjnego. 4. W ramach podstępowania reklamacyjnego Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia oraz poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Żądanie w zakresie obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy może nie zostać uwzględnione, jeżeli Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę. 6. Do odsyłanego w ramach gwarancji / rękojmi towaru należy dołączyć formularz reklamacji oraz dokument potwierdzający zawarcie umowy sprzedaży (np. paragon, fakturę, dowód wpłaty). W tym celu można na przykład skorzystać z formularza dostępnego na stronie http://www.zafira.com.pl/Druk_reklamacyjny.pdf, ale nie jest to obowiązkowe. 7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klientowi przysługuje zwrot kosztów odesłania towaru do sklepu do wysokości paczki / listu ekonomicznego zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej, za wyjątkiem sytuacji, gdy towar został odesłany za pośrednictwem przewoźnika Sprzedawcy. 8. W przypadku sprzedaży na rzecz Klienta nie będącego konsumentem przepisy Kodeksu Cywilnego w zakresie rękojmi wyłącza się. 9. Sprzedawca nie jest producentem oferowanych towarów. Część oferowanych towarów posiada jednak gwarancje producenta. W takim wypadku informacja o okresie gwarancji podana jest na stronie produktu. W zależności od warunków gwarancji są one rozpatrywane za pośrednictwem Sprzedawcy lub w autoryzowanym serwisie producenta. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z rękojmi. 10. Przed odesłaniem reklamowanego towaru do sklepu prosimy o kontakt telefoniczny (22-7697727) lub mailowy

pozostałe informacje

Dane sprzedającego: Przedsiębiorstwo handlowo-usługowe enumizmatyczny.pl Alina Ewa Zawiślak-Pielaszek Adres do odbiorów osobistych / zwrotów / reklamacji: Mrówcza 243 lok 408, 04-697 Warszawa NIP: 521-163-91-96 REGON: 141215620 Odbiory osobiste: 1) Wszystkie zakupione na naszych aukcjach przedmioty można odebrać w naszym lokalu przy ul. Mrówczej 243 lok 408 w Warszawie. 2) Lokal mieści się na IV piętrze w biurowcu na przeciwko salonu Mercedesa. 3) Lokal czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 19 oraz w soboty 10-15. Uwaga, nie jest możliwy odbiór osobisty w naszej siedzibie na ul. Jeziorowej w Warszawie Regulamin sprzedaży: 1. Po wygranej aukcji otrzymasz od nas maila z danymi niezbędnymi do dokonania przelewu (rachunek w mbanku). Możesz też zapłacić przez PayU lub wybrać opcję "za pobraniem". 2. Na wpłatę czekamy 7 dni. Jeżeli z ważnych powodów potrzebujesz więcej czasu poinformuj nas o tym. 3. W tytule przelewu podaj swój nick z Allegro oraz numer aukcji. 4. Zakupione przedmioty wysyłamy na adres podany na Allegro. Poinformuj nas w formularzu zakupu, jeżeli chciałbyś otrzymać przesyłkę na inny adres. 5. Po sfinalizowaniu transakcji wystaw nam komentarz. Jak sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od kupującego. 6. Do przesyłki dołączamy paragon z kasy fiskalnej. Jeżeli potrzebujesz fakturę VAT poinformuj nas z odpowiednim wyprzedzeniem. 7. Nasze przesyłki są zawsze staranie zapakowane. Prosimy o sprawdzenie zawartości paczki przy kurierze / listonoszu a w przypadku zauważenia uszkodzeń o spisanie odpowiedniego protokołu uszkodzeń 8. Opłaty za przesyłkę obejmują podatek VAT i są każdorazowo podawane w opisie aukcji. 9. Ceny przesyłek pocztowych (w tym ewentualne promocje) dotyczą wysyłki na terenie kraju. Koszty wysyłek zagranicznych proszę uzgadniać przed dokonaniem zakupu.