Polski filtr powietrza WA50194 AP168 Mazda 323 (6541561380)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
17,00 zł
z 11 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
  • lokalizacja: Płońsk, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: pZL Sędziszów
E-mail Wyślij wiadomość
Tel.kom. 797 961 960
Gadu-Gadu 1645393

Jako regulamin aukcji uznaje się wszystkie zapisy znajdujące się na stronie " O mnie". Wzięcie udziału w licytacji lub skorzystanie z oferty KUP TERAZ jest równoważne z akceptacją postanowień regulaminu.


Przedmiotem sprzedaży jest filtr powietrza polskiej firmy WF Sędziszów


Wytwórnia Filtrów „PZL-Sędziszów” S.A. to światowy lider w dziedzinie produktów filtracyjnych
Od ponad 70 lat produkuje filtry paliwa, powietrza i olejów smarnych do wszelkiego rodzaju silników i urządzeń roboczych, filtracji powietrza, mediów roboczych i chłodziw.
Od prawie 60 lat Wytwórnia prowadzi też zaawansowane badania w dziedzinie rozwoju technologii tych urządzeń.

Wytwórnia Filtrów „PZL-Sędziszów” S.A. gwarantuje wysoką jakość wszystkich swoich wyrobów i bierze odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenie silnika, spowodowane niewłaściwym funkcjonowaniem naszych filtrów.
Powyższa gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych wadliwym montażem, niewłaściwym użytkowaniem lub wypadkiem.

Numer katalogowy: WA50194

WA50194

wymiary:

D - średnica zewnętrzna/długość
D1 - średnica zewnętrzna/szerokość
H1 - wysokość całkowita

D D1 H1
243.0 151.0 41.0
zastosowanie filtra

osobowe
marka model typ silnik produkowany uwagi
MAZDA 323 V / 94-98 1.4 B3 1994/8 -> 1998/10 -
MAZDA 323 V / 94-98 1.5 16V Z5 1994/8 -> 1998/10 -
MAZDA 323 V / 94-98 1.8 16V BP 1994/8 -> 1998/10 -
MAZDA 323 VI / 98-04 1.5 16V Z5 1998/9 -> 2001/2 -
MAZDA 323 VI / 98-04 1.6 - 2000/11 -> 2004/5 -
MAZDA 323 VI / 98-04 1.9 16V BP 1998/9 -> 2001/2 -
MAZDA 323 VI / 98-04 2.0 16V - 2000/11 -> 2004/5 -
MAZDA ARTIS / 98- 1.6 B6 1998/4 -> -
MAZDA ARTIS / 98- 1.8 BP 1998/4 -> -
MAZDA PREMACY / 99-05 1.9 FP 1999/8 -> 2005/6 -
MAZDA PREMACY / 99-05 2.0 FS7E, FS7G 2001/11 -> 2005/6 -

Numery porównawcze:
AP168
C2564
1 457 433 959

Podane powyżej modele aut mają charakter informacyjny i może występować w nich kilka rodzajów filtrów.
W przypadku wątpliwości proszę przed zakupem skorzystać z katalogu filtrów ( link poniżej) lub podać dokładne dane auta
(model, rok produkcji, nr nadwozia, nr silnika lub nr oryginału)
Katalog filtrów

Szukasz oleju? Kliknij Tutaj

Zapraszam do zakupów.

Zapraszamy na nasze aukcje
[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REALrKuZ/K+Pk­oiHlP12k/ahVy6O+wQrZ­mYrr9M2hfm+1T/0W5oQe­S4bsr+lGOM9agO7HncQy­NBg0XN6ULZGzqaxiI1ty­BpNfhF5waOv4fKf19Ydh­BqAByv3j6ekPitaoxiw=­=[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Pocztex Kurier24 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Pocztex Kurier24 pobraniowy 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Firma Handlowa WBM
Warszawska 52
09-100 Płońsk
NIP: 5671179135
REGON: 130431825
Nr konta 03 1160 2202 0000 0002 8091 0325 Bank Millenium

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 09:00 - 15:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Koszt magazynowania nieodebranej przesyłki wynosi 10zł za każdy rozpoczęty dzień.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Firma Handlowa WBM Maria Bożena Walter
Warszawska 52
09-100 Płońsk
PL
Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci  otrzymane od Kupującego płatności zgodnie z  UstawA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.  Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: wbm.sklep@gmail.com;. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres [adres]. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy(oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): http://serwer1689846.home.pl/WBM/SZABLON/odstapienie.pdf Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Firma Handlowa WBM Maria Bożena Walter
Warszawska 52
09-100 Płońsk
PL
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem wbm.sklep@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Formularz reklamacyjny znajduje się pod linkiem: http://serwer1689846.home.pl/WBM/SZABLON/reklamacja.pdf Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, kartę gwarancyjną, jeżeli taka była wydana, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Ciechanowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.