PÓŁOŚ PRAWA MASTER MOVANO 98-03 2.5D (6999607734)

zakończona
150,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: SKIBIN, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: renault (oryginalne OEM)

opis


W naszej ofercie znajdą Państwo części samochodowe dla samochodów dostawczych oraz ciężarowych

Nie lubisz przepłacać i chcesz mieć oryginalne części?
Ta oferta jest dla Ciebie! W korzystnej cenie
!
Przedmiotem Aukcji jest

PÓŁOŚ LEWA DŁUGA

MASTER MOVANO 98-03 2.5 D

CENA ZA SZTUKĘ

Część jest w 100% oryginalna, sprawna

w BARDZO DOBRYM stanie.

Pochodzi z demontażu sprawnego auta.

TELEFON KONTAKTOWY

734 451 627

Stan części jak na przedstawionym zdjęciu.

NA CZĘŚCI MECHANICZNE

GWARANCJA ROZRUCHOWA 14 DNI

Na innych aukcjach posiadam również inne części do tego modelu.

Przed zakupem proszę zapoznać się z regulaminem zamieszczonym na stronie o mnie.

Zakupiony towar wysyłamy za pobraniem, bądź po wpłacie na konto wg cennika Poczty Polskiej i Kuriera Pocztex .
Zastrzegam możliwość zakończenia aukcji przed czasem.

Oferta jest stale poszerzana, więc jeżeli nie możesz czegoś znaleźć - w danej chwili - dołącz moja stronę do ulubionych, będziesz powiadomiony o nowych wystawionych częściach.
Gwarantuję dokładność, profesjonalizm, szybką sprawną realizacje zleceń, indywidualne podejście do klienta.

Proszę o zapoznanie się z regulaminem zamieszczonym na „stronie o mnie”.
Pozdrawiam PRZEMEK



Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 20,00 zł

Lokalizacja: SKIBIN, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

F.H.U. FROST DARIUSZ KURKIEWICZ
SKIBIN 26A
88-200 RADZIEJÓW
woj. kujawsko-pomorskie

płatność tylko gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

 

Gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne, nie obejmuje uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych elementów zawieszenia (wahacze, sworznie, końcówki, tuleje gumowo-stalowe, osłony itp.).

W przypadku nie uznania reklamacji, F.H.U. FROST przechowuje reklamowany towar do dyspozycji Klienta przez okres 30 dni od daty powiadomienia Klienta o odrzuceniu reklamacji - wysłanie wiadomości email bądź listu poleconego. Po tym terminie reklamowany towar zostanie zutylizowany bez ponownego poinformowania Klienta. Zwrot reklamowanego towaru do Klienta może nastąpić tylko na koszt Klienta po jego decyzji o wysyłce przesłanej drogą mailową na adres F.H.U. FROST

Zwroty i wymiany

Zgodnie z Ustawą z 24 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy zwracany towar nie był montowany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przepisy o ochronie konsumentów stosuje się również do osoby fizycznej, która dokonując czynności związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, działa także w celu niezwiązanym z tą działalnością i cel ten przeważa.
Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz numer konta, na które F.H.U. FROST ma zwrócić środki. F.H.U. FROST w ciągu 14 dni dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym lub drogą mailową. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. F.H.U. FROST dokonuje zwrotu pieniędzy na wskazane konto Klienta w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu.
Klient odzyska środki zapłacone za towar oraz jego dostarczenie w przypadku, kiedy wybierze najtańszy, oferowany przez Firmę, sposób dostawy towaru. W pozostałych przypadkach F.H.U. FROST nie będzie musiał zwracać dodatkowych kosztów. Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
W przypadku zwrotu części lub całości zamówienia objętego rabatem udzielonego za wartość zamówienia, rabat ten może być potrącony od zwracanej kwoty, jeżeli wartość zamówienia po uwzględnieniu zwrotu ulegnie zmniejszeniu poniżej kwoty uprawniającej do jego uzyskania.
Koszty odesłania towaru ponosi Klient.
Klient zobowiązany jest do prawidłowego spakowania zwracanego towaru, tak aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu. Zaleca się stosowania oryginalnego opakowania, zaprojektowanego przez producenta części tak, aby spełnione były wymogi zabezpieczenia części na czas transportu.

Zwroty na inne adresy i/lub bez wypełnionego formularza zwrotu nie będą uwzględniane.
Faktura korygująca będzie wystawiona przez obsługę F.H.U. FROST
po wejściu zwracanego towaru na magazyn. Będzie ona możliwa do pobrania ze strony zamówienia. Należy ją podpisać i odesłać na adres do zwrotów.
W przypadku braku dostępności towaru na wymianę F.H.U. FROST zastrzega

sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupione części.
Towary sprowadzane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Zwracany towar musi być dostarczony do magazynu F.H.U. FROST do 14 dni od momentu powiadomienia F.H.U. FROST o fakcie odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Po tym czasie zwrot będzie przyjęty warunkowo.
Pieniądze za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany numer rachunku bankowego w przeciągu do 14 dni od momentu otrzymania zwróconego produktu. Czas na zwrot pieniędzy rozpoczyna bieg od momentu dostarczenia podpisanej faktury korygującej lub (w zależności co zostanie dostarczone później) zwracanej części wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Dostarczenie samej części bez podpisanego oświadczenia, może wydłużyć czas oczekiwania na zwrot pieniędzy.

Użytkownik posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także zwrócenia się z żądaniem usunięcia podanych danych osobowych. Zbierane dane przetwarzane będą wyłącznie w celu świadczenia usług w serwisach, których właścicielem jest F.H.U. FROST. Nie udostępniamy danych osobowych innym podmiotom, z wyjątkiem zakresu niezbędnego do prawidłowego świadczenia usług w serwisie. Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest całkowicie dobrowolne.

Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

Postanowienia końcowe

Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a F.H.U. FROST, właścicielem firmy Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką faktury VAT. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na Allegro składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

Gwarancja na mosty i reduktory
W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek usterki lub uwidocznienia się wady w trakcie eksploatacji skrzyni, kupującemu przysługuje prawo do naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy za daną skrzynię oprócz kosztów i sytuacji:
- związanych z transportem reklamowanej skrzyni,
- związanych z holowaniem samochodu,
- montażu i demontażu,
- obsługi wymiany i wartości oleju przekładniowego,
- uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania, montażu, uszkodzeń zewnętrznych powstałych w wyniku kolizji (wypadku), niewłaściwego zdiagnozowania usterki w samochodzie.
1. Gwarancja nie przechodzi na osoby lub firmy trzecie w przypadku zbycia pojazdu.
2. Okres gwarancyjny na jaki została wystawiona jest automatycznie skrócony o połowę danego okresu w przypadku zamontowania skrzyni w samochodzie wyposażonym w hak holowniczy.
3. Gwarancji nie udziela się na skrzynię zamontowaną w samochodzie użytkowanym przez wypożyczalnię samochodów oraz firmę taksówkarską.
4. Gwarancja nie będzie uznana na skrzynię z zerwanymi plombami zabezpieczającymi!
1. W PRZYPADKU GDY SKRZYNIA SPRZEDAWANA JEST NA WYMIANĘ, A STARA (ZUŻYTA) SKRZYNIA NIE ZOSTANIE DOSTARCZONA DO FIRMY (NA KOSZT KUPUJĄCEGO), GWARANCJA NINIEJSZA TRACI WAŻNOŚĆ Z POWODU NIE DOTRZYMANIA WARUNKÓW TRANSAKCJI PRZEZ KUPUJĄCEGO.
Gwarancja jest ważna wyłącznie z pieczątką i podpisem mechanika dokonującego montażu skrzyni.
Skrzynia w chwili odbioru nie jest zalana olejem przekładniowym (w przypadku mostu).
Czas rozpatrzenia i naprawy reklamowanej skrzyni wynosi 10 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia skrzyni do sprzedającego.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

F.H.U. FROST DARIUSZ KURKIEWICZ
SKIBIN 26A
88-200 RADZIEJÓW
Dodatkowe informacje

 

Jak zgłaszać reklamację?

Wszystkie części dostępne na aukcjach pochodzą z legalnych źródeł, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. Wszystkie oferowane  części przeznaczone są do montażu w warsztatach specjalistycznych zajmujących się naprawami samochodów.

Jeżeli po otrzymaniu zamówionej części Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych za pośrednictwem F.H.U. FROST
Zdjęcia i rysunki części mają charakter poglądowy. Dobieranie części na podstawie rysunku albo zdjęcia nie może być podstawą do reklamacji.

Reklamacje błędnie zamówionych produktów w sytuacji gdy klient nie podał przy zamówieniu numeru nadwozia – nie będą uwzględniane.

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji  przypadku stwierdzenia w zakupionej części:
wad fabrycznych,
niezgodności towaru z towarem z zamówienia,
uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu

W takiej sytuacji Klient powinien dostarczyć reklamowany towar wraz z protokołem szkody i innymi dokumentami na adres:

F.H.U. FROST

SKIBIN 26A

88-200 RADZIEJÓW

Dostarczenie dokumentów reklamacyjnych lub reklamowanego towaru na inny adres nie rozpocznie biegu reklamacji aż do momentu dostarczenia ich na adres wymieniony w punkcie 5 regulaminu sklepu.
Załączenie formularza reklamacyjnego jest warunkiem przyjęcia przesyłki przez F.H.U. FROST Wymieniona część odsyłana jest do Klienta na koszt F.H.U. FROST

F.H.U. FROST nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem!

W przypadku uznania reklamacji, reklamowany towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, wolny od wad, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), F.H.U. FROST zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Firmie części do wyboru. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, F.H.U. FROST zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Nie stanowią podstawy reklamacji nieznaczne różnice w zewnętrznym wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie na aukcjach, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień monitora Klienta.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt przed podjęciem decyzji o zakupie z obsługą Firmy F.H.U. FROST W przypadku gdy, zgłoszona przez Klienta usterka nie występuje, bądź warunki gwarancji zostały naruszone F.H.U. FROST może żądać od Klienta pokrycia poniesionych kosztów związanych z transportem oraz kosztów ekspertyzy. Produkt w takim przypadku jest odsyłany na koszt kupującego.

Reklamowany towar powinien zostać dostarczony przez Klienta wraz ze wszystkimi elementami znajdującymi się na jego wyposażeniu oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami (prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny, wynik badania na stanowisku badawczym, etc).

Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

Odpowiedzialność F.H.U. FROST jest ograniczona do bezpłatnej wymiany produktu lub do zwrotu kwoty zapłaconej przy czym o wyborze jednego z tych dwóch sposobów decyduje F.H.U. FROST

Gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne, nie obejmuje uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych elementów zawieszenia (wahacze, sworznie, końcówki, tuleje gumowo-stalowe, osłony itp.).

W przypadku nie uznania reklamacji, F.H.U. FROST przechowuje reklamowany towar do dyspozycji Klienta przez okres 30 dni od daty powiadomienia Klienta o odrzuceniu reklamacji - wysłanie wiadomości email bądź listu poleconego. Po tym terminie reklamowany towar zostanie zutylizowany bez ponownego poinformowania Klienta. Zwrot reklamowanego towaru do Klienta może nastąpić tylko na koszt Klienta po jego decyzji o wysyłce przesłanej drogą mailową na adres F.H.U. FROST

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.H.U. "FROST"
SKIBIN 26A
88-200 RADZIEJÓW

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
FROST-GRANITY
98,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

433

 

7

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 734 451 627
  • 734 451 627
poniedziałek - piątek
07:00 - 17:00
sobota
07:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: DAREK.KUREK@VP.PL
telefon: 734 451 627
telefon: 734 451 627