PÓŁOŚ NAPĘDOWA PRAWA RENAULT LAGUNA 7701352750 (6910866735)

8 dni do końca
cena kup teraz
270,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • Czechy 60,00 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Wilkszyn, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 14.0 [kg]
  • typ silnika: benzyna, diesel
O mnie Komentarze Aukcje Pytania
KONTAKT


PŁATNOŚCI


WYSYŁKA


FAKTURA I GWARANCJA


INFORMACJA
OPIS PRZEDMIOTU
PÓŁOŚ NAPĘDOWA PRAWA
RENAULT
LAGUNA
ZAMIENNIK FIRMY GRESA
7701352750
WYSTAWIONY TOWAR POSIADAMY NA STANIE

Producent: Numer:
METELLI 17-0414
SPIDAN 21721
LOBRO 303550
RENAULT 7700107764
RENAULT 7700110217
RENAULT 7700111939
RENAULT 7701352750
RENAULT 7701352870
RENAULT 7701352914
RENAULT 7701470700
RENAULT 7701471173
RENAULT 7701471377
RENAULT 7711130057
RENAULT 7711135194
RENAULT 7711135197
RENAULT 8200024622
RENAULT 8200029444
GENERAL RICAMBI RE3230
Model: Silnik: Rocznik:
LAGUNA Grandtour (K56_) 1.6 16V (K568) 1997/11 - 2001/03
LAGUNA Grandtour (K56_) 1.8 16V (K563, K564) 1998/04 - 2001/03
LAGUNA Grandtour (K56_) 1.9 dTi (K56J) 1997/10 - 2001/03
LAGUNA Grandtour (K56_) 2.0 16V (A56A/B) 1999/09 - 2001/03
LAGUNA I (B56_, 556_) 1.6 16V (B568, B561) 1997/11 - 2001/03
LAGUNA I (B56_, 556_) 1.8 16V (B563, B564) 1998/04 - 2001/03
LAGUNA I (B56_, 556_) 1.9 dTi (B56J) 1997/10 - 2001/03
LAGUNA I (B56_, 556_) 2.0 16V (556A/B) 1999/09 - 2001/03

ZAMIENNIK WYSOKIEJ JAKOŚCI 7701352750
PÓŁOŚ NAPĘDOWA PRAWA RENAULT LAGUNA
7701352750
JEŻELI NIE JESTEŚ PEWIEN SPRAWDZAMY RÓWNIEŻ PO NUMERACH VIN
ZAMÓWIENIA PRZYJMUJEMY DO GODZ 17:00 TOWAR OTRZYMUJESZ NASTEPNEGO DNIA
MASZ WIĘCEJ PYTAŃ? ZADZWOŃ: 883 658 283 LUB 71 889 01 70 NAPISZ: biuro@kumi-parts.pl
gg: 52833197


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u kumi-parts za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 62 1090 1522 0000 0001 2991 2886
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Niemcy 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni roboczych
Wielka Brytania 90,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Czechy 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Irlandia 110,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Słowacja 65,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Szwecja 110,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Holandia 90,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Litwa 100,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni roboczych
Włochy 90,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Francja 90,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Belgia 90,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Dania 90,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Hiszpania 110,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Austria 90,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Kumi-Parts Michał Kuriata
ul. Błotna 1D
55-330 Wilkszyn
NIP: 913-155-73-86
REGON: 360601545

Dlaczego warto kupić od nas?


Nasza firma jest profesjonalnym dystrybutorem części oryginalnych i zamiennych do samochodów osobowych i osobowych Citroen, Peugeot i Renault. W naszej ofercie znajdą Państwo zarówno oryginalne części, jak i części zamienne pochodzące od czołowych producentów światowych. Nasz magazyn zlokalizowany jest w Polsce, dzięki czemu możemy obniżyć koszty przechowywania i transportu, co pozwala nam zaoferować najbardziej konkurencyjne ceny z dobrym czasem dostaw. Wszystkie zamówienia złożone w poniedziałek do piątku do godziny 08:00 do16:00 PM są wysyłane przez DHL lub UPS w tym samym dniu i dostarczone w ciągu 1-2 dni roboczych.

Staramy się jak najlepiej

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
KUMI-PARTS MICHAL KURIATA
BŁOTNA 1 D
55-330 WILKSZYN
PL
Dodatkowe informacje

 Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Konsument odsyła towar na swój koszt.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
KUMI-PARTS MICHAŁ KURIATA
BŁOTNA 1d 55-330 WILKSZYN
55-330 WILKSZYN
PL
Dodatkowe informacje

 Gwarantem może być zarówno producent, jak importer lub sam sprzedający. Udzielenie gwarancji polega na umieszczeniu stosownego oświadczenia w dokumencie gwarancyjnym, opisie transakcji, a nawet w reklamie towaru.  Udzielenie gwarancji jest dobrowolne: to gwarant decyduje, czy udzieli konsumentom gwarancji na swój produkt oraz jaka będzie jej treść oraz zakres, czyli np. jaka będzie liczba napraw, warunki, w jakich może być dokonana wymiana sprzętu na nowy, czy będą podane adresy serwisów itp.  Jeżeli towar jest wprowadzany do obrotu w Polsce, dokument gwarancyjny powinien być sporządzony w języku polskim, powinien być też jasny i zrozumiały. Musi też zawierać podstawowe dane potrzebne do dochodzenia roszczeń:  

  • nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Polsce,
  • czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej,
  • obowiązki gwaranta,
  • uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady,
  • stwierdzenie, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
  • Czy możliwość reklamacji wadliwego towaru dotyczy wszystkich typów transakcji (licytacji i kup teraz)?Tak. Nie możesz jednak zareklamować towaru na podstawie określonej wady, jeżeli została ona ujawniona w opisie transakcji.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

 Gwarantem może być zarówno producent, jak importer lub sam sprzedający. Udzielenie gwarancji polega na umieszczeniu stosownego oświadczenia w dokumencie gwarancyjnym, opisie transakcji, a nawet w reklamie towaru.  Udzielenie gwarancji jest dobrowolne: to gwarant decyduje, czy udzieli konsumentom gwarancji na swój produkt oraz jaka będzie jej treść oraz zakres, czyli np. jaka będzie liczba napraw, warunki, w jakich może być dokonana wymiana sprzętu na nowy, czy będą podane adresy serwisów itp.  Jeżeli towar jest wprowadzany do obrotu w Polsce, dokument gwarancyjny powinien być sporządzony w języku polskim, powinien być też jasny i zrozumiały. Musi też zawierać podstawowe dane potrzebne do dochodzenia roszczeń:  

  • nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Polsce,
  • czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej,
  • obowiązki gwaranta,
  • uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady,
  • stwierdzenie, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
  • Czy możliwość reklamacji wadliwego towaru dotyczy wszystkich typów transakcji (licytacji i kup teraz)?Tak. Nie możesz jednak zareklamować towaru na podstawie określonej wady, jeżeli została ona ujawniona w opisie transakcji.