PÓŁOŚ NAPĘDOWA PRAWA OPEL VIVARO 1.9 DTI DI 2.0 F4 (6542335171)

zakończona
367,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • producent części: inny
indeks: 1GS003
24 miesiące gwarancji
FABRYCZNIE NOWA PÓŁOŚ NAPĘDOWA
GSP Automotive Group to renomowany producent części samochodowych przeznaczonych na pierwszy montaż jak również na niezależny rynek części zamiennych. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją przegubów, wałów napędowych, piast oraz innych komponentów od 1985 roku. Przeguby i półosie GSP wykonane są z najlepszych materiałów, z zastosowaniem najnowszych metod i technologii produkcji.

dane katalogowe:
Strona zabudowy z prawej
Rodzaj skrzyni biegów przekładnia mechaniczna
Dla pojazdów z/bez ABS
Zewn. uzębienie, od strony koła 27
Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego 39
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 56,5
Długość [mm] 1020

4414516
4409208
91­166707
91168794

Typ / Moc kW KM / Pojemność / Cylindry / Lata produkcji / Silniki
--------------------­--------------------­--------------------­----------------

OPEL

VIVARO Combi (J7)

1.9 DI 60 80 1870 4 08-2001 F9Q 774, F9Q 762
1.9 DTI 74 101 1870 4 08-2001 F9Q 760
2.0 16V 88 120 1998 4 08-2001 F4R 720
2.0 ECOTEC 86 117 1998 4 08-2006 F4R 820

VIVARO nadwozie pełne (F7)

1.9 DI 60 80 1870 4 08-2001 F9Q 762
1.9 DTI 74 101 1870 4 08-2001 F9Q 760
2.0 16V 88 120 1998 4 08-2001 F4R 720
2.0 ECOTEC 86 117 1998 4 08-2006 F4R 820

VIVARO platforma / podwozie (E7)

1.9 DTI 74 101 1870 4 08-2006 F9Q 760
2.0 ECOTEC 86 117 1998 4 08-2006 F4R 820
Jeżeli nie masz pewności czy oferowana część będzie pasować - wyślij zapytanie z informacją o posiadanym samochodzie lub numer VIN

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od umowy: 1. Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Kupującemu jako Konsumentowi (osoba prywatna). 2. Jako konsumenci, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (e-mail:allegro@carmobil.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz zwrotu ze strony: Dane adresowe do zwrotów w formulrzu: http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_zwrotu.php 3. Odstąpienie od zawartej umowy wiąże się z zwróceniem się przez MD Grupa do Allegro o zwrot prowizji za produkty, z których Klient zrezygnował. Warunkiem zwrotu należności jest zaakceptowanie potwierdzenia w emailu od Allegro. Zwrot poprzez kuriera DPD: http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_zwrotu.php Zwrot poprzez Paczkomat InPos (do 7 dni od odebrania przesyłki): https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-zwrocic-produkt-kupiony-na-allegro --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności w tym koszty dostarczenia części (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym proszę odesłać nam część w stanie niezmienionym (opakowanie i zawartość) niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalny mi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Gwarancja: Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie MD Grupa są objęte gwarancją. Czas gwarancji wynosi 24 miesiące dla Konsumentów, 12 miesięcy dla firm. Wszystkie transakcje są ewidencjonowane w wewnętrznym systemie MD Grupa, dlatego aby skorzystać z praw do gwarancji wystarczy napisać wiadomość e-mail lub zadzwonić, podać swoje dane osobowe oraz nick z Allegro, a następnie skorzystać z informacji znajdujących się poniższym rozdziale Gwarancja, Reklamacja, Odstąpienie od umowy. 1. Każdy sprzedawany produkt jest nowy, nieużywany i fabrycznie zapakowany. 2. MD Grupa gwarantuje użytkownikowi sprawne działanie urządzenia zakupionego w naszym sklepie, montażem w warsztacie specjalistycznym oraz pod warunkiem użytkowania go zgodnie z przeznaczeniem. 3. Wady fizyczne urządzenia ujawnione w okresie trwania gwarancji będą usuwane na koszt firmy MD Grupa, z wyłączeniem przypadków opisanych poniżej. 4. Gwarancji nie podlegają: - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania ze strony klienta; - uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego przechowywania urządzenia; - uszkodzenia i problemy powstałe w wyniku zabrudzenia sprzętu, dostania się do produktu ciał obcych np. kurzu, pyłu, niepożądanych elementów itp.; 5. Utrata gwarancji może nastąpić w przypadku naruszenia plomby, nr seryjnych, próby dokonania naprawy i przeróbek bez zgody firmy MD Grupa. 6. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Użytkownika do domagania się od firmy MD Grupa zwrotu korzyści utraconych w związku z nieprawidłowym działaniem części zakupionej w MD Grupa. Firma MD Grupa nie bierze odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z użytkowania lub niemożności użytkowania urządzenia, w tym za szkody wynikłe z jego wad. Reklamacja: Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych, niewłaściwej zawartości przesyłki, a także towaru zniszczonego w transporcie (wyłącznie z protokołem szkody spisanym w momencie odbioru przesyłki). Klient ponosi odpowiedzialność za prawidłowo przygotowany towar do przesyłki reklamowanej. Firma MD Grupa nie bierze odpowiedzialności za zniszczenia powstałe na skutek słabo zabezpieczonej przesyłki zwrotnej. Procedura reklamacyjna wygląda następująco: 1. Klient odsyła towar poprzez kuriera DPD na dane adresowe w formularzu reklamacji: ( do pobrania ze strony http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_reklamacji.php ) Do przesyłki reklamowanej należy dołożyć: - druk reklamacyjny (wypełniony drukowanymi literami przez klienta) - paragon, kopie faktury VAT, oryginał faktury imiennej (przy wysyłkach za pobraniem) - protokół szkody spisany w trakcie doręczenia– w przypadku zniszczeń mechanicznych przez wybranego przy zakupie przewoźnika. 2. Przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji to około 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Czas ten może się wydłużyć w zależności od konieczności wykonania ekspertyz przez rzeczoznawcę producenta reklamowanego towaru. 3. W przypadku uznanej reklamacji MD Grupa wysyła na własny koszt nowy egzemplarz towaru lub na polecenie Kupującego zwraca wpłacone środki na wskazane konto w wysokości z dokumentu sprzedaży. 4. W przypadku nieuznanej reklamacji (część jest sprawna lub zaistniałe uszkodzenia nie podlegają gwarancji) MD Grupa oczekuje od Klienta na wpłatę za przesyłkę zwrotną, po wcześniejszym kontakcie poprzez email. 5. W przypadku posiadania protokołu szkody spisanego z kurierem podczas doręczenia przesyłki (konieczna zgodność dat), MD Grupa zwraca koszty przesyłki reklamowanej. 6. Wysyłka reklamacji poprzez Paczkomat InPost (do 7 dni od odebrania przesyłki): https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-zwrocic-produkt-kupiony-na-allegro

pozostałe informacje

1. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 1.1 Prosimy Kupujących o powiadomienie nas o rodzaju płatności, wysyłki i adresu dostawy natychmiast po zakupie poprzez "Formularz zapłaty i dostawy" oraz zaznaczenie informacji o chęci otrzymania faktury VAT. 1.2 Na przelew czekamy do 5 dni roboczych od dnia zakupu. Po tym terminie uznajemy, że Kupujący nie wywiązał się z umowy kupna-sprzedaży i występujemy do Allegro o zwrot prowizji. 1.3 Oznaczenia producenta towaru ze względu na numery zamienne mogą się różnić między częścią oferowaną a wysyłaną. Dotyczy to głownie asortymentu marek Bosch, Pierburg, Valeo. 1.4 Kupujący wystawia komentarz jako pierwszy. Jest to dla nas sygnał, że przesyłka dotarła bezpiecznie, zgodnie z warunkami aukcji, a otrzymany towar spełnił oczekiwania Kupującego. 2. WYSYŁKA I DOSTAWA 2.1 W zależności od stanów magazynowych podany w ofercie "Przybliżony czas realizacji: do 2 dni" oznacza czas od 24h do 10 dni roboczych. Aby uzyskać szczegółowe informacje odnośnie terminu realizacji zamówienia prosimy o kontakt. 2.2 Kupując na wielu aukcjach za wysyłkę płaci się raz. 2.3 Paczki kurierskie (przewoźnik firma DPD) i listy wysyłamy od poniedziałku do piątku po godz 16. Przesyłki kurierskie mogą być wysyłane z dostawą na sobotę za dopłatą w wysokości 15zł do podstawowej ceny wysyłki. 2.4 Kupujący wybierający przesyłkę kurierską ma obowiązek sprawdzić jej zawartość przy odbiorze. Przed złożeniem podpisu prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera, czy przesyłka (opakowanie i zawartość) jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, należy od razu spisać protokół odbioru przy kurierze, który jest podstawą do wystąpienia reklamacyjnego. Należy obowiązkowo zachować kopię spisanego protokołu. Późniejsze reklamowanie zawartości przesyłki może nie być uznane przez przewoźnika jako bezpodstawne. 2.5 Wszelkie opłaty dodatkowe wynikające z np. odmowy przyjęcia przesyłki przez adresata, żądania zwrotu przesyłki do nadawcy, dodatkowych awizacji kuriera u odbiorcy, przechowywanie przesyłki przez firmę kurierską w całości pokrywa jej adresat. 2.6 Nasza firma nie odpowiada za nieterminowe doręczenie przesyłek, opóźnienia i niedoręczenie przesyłki z winy firm przewozowych. Firma kurierska zastrzega sobie czas dostarczenia do 3 dni roboczych. 2.7 Realizujemy wysyłki zagraniczne. Nie wystawiamy faktur Tax free. 3. WARUNKI ZWROTÓW 3.1 Kupujący, który chciałby zwrócić zakupiony produkt (w terminie do 14 dni kalendarzowych od doręczenia zamówienia) zobowiązany jest do zgłoszenia nam takiej informacji. Kupujący zobowiązany jest do odesłania następnego dnia roboczego w stanie niezmienionym (opakowanie i zawartość) solidnie zapakowaną przesyłkę kurierską firmy DPD z dopiskiem na paczce „Zwrot”. Do paczki zwrotnej należy dołączyć oryginał paragonu lub faktury imiennej, oraz czytelnie i kompletnie wypełniony formularz zwrotu. Dane do wysyłki podane są w formularzu. Zwrot poprzez Paczkomat InPost: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-zwrocic-produkt-kupiony-na-allegro 3.2 W przypadku jeśli części zostały niewłaściwie dobrane na skutek naszej pomyłki wymieniamy je na odpowiednie lub zwracamy wpłacone środki na wskazane przez Kupującego konto bankowe. 3.3 Przesyłki zwrotne wysyłane za pobraniem, nie będą przez nas odbierane. 3.4 Zwrotowi lub wymianie nie podlegają: - części elektryczne i elektroniczne np. pompy paliwa, czujniki; - części hydrauliczne np. popychacze zaworów; - części uszkodzone, ubrudzone lub ze śladami montażu; - części z uszkodzoną lub zerwaną plombą gwarancyjną; - części w nieoryginalnych, zniszczonych lub obklejonych taśmą opakowaniach; - oleje i płyny eksploatacyjne. 3.5 Zwrot należności realizowany jest na podane konto w przeciągu maksymalnie 14 dni od doręczenia odstąpienia. Zwrot na konto zagraniczne jest pomniejszany o kwotę obsługi przelewu w wysokości 40zł. 3.6 Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Kupującemu jako Konsumentowi (osoba prywatna). 3.7 Jeśli towar nie spełnia warunków pozwalających na uznanie zwrotu (np. uszkodzenie części, zabrudzenia, obklejone lub zniszczone opakowania produktu również przez niedbałe zabezpieczenie na czas transportu, brak wypełnionego formularzu zwrotu), przesyłka zostanie odesłana z powrotem na koszt odbiorcy. 4. WARUNKI GWARANCJI 4.1 Gwarancja jest udzielana i rozpatrywana przez producenta. Czas gwarancji wynosi 24 miesiące dla Konsumentów, 12 miesięcy dla firm. 4.2 Reklamowana część mechaniczna lub elektroniczna musi posiadać nienaruszoną plombę gwarancyjną. Kryteria przyjmowania zużytych części: półosi napędowych, pomp wspomagania, przekładni kierowniczych ze wspomaganiem. 4.3 Zgłoszenie reklamacji musi mieć formę pisemną w postaci czytelnie i kompletnie wypełnionego formularza reklamacji obowiązkowo załączonego do przesyłki. Przy wypełnionym nieprawidłowo formularzu lub jego braku, reklamacje nie będą rozpatrywane. 4.4 Towar wraz z kompletnie wypełnionym formularzem reklamacji i dowodem zakupu (paragon lub kopia faktury) oraz (w przypadku niektórych części mechanicznych bądź elektronicznych) z kartą gwarancyjną potwierdzającą ich montaż w warsztacie Mechaniki Pojazdowej lub Autoryzowanym Serwisie. Wskazane jest również dołączenie wydruku kodów błędu z urządzenia diagnostycznego. 4.5 Reklamowany towar Kupujący wysyła na własny koszt starannie zabezpieczoną przesyłką poprzez firmę kurierską DPD. Dane do wysyłki podane są w formularzu reklamacji. Reklamacja poprzez Paczkomat InPost (do 7 dni od odebrania przesyłki): https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-zwrocic-produkt-kupiony-na-allegro 4.6 Przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji to około 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Czas ten może się wydłużyć w zależności od konieczności wykonania ekspertyz przez rzeczoznawcę producenta reklamowanego towaru. 4.7 W przypadku uznania reklamacji, Kupującemu przysługuje prawo wymiany towaru na nowy lub zwrot pieniędzy, a także zrefundowanie kosztów przesyłki reklamacyjnej (wg. cennika DPD). W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszystkie koszty transportu pokrywa Kupujący. 4.8 Nie zwracamy kosztów związanych z montażem i demontażem reklamowanych części. 5. INFORMACJE DODATKOWE 5.1 Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne na naszych aukcjach w pełni zgadzają się z danymi producenta auta. Wynika to z faktu iż podane dane oznaczają lata produkcji danego modelu samochodu a nie lata zastosowania części. Producenci w tych samych latach mogli stosować różne rodzaje części. Zmiany mogą występować w zależności od roku produkcji lub numeru nadwozia auta. Jeżeli nie jesteś pewien czy dana część pasuje do Twojego samochodu koniecznie skontaktuj się z nami poprzez wysłanie zapytania w którym podaj model auta, miesiąc oraz rok produkcji, silnik, moc kW lub KM oraz numer VIN. 5.2 Wszystkie części oferowane przez nas przeznaczone są do montażu w warsztatach specjalistycznych. Dokonując zakupu akceptujesz powyższe zasady. STRONA LEWA = STRONA KIEROWCY / STRONA PRAWA = STRONA PASAŻERA