PÓŁKA WISZĄCA 3-POZIOMOWA NIERDZEWNA 130x40x87,5 (6482441697)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
894,00 zł
z 100 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy powyżej 3 000 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: do 10 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 30.00 [kg]

Półka nierdzewna potrójna przestawna 130x40x87,5 (385134)

Półka nierdzewna 3-poziomowa przestawna 1300x400x875

  • stabilna spawana konstrukcja
  • wykonanie nierdzewne
  • mocowania w komplecie
  • prosty montaż na ścianie
  • półki od A=1600 mm robimy na 3 konsolach
  • realizujemy zamówienia nietypowe
  • posiada atest dopuszczający do kontaktu z żywnością
  • podana cena jest ceną brutto
  • zdjęcie ma charakter wzoru i może przedstawiać mebel w innym rozmiarze
  • kod produktu: 385134

Parametry
Atest do gastronomii:Tak
Gwarancja:12 miesięcy
Głębokość - B:40 cm
Produkcja EXPRESS (max 2 meble) - 4 dni robocze + czas dostawy:Cena + 30%
Szerokość - A:130 cm
Wysokość - H:87,5 cm
Głębokość robocza:36,7 cm
Status wyrobu:Produkcja na zamówienie

Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń lub napisz:

+48 531 101 302 | biuro@meble-gastro.p­l



FINANSOWANIE DLA KLIENTÓW - RATY

FINANSOWANIE DLA KLIENTÓW - LEASING

Zapłać przez PayUNr. konta:
6811602202000­0000105598048
Opcja niedostępna
dla niektórych towarów
Płatność możliwa
w naszym sklepie w Krakowie
Oferujemy atrakcyjne finansowanie przy zakupach na raty

Jesteśmy legalnie działającą firmą, gwarantującą rzetelność oraz bezpieczeństwo zakupów.

Do każdej transakcji wystawiamy fakturę VAT lub paragon.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, zapewniamy najwyższe standardy obsługi.

Na każdym etapie transakcji, nasz zespół jest do Twojej dyspozycji.

Masz pewność, że współpracujesz z profesjonalistami!

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty, posiadają atest / deklarację zgodności i są dopuszczone do kontaktu z żywnością.

Dostawy realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich (JAS-FBG, Raben, Fedex, DPD) lub własnym transportem, w zależności od parametrów zamówienia.

Koszty transportu są określone na każdej aukcji.

Koniecznie sprawdź stan przesyłki w obecności przewoźnika, a w razie stwierdzenia uszkodzeń lub braków, spisz protokół szkody i poinformuj nas o zaistniałej sytuacji.

Przybliżony czas realizacji jest podany na każdej aukcji. Dokładamy starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane terminowo. Ze względu na specyfikę wyrobów, mogą się jednak zdarzyć niewielkie opóźnienia w produkcji, szczególnie w okresach świątecznych. Prosimy o uwzględnienie tego faktu przy składaniu zamówień. W przypadku większych zamówień, czas potrzebny na produkcję może ulec wydłużeniu.

Czas dostawy to zwykle 1-2 dni robocze od zakończenia produkcji. Jeśli w tym czasie przesyłka nie dotarła, prosimy o kontakt.

Masz dodatkowe pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami!

Nasi pracownicy są do Twojej dyspozycji: biuro@meble-gastro.p­l lub 531 101 302.

Telefony odbieramy od poniedziałku do piątku (8:00-20:00) oraz w soboty (9:00-14:00).

Szczegółowy regulamin dostępny na stronie "Informacje od sprzedającego".






Wystawiono z oprogramowania
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u meble-gastro_pl za co najmniej 3 000 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 10 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 11 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 11 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Hurtownia gastronomiczna w Krakowie - sklep stacjonarny: ul. Nad Zalewem 1 (wejście od ul. Królowej Jadwigi) 30-235 Kraków telefon stacjonarny: +48 12 307 11 81 telefon komórkowy: +48 533 24 55 66 e-mail: biuro@meble-gastro.pl

kontakt

  • 531 101 302
    Telefony odbieramy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19 oraz w soboty w godzinach 10-14

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
GastroProfit.pl
Nad Zalewem 1 (wjazd od ul. Królowej Jadwigi)
30-235 Kraków
Polska
 
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz.U. 2014 poz. 827), Konsument (osoba w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego) ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Przepis ten nie obowiązuje, gdy towar jest robiony na zamówienie np. meble nierdzewne z naszej oferty. W takiej sytuacji zwroty nie będą przyjmowane. Po odstąpieniu od umowy, otrzymasz od nas zwrot pieniędzy za towar i jego dostawę. Zwrot towaru odbywa się na Twój koszt, chyba że zostało to uzgodnione inaczej ze Sprzedawcą. Zwrot pełnowartościowego towaru (np. kloce masarskie) przez Klienta nie będącego jednocześnie Konsumentem, jest możliwy wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Sprzedawcy i na warunkach indywidualnie przez niego określonych, w terminie 7 dni od daty otrzymania towaru. W takim przypadku Klient nie będący Konsumentem jest zobowiązany do pokrycia opłaty logistycznej w wysokości 15% ceny katalogowej netto zwracanego towaru z dnia sprzedaży oraz do dostarczenia towaru, o którym mowa powyżej, na własny koszt i ryzyko do magazynu wskazanego przez Sprzedawcę. Zwrot pieniędzy za towar, pomniejszony o opłatę logistyczną odbywa się na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

reklamacje

Zgłoszenia usterek oraz reklamacje prosimy składać mailowo lub pisemnie na adres sklepu stacjonarnego.Wszystkie sprzedawane przez nas towary są objęte 12-miesięczną gwarancją producenta (stoły grupy POL-2xx do zmywalni mają 24-miesięczną gwarancję producenta), chyba że z opisu na aukcji wynika co innego.W przypadku klientów nie będących Konsumentami, rękojmia na wady produktu jest wyłączona. Błędy konstrukcyjne powstałe z naszej winy, naprawiamy na swój koszt. Jakiekolwiek przeróbki mebli powstałe z winy lub na życzenie Klienta, są odpłatne. Koszt ustalamy indywidualnie.

pozostałe informacje

Sklep stacjonarny: BT TRADE Nad Zalewem 1 (wjazd od ul. Królowej Jadwigi) 30-235 Kraków 531 101 302 Dostawa: Zamówiony towar wysyłamy wyłącznie firmami kurierskimi. Wysyłka następuje po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie lub po otrzymaniu informacji o wyborze przesyłki za pobraniem. Przesyłka powinna dotrzeć w ciągu 1-3 dni roboczych. Do czasu dostawy należy dodać czas potrzebny na produkcję mebli. Przybliżony termin realizacji zamówienia jest podany na każdej aukcji. Jeśli dostawa się przedłuża, prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sprawy.Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W razie stwierdzenia uszkodzeń lub braków, należy spisać z kurierem protokół szkody i jak najszybciej poinformować nas o zaistniałej sytuacji.Jeśli z jakiegoś powodu wysyłka zamówienia nie może nastąpić w podanym na aukcji terminie, niezwłocznie informujemy o tym fakcie. Faktury: Do każdego produktu zakupionego na naszych aukcjach wystawiamy paragon, a na życzenie fakturę VAT 23%. Dane do faktury VAT prosimy przesłać niezwłocznie po zakupie. Dowód zakupu wysyłamy z towarem lub pocztą. Meble nierdzewne: Wszystkie meble nierdzewne z naszej oferty są produkowane na zamówienie. Czas realizacji standardowego zamówienia to około 10 dni. W przypadku większych zamówień oraz w okresach świątecznych czas ten może ulec wydłużeniu. Opisy produktów: Dokładamy starań, aby opisy na naszych aukcjach były szczegółowe i możliwie najlepiej charakteryzowały sprzedawany przedmiot. Wymiary produktów podajemy według parametrów: szerokość x głębokość x wysokość. W przypadku aukcji z produktami tworzonymi na indywidualne zamówienie (w szczególności meblami ze stali nierdzewnej), zdjęcia mają charakter wzoru i mogą przedstawiać produkty o innych wymiarach. W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt. Anulowanie zamówienia: Klient może anulować zamówienie drogą e-mailową. Anulowaniu nie podlega zamówienie, które zostało już wysłane do Klienta lub którego przedmiotem są meble ze stali nierdzewnej. Ochrona danych osobowych: Dane osobowe Klienta podlegają ochronie zgodnie z postanowieniami Ustawy o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami. Postanowienia końcowe: Wszelkie sporne sytuacje staramy się rozwiązać polubownie, dlatego jeśli masz jakiś problem związany z transakcją, skontaktuj się z nami. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego. Wszelkie spory w przypadku Konsumenta będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Wszelkie spory w przypadku Klienta nie będącego jednocześnie Konsumentem będą rozstrzygane przez sąd w właściwy dla siedziby Sprzedawcy.