Półka narożna srebrna szwedzkej firmy duschy F.V. (6922426752)

20 dni do końca
cena kup teraz
58,00 zł
z 12 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 34,00 zł
Zakupy od 2 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • materiał wykonania: stal nierdzewna
  • długość: 28.00 [mm]
  • szerokość: 20.00 [mm]


PÓŁKA ŁAZIENKOWA NAROŻNA
Sprzedający
JUMI
ul. Antka Rozpylacza 4
01-107 Warszawa



Kontakt

Zadaj pytanie sprzedającemu

mpadel@interia.pl
jumi@interia.pl

Telefon: 501246654



Regulamin aukcji

REGULAMIN AUKCJI DOSTĘPNY W ZAKŁADCE INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO
wystawiamy faktury VAT


Rachunek bankowy

18 1950 0001 2006 0727 6705 0002



Koszty przesyłki

PRZESYŁKA KURIERSKA
18,50zł
Towar wysyłamy wprost z magazynu centralnego Duschy w Polsce.
Przy zakupie większej ilości przedmiotów firmy Duschy koszt dostawy jest taki sam po za kabinami i ściankami prysznicowymi

Półka narożna dwupoziomowa srebrna

Półka wykonana jest z wysokiej jakości stali.

W celu uzyskania jak najwyższej wytrzymałości półki na wodę oraz wilgoć, w trakcie procesu produkcyjnego jest ona anodowana (wzmacniana pod wysokim napięciem), niklowana, posrebrzana

Różnica między półką srebrną a chromowaną jest taka że srebrna półka jest bardziej matowa a chromowana błyszcząca.

Wymiary:

Szerokość 20 cm

Głębokość 20 cm

Wysokość 28 cm

Art. Kolor / Wzór

572-19

srebrna

Półka nie zawiera widocznych na zdjęciu dodatkowych elementów.

Mocowana do ściany na kołeczkach - dołączonych do półki.

Półka mocowana jest do ściany przy pomocy solidnych wkrętów wykonanych ze stali nierdzewnej (śruby montażowe wraz w kołkami rozporowymi znajdują się w zestawie).


Półkę należy czyścić wilgotną ścierką frotte, ścierką z mikrofibry lub gazą. Jeżeli do pielęgnacji półki użyte zostaną inne środki czyszczące, nie mogą one zawierać substancji ściernych, amoniaku, acetonu, alkoholu, rozpuszczalników, oraz innych kwasów.

Produkcja: Szwecja, Falkenberg
5 lat gwarancji

Na terenie warszawy możliwość odpłatnego montażu


Serdecznie zapraszamy na nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u mpadel za co najmniej 2 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 18 1950 0001 2006 0727 6705 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 34,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

JUMI
Jana Olbrachta 23B m.59
01-102 Warszawa
NIP: 716-195-41-39
REGON: 060329555

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
zwrot do producenta
podaję do każdego zwrotu inny adres
00000 Warszawa
Polska
 
Odstąpienie klienta od umowy: 1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2.03.2000r. Ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny dziennik ustaw z roku 2000 nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami. Klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie czternastu dni od dnia otrzymania towaru bez podawania jakiejkolwiek przyczyny drogą mailową lub w inny sposób. Zwracany towar jest nie używany oraz oryginalnie zapakowany. Zwrotowi nie podlegają produkty robione na specjalne zamówienie, np., lustra pod wymiar, grzejniki na wymiar, produkty ściągane na specjalne zamówienie - indywidualne. zwrot towaru tylko oryginalnie zapakowanego w nieuszkodzonym opakowaniu 2. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta na zasadzie wskazanym w ustępie pierwszym zarówno sprzedawca jak i klient będący konsumentem powinni zwrócić wszystko co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. 3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku określonych szczegółowo w art 10 ust 3 ustawy tj : - świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą - przy transakcjach zawieranych na aukcjach internetowych - licytacja 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca pokrywa koszty dostawy (koszty dostawy pokrywane są jednorazowo, jeśli klient zwleka z odbiorem towaru i spedycja cofnie paczkę a paczka będzie ponownie wysłana wówczas koszt transportu pierwszego nie jest zwracany). Klient będący konsumentem pokrywa koszty odesłania produktu do sprzedawcy. Uprzednio zapłacone koszty dostawy zostaną zwrócone ( po za kosztem wymienionym wyżej w nawiasie) wraz ze zwrotem ceny odesłanego produktu. 5. W przypadku odstąpienia od umowy po odbiorze produktu klient otrzyma od sprzedawcy fakturę korygującą.

reklamacje

Reklamacje 1. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego dziennik Ustaw z 2002 r nr 141 poz 1176 z późniejszymi zmianami wobec klientów będącymi konsumentami. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową, a w przypadku klientów nie będącymi konsumentami sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2. W celu zareklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową produktu wystarczy zawiadomić o tym fakcie sprzedawcę. 3. Koszty przesłania reklamowanego towaru ponosi sprzedawca. Ustalenie terminu zwrotu reklamowanego towaru należy wcześniej uzgodnić ze sprzedawcą, podając swoje dane adresowe. 4. Klient zostaje poinformowany w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia reklamacji o jej sposobie rozpatrzenia. 5. Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy jeżeli nie zawiadomi sprzedawcę o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia. 6. Klient będący konsumentem traci uprawnienie z tytułu niezgodności z umową jeżeli przed upływem 14 dni od stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny z umową nie zawiadomi o tym fakcie sprzedawcy. Do zachowania uprawnień wystarczy powiadomić o fakcie niezgodności towaru sprzedawce przed upływem 14dni.

pozostałe informacje

Witamy Nasza firma jest bezpośrednim dystrybutorem artykułów do wyposażenia wnętrz. W naszej ofercie znajdą Państwo: lustra, akcesoria łazienkowe, kabiny prysznicowe, zlewozmywaki, armatura łazienkowa i kuchenna, okapy kuchenne, segregatory odpadów, kotły węglowe i gazowe, doprowadzanie i odprowadzanie wody, grzejniki łazienkowe, stalowe panelowe, aluminiowe, konwektorowe, osprzęt. Jeśli nie mamy w ofercie produktu których kliencie poszukujesz, napisz do nas o tym. Postaramy się dla Ciebie uzupełnić naszą ofertę.Kupujemy towar bezpośrednio u producentów w dużych ilościach aby Państwo mogli kupić wysokiej jakości towar za najniższą cenę. Za zakupiony towar, usługę wystawiamy fakturę Vat lub paragon Kierujemy się zasadą: KLIENT JEST DLA NAS NAJWAŻNIEJSZY I ZAWSZE OBSŁUGUJEMY KLIENTA Z NAJWYŻSZĄ KLASĄ TAK JAK BYŚMY CHCIELI BYĆ OBSŁUŻENI.WPROWADZILIŚMY GWARANCJĘ NAJNIŻSZEJ CENY. Jesteśmy fachowcami z dziedziny wyposażenia wnętrz, zajmujemy się również montażem sprzedawanych u nas artykułów i nie tylko, kupując u nas zapytaj nas o montaż, lub poradę jak zamontować dany towar. Szanowny kliencie proszę o sprawdzenie towaru przy kurierze czy nie jest uszkodzony. W przypadku uszkodzenia należy spisać protokół reklamacyjny (można odmówić przyjęcia uszkodzonego towaru) i prosił bym przysłanie fotki jeśli jest to możliwe szybko załatwić problem. 01.12.2013 REGULAMIN SPRZEDAZY INTERNETOWEJ NA ALLEGRO §1 Postanowienie wstępne : 1. Regulamin zawiera zasady funkcjonowania sklepu internetowego na allegro pod nazwą użytkownika „ mpadel” §2 Strony transakcji : SPRZEDAWCA : JUMI-Mirosław Padel ul. Jana Olbrachta 23b 01-102 Warszawa NIP 716-195-41-39 regon: 060329555 mail: mpadel@interia.pl tel. 501-246-654 1. Sprzedawca prowadzi działalność w zakresie sprzedaży towarów – wyposażenia i wykończenia wnętrz oraz montażu sprzedawanych towarów, oferując je na portalu allegro.pl. 2. Zamówienie realizowane są przez sprzedawcę na terenie Polski i po za jej granicami. Wszystkie oferowane w sklepie produkty są nowe, objęte gwarancją producenta i posiadają wymagane atesty oraz zezwolenia pozwalające na ich sprzedaż. 4. Informacje dotyczące towarów oferowanych przez sklep „JUMI - Wyposażenie wnętrz” pochodzą z aktualnych katalogów producentów i zawierają pełne informacje dotyczące przedstawianych towarów oraz wszystkie normy produktowe producentów. 5. Przedstawione na allegro towary nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego art. 71, a są jedynie propozycją do składania zamówień. 6. Transakcji w sklepie „JUMI - Wyposażenie wnętrz„ można dokonywać całodobowo. 7. Szczegółowe warunki sprzedaży określa powyższy regulamin oraz obowiązujące w Polsce przepisy prawa, jak również indywidualne ustalenia pomiędzy klientem a sprzedawcą. KUPUJĄCY : osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mająca ukończone 18 lat, a także osoba prawna i inne jednostki posiadające zdolność do czynności prawnych. §3 Ceny umieszczone na allegro dotyczą oferowanych towarów i podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT – ( cenny brutto ). Cena ta nie uwzględnia kosztów dostawy towarów do miejsca przeznaczenia na terenie Polski §4 Zamawianie towarów – składanie zamówień elektronicznie: 1. Zamówienie towarów oferowanych na allegro może nastąpić poprzez kliknięcie na guzik „ Kup Teraz „ lub przez dodanie towarów do koszyka. 2. Zamówienia mogą składać zarówno osoby posiadające indywidualne konto na allegro jak i nowe osoby nie posiadające takiego konta. 3. Umowa sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a kupującym zostaje zawarta w dniu przyjęcia zamówienia do realizacji 4. W przypadku wątpliwości co do rzeczywistego zamówienia klienta , sprzedawca zweryfikuje dodatkowo tę wątpliwość np kontaktując się telefonicznie z klientem 5. Za skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem zamówienia przez Klienta Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. §5 Płatności za zakup: Klient ma do wyboru różne formy płatności : 1. Płatność gotówką za pobraniem w dniu odbioru produktu za pośrednictwem dostawcy. 2. Płatność przelewem bankowym na konto – nr rachunku podany w regulaminie 3. Płatność drogą elektroniczną za pośrednictwem allegro - PayU . 4. Płatność w systemie ratalnym – za pośrednictwem Allegro 6. W przypadku wyboru zapłaty za zamówienie w formie przelewu bankowego wysłanie towaru nastąpi po wpłynięciu należności na konto sklepu. 7. Do wszystkich towarów wystawiamy dokumenty zakupowe, które dołączamy do paczki lub wysyłamy pocztą elektroniczną na życzenie klienta. §6 Realizacja zamówień: 1. Termin dostawy wynosi maksymalnie 60 dni. przeważnie jest to do 2 -10 dni roboczych, 2. Termin dostawy liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sprzedaży w przypadku płatności na rachunek bankowy albo od złożenia zamówienia w przypadku wyboru płatności za pobraniem. 3. O wysłaniu przesyłki klient zostanie poinformowany drogą mailową 5. Gdyby okazało się, że w podanym w mailu, telefonie lub sms-ie terminie towar nie dotarł do klienta to powinien on o tym fakcie natychmiast poinformować sprzedawce, który podejmie konieczne kroki w celu ustalenia co stało się z zamówionym produktem oraz doprowadzi do końca transakcji lub skorzystać z portali internetowych firm kurierskich. §7 Dostawa towaru: 1. Sprzedawca będzie dostarczał zamówione towary w następujący sposób : - jako przesyłka kurierska :TNT, pekas, dhl, - jako paczka – Poczta Polska 2. Każda przesyłka wysyłana do klienta jest odpowiednio zapakowana i ubezpieczona przez producenta. 3. Jeżeli dostarczona przesyłka nosi ślady jej naruszenia widoczne z zewnątrz, klient ma prawo odmówić jej przyjęcia i zgłosić doręczycielowi żądanie sporządzenia protokołu w celu ustalenia jaki jest stan takiej przesyłki lub swoje zastrzeżenie co do stanu tej przesyłki zgłosić w innej formie. Wysyłamy towar ubezpieczony od nieszczęśliwych wypadków w transporcie po to aby klient zawsze otrzymał towar który kupuje w idealnym stanie, dlatego proszę o sprawdzenie towaru przy kurierze czy nie jest uszkodzony. W przypadku uszkodzenia należy spisać protokół reklamacyjny podczas odbioru towaru, zrobić zdjęcia towaru oraz opakowania i zgłosić sprawę do nas abyśmy szybko załatwili sprawę i dostarczyli towar pełnowartościowy za który klient zapłacił. Jest to jedyna forma reklamacji uszkodzonego podczas transportu towaru, inne reklamacje związane z uszkodzeniem towaru w czasie transportu nie będą uwzględniane. Towar przed wysłaniem sprawdzamy aby mieć pewność ze wysyłamy pełnowartościowy towar, następnie ,wysyłamy zapakowany w grubą warstwę styropianu, owijamy to dokładnie sterczę i oklejamy taśmą Warunki gwarancji: 1. Każdy zakupiony produkt jest objęty gwarancją. 2. Dokumenty zakupu stanowią jednocześnie podstawę gwarancji 3. Kwestie reklamacyjne rozwiązywane są przez autoryzowane serwisy producenckie lub importerskie, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta lub bezpośrednio u sprzedawcy. Wybór należy do kupującego. 4. W przypadku gdy Klient korzysta z gwarancji za pośrednictwem sprzedawcy odbiór produktu objętego gwarancją nastąpi na koszt sprzedawcy. §11 Ochrona danych osobowych: 1. Administratorem danych osobowych jest sprzedawca. 2. Umowy sprzedaży przechowywane są w systemie informatycznym sklepu i chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie danych osobowych (nr zgłoszenia do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych - 00148821). §12 Postanowienia końcowe Firma JUMI życzy naszym klientom dużo radości i satysfakcji z zakupów. Dziekujemy Zapraszamy ponownie