Półka na wannę chromana szwedzkej firmy Duschy GW. (7016195062)

zakończona
67,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 34,00 zł
Zakupy od 2 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 4 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.6 [kg]
  • materiał wykonania: stal nierdzewna
  • długość: 35 [mm]
  • szerokość: 15 [mm]

opis



PÓŁKA ŁAZIENKOWA
Sprzedający
JUMI
ul. Antka Rozpylacza 4
01-107 Warszawa



Kontakt

Zadaj pytanie sprzedającemu

mpadel@interia.pl
jumi@interia.pl

Telefon: 501246654



Regulamin aukcji

REGULAMIN AUKCJI DOSTĘPNY W ZAKŁADCE INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO



Rachunek bankowy

18 1950 0001 2006 0727 6705 0002



Koszty przesyłki

PRZESYŁKA KURIERSKA
18,50zł

Paczki wysyłamy do Państwa wprost z magazynu centralnego Duschy w Polsce
Zamawiając kilka przedmiotów z firmy Duschy, płatność za transport jest taki sam
z wyłączeniem kabin prysznicowych oraz ścianek do kabin.

Półka boczna na wannę

Półka wykonana jest z wysokiej jakości stali.

W celu uzyskania jak najwyższej wytrzymałości półki na wodę oraz wilgoć, w trakcie procesu produkcyjnego jest ona anodowana (wzmacniana pod wysokim napięciem), niklowana, miedziowana, podwójnie chromowana.

Zapewnia to odporność warstwy chromu na parę wodną i wodę znajdujące się w łazience.

Różnica między półką srebrną, a chromowaną jest taka, że srebrna półka jest bardziej matowa a chromowana błyszcząca.

Wymiary:

Wysokość 18 cm

Szerokość 35 cm

Głębokość 15 cm

Art. Kolor / Wzór
584-90 chromowana


Półkę należy czyścić wilgotną ścierką frotte, ścierką z mikrofibry lub gazą. Jeżeli do pielęgnacji półki użyte zostaną inne środki czyszczące, nie mogą one zawierać substancji ściernych, amoniaku, acetonu, alkoholu, rozpuszczalników, oraz innych kwasów.

Produkcja: Szwecja, Falkenberg
5 lat gwarancji.


Serdecznie zapraszamy na nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 34,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u mpadel za co najmniej 2 000,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
34,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
5 dni roboczych

Punkty odbioru

Warszawa, Magazyn
Wawelberga
01-184 Warszawa
woj. mazowieckie
email: mpadel@interia.pl
tel.: 501246654

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Gwarancja wg wytycznych producenta 

gwarancja na szło 12 miesięcy

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Jana Olbrachta 23 B m.59
23 B m.59
01-102 Warszawa
Dodatkowe informacje

Reklamacje 1. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego dziennik Ustaw z 2002 r nr 141 poz 1176 z późniejszymi zmianami wobec klientów będącymi konsumentami. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową, a w przypadku klientów nie będącymi konsumentami sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2. W celu zareklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową produktu wystarczy zawiadomić o tym fakcie sprzedawcę. 3. Koszty przesłania reklamowanego towaru ponosi sprzedawca. Ustalenie terminu zwrotu reklamowanego towaru należy wcześniej uzgodnić ze sprzedawcą, podając swoje dane adresowe. 4. Klient zostaje poinformowany w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia reklamacji o jej sposobie rozpatrzenia. 5. Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy jeżeli nie zawiadomi sprzedawcę o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia. 6. Klient będący konsumentem traci uprawnienie z tytułu niezgodności z umową jeżeli przed upływem 14 dni od stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny z umową nie zawiadomi o tym fakcie sprzedawcy. Do zachowania uprawnień wystarczy powiadomić o fakcie niezgodności towaru sprzedawce przed upływem 14dni.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

15 dni

Adres do zwrotu

Zwrot do producenta
podaję do każdego zwrotu inny adres
00-000 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Odstąpienie klienta od umowy: 1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2.03.2000r. Ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny dziennik ustaw z roku 2000 nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami. Klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie czternastu dni od dnia otrzymania towaru bez podawania jakiejkolwiek przyczyny drogą mailową lub w inny sposób. Zwracany towar jest nie używany oraz oryginalnie zapakowany. Zwrotowi nie podlegają produkty robione na specjalne zamówienie, np., lustra pod wymiar, grzejniki na wymiar, produkty ściągane na specjalne zamówienie - indywidualne. zwrot towaru tylko oryginalnie zapakowanego w nieuszkodzonym opakowaniu 2. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta na zasadzie wskazanym w ustępie pierwszym zarówno sprzedawca jak i klient będący konsumentem powinni zwrócić wszystko co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. 3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku określonych szczegółowo w art 10 ust 3 ustawy tj : - świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą - przy transakcjach zawieranych na aukcjach internetowych - licytacja 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca pokrywa koszty dostawy (koszty dostawy pokrywane są jednorazowo, jeśli klient zwleka z odbiorem towaru i spedycja cofnie paczkę a paczka będzie ponownie wysłana wówczas koszt transportu pierwszego nie jest zwracany). Klient będący konsumentem pokrywa koszty odesłania produktu do sprzedawcy. Uprzednio zapłacone koszty dostawy zostaną zwrócone ( po za kosztem wymienionym wyżej w nawiasie) wraz ze zwrotem ceny odesłanego produktu. 5. W przypadku odstąpienia od umowy po odbiorze produktu klient otrzyma od sprzedawcy fakturę korygującą.

O sprzedającym
mpadel
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

54

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

4,6

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Kontakt

  • 501 246 654
  • 501246654
poniedziałek - piątek
09:00 - 12:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Witamy Nasza firma jest bezpośrednim dystrybutorem artykułów do wyposażenia wnętrz. W naszej ofercie znajdą Państwo: lustra, akcesoria łazienkowe, kabiny prysznicowe, zlewozmywaki, armatura łazienkowa i kuchenna, okapy kuchenne, segregatory odpadów, kotły węglowe i gazowe, doprowadzanie i odprowadzanie wody, grzejniki łazienkowe, stalowe panelowe, aluminiowe, konwektorowe, osprzęt. Jeśli nie mamy w ofercie produktu których kliencie poszukujesz, napisz do nas o tym. Postaramy się dla Ciebie uzupełnić naszą ofertę.Kupujemy towar bezpośrednio u producentów w dużych ilościach aby Państwo mogli kupić wysokiej jakości towar za najniższą cenę. Za zakupiony towar, usługę wystawiamy fakturę Vat lub paragon Kierujemy się zasadą: KLIENT JEST DLA NAS NAJWAŻNIEJSZY I ZAWSZE OBSŁUGUJEMY KLIENTA Z NAJWYŻSZĄ KLASĄ TAK JAK BYŚMY CHCIELI BYĆ OBSŁUŻENI.WPROWADZILIŚMY GWARANCJĘ NAJNIŻSZEJ CENY. Jesteśmy fachowcami z dziedziny wyposażenia wnętrz, zajmujemy się również montażem sprzedawanych u nas artykułów i nie tylko, kupując u nas zapytaj nas o montaż, lub poradę jak zamontować dany towar. Szanowny kliencie proszę o sprawdzenie towaru przy kurierze czy nie jest uszkodzony. W przypadku uszkodzenia należy spisać protokół reklamacyjny (można odmówić przyjęcia uszkodzonego towaru) i prosił bym przysłanie fotki jeśli jest to możliwe szybko załatwić problem. 01.12.2013 REGULAMIN SPRZEDAZY INTERNETOWEJ NA ALLEGRO §1 Postanowienie wstępne : 1. Regulamin zawiera zasady funkcjonowania sklepu internetowego na allegro pod nazwą użytkownika „ mpadel” §2 Strony transakcji : SPRZEDAWCA : JUMI-Mirosław Padel ul. Jana Olbrachta 23b 01-102 Warszawa NIP 716-195-41-39 regon: 060329555 mail: mpadel@interia.pl tel. 501-246-654 1. Sprzedawca prowadzi działalność w zakresie sprzedaży towarów – wyposażenia i wykończenia wnętrz oraz montażu sprzedawanych towarów, oferując je na portalu allegro.pl. 2. Zamówienie realizowane są przez sprzedawcę na terenie Polski i po za jej granicami. Wszystkie oferowane w sklepie produkty są nowe, objęte gwarancją producenta i posiadają wymagane atesty oraz zezwolenia pozwalające na ich sprzedaż. 4. Informacje dotyczące towarów oferowanych przez sklep „JUMI - Wyposażenie wnętrz” pochodzą z aktualnych katalogów producentów i zawierają pełne informacje dotyczące przedstawianych towarów oraz wszystkie normy produktowe producentów. 5. Przedstawione na allegro towary nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego art. 71, a są jedynie propozycją do składania zamówień. 6. Transakcji w sklepie „JUMI - Wyposażenie wnętrz„ można dokonywać całodobowo. 7. Szczegółowe warunki sprzedaży określa powyższy regulamin oraz obowiązujące w Polsce przepisy prawa, jak również indywidualne ustalenia pomiędzy klientem a sprzedawcą. KUPUJĄCY : osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mająca ukończone 18 lat, a także osoba prawna i inne jednostki posiadające zdolność do czynności prawnych. §3 Ceny umieszczone na allegro dotyczą oferowanych towarów i podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT – ( cenny brutto ). Cena ta nie uwzględnia kosztów dostawy towarów do miejsca przeznaczenia na terenie Polski §4 Zamawianie towarów – składanie zamówień elektronicznie: 1. Zamówienie towarów oferowanych na allegro może nastąpić poprzez kliknięcie na guzik „ Kup Teraz „ lub przez dodanie towarów do koszyka. 2. Zamówienia mogą składać zarówno osoby posiadające indywidualne konto na allegro jak i nowe osoby nie posiadające takiego konta. 3. Umowa sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a kupującym zostaje zawarta w dniu przyjęcia zamówienia do realizacji 4. W przypadku wątpliwości co do rzeczywistego zamówienia klienta , sprzedawca zweryfikuje dodatkowo tę wątpliwość np kontaktując się telefonicznie z klientem 5. Za skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem zamówienia przez Klienta Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. §5 Płatności za zakup: Klient ma do wyboru różne formy płatności : 1. Płatność gotówką za pobraniem w dniu odbioru produktu za pośrednictwem dostawcy. 2. Płatność przelewem bankowym na konto – nr rachunku podany w regulaminie 3. Płatność drogą elektroniczną za pośrednictwem allegro - PayU . 4. Płatność w systemie ratalnym – za pośrednictwem Allegro 6. W przypadku wyboru zapłaty za zamówienie w formie przelewu bankowego wysłanie towaru nastąpi po wpłynięciu należności na konto sklepu. 7. Do wszystkich towarów wystawiamy dokumenty zakupowe, które dołączamy do paczki lub wysyłamy pocztą elektroniczną na życzenie klienta. §6 Realizacja zamówień: 1. Termin dostawy wynosi maksymalnie 60 dni. przeważnie jest to do 2 -10 dni roboczych, 2. Termin dostawy liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sprzedaży w przypadku płatności na rachunek bankowy albo od złożenia zamówienia w przypadku wyboru płatności za pobraniem. 3. O wysłaniu przesyłki klient zostanie poinformowany drogą mailową 5. Gdyby okazało się, że w podanym w mailu, telefonie lub sms-ie terminie towar nie dotarł do klienta to powinien on o tym fakcie natychmiast poinformować sprzedawce, który podejmie konieczne kroki w celu ustalenia co stało się z zamówionym produktem oraz doprowadzi do końca transakcji lub skorzystać z portali internetowych firm kurierskich. §7 Dostawa towaru: 1. Sprzedawca będzie dostarczał zamówione towary w następujący sposób : - jako przesyłka kurierska :TNT, pekas, dhl, - jako paczka – Poczta Polska 2. Każda przesyłka wysyłana do klienta jest odpowiednio zapakowana i ubezpieczona przez producenta. 3. Jeżeli dostarczona przesyłka nosi ślady jej naruszenia widoczne z zewnątrz, klient ma prawo odmówić jej przyjęcia i zgłosić doręczycielowi żądanie sporządzenia protokołu w celu ustalenia jaki jest stan takiej przesyłki lub swoje zastrzeżenie co do stanu tej przesyłki zgłosić w innej formie. Wysyłamy towar ubezpieczony od nieszczęśliwych wypadków w transporcie po to aby klient zawsze otrzymał towar który kupuje w idealnym stanie, dlatego proszę o sprawdzenie towaru przy kurierze czy nie jest uszkodzony. W przypadku uszkodzenia należy spisać protokół reklamacyjny podczas odbioru towaru, zrobić zdjęcia towaru oraz opakowania i zgłosić sprawę do nas abyśmy szybko załatwili sprawę i dostarczyli towar pełnowartościowy za który klient zapłacił. Jest to jedyna forma reklamacji uszkodzonego podczas transportu towaru, inne reklamacje związane z uszkodzeniem towaru w czasie transportu nie będą uwzględniane. Towar przed wysłaniem sprawdzamy aby mieć pewność ze wysyłamy pełnowartościowy towar, następnie ,wysyłamy zapakowany w grubą warstwę styropianu, owijamy to dokładnie sterczę i oklejamy taśmą Warunki gwarancji: 1. Każdy zakupiony produkt jest objęty gwarancją. 2. Dokumenty zakupu stanowią jednocześnie podstawę gwarancji 3. Kwestie reklamacyjne rozwiązywane są przez autoryzowane serwisy producenckie lub importerskie, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta lub bezpośrednio u sprzedawcy. Wybór należy do kupującego. 4. W przypadku gdy Klient korzysta z gwarancji za pośrednictwem sprzedawcy odbiór produktu objętego gwarancją nastąpi na koszt sprzedawcy. §11 Ochrona danych osobowych: 1. Administratorem danych osobowych jest sprzedawca. 2. Umowy sprzedaży przechowywane są w systemie informatycznym sklepu i chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie danych osobowych (nr zgłoszenia do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych - 00148821). §12 Postanowienia końcowe Firma JUMI życzy naszym klientom dużo radości i satysfakcji z zakupów. Dziekujemy Zapraszamy ponownie