Półka lodówki Ardo (6482540004)

11 dni do końca
cena kup teraz
15,00 zł
z 4 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka48 15,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Jonkowo
  • stan: używany
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • przeznaczenie: lodówki

Witamy na naszej aukcji.

Przedmiotem sprzedaży jest półka do lodówki Polar o wymiarach 50cm/30,5cm

Półai w stanie dobrym.

Sposób zapłaty PRZELEW / POBRANIE

W razie pytań proszę o kontakt-agdtomekagd@­wp.pl

Zapraszam na inne moje aukcje gdzie oferuję części zamienne AGD

Kontakt agdtomekagd@wp.pl


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u AGDagdAGD za co najmniej 300 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka48 15,00 zł
kolejna sztuka: 4,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 4,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 606624770
    od poniedziałku do piątku w godz.10-17

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Koszt zwrotu w przypadku błędnie zakupionego towaru ponosi kupujący.

reklamacje

W przypadku reklamacji towar powinien być w takim samym stanie jak został wysłany do klienta.Jakakolwiek ingerencja mechaniczna unieważnia reklamację.