Półka dyskowa NetApp DS2246 + 24 HDD FVAT (6922300702)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
5 999,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 129,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 139,00 zł
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 28.0 [kg]

Półka dyskowa
NetApp DS2246 14,4 TB

W skrócie

  • Obudowa 2U
  • 24 dyski HDD
  • Format HDD 2,5"
  • Pojemność 14,4 TB
  • Faktura VAT

Dodanie półki dyskowej NetApp DS2246 do macierzy dyskowej umożliwia zwiększenie jej pojemności, pozwalając zoptymalizować pojemność, wydajność i uniwersalność systemu. Wysoka dostępność i odporność przy pełnej redundancji, połączenia multipath, zarządzanie out-of-band, i zaawansowane analizy są standardowymi funkcjami półek dyskowych NetApp.

Dane techniczne

Producent NetApp
Model DS2246
Obudowa 2U (Rack Units)
Ilość napędów 24
Pojemność 14,4 TB (prezentowana konfiguracja)
Moduły I/O Podwójny 6 Gb/s
Format napędów 2,5"
System operacyjny zgodny z Data ONTAP
Wymiary (SxWxG) 480 x 85 x 484 mm
Waga 22,2 kg
Informacje dodatkowe Wsparcie dla MetroCluster™

Najwyższa jakość i niezrównana wydajność

NetApp DS2246 jest odpowiedzią na wysokie zapotrzebowanie, aby sprostać wymaganiom aplikacji biznesowych, takich jak komunikacja, współpraca, usługi udostępniania plików, sieci, produktywność biurowa, bazy danych i inne.

To doskonałe rozwiązanie realizujące przechowywanie danych, które jest zarówno skuteczne, jak i elastyczne dzięki wysokiej dostępności i wydajności, aby sprostać wyzwaniom związanym z tradycyjnym środowiskiem informatycznym i wirtualizowanym, dzięki czemu można szybko i bez znacznego czasu wprowadzać zmiany.

Administratorzy pamięci masowych muszą nieustannie myśleć i upewniać się, że ich architektura jest wysoce dostępna, zawiera odpowiednią ilość dysków twardych, dzięki czemu są one przygotowane na rosnące wymagania dotyczące wydajności wynikającej z nowoczesnych aplikacji biznesowych.

Zaprojektowana z myślą o najbardziej wymagających środowiskach architektura NetApp Data ONTAP® oferuje dużą elastyczność i wybór w obsługiwanych półkach i nośnikach.

System NetApp umożliwia stosowanie dysków talerzowych w połączeniu z dyskami SSD. W takiej konfiguracji możliwe jest użycie dysków SSD jako osobna przestrzeń, np. na wysokowydajne bazy danych lub użycie technologii Flash Pool, pozwalającej z dysków SSD zrobić pamięć cache znacznie przyspieszającą pracę.



Sprzęt poleasingowy, stan bardzo dobry (klasa A), 100% sprawny.

Wystawiamy fakturę VAT - podana cena jest ceną BRUTTO.

Biorąc udział w naszej aukcji zgadzasz się z regulaminem w sekcji
" informacje od sprzedającego "

Kontakt

Infolinia

61 6240234

Adres

GT-Computers

ul. Głogowska 182

60-126 Poznań

Godziny otwarcia

dni powszednie

9-17

soboty

10-14

Lokalizacja

Nasze Allegro

Zobacz wszystkie nasze konta na Allegro!

ITmarketpl

Zobacz

ITmarket24pl

Zobacz

Dostawa i wysyłka

Wszystkie przedmioty zakupione na naszych aukcjach wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Zakupiony towar można również odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym przy ul. Głogowskiej 182 w Poznaniu po wcześniejszym umówieniu terminu.

Ustal termin

info@itmarket.pl

Gwarancja i zwroty

Na wszystkie towary zakupione w obrocie konsumenckim przysługuje termin zwrotu do 14 dni.

Udzielamy pisemnej gwarancji na wszystkie przedmioty zakupione na naszych aukcjach.

Więcej szczegółów można przeczytać w sekcji "Informacje od sprzedającego".

Zobacz

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 50 1020 5558 1111 1283 5790 0294
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 129,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 139,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Drogi allegrowiczu, jeśli zależy Tobie na szybkiej dostawie, wybierz przesyłkę kurierską pobraniową gdyż podany w ofercie czas wysyłki dotyczy wyłącznie takiej formy dostawy.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

GT-COMPUTERS
Ul. Glogowska 182
60-126 Poznań
NIP: 779-197-28-60
REGON: 300632771
Działalność gospodarcza została zarejestrowana pod numerem 006209 przez Wójta Gminy Tarnowo Podgórne.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
GT-COMPUTERS
Ul. Glogowska 182
60-126 Poznań
 
ZWROTY - dotyczy wyłącznie konsumentów Zgodnie z ustawą z dnia 30 Maja 2014r. przedmiot zakupiony przez "Kup Teraz" możecie Państwo zwrócić bez podania przyczyny. Aby skorzystać z tego prawna należy nas o tym poinformować w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przedmiotu. Kiedy nie można zwrócić towaru: Towaru, który został przez nas przerobiony na Twoje życzenie (np. zestawy komputerowe wg specyfikacji klienta) Otwartych produktów higienicznych, jak maszynki do golenia, depilatory Otwartego oprogramowanie oraz nagrań audio i wideo Wersji cyfrowych oprogramowania sprzedawanych i dostarczanych drogą cyfrową. Aby procedura zwrotu przebiegła sprawnie należy: Powiadomić nas o tym w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Wydrukować i wypełnić odpowiedni formularz dostępny pod tym adresem: http://store.nazwa.pl/images/zwrot.pdf Odesłać na własny koszt zakupiony przedmiot wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu (oryginał paragonu / kopia faktury VAT / potwierdzenie zapłaty). UWAGA: zwracany przedmiot należy odesłać na adres: GT-COMPUTERS Ul. Głogowska 182 60-126 Poznań w stanie zmienionym jedynie w granicach pozwalających na stwierdzenie charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy wraz ze wszystkimi otrzymanymi elementami. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Zwracana cena produktu jest pomniejszona wtedy o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy. Koszt przesyłki zwrotnej dla konsumenta może być znacznie wyższy niż podany w ofercie jeśli konsument nie ma stosownych umów z przewoźnikami oraz/lub w przypadku gdy częściowo w nim partycypujemy np w ramach promocji oferty.

reklamacje

REKLAMACJE Aby sprawnie dokonać reklamacji należy: Powiadomić nas o tym mailowo. Wydrukować i wypełnić odpowiedni FORMULARZ. http://store.nazwa.pl/images/reklamacja.pdf Wysłać reklamowany przedmiot wraz z kopią dowodu zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres: GT-COMPUTERS ITMARKET24pl ul. Głogowska 182 60-126 Poznań WARUNKI GWARANCJI i RĘKOJMI DLA PODMIOTÓW NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI zwanymi dalej podmiotem. Firma "GT-COMPUTERS" zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie sprzętu w okresie podanym w opisie przedmiotu, począwszy od daty zawarcia umowy (jeżeli w opisie aukcji nie podano inaczej okres gwarancji - rękojmi dla podmiotów- wynosi 14 dni). W zgodzie z przepisami rękojmia dla konsumentów na przedmioty używane jest ograniczona do 1 roku. Wady fabryczne lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji (rękojmi dla podmiotów) będą usuwane bezpłatnie w terminie zgodnym z obowiązującym prawem. Na czas naprawy firma "GT-COMPUTERS" nie ma obowiązku udostępniać użytkownikowi produktu zastępczego. Wadliwy towar należy dostarczyć do siedziby serwisu firmy w stanie kompletnym wraz z opisem dostrzeżonych wad lub usterek, oraz opisem okoliczności ich powstania. W przypadku podmiotów nie będącymi konsumentami koszty przesyłek reklamowanego przedmiotu ponosi kupujący. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, podmiot zobowiązany jest do wyrównania kosztów związanych z ekspertyzą i diagnostyką a w szczególności, koszty ewentualnego odesłania produktu - koszty diagnostyki i ekspertyzy nie dotyczą konsumentów. Gwarancją nie jest objęte zainstalowane oprogramowanie. W przypadku gwarancji minimalnej kondycji baterii głównej w urządzeniu przenośnym, ewentualne niezgodności należy zgłaszać w ciągu 7 dni kalendarzowych.Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe w przypadku: - samowolnych prób dokonywania przeróbek i napraw, - zdarzeniami losowymi np.: pożar, powódź, przepięcia sieci energetycznej, wyładowania atmosferyczne, - uszkodzenia mechaniczne i termiczne (w tym taśm HDD, zaczepów, gałek, klawiszy itp.), - naruszenia plomb lub naklejek gwarancyjnych. Gwarancją nie jest objęte naturalne zużycie materiałów eksploatacyjnych : - kaset z tonerem i tuszy (zbiorniki z atramentem). - rolek pobierających papier. - elementów mechanicznych w urządzeniach drukujących ulegających naturalnemu zużyciu. - spadek pojemności baterii głównych laptopów i innych urządzeń mobilnych oraz baterii podtrzymujących pamięć. Sprzedawca nie odpowiada za straty wywołane utratą danych na nośnikach magnetycznych. W przypadku problemów we współpracy sprzętu z oprogramowaniem prosimy o dołączenie karty rejestracyjnej z numerem licencji i adresu producenta programu. Niedozwolona jest jakakolwiek ingerencja wewnątrz urządzenia od strony programowej oraz sprzętowej - overclocking , zmiana firmowego oprogramowania itp Po okresie gwarancji firma "GT-COMPUTERS" świadczy serwis pogwarancyjny. Prawa i obowiązki obu stron w razie gdy nabywcą nie jest konsument reguluje wyłącznie treść postanowień ujętych na niniejszej stronie.Wszystkie sprzedawane przez ITmarket24pl monitory i laptopy mają matryce zgodne z normą ISO13402-2 klasy II. Oferowane matryce jako części zamienne też są zgodne z powyższą normą.W przypadku braku sterowników i / lub instrukcji obsługi w przesyłce, firma GT-Computers zastrzega sobie możliwość przesłania ich w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej W przypadku podmiotów nie będących konsumentami, wszelkie koszty postępowania reklamacyjnego ponosi kupujący. Zwroty od firm w razie odstąpienia od transakcji przyjmujemy po potrąceniu 10% tytułem kosztów manipulacyjnych, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu. *Paczkomat - Uszkodzona przesyłka/zawartość: 1.Reklamacja może być zgłoszona przy Paczkomacie, z którego odbierana jest Przesyłka Paczkomatowa poprzez pozostawienie nieotwartej Przesyłki Paczkomatowej w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. 2.Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej w Paczkomacie. W tym celu Odbiorca, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, ponownie umieszcza Przesyłkę Paczkomatową w Paczkomacie pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjne go otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwość odebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Na tej podstawie Dział Reklamacji InPost Paczkomaty stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej przyjęcia i w związku z tym podejmuje dalsze czynności. 3. Jeżeli Odbiorca stwierdzi uszkodzenie Przesyłki Paczkomatowej później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania) wówczas Odbiorca musi się udać z Przesyłką Paczkomatową do oddziału InPost Paczkomaty, w celu sporządzenia przez InPost Paczkomaty protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację w sposób określony w aktualnych Regulaminach Świadczenia Usług przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o.

pozostałe informacje

Transport palet - Rampa-rampa to system realizacji usług kurierskich paletowych. Stosowany jest przez naszą firmę kurierską. Polega na zapewnieniu przez strony wysyłki odpowiednich warunków umożliwiających załadunek i rozładunek palety. Nadawca zapewnić musi samodzielny załadunek, a Odbiorca rozładunek towaru z samochodu kuriera. Przesyłka paletowa może zostać doręczona przez kuriera do najbliższego możliwego do rozładowania miejsca np. pod klatkę schodową. Jeżeli paleta zostaje nadana i/lub doręczana w bloku kurier nie ma obowiązku wnosić palety na piętro. Dodatkowe czynności załadunkowe i rozładunkowe pozostają po stronie Klienta. Na wszystkie zakupy dokonane za pośrednictwem Allegro wystawiamy e-faktury VAT, wysyłane są na adres mailowy przypisany do konta allegro z którego został dokonany zakup. Faktury są wysyłane w dniu wysyłki i zostają wystawione na dane właściciela konta lub na dane podmiotu podane w formularzu opcji dostawy. Klauzula prorogacyjna dla podmiotów nie będących konsumentami: Dla wszystkich sporów z podmiotami nie będącymi konsumentami w związku z umowami zawartymi za pośrednictwem portalu Allegro, zastrzegamy sobie prawo prowadzenia spraw przed sądem właściwym dla firmy GT-Computers tj. w Poznaniu. Gratisy i inne dodatki w ofertach. Wszystkie dodatki w postaci gratisów a w szczególności darmowa wysyłka dotyczą wyłącznie transakcji z przedpłatą na konto bankowe lub przez PayU. Wszystkie oferowane komputery i laptopy są sprzedawane wyłącznie z naklejką licencyjną tzw COA, systemy operacyjne zainstalowane są tylko po dokupieniu licencji dla komputerów zregenerowanych. Jako konsument możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, możesz złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Podaj przy tym nasz adres poczty elektronicznej: odr@itmarket.pl