Półka bagaznika Chevrolet Spark m300 (6482233881)

8 dni do końca
cena kup teraz
269,00 zł
z 4 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 25,00 zł
  • lokalizacja: Ruda Śląska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

DoChevroleta.pl - Allegro.pl

Skontaktuj
się z nami

Nie jesteś pewien czy ta część pasuje do Twojego samochodu?
Zadzwoń do nas i podaj swój numer VIN:
tel. 32 760 4000
tel.kom: 606 522 011
e-mail: info@DoChevroleta.pl


Kanclerz sp. z o.o.
Ul. Obrońców Westerplatte 26
41-710 Ruda Śląska
tel. 32 760 4000
fax 32 3400380
e-mail: info@DoChevroleta.pl

półka bagaznika spark m300

269 zł

Nowa, oryginalna półka przestrzeni bagażowej do samochodu Chevrolet Spark M300 od roku 2011

Półka kompletna razem z sznurkami mocującymi.

Kołki mocujące sznurki należy zamówić osobno pod numerem 96320520.

Towar na zamówienie czas oczekiwania ok 5 dni.

  • Kod produktu: 95235190
  • Produkty Panel: Tak
  • dostawa
    już od
    17 zł

    Dostawy realizujemy kurierem UPS. Dot. paczka do 30 kg przy płatności przelewem.

  • realizacja
    zamówieni­a
    3 dni

    Dokładamy wszelkich starań aby Państwa zamówienie było zrealizowane do 3 dni roboczych.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 34124013691111000024231718
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Właścicielem sklepu jest firma: Kanclerz spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 41-710 Ruda Śląska, ul. Obrońców Westerplatte 26, NIP 641 10 45 645, REGON 272912523, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000155247, o kapitale zakładowym 400.000,00 zł słownie czterysta tysięcy złotych, dalej Kanclerz Sp. z o.o.

kontakt

  • 606522011
    poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00 ewentualnie 32 760 40 50

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
. Prawo konsumenta do odstapienia od umowy Ad 1..Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Kupujący będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie czternastu dni od daty odebrania przesyłki odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Ad 2..W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący będący Konsumentem powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres Kanclerz spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Obrońców Westerplatte 26, 41-710 Ruda Śląska, 32 760 40 50, 606 522 011, info@DoOpla.pl. Ad 3. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca wszystkie otrzymane płatności w tym koszty dostarczenia Produktów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyrażono zgodę na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Ad 4. Konsument wykonujący prawo odstąpienia od umowy powinien odesłać Produkt na adres Kanclerz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Obrońców Westerplatte 26, 41-710 Ruda Śląska, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 25 PLN Ad 5. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Ad 6. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 7 Brak odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległości nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów Ad1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; Ad 2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; Ad 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; Ad 4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; Ad 5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; Ad 6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; Ad 7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; Ad 8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; Ad 9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; Ad 10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; Ad 11. zawartej na aukcji publicznej; Ad 12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; Ad 13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 8. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 25 PLN

reklamacje

Reklamacje można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej info@doopla.pl, allegro@kanclerz.com.pl pisemnie na adres Właściciela lub telefonicznie pod numerem 32 760 4050, 605 522 011 – koszty korzystania ze środków porozumiewania się na odległość zgodne z aktualnym cennikiem operatora, z usług którego korzysta Kupujący 5. Opis procedury gwarancyjnej Ad 1.Sklep odpowiada względem Kupującego, jeżeli sprzedane Produkty mają wadę fizyczną lub prawną na zasadach szczegółowo określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny Dz. U. z 2014 poz. 121. Kupującemu przysługuje uprawnienie do złożenia reklamacji. Zawiadomienie o wadzie winno być złożone w formie pisemnej, elektronicznej lub ustnej (dane do kontaktu wskazane w pkt 4) . Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi powinien dostarczyć wadliwy Produkt na adres Kanclerz sp. z o.o. ul. Obrońców Westerplatte 26, 41-710 Ruda Śląska lub zwrócić go osobiście. Koszty dostarczenia Produktu Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji. Ad 2.Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Ad 3. Do Produktu powinien zostać dołączony dokument potwierdzający zakup. Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu oraz dzień stwierdzenia wady. Ad 4. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.