POLICJA + STRAŻ + POGOTOWIE = 3 NUMERY, F. VAT 23% (6482999034)

12 dni do końca
cena kup teraz
599,99 zł
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy
  • List polecony ekonomiczny
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
Zakupy powyżej 350 zł
  • lokalizacja: SZCZECIN
  • waga (z opakowaniem): 0.05 [kg]
  • rodzaj usługi: telefon i Internet
  • rodzaj karty SIM: pełen rozmiar, mini SIM, micro SIM


735 222 997 - POLICJA

735 222 998 - STRAŻ

735 222 999 - POGOTOWIE
Przedmiotem aukcji są oryginalnie zapakowane startery T-MOBILE 5 ZŁ.

Numery są na kartach SIM 2 w 1, tj. standard SIM / micro SIM

(pasują zarówno do zwykłego typu telefonów, jak i do nowoczesnych smartfonów np. iPhone, Samsung Galaxy).


Startery należy aktywować do 31.12.2016r..

735 222 997 - POLICJA

735 222 998 - STRAŻ

735 222 999 - POGOTOWIE

CENA ZA KOMPLET 3 NUMERÓW.

Numery są doskonałe dla firm które myślą o szybkim rozwoju, jak również dla osób prywatnych chcących się wyróżnić!!!!!

Kart­y mogą być użyte w T-MOBILE lub w abonamencie każdego polskiego operatora

(proszę pytać się o szczegóły u operatorów).

Przed zakupem zapoznaj się z informacjami podanymi na stronie „O mnie”.

ŻYCZĘ UDANEJ LICYTACJI.

ZOBACZ RÓWNIEŻ INNE NUMERY.

ZAPRASZAM.­


© AllegroPromo



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u GTELSZCZECIN_133 za co najmniej 350 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 21 1050 1559 1000 0090 7221 4613
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50 1020 5558 1111 1802 3650 0019
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
List polecony ekonomiczny
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

G.TEL Grzegorz Wyrwiński jest firmą zajmującą się sprzedażą starterów wszystkich operatorów komórkowych działających w Polsce i nie tylko. Staram się aby mogli Państwo na moich aukcjach zakupić srebne, złote i platynowe numery telefonów. Wystawiam Fakturę VAT na pełną kwotę wpłaconą na moje konto bankowe. G.TEL Grzegorz Wyrwiński ul. Królewicza Kazimierza 2H/6, 71-552 Szczecin NIP: 955-172-63-58 REGON: 320795990 Konta bankowe: ING: 21 1050 1559 1000 0090 7221 4613. INTELIGO: 50 1020 5558 1111 1802 3650 0019.

kontakt

  • 506100900
    Zapraszam do kontaktu telefonicznego w godzinach 8.00-21.00.
  • g.tel_133@op.pl
    Staram się udzielać odpowiedzi na Państwa e-mail w jak najkrótszym czasie.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Konsument, który w zawarł Umowę sprzedaży przez poza biurem przedsiębiorcy lub na odległość w może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej. Termin odstąpienia od Umowy sprzedaży wynosi 14 dni liczone od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres: G.TEL Grzegorz Wyrwiński, ul. Królewicza Kazimierza 2H/6, 71-552 Szczecin w lub na adres email: g.tel@op.pl. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na wzorze formularza znajdującego się poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Usługodawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Usługodawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Towar, w odpowiednio zabezpieczonej przesyłce, należy odesłać listem poleconym (nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem) na adres: G.TEL Grzegorz Wyrwiński, ul. Królewicza Kazimierza 2H/6, 71-552 Szczecin, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Brak odstąpienia od umowy ze względu na specyfikę sprzedawanego towaru: W przypadku naruszenia/zmiany stanu fizycznego przedmiotu przez nabywcę lub na jego zlecenie : otwarcia opakowania, zerwania plomb, ujawnienia/odkrycia poufnych informacji : kodu PUK, wyłamania karty SIM, aktywacji, wykonania połączenia/wysłania wiadomości SMS, naruszenia salda początkowego oraz przesłania przesyłki drogą mailową - w takich przypadkach odstąpienie od umowy nie będzie możliwe. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do w/w przypadków. Po otrzymaniu towaru Sprzedawca wystawi Konsumentowi fakturę korygującą i odeśle ją na adres Konsumenta. Po otrzymaniu faktury korygującej prosimy o podpisanie kopii i odesłanie Sprzedawcy na adres: G.TEL Grzegorz Wyrwiński, ul. Królewicza Kazimierza 2H/6, 71-552 Szczecin. WZÓR WZÓR WZÓR WZÓR WZÓR WZÓR WZÓR G.TEL Grzegorz Wyrwiński ul. Królewicza Kazimierza 2H/6 71-552 Szczecin e-mail: g.tel@op.pl WZÓR Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku odstąpienia od umowy) Nr faktury: Imię i Nazwisko konsumenta: Ulica, nr domu/nr mieszkania: Kod pocztowy, miasto: Data odbioru towaru: Zgodnie z przysługującym mi prawem informuję o odstąpieniu od Umowy sprzedaży poniższych produktów: LP NAZWA TOWARU NUMER NA PRODUKCIE ILOŚĆ SZTUK 1 2 Podpis konsumenta (jeśli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

reklamacje

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. z 2014, poz. 121). Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym. Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu. W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru. Sprzedawca jest odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat. Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy wadliwy towar Sprzedawcy na adres reklamacyjny. ADRES REKLAMACYJNY: G.TEL Grzegorz Wyrwiński ul. Królewicza Kazimierza 2H/6, 71-552 Szczecin. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce: Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ Sprzedaż towaru odbywa się na podstawie zamówień składanych za pośrednictwem internetu. Umowa sprzedaży zawierana jest poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. w przypadku KONSUMENTÓW i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964r. w przypadku KUPUJĄCYCH. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad opisanych w ofercie sprzedaży, jeżeli takowe występują. REALIZACJA ZAMÓWIENIA Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu otrzymania informacji o sprzedaży towaru. Zamówienia są realizowane w ciągu w ciągu 24 godzin roboczych od momentu zaksięgowania pieniędzy na jednym z naszych kont bankowych (lub pojawienia się pieniędzy w systemie PayU), lub uzyskania informacji o wybraniu przesyłki pobraniowej. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą cenę jaką zobowiązany jest zapłacić Klient/Konsument wraz z należnym podatkiem i kosztem dostawy. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT (lub paragon VAT). Na wpłatę pieniędzy czekam 7 dni, a następnie rozpoczynam procedurę zwrotu prowizji przez Allegro. WYSYŁKA/KOSZT WYSYŁKI Wysyłka zamówionego towaru następuje za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. Wysyłka następuje wyłącznie w dni robocze. Towary zamówione w dni wolne od pracy są wysyłane następnego dnia roboczego. Czas dostawy przy wyborze poszczególnych rodzajów wysyłki jest regulowany w regulaminach zamieszczonych na stronie www.poczta-polska.pl. Dostępne są poniższe opcje odstawy towaru (wysyłki): 1. Odbiór osobisty po telefonicznym uzgodnieniu – koszt 0 zł, 2. List polecony ekonomiczny – koszt 0,00 zł, 3. List polecony priorytetowy – koszt 7,00 zł, 4. Paczka pobraniowa priorytetowa – koszt 18,00. Przy zakupie za kwotę 350 zł i więcej wysyłka w każdej ww. opcji GRATIS!!! Wszystkie opcje dostawy wraz z cenami są podane na stronie towaru. W ramach wyżej wymienionej opłaty UBEZPIECZAM: 1. Listy polecone ze starterem (starterami) o wartości przekraczającej 151 zł, 2. Paczki pobraniowe ze starterem (starterami) o wartości przekraczającej 201 zł. W przypadku opóźnienia w dostarczeniu przesyłki daj mi znak. Jednakże dopiero po 14 dniach od nadania przesyłki mogę złożyć reklamację, ale wcześniej prześlę Ci skan dowodu nadania przesyłki. UWAGA W związku ze zmianami wprowadzonymi ustawą antyterrorystyczną należy: 1. Karty nowe (numery nieaktywowane - nie zostało wykonane jeszcze pierwsze połączenie) – od dnia 25.07.2016r. przy zakupie nowych nieaktywowanych numerów, aby korzystać z usług należy numer (kartę SIM) zarejestrować u danego operatora (w najbliższym salonie) otrzymany numer (szczegóły znajdą Państwo na stronie internetowej danego operatora). 2. Karty aktywowane (numery aktywowane) – wszystkie karty aktywowane przed dniem 25.07.2016r. należy do dnia 31.01.2017r. zarejestrować u danego operatora (w najbliższym salonie) otrzymany numer (szczegóły znajdą Państwo na stronie internetowej danego operatora). Od dnia 01.02.2017r. numer (karta SIM), który nie zostanie zarejestrowany zostanie wyłączony przez danego operatora. PAMIĘTAJ Drukowanie reklam zlecaj dopiero jak otrzymasz zakupiony numer. Zawsze może się okazać, że chociaż starter jest nowy, to z powodu błędu operatora coś się stało z numerem, lub też ja popełniłem przy wystawianiu aukcji czeski błąd. Nie myli się ten, kto nie pracuje. SERDECZNIE ZAPRASZAM DO ZAKUPÓW. POZDRAWIAM G.TEL Grzegorz Wyrwiński