Półbuty męskie FABI 8479 Navy r.43 (7062265803)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 499,00 zł
z 8 par

Rozmiar:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • lokalizacja: Gdańsk, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • marka: Inna marka
  • rozmiar: 43
  • płeć: produkt męski
  • dostawa z Polski: tak
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: skóra naturalna

opis

Witamy na naszych aukcjach

Już od ponad dwudziestu lat poszukujemy dla Państwa obuwia najwyższej jakości aby oferować je w naszych sklepach.

Misją naszej firmy jest również zapewnienie Państwu najwyższej jakości obsługi. Przez ten długi czas udało nam się pozyskać grono stałych klientów, do którego mamy nadzieję, i Państwo będą się zaliczać dzięki zakupom na naszych aukcjach.

W Strefie Marek Allegro oferujemy obuwie marki APIA jako Oficjalny Sklep APIA . Na pozostałych aukcjach oferujemy obuwie innych prestiżowych marek z naszej oferty.

Serdecznie zapraszamy

Na naszych aukcjach oferujemy wybrane modele z kolekcji dostępnych aktualnie w sieci naszych sklepów oraz w naszym sklepie internetowym.
Ostatnie pary oferujemy wyłącznie w sklepie internetowym.

Półbuty męskie FABI 8479 Navy

  • Kod produktu 000-011713
  • Producent Fabi

Opis produktu

Oryginalne, granatowe półbuty. Efektowne wsuwane półbuty w formie zbliżonej do klasycznych oksfordów. Miękka cholewka wykonana z luksusowego, koziego weluru doskonale układa się na stopach. Gumka zamocowana pod językiem ułatwia zakładanie i pozwala nosić buty bez sznurowadeł. Idealne buty na sezon wiosenno-letni. Doskonale wyglądają do lekkich, zgrabnych garniturów w odcieniach niebieskiego, szarości lub brązu. Modne buty, które świetnie zaprezentują się, w zestawach koordynowanych, np. z szarymi spodniami, białą koszulą i granatową marynarką.

Atrybuty produktu

  • SKU: 000-011713
  • Kraj produkcji: IT
  • Producent: Fabi
  • Rodzaj: Półbuty Oxfordy
  • Kolor: granatowe
  • Nosek buta: okrągły
  • Wierzch buta: naturalna skóra zamszowa
  • Podszewka: skóra
  • Podeszwa: skórzana
  • Typ obcasa: płaski

METODY PŁATNOŚCI

  • PayU (płacę z Allegro)
  • Przelew zwykły

Nr rachunku bankowego

Bank Millennium S.A.
72 1160 2202 0000 0001 3310 1744

W tytule przelewu prosimy podać numer aukcji.

FORMY I KOSZT WYSYŁKI

  • Paczkomaty InPost: 0,00 zł
  • Kurier UPS: 0,00 zł
  • Odbiór osobisty: 0,00 zł

Odbiór osobisty możliwy jest w dowolnym z naszych salonów, po uprzednim telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu tego z naszym pracownikiem.

Adresy sklepów znajdą Państwo TUTAJ .

INFORMACJE KONTAKTOWE

Apia sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 66
80-244 Gdańsk
tel. 58 341 48 58

e-mail: sklep@apia.pl

Pracujemy codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:00

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Gdańsk, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Reklamacje zakupionych towarów rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi.


Procedura reklamacyjna


Prosimy o wypełnienie załączonego do towaru druku zgłoszenia reklamacyjnego, lub sporządzenie własnego zgłoszenia reklamacyjnego z uwzględnieniem następujących informacji:

  • imię, nazwisko, adres reklamującego,
  • data sprzedaży,
  • nazwa, symbol zakupionego towaru,
  • zapłacona cena towaru,
  • powód reklamacji,
  • żądanie co do sposobu załatwienia reklamacji

Towar, wraz z załączonym zgłoszeniem reklamacyjnym prosimy odesłać na adres:


Apia sp. z o.o. 

ul. Grunwaldzka 66 

80-244 Gdańsk 


Po otrzymaniu reklamowanego towaru i dokonaniu jego oceny podejmujemy decyzję o sposobie załatwienia reklamacji. Ewentualnie, w sprawach spornych, towar jest kierowany do oceny przez rzeczoznawcę Inspekcji Handlowej. Koszt zasięgnięcia opinii rzeczoznawcy ponosi Apia sp. z o.o.


O podjętej decyzji informujemy listownie, telefonicznie lub przez e-mail w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru.


W przypadku, gdy towar jest naprawiany, lub gdy towar jest wymieniany na nowy, wysyłka towaru naprawionego lub towaru na wymianę odbywa się na koszt firmy Apia sp. z o.o.


W przypadku gdy reklamacja jest niezasadna koszt odesłania towaru ponosi Apia sp. z o.o.


W przypadku gdy z uwagi na zasadność reklamacji następuje rozwiązanie umowy kupna-sprzedaży, zwrot ceny towaru odbywa się na wskazany przez reklamującego rachunek bankowy


Prosimy nie wysyłać przesyłek na koszt odbiorcy o ile nie było to wcześniej z nami ustalone. Takie przesyłki nie będą odbierane. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Apia Sp. z o.o.
Grunwaldzka 66
80-244 Gdańsk
Dodatkowe informacje

Prosimy o wypełnienie załączonego do towaru druku zgłoszenia reklamacyjnego, lub sporządzenie własnego zgłoszenia reklamacyjnego z uwzględnieniem następujących informacji:

  • imię, nazwisko, adres reklamującego,
  • data sprzedaży,
  • nazwa, symbol zakupionego towaru,
  • zapłacona cena towaru,
  • powód reklamacji,
  • żądanie co do sposobu załatwienia reklamacji

Towar, wraz z załączonym zgłoszeniem reklamacyjnym prosimy odesłać na adres:


Apia sp. z o.o. 

ul. Grunwaldzka 66 

80-244 Gdańsk 


Po otrzymaniu reklamowanego towaru i dokonaniu jego oceny podejmujemy decyzję o sposobie załatwienia reklamacji. Ewentualnie, w sprawach spornych, towar jest kierowany do oceny przez rzeczoznawcę Inspekcji Handlowej. Koszt zasięgnięcia opinii rzeczoznawcy ponosi Apia sp. z o.o.


O podjętej decyzji informujemy listownie, telefonicznie lub przez e-mail w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru.


W przypadku, gdy towar jest naprawiany, lub gdy towar jest wymieniany na nowy, wysyłka towaru naprawionego lub towaru na wymianę odbywa się na koszt firmy Apia sp. z o.o.


W przypadku gdy reklamacja jest niezasadna koszt odesłania towaru ponosi Apia sp. z o.o.


W przypadku gdy z uwagi na zasadność reklamacji następuje rozwiązanie umowy kupna-sprzedaży, zwrot ceny towaru odbywa się na wskazany przez reklamującego rachunek bankowy


Prosimy nie wysyłać przesyłek na koszt odbiorcy o ile nie było to wcześniej z nami ustalone. Takie przesyłki nie będą odbierane. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

21 dni

Adres do zwrotu

Apia Sp. z o.o.
Grunwaldzka 66
80-244 Gdańsk

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Źle dobrany rozmiar, nieudany zakup? Klienci APIA mają aż 21 dni na podjęcie decyzji - zwrot bądź wymiana zamówionych artykułów.


Zwrotu artykułów (także tych przecenionych), można dokonać do 21 dni od momentu otrzymania przesyłki. Przyjmujemy jedynie nowe, nieużywane produkty. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usuwać metek i nie zabrudzić lub uszkodzić butów lub torebek. Powinny one być sprawdzane na miękkim podłożu, np. dywanie.


W celu zapewnienia sprawnego przewozu towaru podlegającego wymianie bądź zwrotowi zalecamy zapakowanie towaru w paczkę. Możesz użyć w tym celu paczki, w której towar został doręczony. 


Procedura zwrotu

  • Wypełnij Formularz zwrotu i odeślij go wraz z towarem lub pocztą elektroniczną, na adres  allegro@apia.com

Formularz zwrotu znajdziesz w swojej paczce lub możesz pobrać go online ze strony www.apia.com

  • Starannie zapakuj i wyślij przesyłkę

Towar wysyłasz na własny koszt. Masz na to 21 dni od daty zgłoszenia zwrotu. Odeślij go dogodną dla siebie formą wysyłki na adres:


Apia sp. z o.o. 

ul. Grunwaldzka 66

80-244 Gdańsk


lub dostarcz do jednego z naszych sklepów.

  • Zwrot należności

Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie do 14 dni od dnia odebrania przesyłki zwrotnej (nie dotyczy towarów uszkodzonych). Poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie.
Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności „płatności gotówką przy odbiorze w salonach” zwrot należności nastąpi na podane konto bankowe. 

O sprzedającym
SklepApia
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

76

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 58 341 48 58
  • 605 100 634
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Apia Sp. z o.o. jest zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Kapitał zakładowy 500.000 zł

Pozostałe informacje

1. Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy w ramach składania zamówienia jest Sprzedawca.

2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Dane są przetwarzane wyłącznie na podstawie przepisów prawa lub zgody wyrażonej przez Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

3. Zbiór danych osobowych przekazanych Sprzedawcy zgłaszany jest przez Sprzedawcę Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych.

4. Klient przekazuje swoje dane osobowe Sprzedawcy dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta.

5. Każdy kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania.

6. Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.

7. Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem.

8. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy.