Polar Loop 2 monitor aktywności opaska czarna (6482852827)

1 osoba kupiła 2 sztuki
cena kup teraz
419,00 zł
z 1 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Paczkomaty 24/7
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
  • lokalizacja: Odbiór w salonach 3-4 dni
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • rodzaj: uniwersalne
  • stan: nowy
  • kolor: czerń

 

KRY ZEG-OP-POL-015

Polar Loop 2 - monitor aktywności, czarny

 

  • monitorowanie aktywności przez całą dobę
  • liczenie kroków, spalonych kalorii
  • możliwość pomiaru tętna (wymaga nadajnika)
  • powiadomienia z telefonu
  • wodoszczelny, do 8 dni monitorowania 
  • stylowy design, wygodny pasek

Dla bohaterów codzienności

Znalezienie czasu na dzienne aktywności może być trudne, ale Loop 2 może w tym pomóc, przedstawiając motywujące informacje i indywidualne wskazówki. Aktywność ma różne oblicza. Znajdź coś dla siebie i osiągaj codzienne cele.

Cześć

Podczas noszenia Loop 2 możesz odbierać powiadomienia wibracyjne (tylko w systemie iOS) o połączeniach przychodzących, wiadomościach i przypomnieniach kalendarza.

Śpij dobrze

Loop 2 możesz mieć na ręce także podczas snu, którego jakość będzie automatycznie monitorowana. Dzięki aplikacji Polar Flow możesz sprawdzić długość i jakość snu na swoim smartfonie. Jeśli musisz wstać o określonej godzinie, Loop 2 zacznie delikatnie wibrować o właściwej porze.

Niezrównana wygoda

Miękka i elastyczna opaska Loop 2 idealnie pasuje na każdą rękę. 85 indywidualnie rozmieszczonych diod LED i zapięcie ze stali nierdzewnej sprawiają, że jest to idealna opaska, którą można nosić przez całą dobę. Nie bój się jej zamoczyć — jest wodoodporna.
 

 

Polar Loop 2 to stylowy, wodoodporny monitor aktywności, który motywuje Cię do działania. Ta elegancka opaska na rękę śledzi dzienną aktywność, a także czas i jakość snu, motywując w drodze do lepszej sprawności fizycznej i zdrowia.

KROKI I DYSTANS
Monitoruje liczbę kroków i pokonaną odległość w ciągu doby.

INTELIGENTNY LICZNIK KALORII
Pozwala określić liczbę spalonych kalorii. Indywidualny algorytm pomiaru oparty jest na danych personalnych użytkownika takich jak: waga, wzrost, wiek, płeć i intensywność ćwiczeń fizycznych.

POWIADOMIENIE O BRAKU AKTYWNOŚCI
Przypomina o tym, aby wstawać po 55 minutach siedzenia i robić aktywne przerwy w codziennych obowiązkach – w nocy powiadomienie nie jest aktywne.

CEL ZWIĄZANY Z AKTYWNOŚCIĄ
Pokazuje aktywność użytkownika w ciągu dnia i przedstawia praktyczne wskazówki pozwalające na osiągnięcie dziennego celu np.„idź na 50-minutowy spacer lub pobiegaj przez 20 minut”.

SEN
Automatycznie monitoruje czas i jakość snu (sen płytki/głęboki). Poznaj i przeanalizuj swoje nawyki dotyczące snu w serwisie internetowym i aplikacji Polar Flow.

APLIKACJA POLAR / SERWIS POLAR FLOW
Podsumowanie aktywności w serwisie Polar Flow –prześledź swoją aktywność w poprzednie dni, przeanalizuj ją w serwisie internetowym i aplikacji Polar Flow. W serwisie internetowym i aplikacji Polar Flow znajdziesz szczegółowe informacje, a dodatkowe aplikacje w rodzaju Endomondo nie będą Ci już potrzebne. Możliwe jest ręczne wyeksportowanie danych treningowych do zewnętrznych aplikacji i serwisów przy użyciu plików TCX, GPX lub CSV.
 

POWIADOMIENIA Z TELEFONU
Wibruje i powiadamia o połączeniach przychodzących, wiadomościach i przypomnieniach kalendarza.

 

PARAMETRY TECHNICZNE:
Waga 38g, szerokość 20mm, grubość 10,8mm, długość 145-240 mm - miękki, silikonowy pasek. Czas działania na akumulatorze wynosi do 8 dni przy monitorowaniu aktywności przez całą dobę i 1 godzinie treningu dziennie.

Łatwa, bezprzewodowa synchronizacja z aplikacją Polar Flow poprzez Bluetooth® Smart. Niestandardowe złącze USB do ładowania i synchronizacji danych z komputerem. Kompatybilność z systemami Mac OS X w wersji 10.6 lub nowszej oraz Windows XP lub nowszej. Oprogramowanie z możliwością aktualizacji, aplikacja Flow jest dostępna również w języku polskim. Współpraca m.in. z Google Fit i MyFitnessPal.

Kompatybilna z nadajnikiem H7 (pulsometr). Wodoszczelny do 20m.

TRENING:
Program biegowy, Energy Pointer (prosta funkcja informująca, czy podczas sesji treningowej poprawia się kondycja, czy też spalana jest tkanka tłuszczowa, obliczanie spalania kalorii, rezultat treningu (analiza treningu w serwisie Polar)
 

GALERIA



 

 

SPECYFIKACJA

stan
  • nowy
gwarancja
  • 2 lata
producent
  • Polar
pomiar pulsu
  • opcjonalnie - brak w komplecie (nadajnik można dokupić)
wodoszczelnosć
  • do 20m
protokół komunikacji
  • Bluetooth
  • kabel USB
funkcje
  • licznik kalorii
  • powiadomienia
  • pomiar dystansu
  • czas i jakość snu
  • wskaźnik aktywności
  • krokomierz
  • wibracje i inne
rodzaj baterii
  • litowo – polimerowa
czas pracy
  • do 8 dni przy monitorowaniu aktywności przez całą dobę i 1 godzinie treningu dziennie
powiadomienia z telefonu
  • tak
długość paska
  • 240 mm
waga
  • 38 g
kolor
  • czarny

DOSTAWA

  • Kurier DHL

    Dostawa bezpośrednio pod Twój dom.
  •  
  • Osobiście

    W jednym z kilkudziesięciu salonów.

  •  
  • InPost

    Do wybranego paczkomatu.
Powyższe opracowanie graficzne stanowi wyłączną własność firmy Komputronik S.A. Zakazuje się powielania, fotokopiowania i rozpowszechniania lub w jakikolwiek inny sposób wykorzystywania materiałów na jakichkolwiek polach eksploatacji bez pisemnej zgody właściciela. W przypadku naruszenia ww. zakazu zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia wszelkich roszczeń przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 61 66 88 500
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 22:00

zwroty

czas na zwrot: 21 dni

adres do zwrotu:
Komputronik S.A.
Ul. Krzysztofa Kolumba 8
62-052 Komorniki
Polska
 
Zwrot towaru przez konsumenta 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 21 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 4. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMZ. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem pracownika sklepu Strefy Marek Allegro prowadzonego przez Komputronik S.A. realizującego zamówienie. Numer RMZ powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMZ nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 5. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 6. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Komputronik S. A. nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Komputronik S. A. 7. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 9. Komputronik S.A. nie stosuje polityki towarów zastępczych.

reklamacje

Procedura reklamacji 1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Komputronik S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Komputronik S.A. obsługującego Sklep Strefy Marek Allegro. 3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik SA i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Komputronik SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. 7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 8. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". 9. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: a) Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu komputronik.pl., 10. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 11. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik SA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.