POKRYWA LED SAMSUNG DO AKWARIUM 40x25 PROFIL (6922437651)

19 dni do końca
cena kup teraz
70,00 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Jedlicze B, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • Towar znajduje się w naszych magazynach, dlatego też wysyłany jest od ręki, tego samego lub następnego dnia od momentu zaksięgowania wpłaty lub wyboru przesyłki za pobraniem.

  • Istnieje możliwość odbioru osobistego w okolicach Łodzi:

Jedlicze B, ul. Jałowcowa 13





    • Przesyłka kurierska:
    • przelew - 25 zł
    • pobranie - 30 zł



  • tel. 503-061-189
  • email:biuro@sklepdwa­em.pl




­

Pokrywa do akwarium - czarna profilowana + nowoczesne oświetlenie LED 2,16W
Wymiary - 40x25 cm
Pokrywa daje więcej światła niż ze standardową żarówką 25W
Charakterystyka: Charakterystyka:
Pokrywa z nowoczesnym oświetleniem SAMSUNG LED. Wszystko oryginalnie zapakowane przez producenta, nigdy nie używane. Pokrywa posiada wyjście na przewody, ułatwia to mocowanie urządzeń w środku akwarium. Możliwość podłączenia filtra zewnętrznego! W innych zestawach tego nie ma!
Bardzo niski pobór prądu tylko 2,16 W
Pokrywa daje o wiele więcej światła niż ze standardową żarówką 25W
Wykonana z lekkiego tworzywa sztucznego
Wyposażona w moduł LED firmy SAMSUNG posiadający 4 diody wraz z soczewkami o mocy dopasowanej do wielkości
zbiornika
Klapka ułatwiająca karmienie rybek
Dyskretnie umieszczony wypust pozwalającym na podłączenie
filtra i grzałki
Tworzy idealnie dopasowany komplet z akwarium
Bardzo prosty montaż
Estetyczna
Bezpieczna
Funkcjonalna


Odpowiednio dobrane oświetlenie jest jednym z głównych czynników decydujących o zdrowiu i rozwoju Państwa fauny i flory.

CHCESZ ZAOSZCZĘDZIĆ PIENIĄDZE?

To proste! Wybierz coś z naszej pozostałej oferty a ZAOSZCZĘDZISZ na kosztach przesyłki
U NAS koszt przesyłki jest zawsze jeden!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 37109027050000000119130026
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Szybka wysyłka !!! Towar mamy od ręki, nie zamawiamy go dopiero po Twoim zakupie jak wielu innych sprzedawców, dlatego wysyłka następuję tego samego dnia lub następnego od momentu zaksięgowania wpłaty. W przypadku wysyłki za pobraniem paczkę wysyłam jeszcze tego samego dnia.

Nie martw się - bo otrzymasz towar cały, nienaruszony !!!

Odbiór osobisty okolice Łodzi:
- Jedlicze B, ul. Jałowcowa 13
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Sklep Dwaem
Jedlicze B ul. Jałowcowa 13
95-073 Grotniki
NIP: 727-258-37-98
REGON: 100631542
Witamy serdecznie na naszej stronie, na której mamy przyjemność przedstawić Państwu ofertę naszej firmy. Posiadamy cały asortyment akwarystyczny, wszelkiego rodzaju akwaria, zestawy i wszystko to co jest potrzebne by móc bez żadnych przeszkód założyć swoje wymarzone akwarium. Zestawy można dobierać do własnych potrzeb, konfiguracja jest dowolna. Zajmujemy się akwarystyką od ponad 15 lat, posiadamy duże doświadczenie w tej dziedzinie, służymy poradą jak i pomocą przy jakichkolwiek problemach związanych z akwarystyką. Współpraca z nami oznacza solidność, jakość, szybkość dostawy, jak również elastyczność cenową. Jeśli mają Państwo jakieś pytania lub potrzebujecie naszej fachowej porady, po prostu skontaktujcie się z nami - z przyjemnością pomożemy, doradzimy! Serdecznie zapraszamy do współpracy zarówno klientów indywidualnych jak i firmy z całej Polski, sklepy, hurtownie.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Sklep Dwaem
Jedlicze B ul. Jałowcowa 13
95-073 Grotniki
 
ZASADY ZWROTÓW I REKLAMACJI, ORAZ REKLAMACJI NA USZKODZENIA POWSTAŁE W CZASIE WYSYŁKI; 1.Klient ma obowiązek oraz prawo sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera, a w razie uszkodzenia należy spisać stosowny protokół wraz z kurierem. - w przypadku uszkodzenia protokół musi być wypisany w momencie dostawy, ewentualnie można zgłosić do firmy przewozowej telefonicznie uszkodzenie ale tylko w dniu dostawy, firma przewozowa przysyła kuriera by spisał protokół. - w razie uszkodzenia klient niezwłocznie powinien powiadomić nas o zaistniałej sytuacji. - klient przesyła do nas drogą @ otrzymany protokół oraz zdjęcie uszkodzenia na adres; biuro@sklepdwaem.pl - po spełnieniu w/w warunków reklamacja załatwiana jest przez naszą firmę a klient otrzymuje nowy towar. 2.Bez protokołu szkody nasza firma nie odpowiada za powstałe uszkodzenia w czasie transportu / wysyłki kurierskiej, reklamacje nie będą przez nas rozpatrywane. 3.W przypadku gwarancyjnej reklamacji towaru, kupujący jest zobowiązany do dostarczenia do siedziby naszej firmy na swój koszt, reklamowanego towaru wraz z opisem usterki oraz dołączonymi danymi adresowymi. Koszty wysyłki są zwracane wraz z reklamowanym towarem. Maksymalny zwracany koszty wysyłki nie może być większy niż koszt paczki pocztowej.(nie zwracamy nierealnych kosztów wysyłki) 4.Reklamacje odbywają się na nasz koszt od początku do końca, wyłącznie przy naszej pomyłce. 5.Reklamacje przy których zawinił klient, odbywają się na koszt kupującego. 6.Każdy nasz produkt można zwrócić do 14 dni roboczych /Na podstawie art.7.ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000r. o ochronie niektórych prawo konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22 z 2000r. Poz. 271) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić w terminie 10 dni od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usług - od dnia jej zawarcia, składając stosowne oświadczenie na piśmie /Zwracany towar nie może nosić śladów używania i zniszczenia, ponadto towar musi być zwrócony w nienaruszonym opakowaniu. Koszty zwrotu pokrywa kupujący oraz ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w czasie transportu. Jeżeli na towar została wystawiona faktura VAT,należy ją również dołączyć do przesyłki. W przypadku spełnienia powyższych wymagań i uznania zwrotu przez nasza firmę, pieniądze za zwrócony towar zostaną przelane na wskazane przez Klienta konto bankowe w terminie do 7 dni. 7. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem!

reklamacje

ZASADY ZWROTÓW I REKLAMACJI, ORAZ REKLAMACJI NA USZKODZENIA POWSTAŁE W CZASIE WYSYŁKI; 1.Klient ma obowiązek oraz prawo sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera, a w razie uszkodzenia należy spisać stosowny protokół wraz z kurierem. - w przypadku uszkodzenia protokół musi być wypisany w momencie dostawy, ewentualnie można zgłosić do firmy przewozowej telefonicznie uszkodzenie ale tylko w dniu dostawy, firma przewozowa przysyła kuriera by spisał protokół. - w razie uszkodzenia klient niezwłocznie powinien powiadomić nas o zaistniałej sytuacji. - klient przesyła do nas drogą @ otrzymany protokół oraz zdjęcie uszkodzenia na adres; biuro@sklepdwaem.pl - po spełnieniu w/w warunków reklamacja załatwiana jest przez naszą firmę a klient otrzymuje nowy towar. 2.Bez protokołu szkody nasza firma nie odpowiada za powstałe uszkodzenia w czasie transportu / wysyłki kurierskiej, reklamacje nie będą przez nas rozpatrywane. 3.W przypadku gwarancyjnej reklamacji towaru, kupujący jest zobowiązany do dostarczenia do siedziby naszej firmy na swój koszt, reklamowanego towaru wraz z opisem usterki oraz dołączonymi danymi adresowymi. Koszty wysyłki są zwracane wraz z reklamowanym towarem. Maksymalny zwracany koszty wysyłki nie może być większy niż koszt paczki pocztowej.(nie zwracamy nierealnych kosztów wysyłki) 4.Reklamacje odbywają się na nasz koszt od początku do końca, wyłącznie przy naszej pomyłce. 5.Reklamacje przy których zawinił klient, odbywają się na koszt kupującego. 6.Każdy nasz produkt można zwrócić do 14 dni roboczych /Na podstawie art.7.ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000r. o ochronie niektórych prawo konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22 z 2000r. Poz. 271) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić w terminie 10 dni od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usług - od dnia jej zawarcia, składając stosowne oświadczenie na piśmie /Zwracany towar nie może nosić śladów używania i zniszczenia, ponadto towar musi być zwrócony w nienaruszonym opakowaniu. Koszty zwrotu pokrywa kupujący oraz ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w czasie transportu. Jeżeli na towar została wystawiona faktura VAT,należy ją również dołączyć do przesyłki. W przypadku spełnienia powyższych wymagań i uznania zwrotu przez nasza firmę, pieniądze za zwrócony towar zostaną przelane na wskazane przez Klienta konto bankowe w terminie do 7 dni. 7. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem! !!! UWAGA !!! Każda paczka jest solidnie i profesjonalnie zabezpieczona. Firma kurierska odbierając paczkę od nadawcy poświadcza, że przesyłka jest w dobrym stanie, nieuszkodzona. 1. Przed odebraniem przesyłki należy bezwzględnie wizualnie sprawdzić stan paczki z zewnątrz. Folia, foliopak, taśmy z zewnątrz zabezpieczają przed ingerencją w przesyłkę i nie stanowią opakowania zewnętrznego produktów. Prosimy zwrócić uwagę na karton, czy nie ma np. na narożnikach harmonijki, czy nie został przedziurawiony, czy nie ma niepokojących wgłębień, czy np. nie wydaje niepokojących odgłosów jak latające w środku szkło) 2. Po opłaceniu paczki (w przypadku przesyłek za pobraniem) i podpisaniu dokumentów, prosimy sprawdzić w obecności kuriera czy przesyłka (opakowanie i wnętrze -szczególnie rzeczy typu akwaria , obudowy, pokrywy, szafki ) są w nienaruszonym stanie. Jeżeli macie Państwo wątpliwości co do stanu towaru, prosimy spisać protokół szkodowy (odpowiednie formularze ma kurier), i koniecznie zapisać uwagi na liście przewozowym (na kopii i oryginale, poświadczone przez obie strony - klienta i kuriera). Brak wiążącego protokołu szkody ( potwierdzonego przez świadka, jakim staje się pracownik firmy kurierskiej) może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie. Każda paczka jest ubezpieczona, dlatego by odzyskać odszkodowanie za nią, potrzebny jest poprawnie spisany protokół szkodowy. Następnie prosimy poinformować nas o zaistniałej sytuacji Prosimy także o sprawdzenie, czy wszystko się zgadza z dokumentem sprzedaży. Gdy typ towaru nie zgadzał się prosimy o kontakt Sprzęt może znajdować się w opakowaniu zastępczym. Proszę sprawdzić zawartość pudełek przed składaniem reklamacji.

pozostałe informacje

REGULAMIN Udział w aukcji jest akceptacja zamieszczonych w niej opisów oraz akceptacją regulaminu aukcji,Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem serwisu allegro przez 24h na dobę,Właścicielem konta "mloody82" jest: Marcin Firaza Jedlicze B ul. Jałowcowa 13 95-073 Grotniki NIP:727-258-37-98 REG.100631542 Realizacja zamówień przez nasza firmę oraz firmę kurierska odbywa się tylko w dni robocze (poniedziałek-piątek) Po wylicytowaniu danego przedmiotu bardzo prosimy o: - e-mail potwierdzający zakup towaru, - swój nick, - e-mail ze zmianą adresu zaraz po wylicytowaniu przedmiotu, w przeciwnym przypadku towar zostanie wysłany na adres podany w allegro, Czas realizacji przez naszą firmę wylicytowanego przedmiotu trwa od 1 do 7 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie .99% paczek wysyłana jest na drugi dzień od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, lub tego samego jeśli wpłata jest do godziny 12. Nie odpowiadamy za czas doręczenia przesyłki przez Pocztę Polską oraz kuriera . Czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską oraz kuriera nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń lub reklamacji wobec naszej firmy. Akwaria od 100cm przewożone są na paletach, firma kurierska nie wnosi palet do domu, dostarczenie odbywa się do możliwe najbliższego punktu dojechania pojazdu. Każda aukcja posiada dokładny opis oraz koszt transportu odpowiadający jednemu przedmiotowi Większość produktów jest stanem magazynowym ( 99%)- czyli dostępne " od reki "jednak zdarzają się sytuację wynikające z dużej sprzedaży towaru co powoduje chwilowe braki , wówczas czas oczekiwania na towar może się przedłużyć. W takim przypadku klient jest niezwłocznie informowany droga mailowa, Kupując większą ilość przedmiotów na naszych aukcjach koszty transportu mogą się zmienić. Przed zakupem można uzgodnić telefonicznie , lub mailowo, Reklamacje gwarancyjne odbywają się na nasz koszt tylko w uzasadnionych przypadkach (naprawa towaru, wymiana lub zwrot pieniędzy z powodu braku takiego samego towaru),Kupujący zaś musi dostarczyć do nas przedmiot a ewentualne koszty wysyłki są zwracane wraz z reklamowanym przedmiotem, nie odebranie zareklamowanych towarów po terminie 14 dni wiąże się z kosztami magazynowania. Cena jednej doby magazynowania oraz dozorowania rzeczy nie odebranej z powodu zwłoki kupującego wynosi 5zł. Reklamacje wynikające z naszej pomyłki odbywają się na nasz koszt,Proces reklamacji trwa 14 dni roboczych, Reklamacje wynikające z niezgodności towaru przyjmujemy do 14 dni roboczych od dnia zakupu. JEŻELI NIE ZGADZASZ SIĘ Z WARUNKAMI JAKIE ZAWARTE SA W REGULAMINIE NIE LICYTUJ !!!