POKROWIEC WOREK 80 x 110 PRÓŻNIOWY WORKI WAWA 1006 (6483000432)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
6,50 zł
z 9 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,80 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
Zakupy powyżej 400 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy

Punkt stacjonarny

Al. Krakowska 143

02-180 Warszawa

10:00 - 18:00

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

U Nas dobra obsługa Klienta gratis!
  • szybka wysyłka
  • sprawnie odpowiadamy na maile
  • możliwość odbioru osobistego
  • bezproblemowe zwroty i reklamacje
  • wysyłamy za pobraniem również dla nowych Klientów na Allegro
  • miła i rzetelna obsługa!
Podoba Ci się wiele produktów z Naszej oferty? ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ!* Na dole aukcji znajdują się aktualizacje dot. kolorów/modeli
*oprócz listów zwykłych i poleconych InPost

WOREK PRÓŻNIOWY OSZCZĘDZI MIEJSCE!


Wyjeżdżasz, a chcesz zabrać tyle samo rzeczy w mniejszy plecak/torbę?

Oto rozwiązanie problemu!

Wystarczy użyć worka próżniowego, który oferujemy- niezawodnie
zmniejszy ilość zajmowanego przez rzeczy miejsca!

W workach Vacuum Compressed Bag wykorzystana została technologia umożliwiająca odessanie powietrza z torby za pomocą odkurzacza.

Zamów już teraz!
Specyfikacja techniczna

Rozmiar 80cm x 110cm
Dostępne wzory
Przeźroczysty
Pompka w zestawie
Nie
Opakowanie Folia
Gwarancja 12 miesięcy
Cena 6,50 zł za szt

Na dole aukcji(w komentarzach) znajdują się aktualizacje dot. kolorów/modeli

Jak to działa ? Do pokrowca wkładamy np. kurtkę i zamykamy go szczelnie suwakiem. Następnie odkręcamy korek ale nie całkowicie, za pomocą odkurzacza wysysamy powietrze i zamykamy korek. Wszystko trwa kilka minut !!!

Zalety:

Ponad 2-krotnie zmniejszają objętość pościeli, ubrań czy pluszowych zabawek, umożliwiają zaoszczędzenie aż 75% miejsca, bardzo wytrzymałe i trwałe, hermetyczne: chronią przed kurzem, brudem, wodą, wilgocią, insektami, przechowywane rzeczy są tak doskonale zabezpieczone, że można je przechowywać w garażu, piwnicy itd., można używać ich wielokrotnie, ubrania po wyjęciu z toreb są świeże i nie są pogniecione, doskonałe podczas przeprowadzek oraz rzeczy używanych sezonowo

Uwagi:


Zalecane jest przepakowanie rzeczy co ok. 6 miesięcy. Po przewietrzeniu przedmiotów można je zamknąć w tej samej torbie. Toreb nie można przechowywać w temperaturze poniżej 0 stopni i powyżej 54 stopni Celsjusza. Nie można przechowywać w torbach naturalnych futer i skór, ani żywności.

DOSTĘPNY MODEL: PRZEŹROCZYSTY (80 cm x 110 cm)

*KLIKNIJ* i ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE PRODUKTY Z SERII DOM I OGRÓD

Podążamy za światowymi trendami i staramy się te produkty sprzedawać w bardzo atrakcyjnych cenach, aby każdy Polak mógł poczuć się kosmopolitą, nie wydając dużych pieniędzy.

Sprzedajemy produkty, które mamy fizycznie u siebie. Nie wysyłamy ich z odległych zakątków świata.

Naszym celem jest trafienie w gusta wymagających Klientów oraz finalne zadowolenie Klienta.

Dołożymy wszelkich starań, aby Państwo wracali do nas po pierwszych zakupach.

Skupiamy się na zbudowaniu solidnej marki.

Nie zarabiamy na kosztach przesyłki.

GRATIA HANDEL I USŁUGI s.c.

41 1950 0001 2006 8469 0807 0002
Tytuł przelewu: Twój Nick Allegro
Na wpłatę czekamy 7 dni

Adres sklepu

(odbiór osobisty, zakupy)

Al. Krakowska 143

02-180 Warszawa

570 945 175

gratia.handel@gmail.­com

Pocztex Kurier48 13,00 zł

Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,00 zł


Paczkomat

8,60 zł

Paczkomat za pobraniem 11,49zł

Kurier InPost 12,18zł

Kurier InPost za pobraniem 15,68 zł

Odbierz swoje zamówienie w naszym punkcie stacjonarnym w Warszawie naprzeciw Instytutu Lotnictwa

MOŻLIWOŚĆ ZAKUPÓW RÓWNIEŻ NA MIEJSCU - PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ

Adres

Al. Krakowska 143

02-180 Warszawa

Godziny otwarcia

Poniedziałek-Piątek: 10:00-18:00

Komunikacja miejska

  • Tramwaje: 7, 9, 15
  • Autobusy: 141, 154, 317

W okolicy

  • Bezpłatny parking
  • Instytut lotnictwa
  • Pętla autobusowa
Kliknij w mapę, sprawdź dojazd do naszego sklepu!
  • Firma powstała w 2011 roku
  • Dobra obsługa Klienta na pierwszym miejscu
  • Jesteśmy bezpośrednimi importerami, jak również współpracujemy z najlepszymi hurtowniami
  • Ciągle poszerzamy nasz asortyment
  • Posiadamy punkt stacjonarny w Warszawie,
    w dogodnej lokalizacji
  • Możliwość odbioru osobistego oraz zakupów innych produktów w sklepie

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u gratia_handel za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 41 1950 0001 2006 8469 0807 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 400
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 7,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 400
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 400
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

SKLEP STACJONARNY: Al. KRAKOWSKA 143 02-180 WARSZAWA Godziny otwarcia Poniedziałek - Piątek 10:00-18:00

kontakt

  • 570-945-175
    Telefon odbieramy w godzinach 10-18 od poniedziałku do piątku. Odpisujemy na smsy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klient może odstąpić umowy kupna-sprzedaży w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Towar należy odesłać na swój koszt na adres: GRATIA HANDEL I USŁUGI s.c ul. Żurawia 6/12 lok. 77 00-503 Warszawa Na maila należy wysłać numer konta, na który przelejemy środki.

reklamacje

Wzakresie reklamacji Klient będący Konsumentem może realizować uprawnienia przyznane przez przepisy ustawę kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.). 2. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi , jeżeli rzecz sprzedana ( towar) ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (towaru) z umową. W szczególności rzecz sprzedana (towar) jest niezgodna z umową, jeżeli: a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta w tym przedstawiając próbkę lub wzór; c) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; d) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. 3. Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą mailową na adres gratia.handel@gmail.com lub listem poleconym na adres GRATIA HANDEL I USŁUGI s.c ul.Żurawia 6/12 lok. 766 00-503 Warszawa 4. Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych: imię i nazwisko Klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. Nick allegro, numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe. 5. Określając sposób realizacji zobowiązań Sklepu w zakresie zgłoszonej reklamacji w przedmiocie wystąpienia wad fizycznych lub prawnych rzeczy, Klient będący konsumentem, ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba, że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę (Sklep) albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 6. Jeżeli Klient jest Konsumentem , może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. 7. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 8. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 9. Reklamacje zgłaszane przez Klienta będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zgłoszenia. Brak oświadczenia w tym terminie uważa się za uznanie roszczeń zgłoszonych przez Klienta.

pozostałe informacje

PUNKT ODBIORU OSOBISTEGO ZNAJDUJE SIĘ PRZY Al. KRAKOWSKIEJ 143 02-180 WARSZAWA Poniedziałek-Piątek 10:00-18:00