POKROWIEC PLANDEKA NA AUTO SAMOCHÓD XL 540cm PEVA (6999921781)

zakończona
41,11 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
Zakupy od 399 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Gdynia, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

tel:
796 700 550

email: prodata@op.pl

Przesyłki są realizowane codziennie pn-pt
za pośrednictwem:

Cennik widoczny powyżej, za przesyłkę płacisz tylko raz wg. łącznej wagi


39 2490 0005 0000 4500 3561 3711

W tytule przelewu nick z allegro
lub poprzez płatności allegro:

Możliwość odbioru towaru osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z oddziałem firmy:

Gdynia tel.: 796 700 550
----------------­---------------

Wszelkie pytania telefoniczne:
pon - pt 9:00 - 17:00
sob 10:00 - 14:00

W pozostalych godzinach proszę o e-mail: prodata@op.pl

odpow­iemy w najkrótszym możliwym terminie.

Stawiamy na jakosc

Realizujemy przesyłki codziennie a także PRIORYTETOWE:


Kupując na naszych aukcjach zbierasz punkty Payback:

Nie masz konta na allegro.pl ?
Teraz to nie żaden problem, kupuj bez rejstracji:

Nie martw się o przesyłkę, pakujemy ją dokładnie i bezpiecznie !

Regulamin

Regulamin transakcji jest dostępny na stronie "o mnie". Dokonanie klikniecią KUP TERAZ jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i zawiązaniem umowy kupna - sprzedaży.

POKROWIEC PLANDEKA NA AUTO SAMOCHÓD XL 540cm PEVA



zdjęcie poglądowe (opakowanie może mieć nieco inny kształt)

Lekki pokrowiec, który zabezpieczy średnie i duże
samochody przed opadami, promieniami słonecznymi,
pyłkami i innymi niepożądanymi zjawiskami.
Pokrowiec ma na brzegach wszyty gumowy ściągacz
i jest wykonany z syntetycznej włókniny (100 g/m²).

XL 540 x 175 x 120 cm
kolor srebrno-szary

Pasuje do samochodu o długości od 470 cm do 530 cm
(typu kombi o długości od 450 cm do 510 cm)

Dzięki oferowanemu pokrowcowi zyskujecie Państwo:

- zabezpieczenie przed niszczącym lakier i tapicerkę słońcem,
- zabezpieczenie przed matowieniem lakieru
- ochrona przed nadmiernym nagrzaniem
- zabezpieczenie przed niszczącym deszczem, śniegiem, ptasimi odchodami itp.
- oszczędność pieniędzy - rzadsze wizyty w myjni - brud i kurz
- w okresie zimowym duża oszczędność czasu - nie trzeba usuwać szronu
- zakryty samochód nie kusi i nie prowokuje potencjalnego złodzieja
- w kilka minut można go założyć lub zdjąć z samochodu
- pokrowiec nie chroni przed silnym wiatrem i może się podrzeć


OFEROWANY POKROWIEC:
- jest wykonany z materiału - „PEVA" odpornego na temperatury
od ok. - 40 do + 90 stopni Celsjusza
- dopasowuje się do auta
- przykleja się do mokrej karoserii, nie porysuje lakieru,
- założenie na samochód lub zdjęcie z samochodu pokrowca trwa zaledwie kilka minut !
- zajmuje mało miejsca zmieści się zawsze w bagażniku,
- odbija promienie UV

PRZYKŁADOWE MARKI I MODELE
NA KTÓRE PASUJE POKROWIEC SAMOCHODOWY:
Alfa Romeo 166 Sedan (1998-2007)
Audi A6 Sedan (1994-1997)
Audi A4 Limousine (od 2008)
Audi A4 Avant (2000-2008)
BMW Seria 5 Sedan (1995-2004)
Citroen C4 Sedan (od 2004)
Citroen C5 Hatchback (2004-2008)
Citroen C5 Sedan (od 2008)
Daewoo Nubira Kombi (1997-2004)
Fiat Stilo Kombi (2001-2007)
Ford Sierra Kombi (1982-1993)
Ford Focus Kombi (od 2011)
Ford Mondeo Hatchback (od 2001)
Ford Mondeo Sedan (2001-2007)
Honda Accord Sedan (od 2008)
Mercedes Klasa E Sedan (1993-2002)
Mercedes Klasa E Coupe (od 2009)
Mercedes Klasa C Kombi (1993-2007)
Mitsubis­hi Sigma Sedan (1990-1996)
Mitsubis­hi Lancer Kombi (2003-2008)
Nissan Primera Kombi (1990-2002)
Opel Vectra Kombi (1995-2003)
Opel Omega Sedan (1984-1994)
Opel Astra Kombi (od 2004)
Opel Astra Sedan (od 2009)
Renault Laguna Hatchback (od 2007)
Renault Scenic Minivan (1996-2003)
Renault Megane Kombi (od 2002)
Renault Megane Grandtour (od 2008)
Skoda Octavia Kombi (od 1996)
Toyota Avensis Kombi (1997-2003)
Toyota Corolla Kombi (1991-2009)
Volkswag­en Passat Sedan (1996-2010)
Volkswag­en Passat Limousine (od 2010)
Volkswagen Golf Kombi (2003-2008)
Volkswag­en Golf Variant (od 2008)



TOWAR GODNY POLECENIA
PRZYSTĘPNA CENA !

Na życzenie wystawiamy faktury VAT



### ZOBACZ NASZE NAJLEPSZE OFERTY ### Pozostałe aukcje »
© Aplon.pl


[DANE_EU]5mBtnRT6cfx­vzz7CysioHbzRQEhkUsr­faoXEg+JpoYABtj0CUJP­uuw==[/DANE_EU]
Dostawa i płatność
od 19,00 zł

Lokalizacja: Gdynia, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u resztki-magazynu za co najmniej 399,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
1 miesiąc dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI:

  1. Gwarancji udziela się na okres 1-60 miesięcy (w przypadku zakupów konsumenckich). PRZEDSIĘBIORCOM gwarancja nie jest udzielana.  
  2. Gwarancja jest udzielana na czas określony, liczony od daty zakupu towaru przez Kupującego. Okres  gwarancji liczony jest w miesiącach i nie ulega przedłużeniu o czas przebywania w punkcie serwisowym. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski.  
  3. Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez Serwis czynności o charakterze specjalistycznym i właściwym dla usunięcia  wady objętej gwarancją.                       
  4. Sprzęt podlegający reklamacji powinien zostać dostarczony do gwaranta osobiście, przesyłka pocztową lub kurierską (najlepiej w oryginalnym opakowaniu w raz ze wszystkimi akcesoriami).    
  5. W przypadku zasadnej reklamacji z tytułu rękojmi koszty odesłania produktu zostaną zwrócone, a wada towaru zostanie usunięta lub cena towaru obniżona w sposób przedstawiony przez obowiązujące prawo. W przypadku niezasadnej reklamacji rzeczy złożonej przez konsumenta do serwisu nie jest zwracany koszt odesłania. W przypadku niezasadnej reklamacji rzeczy złożonej przez przedsiębiorce do serwisu koszta przesyłek oraz ekspertyzy ponosi przedsiębiorca.  
  6. W przypadku, kiedy podlegający w ramach reklamacji, wymianie sprzęt nie może zostać wymieniony na taki sam określony co do gatunku (np. została zakończona jego produkcja). Gwarant ma prawo wymienić na sprzęt inny o parametrach technicznych i eksploatacyjnych zbliżonych do reklamowanego.  
  7.  przeciwnym wypadku Gwarant obciąży Uprawnionego z gwarancji kwotą stanowiącą równowartość brakujących lub uszkodzonych części.  
  8. Nazwa sprzętu lub numer seryjny jest umieszczony na urządzeniu lub opakowaniu. Nalepki na podzespołach, plomby i inne oznaczenia charakterystyczne nie mogą  być uszkodzone, bądź zdarte. Uszkodzenie nalepki w sposób uniemożliwiający jednoznaczne odczytanie umieszczonego na niej symbolu gwaranta lub numeru seryjnego spowoduje utratę gwarancji.    
  9. Gwarancja obejmuje usterki wynikłe w trakcie poprawnej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi, i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego.  
  10. W przypadku, gdy, korzystanie z danego sprzętu wymaga określonego pozwolenia, to na kupującym ciąży odpowiedzialność posiadania takiego pozwolenia.  
  11. Naprawy pogwarancyjne są płatne z góry przelew na konto, przed rozpoczęciem działań.  
  12. Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. Ujawnione w tym okresie wady zostaną usunięte, a termin naprawy nie powinien przekraczać 14 dni. W uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec przedłużeniu do 28 dni. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy. Termin powyższy może ulec przedłużeniu o kolejne 30 dni.    
  13. W celu odesłania zakupionego produktu klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu „zadeklarowana wartość’, cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. Klient odpowiada za dostarczenie produktu w taki sposób aby jego stan nie uległ dalszemu pogorszeniu.  
  14. Uprawnienia z tytułu udzielanej gwarancji, mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu karty gwarancyjnej wraz z czytelnym dowodem zakupu. Wszelkie zmiany lub poprawki w treści karty gwarancyjnej, mogą być dokonane jedynie przez upoważnioną osobę oraz muszą zostać opieczętowane podpisem i pieczęcią gwaranta. Samowolne zmiany wpisów w karcie gwarancyjnej lub dokonywanie napraw we własnym zakresie powoduje utratę gwarancji.  
  15. Sprzęt może być nie naprawiony w ramach gwarancji jeżeli: - nosi ślady uderzeń, otarć oraz inne będące skutkiem nieprawidłowego użytkowania - podzespoły nie wymagające konserwacji noszą ślady ingerencji przez osobę nie będącą gwarantem - sprzęt był nieprawidłowo konserwowany i serwisowany przez użytkownika - jest niekompletny lub zdefragmentowany - uszkodzone są ogólnodostępne elementy eksploatacyjne, które użytkownik powinien wymienić we własnym zakresie - sprzęt nosi ślady zaniedbania i użytkowania go w stanie częściowej niesprawności, prowadzącego do dalszych uszkodzeń - rodzaj występującej niesprawności jest wyłączony w ogólnych warunkach Gwarancji.  
  16. Zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem na terenie naszego kraju gwarancja jest dobrowolna co oznacza, iż gwarant decyduje, czy udzieli konsumentom gwarancji na swój produkt oraz jaka będzie jej treść oraz zakres, czyli np. jaka będzie liczba napraw, warunki, w jakich może być dokonana wymiana sprzętu na nowy itp. Sprzedający nie jest zobligowany do jej udzielenia. Gwarantem może być zarówno producent, jak i importer lub sprzedający.  

GWARANCJA NIE OBEJMUJE:

  1. Jakiegokolwiek używania sprzętu wykraczającego poza opis zakresu jego pracy.  
  2. Gwarancją nie są objęte części posiadające określoną żywotność (np. żarówki, akumulatory, bezpieczniki oraz elementy eksploatacyjne)  
  3. Roszczeń z tytułu parametrów technicznych urządzenia, o ile opis w ofercie odpowiada parametrom podanym przez producenta na opakowaniu.  
  4. Gwarancja nie obejmuje czynności takich jak: instalacja sprzętu, konserwacja.  
  5. Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą lub niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem sprzętu, przechowywaniem, konserwacją lub transportem.  
  6. Uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych,np. uszkodzeń mechanicznych, termicznych oraz zanieczyszczeń, zalania, używania nieodpowiednich środków chemicznych lub zaniedbaniem ze strony użytkownika, uszkodzeń spowodowanych przez wilgoć, korozję lub ciała obce, które dostały się do wnętrza, np. pyły itp.  
  7. Uszkodzeń wynikłych z przepięć w sieci elektrycznej.  
  8. Uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą lub niezgodną z instrukcją obsługi kompletacją, zabudową lub instalacją jak też samowolną przeróbką lub naprawą.  
  9. Uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu elektromechanicznego i elektronicznego oraz wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy niewiedzy nabywcy.  
  10. Wad powstałych z niewłaściwego (z punktu widzenia instrukcji obsługi oraz zdrowego rozsądku) użytkowania zakupionych przedmiotów (w tym w wyniku niewłaściwego użytkowania)  
  11. Usterek powstałych w wyniku niewłaściwego konserwowania sprzętu lub przypadku zaniechania konserwowania sprzętu.  
  12. Gwarant nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożliwości korzystania z urządzenia będącego w naprawie.    
  13. Stosunek prawny pomiędzy nabywcą urządzenia i gwarantem regulowany jest wyłącznie postanowieniami gwarancji.  
  14. Odesłać na gwarancję można towary podlegające wyłącznie wadom ukrytym, powstałym z winy producenta.  
  15. Gwarancja na sprzedawany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z ustaw konsumenckich (np. ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta.)  
  16. Sklep odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązującego prawa, w tym na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu Cywilnego i kolejnych. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.  

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

PRODATA SERWIS
Akacjowa 34, pokój 4
81-520 Gdynia
Dodatkowe informacje

 

Klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu gwarancji bądź rękojmi. W przypadku gwarancji stosunek prawny pomiędzy Gwarantem (Producent) a Uprawnionym z Gwarancji jest regulowany wyłącznie postanowieniami gwarancji. W przypadku rękojmi Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu Cywilnego i kolejnych za wady.


Aby złożyć reklamację w jedynej poprawnej formie, należy przesłać produkt na adres SERWISU (serwis nie przyjmuje paczek za pobraniem lub na koszt serwisu).


Do złożenia reklamacji są wymagane:

- kompletny przedmiot reklamacji wraz wszystkimi elementami jakie zawierał zestaw

- opis usterki/roszczenia

- dane kontaktowe


Warto przesłać:

- dowód zakupu w oryginale (Klient może pozostawić sobie kserokopie dowodu zakupu)

- dane do przelewu w przypadku zwrotu kosztów bądź decyzji o zwrocie wpłaty

Roszczenia z tytułu reklamacji są rozpatrywane z tytułu gwarancji (jeżeli taka została udzielona na piśmie) lub z tytułu rękojmi na podstawie obowiązującego prawa: Art. 556 i kolejne Kodeksu Cywilnego.

Po otrzymaniu paczki zostanie ona przekazana do producenta lub dystrybutora gdzie rozpoczęta zostanie analiza usterki i zostanie podjęta decyzja o zasadności reklamacji.

W przypadku zasadnej reklamacji z tytułu rękojmi koszty odesłania produktu zostaną zwrócone, a wada towaru zostanie usunięta lub cena towaru obniżona w sposób przedstawiony przez obowiązujące prawo.


W przypadku niezasadnej reklamacji rzeczy złożonej przez konsumenta do serwisu nie jest zwracany koszt odesłania.


W przypadku niezasadnej reklamacji rzeczy złożonej przez przedsiębiorce do serwisu koszta przesyłek oraz ekspertyzy ponosi przedsiębiorca.


Ogólna podstawa prawna /najważniejsze informacje:


Art. 556. 

§ 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia rzeczy, jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił kupującego, albo jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym (rękojmia za wady fizyczne).

Art. 557. 

§ 1. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

§ 2. Gdy przedmiotem sprzedaży są rzeczy oznaczone tylko co do gatunku albo rzeczy mające powstać w przyszłości, sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili wydania rzeczy.


Art. 558. 

§ 1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jednakże w umowach z udziałem konsumentów ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w wypadkach określonych w przepisach szczególnych.

§ 2. Wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę przed kupującym.

Art. 559. 

Sprzedawca nie jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które powstały po przejściu niebezpieczeństwa na kupującego, chyba że wady wynikły z przyczyny tkwiącej już poprzednio w rzeczy sprzedanej.


Art. 560.  

§ 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne.

§ 2. Jeżeli kupujący odstępuje od umowy z powodu wady rzeczy sprzedanej, strony powinny sobie nawzajem zwrócić otrzymane świadczenia według przepisów o odstąpieniu od umowy wzajemnej.

§ 3. Jeżeli kupujący żąda obniżenia ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej, obniżenie powinno nastąpić w takim stosunku, w jakim wartość rzeczy wolnej od wad pozostaje do jej wartości obliczonej z uwzględnieniem istniejących wad.

§ 4. Jeżeli sprzedawca dokonał wymiany, powinien pokryć także związane z tym koszty, jakie poniósł kupujący.


Art. 561. 

§ 1. Jeżeli przedmiotem sprzedaży są rzeczy oznaczone tylko co do gatunku, kupujący może żądać dostarczenia zamiast rzeczy wadliwych takiej samej ilości rzeczy wolnych od wad oraz naprawienia szkody wynikłej z opóźnienia.

§ 2. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz określona co do tożsamości, a sprzedawcą jest wytwórca tej rzeczy, kupujący może żądać usunięcia wady, wyznaczając w tym celu sprzedawcy odpowiedni termin z zagrożeniem, że po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu od umowy odstąpi. Sprzedawca może odmówić usunięcia wady, gdyby wymagało ono nadmiernych kosztów.

§ 3. Przepisy powyższe nie wyłączają uprawnienia do odstąpienia od umowy lub do żądania obniżenia ceny.


Art. 563. 

§ 1. Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy, jeżeli nie zawiadomi sprzedawcy o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia, a w wypadku gdy zbadanie rzeczy jest w danych stosunkach przyjęte, jeżeli nie zawiadomi sprzedawcy o wadzie w ciągu miesiąca po upływie czasu, w którym przy zachowaniu należytej staranności mógł ją wykryć. Minister Handlu Wewnętrznego może w drodze rozporządzenia ustalić krótsze terminy do zawiadomienia o wadach artykułów żywnościowych.

§ 2. Jednakże przy sprzedaży między osobami prowadzącymi działalność gospodarczą utrata uprawnień z tytułu rękojmi następuje, jeżeli kupujący nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie, a w wypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.

§ 3. Do zachowania terminów zawiadomienia o wadach rzeczy sprzedanej wystarczy wysłanie przed upływem tych terminów listu poleconego.


Art. 565. 

Jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od rzeczy wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie kupującego do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PRODATA ZWROTY
Akacjowa 34, pokój 3
81-520 Gdynia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Odstąpienia są realizowane zgodnie z Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20140000827 Kupującym nie będącymi konsumentami prawo to nie przysługuje. Odstąpienie musi być jednoznaczne, zrozumiałe oraz identyfikować osobę fizyczną. ( załącznik nr 1 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. ) Konsument powinien zwrócić towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta (łącznie ze styropianem) wraz z instrukcją obsługi oraz kartą gwarancyjną. Tylko taki sposób zapakowania minimalizuje ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu. Oryginalne opakowanie producenta często stanowi integralną część fabrycznie nowego sprzętu, podobnie jak instrukcja i karta gwarancyjna. Jeżeli jednak KLIENT wybrał sposób dostarczenia PRODUKTU inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KLIENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. KLIENT pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości PRODUKTU będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Klient ponosi także ryzyko utraty oraz uszkodzenia towaru do czasu dostarczenia go do Sprzedawcy. Jeżeli produkt jest o zmniejszonej wartości sprzedawca wycenia produkt, z wyceną konsument ma prawo się nie zgodzić - w takim wypadku odstąpienie uważane jest za niebyłe a towar odsyłany na koszt konsumenta UWAGA! Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1. o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą; 2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb; 4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie mamy kontroli; 8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem (nie operuje gotówką). Wzór odstąpienia od umowy: http://www.prodatadesign.pl/wzor-odstapnienie-2015.pdf Zwroty konsumenckie towaru wraz z wypełnianym formularzem należy kierować na adres: PRODATA-ZWROTY, ul. Akacjowa 34, 81-520 Gdynia.

O sprzedającym
resztki-magazynu
96,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1104

 

36

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 796700550
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma prowadzi sprzedaż detaliczną / hurtową oraz jest płatnikiem VAT, podane ceny są cenami brutto.

Po złożeniu oferty prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami dla kupującego.


Nr konta i dane wymagane do dokonania przelewu:

Alior Bank: 39 2490 0005 0000 4500 3561 3711


DANE FIRMY:

Prodata

ul Akacjowa 34

81-520 Gdynia

NIP: 587-159-34-25

REGON: 220509160

Pozostałe informacje

DOWÓD SPRZEDAŻY (PARAGON FISKALNY / FAKTURA VAT) JEST ZAWSZE PRZYKLEJANY W SAMOPRZYLEPNYM WORKU POD LISTEM PRZEWOZOWYM