Pojemniki na piasek. Pojemnik na sól 70l (100 kg) (6912079990)

zakończona
130,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 40,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
  • lokalizacja: Kęty, Polska
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 7.00 [kg]
  • uszkodzony: nie

Firma Handlowo - Usługowa "HELP"

32-650 Kęty
ul. Kościuszki 84A

NIP 549-001-15-73

tel/fax (33) 845 01 50
gsm. 604 634 578

e-mail: biuro@fhu-help.pl
e-mail: help@fhu-help.pl

8362541
36144085

Dane konta:

Alior Bank S.A

FHU "HELP"
Krystyna Dydyńska
32-650 Kęty

nr konta:
14 2490 0005
0000 4500 5729 3855



Zakupiony towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich. Na życzenie klienta możliwy jest odbiór osobisty zakupionego towaru w biurze handlowym FHU HELP (informacja poniżej).

WAŻNE:
  • Przy odbiorze przesyłki dostarczonej za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest sprawdzić jej stan w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju.
  • Jeżeli stwierdzone zostanie uszkodzenie, wynikłe w transporcie, odbiorca przesyłki obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  • W czasie odbioru paczki przed podpisaniem proszę sprawdzić przy kurierze, stan i zawartość przesyłki.
  • Jeżeli w czasie transportu wystąpiło uszkodzenie przesyłki należy spisać protokół szkody poświadczony dwustronnym podpisem - klienta i kuriera.
  • Proszę o zwrócenie szczególnej uwagi na prawidłowe spisanie tego dokumentu, ponieważ jest podstawą uznania reklamacji ze strony przewoźnika.
  • Kupując, akceptujesz nasz regulamin oraz warunki współpracy.
  • Na każdy zakup wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę VAT. Prosimy o poinformowanie nas o chęci otrzymania faktury i podanie danych koniecznych do jej wystawienia.
  • Zgodnie z prawem istnieje możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  • W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie podstawą uznania reklamacji jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera.
  • Po dokonaniu zakupu, zostanie wysłany mail z prośbą o ewentualne uzupełnienie informacji (kontakt, forma płatności, rodzaj przesyłki, dane do faktury).

Odbiór osobisty:

Odbiór osobisty jest możliwy po złożeniu zamówienia i wyborze takiej formy dostawy po zakupie.
Zamówienie jest dla Państwa kompletowane i gotowe do odbioru najpóźniej w następnym dniu roboczym od zakupu. Uprzejmie prosimy o uzgodnienie terminu odbioru osobistego zakupionego towaru.

Biuro handlowe FHU "HELP"

32-650 Kęty
ul. Kościuszki 84A

tel/fax (33) 845 01 50
gsm. 604 634 578

Pn - Pt w godzinach 9-17.

GENERALNY dystrybutor ma przyjemność zaprezentować:

Pojemnik na piasek i sól PPM 70

N O W O Ś Ć !!!

Bez pośredników!

Pojemniki PPM doskonale sprawdzają się jako zbiorniki na piasek, sól, a także inne materiały sypkie, takie jak np. sorbent. Ich podstawowym zadaniem jest zimowe zabezpieczanie c iągów komunikacyjnych takich jak ulice i chodniki w naszych miastach. Coraz większe zastosowanie znajdują również na parkingach samochodowych, przystankach autobusowych i tramwajowych, dworcach autobusowych i kolejowych, a także przy obiektach użyteczności publicznej oraz obiektach hotelowych.
Poprzez atrakcyjny wygląd mogą być stosowane wszędzie tam, gdzie poza spełnianiem swojej roli powinny współgrać z otoczeniem.
Specjalnie zaprojektowana budowa powoduje ich funkcjonalność oraz łatwość magazynowania między sezonami.

Niska cena oraz szeroka gama rozmiarów i kolorów powoduje, iż każdy kupujący znajdzie coś dla siebie.
Pojemniki na piasek i sól PPM - dane techniczne
Pojemniki
na piasek i sól
Pojemność
[litr]
Pojemność
[kg]
Wysokość
[m]
Szerokość
[m]
Głębokość
[m]
Waga
[kg]
Pojemnik PPM 70 70 100 0,538 0,673 0,519 6

W razie chęci zakupu większej ilości pojemników prosimy o kontakt z FHU HELP przed wykonaniem zamówienia.
Pozwoli nam to zaproponować najkorzystniejszą dla Państwa cenę towaru oraz adekwatny do ilości koszt transportu towaru.
Pojemniki na sól i piasek dostępne są w kolorze żółtym, niebieskim i zielonym.
Pięcioletnia (5 lat) gwarancja na wszystkie produkty.
Pojemniki na piasek i sól - zalety:


  • Możliwość wyprodukowania pojemnika na sól i piasek w dowolnie wybranym przez klienta kolorze (wiąże się z dopłatą)
  • Pojemniki produkowane technologią formowania rotacyjnego (rotomoulding)
  • Skrzynie na piasek i sól o mocnej konstrukcji co powoduje doskonałe sprawdzanie się ich w warunkach zimowych - co potwierdzają zadowoleni klienci
  • Do produkcji pojemników używany jest tylko i wyłącznie oryginalny surowiec, co zapewnia najwyższą odporność na niskie temperatury, złe warunki atmosferyczne, a także wzmacnia odporność na uszkodzenia mechaniczne
  • Pojemniki produkowane są z polietylenu obojętnego chemicznie, co oznacza brak reakcji z innymi związkami chemicznymi jak np. sole, kwasy i zasady.
  • Zastosowanie najwyższej jakości granulatu zapewnia odporność na promieniowanie UV, dzięki czemu kolor pozostaje niezmieniony nawet przy długotrwałym użytkowaniu
  • Pojemniki spełniają obowiązujące przepisy prawa (są zgodne z normami) w zakresie braku zawartości metali ciężkich oraz szkodliwych związków w surowcu oraz barwnikach
  • Pojemniki zaprojektowane zostały w sposób umożliwiający wygodne ustawianie przy ścianach budynku. Klapa pojemnika może zostać uniesiona do pozycji pionowej bez samoczynnego zamykania się. Ułatwia to zarówno załadunek jak i wybieranie piasku, a także i przechowywanie pomiędzy sezonami w stosach.
  • Istnieje możliwość zamówienia (za dodatkową dopłatą) pojemnika wyposażonego w dwa zamki
  • Ze względu na niską wagę własną mogą być transportowane przez pojedyncze osoby jak również na paletach przy pomocy wózka widłowego
  • Zastosowana technologia oraz surowiec z którego produkowane są pojemniki na piasek powodują, że wyrób podlega późniejszemu recyklingowi w całości.


Copyright © 2012 by "FHU HELP". Wszelkie prawa zastrzeżone.
(Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych Dz.U. nr 90 poz.631 2006 r z kolejnymi modyfikacjami)

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 14 2490 0005 0000 4500 5729 3855
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 40,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przy zamówieniu większych ilości ceny będą odpowiednio przeliczone (istnieje możliwość wspólnej wysyłki również towarów z innych aukcji). Osoby poniżej 20 punktów w komentarzach - wysyłka tylko przy wcześniejszej wpłacie na konto.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Firma Handlowo Usługowa "HELP" Krystyna Dydyńska
ul. Kościuszki 84 A
32-650 Kęty
NIP: 549-001-15-73
REGON: 070840837
Konto "JAMEKO" jest własnością: Firma Handlowo-Usługowa\"HELP" Krystyna Dydyńska ul. Kościuszki 84a, 32-650 Kęty NIP: 549-001-15-73, Organ rejestrujący: CEIDG KONTAKT: tel. 33 845 01 50, 604 634 578 biuro@fhu-help.pl Powyższy adres jest zarówno siedzibą firmy, adresem rejestrowym oraz danymi do składania reklamacji. Firma zobowiązuje się dostarczyć klientowi towar pozbawiony wad z wyłączeniem produktów sprzedawanych jako wadliwe, które mają zawartą w opisie odpowiednią adnotację na ten temat.

kontakt

  • 33 845 01 50
    Biuro oraz infolinia czynne od poniedziałku do piątku 9:00-17:00
  • 604 634 578
    Biuro oraz infolinia czynne od poniedziałku do piątku 9:00-17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Firma Handlowo Usługowa "HELP" Krystyna Dydyńska
ul. Kościuszki 84 A
32-650 Kęty
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@fhu-help.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@fhu-help.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres FHU HELP, 32-650 Kęty, ul. Kościuszki 84a -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) FHU HELP 32-650 Kęty ul. Kościuszki 84a tel. 33 845 01 50, 604 634 578 Ja______________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy_______________________, numer oferty_____________________ . Data zawarcia umowy to_______________, data odbioru_____________________. . Imię i nazwisko_______________________________ Login Allegro_______________________________ Adres_______________________________ Data_______________________________ _______________________________ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: . Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do wyżej wymienionego trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl , w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.