POJEMNA PRZESUWNA Szafa z Przesuwanymi Drzwiami (6482232855)

10 dni do końca
cena kup teraz
1 782,00 zł
z 10 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 110,00 zł
  • lokalizacja: Białystok
  • stan: nowy
  • z lustrem: nie
  • kolor mebla: śliwa
  • ilość drzwi: szafa dwudrzwiowa
  • szerokość mebla: 226.00 [cm]
  • wysokość mebla: 220.00 [cm]
  • głębokość mebla: 64.00 [cm]
· meble ·
Kontakt
Meble Dojlidy
ul. Dojlidy Górne 134
Białystok

pon-pt: 10-18
sob-niedz: 10-14

tel.: 85 67 43 477
tel.: 512 480 600
centrummeblowedojlid­y@o2.pl

Dostępne kolory
Koszty transportu
Informacje
SZAFA Z DRZWIAMI PRZESUWNYMI
Nowoczesna szafa z drzwiami przesuwnymi. Solidny, dobrze wykończony mebel. Idealny do nowoczesnych wnętrz. Podział i zagospodarowanie wnętrza widoczne jest na zamieszczonym poniżej schemacie. Całość zamykana na wygodne i niezajmujące miejsca drzwi przesuwne, które wykończono okleiną z elementami szklanymi.

Posiadamy również inne modele szaf z przesuwanymi drzwiami, oraz modele klasyczne:
Zobacz nasze aukcje (kliknij) .

Meble do samodzielnego montażu.

Wymiary:

- Długość: 226 cm
- Głębokość: 64 cm
- Wysokość: 220 cm

Termin realizacji od 4 do 6 tygodni.

Koszt transportu ^ do góry

Cena 110 zł dotyczy Białegostoku i okolic !!!
Możliwy jest transport naszymi samochodami, co pozwala uniknąć problemów i uszkodzeń.
Koszt przesyłki uzależniony jest od odległości jaką musimy pokonać i ustalany jest indywidualnie.

Meble dostarczamy od poniedziałku do soboty w godz. od 6:00 do 24 :00

Kierowca nie wnosi mebli do mieszkania.

Należy zapewnić odpowiednią ilość osób potrzebnych do odebrania mebli od kierowcy i wniesienia ich do domu lub mieszkania.

Na życzenie możliwa odpłatna pomoc przy wnoszeniu mebli.

Informacje ^ do góry

Po zakupie czekamy na kontakt w celu ustalenia szczegółów transakcji (wybór materiału, koszty transportu, adres dostawy, inne).

Na zakupiony towar wystawiamy fakturę VAT.

Wszystkie meble są nowe i objęte gwarancją producenta. Kolorystyka mebli przedstawionych na zdjęciach może się różnić od rzeczywistego i nie stanowi podstawy do reklamacji.

Czas realizacji zamówień jest uzależniony od stanów magazynowych (wybrany kolor ) lub zdolności transportowych.

Więcej informacji oraz pełny regulamin znajdą Państwo na stronie "O mnie"

Pozostałe aukcje ^ do góry

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 42 1020 1332 0000 1102 0030 6977
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 110,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

Towar dostarczamy własnym transportem! Cena 110 zł dotyczy Białegostoku i okolic.

Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Do praw reklamacyjnych odwołać mogą się Państwo gdy: - zakupiony produkt zepsuł się podczas użytkowania, bez Państwa ingerencji w okresie objętym gwarancją; - zakupiony produkt posiada wady ukryte; Jako podstawy reklamacji nie mogą zostać użyte wzorniki wybarwień drewna oraz próbki materiałów obiciowych. Są to materiały poglądowe, a mogące się pojawić różnice są spowodowane przyczynami technicznymi ( różnica wyświetlania kolorów na różnych rodzajach monitorów, jakość druku, itp.) niezależnymi od naszej firmy. Istnieje również możliwość wystąpienia różnic w kolorze bądź rysunku drewna pomiędzy poszczególnymi elementami i egzemplarzami. Świadczy to jednak o naturalnym pochodzeniu materiałów i nie stanowi o jego wadzie! Jeśli podczas zakupu towarów nie mają Państwo pewności co do koloru drewna czy materiału obiciowego prosimy o zaznaczenie tego w wiadomości bądź przy kontakcie telefonicznym, udzielimy porady i postaramy się pomóc. By rozpocząć proces reklamacyjny należy wysłać do nas oficjalne zgłoszenie na piśmie. Powinno ono zawierać: - informację na temat zamówienia (numer, nick Allegro, w miarę możliwości numer aukcji); - opis wady i jej zdjęcia; Informacja o tym czy reklamacja została uznana zostanie przekazana Państwu w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. Wymiana elementu bądź usuwanie usterki po uznaniu reklamacji wykonywana jest w terminie od 2 do 8 tygodni. Uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu i reklamacje z nimi związane będą uwzględniane tylko w przypadku gdy w momencie dostarczenia przesyłki sporządzony zostanie protokół. Protokół musi być podpisany przez odbiorcę oraz doręczyciela. Powinni Państwo sprawdzić stan doręczanych paczek w czasie ich odbierania. Jeśli zostaną stwierdzone jakiekolwiek uszkodzenia prosimy o powiadomienie o tym dostawcy oraz Sprzedającego. Jeśli paczki zostaną odebrane bez zastrzeżeń zostaje to uznane za równoznaczne z tym, że nie wnoszą Państwo jakichkolwiek zastrzeżeń do dostarczanego towaru. Zgodnie z ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. 200 Nr 22 poz. 71 ze zm.) z dnia 2 marca 2000 r. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Konsument nie musi podawać przyczyny odstąpienia. Konsument musi złożyć stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. (art. 7 ust.1 i 3) Termin czternastu dni, w których Konsument może odstąpić od umowy liczy się od dnia wydania rzeczy. (art. 10 ust. 1) Koszta w/w zwrotu pokrywa Konsument. Konsument odpowiada również za zwrot (np. paczkę wysłaną kurierem), aż do momentu dostarczenia jej do Sprzedającego. W razie uszkodzenia czy zaginięcia paczki w drodze zwrot nie dochodzi do skutku. Konsument jest za to uprawniony do stosownych roszczeń względem firmy, dla której zlecił doręczenie przesyłki. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi jeśli zamówienie uzależnione jest od właściwości, które określił sam konsument bądź są ściśle powiązane z jego osobą. Dotyczy to świadczeń wykonywanych na zamówienie czyli takich, w których to Konsument określa np. kolor, rodzaj tkaniny obiciowej (np. meble tapicerowane, krzesła, stoły itp.) jak również świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone bądź których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu. (art. 10 ust. 3)

pozostałe informacje

. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez nas: - zaliczki wpłaconej na nasze konto bankowe; - po kontakcie telefonicznym lub wiadomości email z potwierdzeniem zakupu, rodzaju, koloru itp. zamówionych przez Państwa mebli; Termin realizacji liczony jest od uzyskania przez nas wszelkich potrzebnych informacji dotyczących zakupionych produktów. Zamówienie doręczamy na adres, który podany jest w wiadomości potwierdzającej zakup. Jeśli dojdzie do zmiany adresu dostawy prosimy o potwierdzenie go drogą telefoniczną bądź mailową przed ustalonym terminem doręczenia. Przy kontakcie mailowym mamy na uwadze, iż z przyczyn niezależnych od obydwu ze stron, wiadomości email mogą nie zostać doręczone. W razie braku jakiegokolwiek kontaktu z naszej strony prosimy o: - sprawdzenie folderu przeglądarki, w którym zapisywane są wiadomości SPAM; - ponownego wysłania wiadomości na nasz adres mailowy; - kontakt telefoniczny; W wiadomościach kontaktowych prosimy o podawanie numeru, tytułu aukcji oraz nicku z Allegro co ułatwi nam identyfikację zamówienia. Zwracamy się również z prośbą o zachowanie ciągłości korespondencji co znacząco pomaga w odpowiadaniu na Państwa pytania i realizację zamówień. Wszystkie doręczane przez naszą firmę meble, za wyjątkiem krzeseł dowożonych w całości, wymagają samodzielnego montażu. Instrukcja oraz elementy potrzebne do złożenia mebli dołączone są w paczkach. Nasza firma oferuje również dodatkowe usługi obejmujące wniesienie lub wniesienie i zmontowanie mebli. Usługę zamówić można na terenie całego kraju. Koszt uzależniony jest od ilości, rodzaju, itp. mebli i ustalany indywidualnie w czasie potwierdzenia zamówienia. Prosimy również o zwrócenie uwagi, iż do wniesienia większości mebli potrzebne są dwie osoby co zmniejsza ryzyko uszkodzenia. Meble uszkodzone przy wnoszeniu nie podlegają pod prawa gwarancyjne. Czas realizacji zamówienia widniejący na stronie aukcji podany jest w dniach roboczych. O planowanym transporcie informujemy ok. pięciu dni przed wyjazdem. Zamówienia doręczamy własnymi samochodami. Nasza firma dostarcza meble od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 24:00. Dzień i przybliżoną godzinę dostawy potwierdzamy ok. dwóch dni przed wyjazdem transportu. Z uwagi na pokonywaną trasę, wyznaczoną przez punkty dostawy, nie ma możliwość wyboru godziny doręczenia mebli. W razie braku możliwości odbioru mebli przez kupującego zostają one przeniesione na kolejny, najbliższy transport. Dowóz nie uwzględnia pomocy przy wnoszeniu lub wnoszeniu i montowaniu mebli. Są to usługi dodatkowe, które mogą Państwo zamówić w czasie potwierdzania zamówienia. Meble wyładowywane są w miejscu gdzie nasz kierowca może dojechać samochodem bez obawy o uszkodzenie pojazdu i ładunku.