PODUSZKA SILNIKA LEWA AUDI A4 B6 B7 2.0 2.5 3.0 (6999476738)

23 dni do końca
cena kup teraz
160,00 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ silnika: benzyna
  • producent części: febi Bilstein
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

indeks: BG007
24 miesiące gwarancji
NOWA LEWA PODUSZKA SILNIKA MARKI FEBI
Niemiecka grupa Bilstein Group posiadającej takie marki jak Febi, Swag i Blueprint, założona w latach 50 ubiegłego stulecia, wyspecjalizowała się w dostawie części samochodowych na potrzeby niezależnego rynku komponentów zamiennych. Ponad pół wieku doświadczenia w branży motoryzacyjnej oraz staranny dobór partnerów sprawiły, że elementy oznaczone charakterystycznymi logo tej marki charakteryzują się wysoką europejską trwałością i bardzo korzystnym stosunkiem jakości do ceny.

dane katalogowe:
Strona: z lewej od strony kierowcy
Ciężar [kg] 0,870
Wymagana ilość 1

8E0199379D
8E0199379AF
Typ / Moc kW KM / Pojemność / Cylindry / Lata produkcji / Silniki
--------------------­--------------------­--------------------­----------------

AUDI

A4 (8E2, B6)

1.6 75 102 1595 4 11-2000 12-2004 ALZ
1.8 T 110 150 1781 4 11-2000 07-2002 AVJ
1.8 T 120 163 1781 4 07-2002 12-2004 BFB
1.8 T 140 190 1781 4 11-2002 12-2004 BEX
1.8 T quattro 110 150 1781 4 11-2000 07-2002 AVJ
1.8 T quattro 120 163 1781 4 07-2002 12-2004 BFB
1.8 T quattro 140 190 1781 4 11-2002 12-2004 BEX
2.0 96 130 1984 4 11-2000 12-2004 ALT
2.0 FSI 110 150 1984 4 07-2002 12-2004 AWA
2.4 120 163 2393 6 09-2001 12-2004 AMM
2.4 125 170 2393 6 09-2001 12-2004 BDV
2.5 TDI 114 155 2496 6 08-2001 07-2002 AYM
2.5 TDI 120 163 2496 6 07-2002 12-2004 BFC, BCZ, BDG
2.5 TDI quattro 132 180 2496 6 11-2000 12-2004 AKE, BAU, BDH
3.0 160 218 2976 6 04-2001 12-2004 BBJ
3.0 162 220 2976 6 11-2000 12-2004 ASN
3.0 quattro 160 218 2976 6 04-2001 12-2004 BBJ
3.0 quattro 162 220 2976 6 11-2000 12-2004 ASN

A4 (8EC, B7)

1.6 75 102 1595 4 11-2004 06-2008 ALZ
1.8 T 120 163 1781 4 11-2004 06-2008 BFB
1.8 T quattro 120 163 1781 4 11-2004 06-2008 BFB
2.0 96 130 1984 4 11-2004 06-2008 ALT
2.0 TDI 100 136 1968 4 11-2004 06-2008 BNA, BRF
2.0 TDI 103 140 1968 4 11-2004 06-2008 BPW
2.0 TFSI 147 200 1984 4 11-2004 06-2008 BGB, BWE
2.0 TFSI quattro 147 200 1984 4 11-2004 06-2008 BGB, BWE
2.5 TDI 120 163 2496 6 11-2004 05-2006 BDG
3.0 quattro 160 218 2976 6 11-2004 07-2006 BBJ
3.0 TDI quattro 150 204 2967 6 11-2004 06-2008 BKN
3.2 FSI 188 255 3123 6 01-2005 06-2008 AUK
3.2 FSI quattro 188 255 3123 6 01-2005 06-2008 AUK

A4 Avant (8E5, B6)

1.6 75 102 1595 4 09-2001 12-2004 ALZ
1.8 T 110 150 1781 4 09-2001 07-2002 AVJ
1.8 T 120 163 1781 4 07-2002 12-2004 BFB
1.8 T 140 190 1781 4 11-2002 12-2004 BEX
1.8 T quattro 110 150 1781 4 09-2001 07-2002 AVJ
1.8 T quattro 120 163 1781 4 07-2002 12-2004 BFB
1.8 T quattro 140 190 1781 4 11-2002 12-2004 BEX
2.0 96 130 1984 4 09-2001 12-2004 ALT
2.0 FSI 110 150 1984 4 07-2002 12-2004 AWA
2.4 120 163 2393 6 09-2001 12-2004 AMM
2.4 125 170 2393 6 09-2001 12-2004 BDV
2.5 TDI 114 155 2496 6 09-2001 07-2002 AYM
2.5 TDI 120 163 2496 6 07-2002 12-2004 BFC, BCZ, BDG
2.5 TDI quattro 132 180 2496 6 09-2001 12-2004 AKE, BAU, BDH
3.0 160 218 2976 6 04-2001 12-2004 BBJ
3.0 162 220 2976 6 09-2001 12-2004 ASN
3.0 quattro 160 218 2976 6 04-2001 12-2004 BBJ
3.0 quattro 162 220 2976 6 09-2001 12-2004 ASN

A4 Avant (8ED, B7)

1.6 75 102 1595 4 11-2004 06-2008 ALZ
1.8 T 120 163 1781 4 11-2004 06-2008 BFB
1.8 T quattro 120 163 1781 4 11-2004 06-2008 BFB
2.0 96 130 1984 4 11-2004 06-2008 ALT
2.0 TDI 100 136 1968 4 11-2004 06-2008 BNA, BRF
2.0 TDI 103 140 1968 4 11-2004 06-2008 BPW
2.0 TFSI 147 200 1984 4 11-2004 06-2008 BGB, BWE
2.0 TFSI quattro 147 200 1984 4 11-2004 06-2008 BGB, BWE, BWT
2.5 TDI 120 163 2496 6 11-2004 05-2006 BDG
3.0 160 218 2976 6 11-2004 05-2006 BBJ
3.0 quattro 160 218 2976 6 11-2004 07-2006 BBJ
3.0 TDI quattro 150 204 2967 6 11-2004 06-2008 BKN
3.2 FSI 188 255 3123 6 01-2005 06-2008 AUK
3.2 FSI quattro 188 255 3123 6 01-2005 06-2008 AUK

A4 kabriolet (8H7, B6, 8HE, B7)

2.4 120 163 2393 6 04-2002 12-2005 AMM
2.4 125 170 2393 6 04-2002 12-2005 BDV
2.5 TDI 120 163 2496 6 08-2002 12-2005 BCZ, BDG, BFC
3.0 160 218 2976 6 04-2002 12-2005 BBJ
3.0 162 220 2976 6 04-2002 12-2005 ASN
3.0 quattro 162 220 2976 6 05-2003 12-2005 ASN
Podane powyżej zastosowanie nie uwzględnia zmian w rodzajach montowanych części których mógł dokonywać producent danej marki samochodu. Zakres dat jest okresem produkcji określonego modelu a niekoniecznie okresem montażu części. Jeżeli nie masz pewności czy oferowana część będzie pasować zadzwoń lub wyślij zapytanie z informacją o posiadanym samochodzie oraz numerem nadwozia vin.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
22,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące (12 miesięcy)
Dodatkowe informacje

  

Gwarancja: 


Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie firmy MD Grupa są objęte gwarancją producenta. Czas gwarancji wynosi 24 miesiące dla Konsumentów oraz 12 miesięcy dla firm. Wszystkie transakcje są ewidencjonowane w wewnętrznym systemie MD Grupa, dlatego aby skorzystać z praw do gwarancji należy nas powiadomić o tym fakcie telefonicznie lub emailowo i wysłać zgłoszenie wraz z reklamowaną częścią i naszym formularzem reklamacji. 


1. Każdy sprzedawany produkt jest fabrycznie nowy, nieużywany i zapakowany tak jak otrzymaliśmy od naszego dostawcy. 


2. Firma MD Grupa gwarantuje użytkownikowi sprawne działanie części zakupionej w naszym sklepie pod warunkiem montażu w warsztacie specjalistycznym oraz użytkowaniem jej zgodnie z przeznaczeniem. 


3. Wady fizyczne urządzenia ujawnione w okresie trwania gwarancji będą usuwane na koszt firmy MD Grupa, z wyłączeniem przypadków opisanych poniżej. 


4. Gwarancji nie podlegają: 


- uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania ze strony klienta; 

- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego przechowywania urządzenia; 

- uszkodzenia i problemy powstałe w wyniku zabrudzenia sprzętu, dostania się do produktu ciał obcych np. kurzu, pyłu, niepożądanych elementów itp.; 


5. Utrata gwarancji może nastąpić w przypadku naruszenia plomby, nr seryjnych, próby dokonania naprawy i przeróbek bez zgody firmy MD Grupa. 


6. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Użytkownika do domagania się od firmy MD Grupa zwrotu korzyści utraconych w związku z nieprawidłowym działaniem części zakupionej w MD Grupa. Firma MD Grupa nie bierze odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z użytkowania lub niemożności użytkowania urządzenia, w tym za szkody wynikłe z jego wad. 

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

MD Grupa
Gdańska 17 (DPD Pickup)
84-230 Rumia
Dodatkowe informacje


Formularz reklamacji: 

http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_reklamacji.php 

-------------------------------- 

Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych, niewłaściwej zawartości przesyłki, a także towaru zniszczonego w transporcie (wyłącznie z protokołem szkody spisanym podczas dostarczenia przesyłki). Nie odpowiadamy za wszelkie szkody lub zagubienie przesyłki listowej ekonomicznej przez Pocztę Polską. 
 

Procedura reklamacyjna wygląda następująco: 


1. Zgłoszenie reklamacji musi mieć formę pisemną w postaci czytelnie i kompletnie wypełnionego formularza reklamacji obowiązkowo załączonego do przesyłki. Przy wypełnionym nieprawidłowo formularzu lub jego braku, reklamacje nie będą rozpatrywane. 


2. Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt na dane adresowe w formularzu reklamacji. 

3. Do przesyłki reklamowanej należy dołożyć: 


- formularz reklamacji (kompletnie wypełniony drukowanymi literami przez klienta) 

- oryginał paragonu, kopie faktury VAT, oryginał faktury imiennej (przy wysyłkach za pobraniem) 

- protokół szkody spisany podczas doręczenia  (w przypadku zniszczeń mechanicznych przez wybranego przy zakupie przewoźnika )


4. Klient ponosi odpowiedzialność za prawidłowo przygotowany towar do przesyłki reklamowanej. Firma MD Grupa nie bierze odpowiedzialności za zniszczenia powstałe na skutek słabo zabezpieczonej przesyłki reklamacyjnej. 


5. Przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji to około 30 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Czas ten może się wydłużyć w zależności od konieczności wykonania ekspertyz przez rzeczoznawcę producenta reklamowanego towaru (nawet do kilku miesięcy w przypadku ekspertyz dokonywanych za granicą naszego kraju). Wszelkie informacje odnoście procesu reklamacji są przekazywane na bieżąco wyłącznie na adres email Kupującego podany nam w formularzu reklamacji. 

6. W przypadku uznanej reklamacji firma MD Grupa wysyła na własny koszt nowy egzemplarz towaru lub na polecenie Kupującego zwraca wpłacone środki na wskazane konto (w wysokości z dokumentu sprzedaży oraz kosztami dostarczenia wadliwej części). 

7. W przypadku nieuznanej reklamacji (część jest sprawna lub zaistniałe uszkodzenia nie podlegają gwarancji) przekazujemy opinię własną lub producenta Klientowi poprzez wiadomość na podany przez niego adres email. Reklamowana część zostanie następnie odesłana z powrotem na adres Kupującego. Nieodebranie przez Klienta przesyłki od kuriera jak również z oddziału przewoźnika w określonym terminie może spowodować protokolarne zniszczenie towaru (przez firmę kurierską) którego Kupujący nadal jest właścicielem.

8. W przypadku posiadania protokołu szkody spisanego z kurierem podczas doręczenia przesyłki (konieczna zgodność dat), firma MD Grupa zwraca koszty przesyłki reklamowanej. 

9. Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych a także towaru zniszczonego w transporcie (wyłącznie z protokołem szkody spisanym w momencie doręczenia przesyłki). 

10. Nie zwracamy kosztów związanych z montażem i demontażem reklamowanych części. Można jednak złożyć wniosek do producenta na podstawie dokumentów potwierdzających taką usługę. Na dokumentach powinien widnieć numer nadwozia auta zgodny z tym na naszym formularzu reklamacji. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MD Grupa
Gdańska 17 (DPD Pickup)
84-230 Rumia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Formularz zwrotu (odstąpienia od umowy): 

http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_zwrotu.php 


-------------------------------- 


Odstąpienie od umowy: 


1. Prawo zwrotu (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) przysługuje wyłącznie Kupującemu jako Konsumentowi (osoba prywatna). 


2. Jako konsumenci, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 


3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (e-mail:allegro@carmobil.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo również wypełnić i przesłać nasz formularz zwrotu. 


4. Kupujący odsyła zwracany produkt na własny koszt na dane adresowe w formularzu zwrotu. Koszt odesłania zwracanych produktów nie podlega zwrotowi. 


5. Odstąpienie od zawartej umowy wiąże się z zwróceniem się przez MD Grupa do Allegro o zwrot prowizji za produkty, z których Klient zrezygnował. Warunkiem zwrotu należności jest zaakceptowanie potwierdzenia w emailu od Allegro. 


6. Zwrot należności realizowany jest na podane konto w przeciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od doręczenia odstąpienia i jednoczesnym zaakceptowaniu zwrotu prowizji. Zwrot na konto zagraniczne jest pomniejszany o kwotę obsługi przelewu w wysokości 40zł. 


7. Jeśli towar nie spełnia warunków pozwalających na uznanie całkowitej kwoty zwrotu (np. uszkodzenie, zabrudzenia, obklejone lub zniszczone opakowania, otwarte fabryczne foliowe zapakowanie produktu, zniszczenie przez niedbałe zabezpieczenie na czas transportu, brak wypełnionego formularzu zwrotu), przekazujemy taką informację Klientowi poprzez wiadomość na podany przez niego adres email. Oczekujemy wówczas w przeciągu 7 dni na decyzję Klienta odnośnie naszego pisma w odniesieniu do otrzymanego odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży. 


II 

-------------------------------- 


Skutki odstąpienia od umowy: 


1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Kupującemu (Konsument) należności w tym koszty dostarczenia części (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez niego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 


2. Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym proszę odesłać nam zakupioną rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od niniejszej umowy. 


3. Konsumenta odpowiada za każde zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 


- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 


- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 


- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 


- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 


- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 


- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 


- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 


- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; 


- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalny mi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 


- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.