Podszybie MAZDA 3 (6912001813)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
30,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: OTMUCHÓW, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00
telefon
692-474-283
724-431-180
77-435-4­0-62


email dinoautobuli@gmail.com
godziny otwarcia
Pon - Pt 9 - 17
adres

"AGA-SEB"
Ulanowice 50
48-385 Otmuchów

Przedmioty wysyłamy do 72 h od momentu otrzymania wpłaty
Cennik:

Przesyłka Kurierska: 25zł
Przesyłka Kurierska Pobraniowa: 30zł

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta
36 1090 2167 0000 0001 1722 0102

Wszystkie części zakupione na naszych aukcjach pochodzą z demontażu z samochodów wersji europejskiej.

Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz warunki panujące w naszej firmie.

Przed zakupem upewnij się czy część pasuje do Twojego pojazdu.

Stan wizualny przedmiotu, może ulec zmianie z wynikającego czasu i warunków magazynowania. Dlatego prosimy o kontakt !


MAZDA 3 PODSZYBIE
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

PHU.,,AGA-SEB''
Suszkowice 28
48-385 OTMUCHÓW
NIP: 753-166-30-79
REGON: 160283420

Nie wysyłamy za granicę !!!

ZWROTY  (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub emaill;)

PROSIMY

PRZESYŁAĆ NA ADRES ;

AUTO CZĘŚCI

AGA-SEB

ULANOWICE 50

48-385 OTMUCHÓW

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz na inny adres !


Wystawiamy paragon lub na zyczenie klienta fakturę, ale nie Vat !!!



kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Towar na aukcjach jest to towar używany pochodzący z demontażu

Kupujący powinien zapoznać się z treścią i zdjęciami dołączonymi do aukcji

również

 stan techniczny i wizualny  może ulec zmianie w związku z czasem i sposobem magazynowania 

REKLAMACJE  

Dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 r. –

podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego  będącego osobą fizyczną, który nabywa Towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Towar bez wad, z zastrzeżeniem wad, o których Sprzedający poinformował Kupującego przed zawarciem umowy sprzedaży.

  

W PRZYPADKU TOWARU KTÓRY JEST SPRZEDAWANY JAKO NIESPRAWNY USZKODZONY  PĘKNIĘTY WIDOCZNY NA DOŁĄCZONYCH ZDJĘCIACH TOWAR NIE PODLEGA REKLAMACJI, RÓWNIEŻ TOWAR USZKODZONY PODCZAS MAGAZYNOWANIA O KTÓRYM ZOSTAŁ POINFORMOWANY KUPUJĄCY TELEFONICZNIE PO ZAKUPIE ,  A CHCE ŻEBY MU NIESPRAWNY  WYSŁAĆ - NIE PODLEGA ZWROTOWI !!!!

Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową  sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład:

W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego należy wypełnić i  przesłać listownie lub poprzez

 e-mail na adres :dinoautobuli@gmail.com 

- pisemnie na adres: AUTO CZEŚCI AGA-SEB ULANOWICE 5048-385 OTMUCHÓW(wraz z odesłaniem towaru) - Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady); (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego,

Cenę przedmiotu należy powiększyć o wskazany w

aukcji koszt dostawy. W przypadku zakupu większej liczby przedmiotów -

koszt dostawy ustalamy indywidualnie.

Paragon fiskalny jest wystawiany do każdego zamówienia. Możliwe jest

również wystawienie faktury  - nie wystawiamy faktury Vat !!!!!

 W takiej sytuacji po dokonaniu zakupu

należy wprowadzić dane do wystawienia faktury 


Wiążąca dla obu stron jest cena znajdująca się na aukcji w momencie

kliknięcia przez Kupującego pola \"Kup Teraz\".

Przy zakupie większej liczby przedmiotów zazwyczaj mogą być one wysłane w

jednej paczce. W takiej sytuacji należy jednak pamiętać, aby ustalić

koszt wysyłki z nami poprzez e-mail. Uzależnione to będzie od całkowitej

wagi paczki, jej kształtu oraz wielkości.

W celu sfinalizowania transakcji Kupujący zobowiązany jest uiścić opłatę

w wysokości ceny zakupionego towaru oraz kosztu wybranego przez siebie

sposobu dostawy.

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

Niniejszy punkt oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie

Kupujących nie będących

konsumentami.

Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi

przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary

związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub

uszkodzenia Towaru.

Sprzedający w takim wypadku nie ponosi

odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od

przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w

przewozie przesyłki.

W razie przesłania Towaru do Kupującego za

pośrednictwem przewoźnika Kupujący nie będący konsumentem obowiązany

jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego

rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub

uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności

niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z

tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem

zostaje wyłączona.

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego

konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona -

zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie

roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z

tytułu umowy sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca

złotych.

Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego

nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie

zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych

korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.

Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym

konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę

Sprzedającego.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Auto Częsci AGA -SEB
Ulanowice 50
48-385 Otmuchów
PL
Dodatkowe informacje

 




Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem .

 

1.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość 

2.Czas na poinformowanie sprzedającego przez Kupującego wynosi 14 dni od momentu odbioru /nabycia towaru.


W tym czasie  Kupujący jest zobowiązany przesłać oświadczenie  na adres email;  dinoautobuli@gmail.com 


 lub niezwłocznie ,nie póżniej niż  w terminie 14 dni kalendarzowych 

 drogą listowną lub przesyłką   w wraz z towarem na adres;


PHU ;;AGA-SEB''

ULANOWICE  50 

48-385 Otmuchów 


3.Zwrot środków następuję do 14 dni kalendarzowych w sposób jaki  była zapłata ;

-na podany nr konta 

-lub poprzez ALLEGRO 


4.  W przypadku odstąpienia od umowy pieniądze są zwracane w kwocie równej: 

 - wielkości poniesionej ceny produktu 

 - kosztowi wysłania przedmiotu w wysokości najtańszego oferowanego sposobu dostawy przedmiotu (od Sprzedającego  do Klienta)   

Konsument ponosi bezpośrednie koszty odesłania produktu do Sprzedawcy.  

5.Nie odbieramy przesyłek pobraniowych !!!!

6.Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód  zakupu  ,który jest zawsze umieszczony pod       listem przewozowym 


 Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje  Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 


 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci  prawo odstąpienia od umowy

 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,  nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić  przed upływem terminu do odstąpienia od umowy 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; (produkty miarowe - Dywaniki miarowe,  Pokrowce miarowe)

  4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu  zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia 

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami 

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena  została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie  może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od  wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli 

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego  przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli  przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania  konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne  do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy  przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy 

 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 

 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem  umowy o prenumeratę 11) zawartej w drodze aukcji publicznej

 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów  mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług  związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub  kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia  usługi 

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od  umowy. 



 Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wywiązania się z zawartej umowy sprzedaży w przypadkach: 

- braku towaru w aktualnym czasie

 - stwierdzenia niezgodności towaru z opisem oferty odnośnie stanu technicznego towaru

 oraz wizualnego przedmiotu wynikającego z czasu i warunków magazynowania 

 


    


reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
PHU AGA-SEB
ULANOWICE 50
48-385 OTMUCHÓW
PL
Dodatkowe informacje

Sprzedawany towar jest towarem używanym 

z demontażu 

 nie podlegającym rękojmni ;

Kupujący ma możliwość odstąpienia od umowy 

 



 Dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 r. – 

 podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego  będącego osobą fizyczną, który nabywa Towar w celu niezwiązanym z  działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Towaru z  umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami  prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych  warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego  (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).



  Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i  zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli  sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone  powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie  Cywilnym. 


Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Towar bez  wad, z zastrzeżeniem wad, o których Sprzedający poinformował Kupującego  przed zawarciem umowy sprzedaży.  

W przypadku  towaru który jest uszkodzony i widoczny na zdjęciach towar nie podlega reklamcji 


 Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową  sprzedaży oraz zgłoszenie  odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową  sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od  umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład:  


 - pisemnie na adres:


 AUTO CZEŚCI 

AGA-SEB 

ULANOWICE 50

48-385 OTMUCHÓW


(wraz z  odesłaniem towaru)    -


   Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji:    

 (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w  szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady);  

(2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży  lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;  oraz 

 (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i  przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego

. Wymogi podane w  zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na  skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu  reklamacji.  Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia

 Brak  ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że  Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. 

 W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji  Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z  niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie  dostarczenie Towaru do Sprzedającego,



 W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego należy wypełnić i  przesłać drogą telefoniczną, listownie lub poprzez e-mail na adres :

dinoautobuli@gmail.com