Podomka welurowa rozmiar M (6541275493)

zakończona
89,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 6,00 zł
  • Paczka48 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 17,00 zł
Zakupy powyżej 199 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: M
  • materiał: bawełna
  • marka: Inna marka
  • kolor: odcienie czerwieni
  • kaptur: bez kaptura
  • dostawa z Polski: tak

Wygodna podomka damska z miękkiego weluru. Zapinana na zamek. Dwie kieszonki.

Rękawy 3/4.

Elegancko wykończona lamówką.


Bardzo praktyczna.

Obwód 114cm

Długość całkowita ok 102 cm

Długość rękawa 47cm


Produkt polski
Skład 100% bawełna (lekka frotte jednostronnie pętelkowana)

Lamówka granatowo-biała

Tabela rozmiarów (wymiary produktu w cm)

ROZMIAR

SZEROKOŚĆ
KL. PIERSIOWEJ/PAS

M

116

L

122

XL

128

2XL

136

3XL

140

4XL

144

5XL

150

6XL

164

7XL

176

8XL 186
9XL 196

Jeśli potrzebujesz model w innym rozmiarze niż dostępny na stronie
napisz na zamowienia@bodyfan.p­l
lub zadzwoń tel 660596391
chętnie pomożemy

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Qultografia za co najmniej 199 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 23 1140 2004 0000 3702 7484 6196
    • Toyota Bank Polska S.A. 67 2160 0003 2000 1615 0779 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka48 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 660596391
    (opłata wg stawki operatora), Godziny pracy: poniedziałek – piątek 10:00 – 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Szczegółowe warunki zwrotów: 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, można złożyć w formie elektronicznej na adres: biuro@bodyfan.pl lub pisemnie na adres: BODY FAN Izabela Wibig, ul. Inflancka 25/158, 91 – 852 Łódź. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie dla Konsumenta jednak nie jest obowiązkowe. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej. 2. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, - dla umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części. 3. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie transakcji. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 4. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy: BODY FAN Izabela Wibig, ul. Inflancka 25/158, 91 – 852 Łódź. 5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,- w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami,- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,- w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji; prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów,- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,- zawartej w drodze aukcji publicznej,- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556_1- 556_3 Kodeksu cywilnego. 2. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres: BODY FAN Izabela Wibig, ul. Inflancka 25/158, 91 – 852 Łódź, telefonicznie pod numerem: 660 596 391 oraz za pośrednictwem poczty e-mail na adres: biuro@bodyfan.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane dotyczące wadliwego towaru – nazwa towaru, data zakupu, opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, oraz preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 3. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: BODY FAN Izabela Wibig, ul. Inflancka 25/158, 91 – 852 Łódź. 4. Dokładne informacje na temat procedury reklamacyjnej towaru dostępne są w regulaminie sprzedaży na stronie „O mnie”.

pozostałe informacje

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:- zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej,- złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,- skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, lub też skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl 2. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług.