Podnośnik tył lewy 2 PIN Toyota Carina II T17 HB (6481960033)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
49,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 13,00 zł
  • Paczka48 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • lokalizacja: Przeworsk
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: używany
  • O nas
  • Sklep Allegro
  • Komentarze
  • Koszty wysyłki
  • Jak trafić
  • Kontakt
  • Dane do przelewu

    KONTAKT

    ul. Łąkowa 5
    37-200 Przeworsk
    kom. 882-045-637
    impresja@jaskowiec.p­l

    GODZINY OTWARCIA

    pon. - pt. godz. 8-17
    sob. godz. 8-12
    UWAGA !
    Prosimy o posługiwanie się indeksem części interesującego Państwa podzespołu. indeks części: 560810 Nazwa części: Podnośnik tył lewy Marka: Toyota Carina II Opis: elektr,(2-pin)klimat­,manual,jasny-grafit­(6K6) (2,0B 16v wiel 5dHB T17 88-92r)-jakość A
    Wszystkie oferowane części pochodzą ze stacji demontażu pojazdów. Proponujemy montaż zakupionych części i podzespołów w naszym zakładzie.

    Gwarancja 1 miesiąc. Ogólne warunki gwarancji.


    IMPRESJA - STACJA DEMONTAŻU POJAZDÓW
  • wysyłka gratis
    metody płatności
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska 20,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 3 dni
    Paczka48 13,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 4 dni
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji: 2 dni
    Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 13,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
    Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 3 dni
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Wystawiam faktury VAT
    Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

    dane sprzedawcy

    Firma Impresja Robert Jaśkowiec jest stacją Demontażu Pojazdów. Początki działalności firmy przypadają na 1994 rok. Obecnie oferta firmy Impresja to: - Skup pojazdów wycofanych z eksploatacji i powypadkowych; - Wydawanie zaświadczeń o przekazaniu pojazdu do stacji demontażu niezbędnych do jego wycofania; - Transport pojazdów przeznaczonych do kasacji; - Sprzedaż części z demontażu; - Sprzedaż części nowych; - Montaż zakupionych części i podzespołów; Firma Impresja jest członkiem Stowarzyszenia Forum Recyklingu Samochodów (FORS) skupiającego osoby i firmy z całego kraju związane z kasacją pojazdów.

    kontakt

    • 16 648 35 00
      Poniedziałek - Piątek godz. 8-17; Sobota godz. 8-12
    • 882 045 637
      Poniedziałek - Piątek godz. 8-17; Sobota godz. 8-12

    zwroty

    czas na zwrot: 14 dni

    adres do zwrotu:
     
    PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy. Kupujący może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: impresja@jaskowiec.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy,podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: IMPRESJA Robert Jaśkowiec, ul. Łąkowa 5, 37-200 Przeworsk Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): ########################################################################### IMPRESJA Robert Jaśkowiec ul. Łąkowa 5, 37-200 Przeworsk. Ja [imię,nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] ########################################################################### W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Rzeszowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".

    reklamacje

    OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ: a) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem impresja@jaskowiec.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Formularz zwrotu/wymiany towaru można pobrać: http://impresja.auto.pl/dokumenty/formularz_zwrotu.pdf lub strona http://impresja.auto.pl/ zakładka STREFA KLIENTA | Warunki gwarancji. b) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. c) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. d) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.