podnośnik szyby drzwi lewy przód FREELANDER (6999609217)

zakończona
80,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: Wieliczka, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: land Rover (oryginalne OEM)

opis

Podnośnik szyby drzwi lewych przód (kierowca)

Land  Rover Freelander

Przedmiot ze zdjęć, kompletny, sprawny z silnikiem

***

Kontakt:       allegro@lr.pl     

+48 665 990 404      +48 12 410 74 10

British Garage Sp. z o.o.

ul. Jedynaka 26

32-020 Wieliczka

Poland

***

Wystawiamy paragony, faktura po podaniu danych w formularzu.

Wysyłka towarów po godz. 12. TNT lub DPD.    (International shipment after email contact)

Przy ulicy Jedynaka 26 w Wieliczce możliwy odbiór osobisty 0zł

- prosimy poinformować telefonicznie! Tel.: 665990404

***

Udzielamy gwarancji rozruchowej -14 dni.

***

Posiadamy również wszystkie NOWE części do samochodów marki

Land Rover

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Wieliczka, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

siedziba, Wieliczka
ul. Jedynaka 26
32-020 Wieliczka
woj. małopolskie
email: allegro@lr.pl
tel.: 665990404

  • poniedziałek 09:00 - 17:00
  • środa - piątek 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

Na przedmioty zakupione z konta Allegro LandSerwis udzielamy gwarancji rozruchowej 14 dni.

W przypadku chęci zgłoszenia problemu prosimy o kontakt pod numerem 665990404 lub 124107410. 

W przypadku chęci otrzymania zwrotu kwoty za zakupiony przedmiot, który nie spełnia oczekiwań z naszejwiny,  prosimy o uprzedzenie telefoniczne oraz o odesłanie przedmiotu wraz z dokumentem sprzedaży i krótkim opisem sytuacji na adres:

BRITISH GARAGE Sp. z o.o. 

ul. Jedynaka 26, 

32-020 Wieliczka 

z dopiskiem: Allegro

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

British Garage Sp. z o. o.
ul. Jedynaka 26
32-020 Wieliczka
Dodatkowe informacje

http://lr.pl/allegro/gwarancja/ British Garage Sp. z.o.o. ul. Jedynaka 26 32-020 Wieliczka NIP 683-209-81-97 Tel. (12) 410-7400 Fax. (12) 410-7425 e-mail: sklep@lr.pl PROCEDURA REKLAMACYJNA 1. Niniejsza procedura dotyczy wyłącznie produktów sprzedawanych przez firmę BRITISH GARAGE/LAND SERWIS (w dalszej części będziemy używać skrótu SERWIS B.G.). Zawarte w niej informacje opisują warunki gwarancji oraz tok postępowania serwisowego dotyczącego towarów reklamowanych przez kupujących. 2. SERWIS B.G. zobowiązuje się do naprawy lub wymiany reklamowanego sprzętu o czym decyduje wyłącznie SERWIS. SERWIS B.G. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia innych przedmiotów lub/i urządzeń natury rzeczywistej oraz wirtualnej. Ponadto wyklucza się wszelkie roszczenia wynikające z niepełnej użyteczności towarów, pokrycia strat lub utraconych zysków w związku z uszkodzeniem, awarią sprzętu oraz wszystkie inne zakresy odpowiedzialności. 3. W ramach udzielonej gwarancji SERWIS B.G. zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy, wymiany wadliwego sprzętu na sprawny, wolny od wad lub w szczególnych i uzasadnionych przypadkach zwrotu gotówki za zakupiony towar w terminie nieprzekraczającym 21 dni roboczych licząc od dnia przyjęcia reklamacji przez SERWIS B.G. W uzasadnionych przypadkach (skomplikowana naprawa, odesłanie towaru bezpośrednio do producenta, itp.) termin rozpatrzenia reklamacji może ulec przedłużeniu. W przypadku wymiany sprzętu na nowy okres gwarancji biegnie na nowo licząc od daty wymiany sprzętu. 4. Przyjęcie sprzętu do SERWISU B.G. nie oznacza uznania reklamacji lecz poddanie reklamowanego towaru ekspertyzie w celu zdiagnozowania usterki i wykluczenia przypadków, o których mowa w punktach 13 i 14. 5. SERWIS B.G. po wykonaniu ekspertyzy i uznaniu reklamacji za zasadną dokonuje bezpłatnej naprawy bądź wymiany sprzętu na sprawny. Uszkodzone podzespoły i części elektroniczne pozostają własnością SERWISU. 6. W uzasadnionym przypadku zwrotu gotówki za zakupiony towar zleceniodawca reklamacji zostanie o tym fakcie poinformowany przez firmę BRITISH GARAGE/LAND SERWIS. Zwrot gotówki jest możliwy, gdy reklamowany towar został dostarczony do SERWISU B.G. kompletny w oryginalnym opakowaniu. Decyzję o zwrocie podejmuje wyłącznie SERWIS B.G. W niniejszym przypadku uszkodzony towar pozostaje w SERWISIE. 7. W przypadku odmowy przyjęcia lub/i odmowy naprawy sprzęt jest odsyłany do zleceniodawcy reklamacji w stanie w jakim został dostarczony do SERWISU B.G. wraz z pisemnym uzasadnieniem decyzji. 8. SERWIS B.G. nie przyjmie reklamacji, która nie spełnia warunków zawartych w punkcie 10 i 11 niniejszej procedury reklamacyjnej i uzna zgłoszenie reklamacyjne jako pozagwarancyjne - odpłatne w przypadku, gdy reklamowany towar nie jest objęty gwarancją - zgodnie z punktem 12. 9. SERWIS B.G. nie ma obowiązku wcześniejszego informowania zleceniodawcy reklamacji o niespełnieniu któregokolwiek z warunków opisanych w punktach 10 i 11, a także w przypadku odmowy przyjęcia lub/i odmowy naprawy reklamowanego sprzętu. 10. Warunkiem przyjęcia reklamacji przez SERWIS B.G. w okresie gwarancji jest: dostarczenie sprzętu w stanie kompletnym (wraz ze wszystkimi oryginalnymi akcesoriami oraz dokumentacją) w oryginalnym opakowaniu;dostarczenie czytelnej kopii protokołu (zgłoszenia) reklamacyjnego z opisem wady reklamowanego towaru;dostarczenie czytelnej kopii dokumentu potwierdzającego zakup towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT zawierająca czytelną datę zakupu, nazwę towaru oraz dane sprzedawcy);dostarczenie czytelnie wypełnionej, ważnej karty gwarancyjnej (jeśli jest załączona do towaru);dostarczenie specyfikacji ilościowej reklamowanych towarów z wyszczególnieniem modeli oraz typów w przypadku wysłania większej ilości towarów. 11. Za reklamację przedsprzedażną można uznać sprzęt z wadą ujawnioną w fabrycznie nowym towarze pierwszego użycia lub w czasie nieprzekraczającym pierwszych 10 dni od daty zakupu sprzętu. Warunkiem przyjęcia reklamacji przedsprzedażnej przez SERWIS jest: dostarczenie sprzętu wolnego od zanieczyszczeń, uszkodzeń mechanicznych oraz śladów użytkowania w stanie kompletnym (wraz ze wszystkimi oryginalnymi akcesoriami oraz dokumentacją) w oryginalnym opakowaniu;dostarczenie kopii protokołu (zgłoszenia) reklamacyjnego z czytelnym opisem wady reklamowanego towaru;dostarczenie specyfikacji ilościowej reklamowanych towarów z wyszczególnieniem modeli oraz typów w przypadku wysłania większej ilości towarów. 12. Za reklamację pozagwarancyjną SERWIS B.G. uzna towar, który nie jest objęty gwarancją w następstwie: zakończenia okresu gwarancyjnego;uszkodzeń i wad nie objętych gwarancją w szczególności wywołanych z winy/niewiedzy użytkownika;naruszenia, zerwania plomb gwarancyjnych;zmiany, zamazania numeru seryjnego towaru;wprowadzonych zmian konstrukcyjnych lub/i nieautoryzowanych ingerencji;unieważnienia, zagubienia karty gwarancyjnej. W przypadku uszkodzeń i wad nie objętych gwarancją, w szczególności wywołanych z winy, niewiedzy użytkownika oraz w przypadku utraty praw gwarancyjnych zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone jako pozagwarancyjne odpłatne. Wszelkie koszty manipulacyjne związane z rozpatrzeniem reklamacji pozagwarancyjnej pokrywa jej zleceniodawca. 13. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub/i nieprawidłowego działania sprzętu wynikającego z: wszelkich uszkodzeń oraz urazów mechanicznych, termicznych, chemicznych obudowy, elementów i podzespołów zewnętrznych i wewnętrznych jak i wywołanymi nimi wad;uszkodzeń powstałych w skutek błędnej obsługi, montażu, eksploatacji, przechowywania i obchodzenia się z towarem (napięcie zasilające, temperatura, wilgotność);działania sił wyższych, klęsk żywiołowych (pożar, powódź) i innych wypadków losowych;uszkodzeń wynikających z użytkowania urządzenia niezgodnie z instrukcją oraz jego przeznaczeniem;uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad użytkowania sprzętu oraz wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy użytkownika;uszkodzeń wywołanych przez używanie niezalecanych akcesorii, zmiany konstrukcyjne, ingerencję oraz naprawy przez nieautoryzowany serwis lub/i próbę naprawy przez użytkownika;uszkodzeń wywołanych niepoprawnym podłączeniem sprzętu do instalacji zasilającej, itp.;zawilgocenia, korozji, zalania lub zanieczyszczenia jakąkolwiek inną substancją;przerwanych, przeciętych przewodów, oraz wyłamanych, wykrzywionych, bądź oderwanych złączy;naturalnego zużycia sprzętu i jego poszczególnych elementów. Reklamowany sprzęt z wyżej wymienionymi uszkodzeniami oraz z pochodnymi tychże uszkodzeń nie podlega naprawie, wymianie gwarancyjnej. Gwarancją nie są objęte obudowy oraz wszelkie akcesoria montażowe (wkręty, śruby uchwyty, itp.). 14. Gwarancja nie obejmuje zastrzeżeń co do konserwacji, regulacji, czyszczenia, programowania, korekcji błędów obsługi i wykonania innych czynności niezbędnych do poprawnego funkcjonowania towaru do których zobowiązany jest użytkownik. Czynności te będą wykonywane przez SERWIS B.G. odpłatnie. 15. Zerwanie, naruszenie plomb gwarancyjnych, ingerencja, dokonywanie zmian konstrukcyjnych oraz wykonywanie jakichkolwiek czynności serwisowych, przez osoby nieupoważnione jest równoważne z utratą praw gwarancyjnych. 16. Reklamacje towarów należy przesyłać paczką zbiorczą zgodnie z punktem 19 niniejszej procedury reklamacyjnej. 17. W przypadku wysłania dużej ilości reklamowanych sprzętów konieczne jest każdorazowe uprzedzenie firmę BRITISH GARAGE/LAND SERWIS o tym fakcie drogą telefoniczną bądź faksem. Brak takiej informacji może znacząco wpłynąć na termin rozpatrzenia reklamacji. 18. Przed przesłaniem do firmy BRITISH GARAGE/LAND SERWIS jakichkolwiek zwrotów towarów konieczne jest każdorazowe powiadomienie BRITISH GARAGE/LAND SERWIS o tym fakcie drogą telefoniczną lub faksem w celu wydania decyzji dotyczącej postępowania z danym asortymentem. 19. Reklamacje towarów należy przesłać na adres: BRITISH GARAGE SP. Z.O.O. ul. Jedynaka 26 32-020 Wieliczka 20. SERWIS B.G. nie ponosi odpowiedzialności za: zmiany w ustawieniach reklamowanego sprzętu;wszelkie inne akcesoria dołączone do opakowania nie należące do oryginalnego towaru;akcesoria oraz opakowanie, które nie zostały dostarczone wraz z reklamowanym sprzętem;stan urządzenia oraz załączonych akcesoriów w przypadku braku oryginalnego opakowania;stan opakowania i towaru w przypadku braku odpowiedniego zabezpieczenia podczas wysyłki do serwisu;przedłużenie terminu rozpatrzenia reklamacji niezależne od SERWISU B.G.;inne uszkodzenia wynikające z niewłaściwego przechowywania, transportu, obchodzenia się ze sprzętem. 21. Postanowienia końcowe: dostarczony do SERWISU B.G. towar musi odpowiadać podstawowym warunkom higienicznym;dostarczona wraz z reklamowanym towarem kopia dowodu zakupu musi być czytelna;SERWIS B.G. zastrzega sobie prawo do domagania się przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających zakup reklamowanego towaru;SERWIS B.G. podczas naprawy/wymiany może stosować towary i podzespoły nowe lub regenerowane;SERWIS B.G. zastrzega sobie prawo pobrania kosztów manipulacyjnych związanych z rozpatrzeniem: reklamacji pozagwarancyjnych, reklamacji towarów pozbawionych praw gwarancyjnych oraz reklamacji towarów, których gwarantem nie są DOSTAWCY TOWARÓW oferowanych przez BRITISH GARAGE/LAND SERWIS. 22. Firma BRITISH GARAGE/LAND SERWIS zastrzega sobie wyłączne prawo do zmian w niniejszej procedurze reklamacyjnej.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

BRITISH GARAGE Sp. z o.o. (dop. ALLEGRO)
ul. Jedynaka 26, 32-020
32-020 Wieliczka

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Korzystając z 14-dniowego prawa do zwrotu należy zwrócić uwagę, że  towar nie powinien byc uszkodzony, montowany ani używany w żaden sposób przez Kupującego. 

Koszty zwrotupokrywa kupujący. Towar należy zwrócic wraz z dokumentem sprzedaży (Fakturę lub paragon przesyłamy w naklejonym na paczkę liście przewozowym)

O sprzedającym
land-serwis
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

97

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 665990404
  • 124107400
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Posiadamy największe w Polsce zaplecze części zamiennych i akcesoriów do samochodów marki Land Rover oraz Jaguar.

Dysponujemy magazynem części nowej i starej motoryzacji.

Nasza oferta dotyczy zarówno części oryginalnych jak i zamienników.  

Prowadzimy również sprzedaż części do napraw blacharsko-lakierniczych.  

Ponad to posiadamy w swej ofercie produkty do samochodów MG, Triumph, Mini, Jaguar, Austin-Healey, Land Rover, Morris Minor.

Zajmujemy się również sprzedażą komponentów off-road wielu marek.

Projektujemy oraz prowadzimy przebudowę seryjnych samochodów terenowych do potrzeb sportu oraz zaawansowanego Off-Roadu.

Zajmujemy się produkcją ślusarską (grille heavy duty, osłony podwozia, progi, siodła do wciągarek itp.)

Zapewniamy naprawy oraz renowacje pojazdów zabytkowych.

***

Szukasz konkretnej części?! Zadzwoń, wystawimy Aukcję dla Ciebie.

***

Zapraszamy również do profesjonalnego serwisu marki Land Rover

***

Pozostałe informacje

W serwisie Allegro najczęściej pojawiają się części z wyprzedaży magazynowych lub części używane z demontażu.

W przypadku wątpliwości dotyczących dopasowania elementów do państwa pojazdu prosimy o telefon: 12-410-74-10,  665 990 404.



 British Garage Sp. z o. o.

 ul. Jedynaka 26 32-020 Wieliczka 

NIP: 6831998197 

REGON: 120500630 

KRS: 0000283893 

.