PODNOŚNIK PNEUMATYCZNY BAŁWANEK PODUSZKA 4.5T PL (6910875014)

zakończona
749,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Siedlce, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

PODNOSNIK PNEUMATYCZNY 4.5T PRODUKT POLSKI

Podnośnik pneumatyczny typu bałwanek POLSKIEJ produkcji, wykonany jest z najwyższej jakości materiałów. Zastosowanie zaworu wylotowego umożliwia podłączenie innych urządzeń pneumatycznych. Maksymalny udźwig to 4500 kg na maksymalną  wysokość 40,2 cm. Podnośnik pneumatyczny przeznaczony jest do pracy w warsztatach samochodowych, wulkanizacjach, gospodarstwach rolniczych i miejscach gdzie występuje potrzeba podnoszenia urządzeń i maszyn. Minimalna wysokość 14.8 cm. Miech o średnicy 34cm.

- Zawór bezpieczeństwa chroniący przed uszkodzeniem poduszki

- Szybkozłączka do podłączenia innych urządzeń pneumatycznych

- Posiada tuleje zabezpieczające przed pochylaniem się na boki

- Testowany zgodnie z wymogami EU

- Posiada deklarację zgodności CE i spełnia wymogi dyrektywy  2006/42/WE

TEL: 535 535 812

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Firma VAG-TECH istnieje na rynku motoryzacyjnym od kilku lat i oferuje kompleksowe zaopatrzenie wulkanizacji oraz zaopatrzenie warsztatów mechaniki pojazdowej. Zajmujemy się stacjonarną i internetową sprzedażą sprzętu wulkanizacyjnego oraz urządzeń do warsztatów pojazdowych. W ofercie posiadamy takie produkty jak: montażownice do opon, podnośniki samochodowe, podnośniki warsztatowe, podnośniki kolumnowe, wyważarki do kół, kompresory, sprężarki, klucze nasadowe, klucz dynamometryczny oraz inne narzędzia warsztatowe i narzędzia samochodowe, a także maszyny do obróbki metali. Nasza oferta opiera się tylko na produktach renomowanych producentów, którzy od lat tworzą niezawodny sprzęt dostosowany do pracy w najcięższych warunkach. Wysoka jakość wykonania sprzętu przekłada się na wieloletnie użytkowanie bez konieczności jego napraw. Korzystający z naszej oferty mają Państwo pewność zakupu najlepszego jakościowo sprzętu dostępnego na rynku z zachowaniem przystępnej ceny. Zapraszamy!

kontakt

  • poniedziałek - niedziela 07:00 - 22:00

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
VAG-TECH Łukasz Gurba
ul. Bolesława Chrobrego 19/14
08-110 Siedlce
PL
Dodatkowe informacje

 I. Dążąc do zapewnienia Ci jak największej satysfakcji z dokonywanych u  nas zakupów, jeśli jesteś kupującym - konsumentem, dajemy Ci możliwość  odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny. II. Aby  odstąpić od umowy, należy w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy  złożyć do naszej Firmy stosowne oświadczenie woli, na adres poczty  elektronicznej e-mail: reklamacje@miren.pl lub za pomocą poczty  tradycyjnej na adres Sprzedawcy formularz dostępny pod adresem (skopiuj  poniższy link i wklej w przeglądarkę):  http://miren.pl/Allegro/Formularz-zwrotu-reklamacji-towaru.pdf III.  Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam  oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie  zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni)  wszystkie otrzymane od Ciebie płatności w tym koszty dostarczenia Towaru  z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez  Konsumenta innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany  przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów i Kupujący ponosi  bezpośrednie koszty związane z odesłaniem towaru. IV. Bezpośrednie  koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z  uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść  lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy. V.  Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli  korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy  odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt.  VI. Towar przeznaczony do zwrotu należy odesłać w oryginalnym  opakowaniu. VII. Uszkodzenie w czasie odsyłania towaru, wynikające z  niewłaściwego zapakowania przez Kupującego może spowodować nie przyjęcie  zwrotu. VIII. Nie przyjmujemy wysyłek za pobraniem. IX. Klientowi nie  będącemu Konsumentem zgodnie z art. 22 Kodeksu Cywilnego nie przysługuje  prawo do odstąpienia od umowy. W przypadku takich klientów zasady  odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego. X. W przypadku  gdy towar był zakupiony na Firmę, nie osobę prywatną procedura zwrotu  wygląda następująco: A. Kupujący odsyła towar, w stanie niezmienionym  wraz z formularzem zwrotu. Faktura zakupu zostaje u kupującego. B. Po  otrzymaniu przedmiotu oraz formularza, nasza firma przygotowuje Fakturę  korygującą i wysyła ją do kupującego. C. Kupujący zatwierdza fakturę  korygującą i odsyła potwierdzoną korektą drogą pocztową na nasz adres.  D. Po otrzymaniu korekty nasza firma zwraca wpłatę zgodnie z formularzem  zwrotu, dostarczonym razem ze zwracanym przedmiotem. E. Kupujący ponosi  bezpośrednie koszty związane z odesłaniem towaru do Sprzedawcy. BRAK  ODSTĄPIENIA OD UMOWY I. Pamiętaj również, że zgodnie z prawem  konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy  bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Informacje w tym zakresie  znajdują się w opisie Oferty. Dotyczy to między innymi następujących  produktów: - produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój  charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - produkty  dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu  opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu - produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według  specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
VAG-TECH Łukasz Gurba
ul. Bolesława Chrobrego 19/14
08-110 Siedlce
PL
Dodatkowe informacje

 I. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się  produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne  wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego  (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). II. Jeżeli  chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres e-mail:  reklamacje@miren.pl korzystając z formularza dostępnego (skopiuj  poniższy link i wklej w przeglądarkę):  http://miren.pl/Allegro/Formularz-zwrotu-reklamacji-towaru.pdf III.  Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co  najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty na Allegro,  nr dokumentu zakupu i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę  reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania, -  wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. IV. Jeżeli podane w  reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed  rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. V. Reklamacje  rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej  postaci. VI. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez  Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. VII. Sprzedawca  jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący w  momencie zawarcia umowy wiedział o wadzie, np. oferta sprzedaży Towaru  zawierała informację o usterce. Wada ta nie będzie podlegała reklamacji,  ale Towar można zareklamować, jeżeli ujawni się w nim inna usterka -  nieznana Kupującemu w momencie zakupu. VIII. W przypadku reklamacji  Towaru przez Kupującego nie posiadającego statusu Konsumenta Sprzedawca  decyduje o formie odpowiedzialności z tytułu rękojmi i zobowiązuje się w  pierwszej kolejności do naprawy Towaru, jeśli nie będzie to możliwe -  do wymiany Towaru na nowy, jeśli obydwie formy nie będą możliwe - do  odstąpienia od umowy. IX. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą,  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia  Dostawy. X. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu  rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy  Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o  dostrzeżonej wadzie. XI. Nie przyjmujemy wysyłek za pobraniem. XII.  Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane  przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi,  zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. § Gwarancja 1. Jeśli  sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub  importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny 2. W przypadku  produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy  informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany  produkt. 3. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień  dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić  reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub  skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach  może przyspieszyć proces reklamacji).