PODŁOGA BAGAŻNIKA 8K9861529A AUDI A4 B8 AVANT (6541915775)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
50,00 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: wojkowice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

PODŁOGA WYKŁADZINA BAGAŻNIKA O SYMBOLU 8K9861529A AUDI A4 B8 AVANT . CENA DOTYCZY MNIEJSZEJ CZĘŚCI .





  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy w godzinach pracy.
telefony
606-917-235 606-917-242 32-769-60-19
email
domexczesci@gmail.com
godziny otwarcia
Pon - Pt 8:00 - 17:00 Sobota - Tylko odbiór po wcześniejszym uzgodnieniu
adres
Domex Części
ul.Połaniecka 17
42-580 Wojkowice
Towar wysyłamy do 24 godz. od momentu złożenia zamówienia własnym transportem lub za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firm kurierskich. Podane ceny dostawy na aukcjach są cenami orientacyjnymi Koszty dostawy uzależnione są od wagi i rozmiaru towaru, dlatego prosimy o kontakt celem uzgodnienia tych kosztów. W przypadku nad gabarytu lub przekroczenia 30 kg za paczkę, podana cena za dostawę ulegnie zmianie.
  • Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu. Gwarancja 3 miesiące na części montowane w naszym serwisie, w pozostałych przypadkach gwarancja rozruchowa 14 dni.
######## UWAGA ######## Kontakt tylko w sprawach serwisowych i montażu zakupionych części pod podanym niżej nr tel. (pod tym nr tel. nie udzielamy informacji związanych z zakupem części).
504-418-788 (tylko serwis)

Towar wysyłamy za pobraniem lub po wpłacie na konto za pośrednictwem PayU z Allegro lub przelewem na nasze konto bankowe w ING lub w mBanku. W zależności od asortymentu towar wysyłamy zazwyczaj za pobraniem, w szczególnych przypadkach po wpłacie na konto, szczegóły podane są na stronie z towarem. Na zakupione części wystawiamy paragony lub faktury VAT-Marża.

Dostawa i płatność
od 25,00 zł

Lokalizacja: wojkowice, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

DOMEX
POŁANIECKA 17
42-580 WOJKOWICE
woj. śląskie

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
proszę o kontakt przed odbiorem

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Domex
ul. Połaniecka 17
42-580 Wojkowice
Dodatkowe informacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ: Sprzedający wskazuje kupującemu jako sposób porozumiewania się formy kontaktu : telefoniczny, drogą e-mailową, wyślij pytanie do sprzedającego w allegro lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Domex Auto Części ul. Połaniecka 17 42-580 Wojkowice Kupujący może kontaktować się ze sprzedającym od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00 Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Opis procedury reklamacyjnej: 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej. 2.Każdorazowo kupujący zgłaszający konieczność reklamacji otrzymuje od sprzedającego formularz reklamacyjny, który należy odesłać wraz z reklamowanym produktem na adres wskazany przez kupującego. 3.Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1.imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, login z allegro 2.datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3.przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4.wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 5.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 6.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący ( konsument) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, które należy wysłać na adres sprzedawcy. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres : Domex Auto Części ul. Połaniecka 17 42-580 Wojkowice Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Domex Auto Części ul. Połaniecka 17 42-580 Wojkowice Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ., numer oferty . Data zawarcia umowy to , data odbioru , Imię i nazwisko , Login Allegro , Adres , Data , Podpis , Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 1.W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu ( konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Ogólne zasady dotyczące zakupu: - Na wpłatę czekamy 7 dni, po tym czasie wysyłamy przypomnienie, następnie ubiegamy się o zwrot prowizji od serwisu Allegro, a kupujący otrzymuje ostrzeżenie od serwisu. - Wszystkie dane do przelewu oraz nr konta na prośbę kupującego wysyłamy w wiadomości do kupującego po dokonaniu zakupu. - Po wygraniu aukcji proszę o potwierdzenie wyboru formy płatności i dostawy w formularzu allegro. - Jeśli paczka ma być wysłana na inny adres niż podany w allegro proszę o podanie go niezwłocznie po zakupie poprzez Formularz Opcji Dostawy - Zakupiony u nas towar wysyłamy zazwyczaj w ciągu 24h od momentu zaksięgowania przelewu na naszym koncie, lub potwierdzenia zakupu (dotyczy przesyłek za pobraniem) jednak w przypadku zaistnienia przyczyn niezależnych od nas zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu wysyłki. - Podany przez allegro czas dostawy tak jak pisze na allegro to \"Przybliżony czas realizacji \". Nie jest to gwarantowany czas realizacji. Wszystko uzależnione jest od zaksięgowania wpłaty, dnia wysyłki, czy zamówienie było w piątek czy w weekend czy w środku tygodnia, przesyłkę dostarcza przewoźnik który z różnych przyczyn może dostarczyć towar w innym terminie. - Towar wysyłamy czasami może nieznacznie różnić się tym przedstawionym na zdjęciu - jest to zdjęcie poglądowe. - Czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia następnego od złożenia zamówienia/zaksięgowania wpłaty do dnia nadania przesyłki. Czas realizacji zamówienia na aukcji jest przybliżony, może wydłużyć się z przyczyn niezależnych od nas. Po nadaniu przesyłki za czas dostarczenia paczki odpowiada firma kurierska lub poczta. Jeżeli zależy CI na czasie warto zapytać przed zakupem jaki jest okres oczekiwania lub poinformować nas żeby wysłać paczkę natychmiastowo bo sprawa pilna. Nie pracujemy po godzinach pracy, w niedziele i święta. - Nr przesyłek kurierskich i pocztowych mogą Państwo otrzymać na prośbę kupującego. - Zwroty pieniędzy wysyłamy w terminie do 14 dni od terminu ustaleń z klientem, na wskazane konto przez klienta. - Reklamacje prosimy odsyłać najtańszą przesyłką poczty polskiej tj. list polecony, paczka ekonomiczna.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Domex Części
Połaniecka 17
42-580 Wojkowice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
DOMEXCZESCI
98,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

524

 

8

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 606-917-235 606-917-242
  • 32-769-60-19
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
09:00 - 12:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Domex Części

ul.Połaniecka 17 

42-580 Wojkowice 

Pozostałe informacje

TERMIN WYSYŁKI

Przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku. Nie pracujemy po godzinach pracy, w niedziele i święta. (My też mamy rodziny i nas też obowiązuje Kodeks Pracy.

Zamawiając towar do godziny 15:00 przesyłka wyjdzie tego samego dnia.

Jeżeli towar zostanie zamówiony po godzinie 15:00 przesyłka zostanie nadana w kolejnym dniu roboczym.

Jeżeli np. zamówicie Państwo przesyłkę w poniedziałek o 14:30 paczka zostanie wysłana tego samego dnia.

Jeżeli np. zamówicie Państwo przesyłkę w piątek o 14:30 paczka zostanie wysłana w piątek.

Jeżeli towar zostanie zamówiony np. w piątek o godzinie 16:00 paczka zostanie wysłana dopiero

w poniedziałek.

Termin realizacji zamówienia podany na aukcji jest terminem

przybliżonym nie gwarantowanym. Jako firma staramy się żeby przesyłki wychodziły

natychmiastowo. W sytuacji jeżeli może nastąpić poślizg w wysyłce informujemy o tym klienta

mailowo. Jeżeli z jakiś powodów przesyłka zostanie dostarczona po długim okresie od wysyłki

i będą mieli Państwo zastrzeżenia odnośnie terminu realizacji bardzo prosimy o kontakt mailowy

w celu wyjaśnienia zaistniałego problemu. Nie odpowiadamy za nieterminowe dostawy przesyłek ze strony przewoźników.