Płytki CCMT 060208-GP KG1112 - Faktura (6912085977)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
134,00 zł
z 20 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Chrzanów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.02 [kg]

opis

FHU "TECH-MAN"

UL. PARTYZANTÓW 11a

32-500 CHRZANÓW

tel/fax: 32 2109178

kom: 784 880 480

TECH-MAN@WP.PL

Wysyłka kurierem w 24 h



Przelew 10 zł , 14 zł

Pobranie 18 zł



W tytule przelewu proszę o podanie nazwy
użytkownika allegro.

84 2490 0005 0000 4510 1558 7217

Umożliwiamy również
płatności poprzez:

NOWE PŁYTKI CCMT 060208-GP KG1112

OFERUJEMY WYSOKIEJ JAKOŚCI PŁYTKI CCMT 060208-GP KG1112

GATUNEK KG1112:Gatunek z węglika spiekanego CVD (P20-P35) przeznaczony do obróbki średniej oraz zgrubnej stali i staliwa . Charakteryzuje się wysoką odpornością na ścieranie oraz wytrzymałością . Dany gatunek posiada szerokie pole zastosowania

P (P20-P35) STAL


PŁYTKI PAKOWANE SĄ PO 10SZT W OPAKOWANIU ZBIORCZYM.

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT.

PŁYTKI SĄ CAŁY CZAS DOSTĘPNE W OFERCIE .

POSTAW NA SPRAWDZONEGO DOSTAWCĘ.

WYSYŁKA MOŻLIWA W DNIU ZAPŁATY DOKONANEJ PRZEZ PAYu
LUB PO PRZESŁANIU POTWIERDZENIA PRZELEWU- 24H

PŁYTKI W STAŁEJ SPRZEDAŻY - STAN MAGAZYNOWY

Towar kupiony i opłacony do godz. 13:00 wysyłamy tego
samego dnia !!!


W przypadku zakupu większej ilości produktów prosimy o kontakt w

celu indywidualnych ustaleń.

NIE PRZEPŁACAJ - WYPRÓBUJ A PRZEKONASZ SIĘ CO DO JAKOŚCI NASZYCH FREZÓW.

Bezpieczeństwo zakupów :

Sprzedajemy produkty wysokiej jakości znanych i często renomowanych producentów, każdy oferowany przez nas produkt pochodzi z legalnej polskiej dystrybucji , jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie.

Co najważniejsze ! W ciągu 14 dni od daty odebrania towaru , zawsze masz możliwość rezygnacji z zakupionego u nas produktu - bez podania przyczyny.

POSIADAMY W OFERCIE RÓWNIEŻ WIELE INNYCH NARZĘDZI DO OBRÓBKI METALI

Dlaczego warto u nas kupić

Ekspresowa wysyłka
w ciągu 24h !!!

Sprzedajemy narzędzia wysokiej jakości !!!

Sprzedawane narzędzia są dostępne na magazynie !!!

Jesteśmy firma istniejącą od 2010r

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Firma Handlowo-Usługowa "TECH-MAN"
Oświęcimska 47
32-500 Chrzanów
Dodatkowe informacje

 Dodatkowe informacje

OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD 

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). 

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI 

  • Reklamowany towar należy wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego ul. Oświęcimska 47 , 32-500 Chrzanów.
  • Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.
  • Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
  • Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.
  • Przed rozpoczęciem procesu składania reklamacji skontaktuj się z nami jedną z dostępnych metod (poczta elektroniczna e-mail, telefonicznie lub poczta tradycyjna).
  • Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest przez serwisanta drogą elektroniczną, w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zgłoszenia. Zaleca się, aby numer RMA nadany przez nasz serwis umieścić w widocznym dla przyjmującego przesyłkę miejscu (na zewnątrz paczki, najlepiej w pobliżu listu przewozowego) i być zabezpieczony przed ewentualnym zniszczeniem w trakcie transportu.
  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  • Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).
  • Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania. Przykładowy formularz reklamacji w formie dokumentu PDF: http://www.bit-tech.pl/pub/formularz_reklamacji.pdf 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ 

  1. Klient będący Konsumentem posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a) uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a TECH-MAN, b) uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. 
  2. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie. 
  3. W celu wszczęcia postępowania należy złożyć do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej odpowiedni wniosek – w zależności od rodzaju postępowania - wniosek o mediację lub wniosek o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim. Dla ułatwienia, w sekretariacie każdego polubownego sądu konsumenckiego, a także na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej dostępne są formularze wniosków. 
  4. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 
  5. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php. 
  6. Klient będący Konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a BIT-TECH, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów (adres strony internetowej: www.federacja-konsumentow.org.pl). 
  7. W rozwiązywaniu sporów transgranicznych pomaga Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Firma Handlowo-Usługowa TECH-MAN
Partyzantów 11a
32-500 Chrzanów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Proszę o zwroty tylko nienaruszonych i nie otwartych przedmiotów .