Płytki AMICHE 30x60 Paradyż dostawa cała Polska. (6482982633)

7 dni do końca
cena kup teraz
48,85 zł
z 5 sztuk
  • stan: nowy
  • przeznaczenie: łazienka

Witamy na aukcji firmy CERIMAR

Przedmiotem aukcji są płytki ceramiczne ścienne

z kolekcji AMICHE marki

Kolekcja AMICHE

AMICHE BEIGE 30x60

AMICHE BROWN 30x60

Do kolekcji dostępne są również płytki podłogowe i dekoracje.

Na Państwa pytania dotyczące w/w płytek odpowiadamy najszybciej jak to możliwe.

Cena jest ceną brutto za 1 metr kwadratowy płytek ściennych w pierwszym gatunku.

Pakowanie:0,9 m2/ 5 szt.

TRANSPORT

Zakupione towary wysyłane są (cała Polska) za pośrednictwem firmy:

oraz własnym transportem (dot. Kielc i okolic).

Transport GRATIS przy zamówieniu przekraczającym 3500 zł.
Koszt wysyłki poniżej kwoty 3500 zł - 130 zł.

Na terenie Kielc i okolic (do 20km)-zakupy powyżej 2500 zł transport GRATIS !!! Poniżej 2500 zł koszt transportu-70zł.

Możliwość odebrania asortymentu osobiście w siedzibie firmy CERIMAR w Kielcach (ul.Sandomierska 222).

Koszt dostawy nie obejmuje usługi wniesienia towaru.

Realizacja zamówienia do 4 dni.

PŁATNOŚCI

firmowe konto: 46 2490 0005 0000 4500 8105 4108

KONTAKT

CERIMAR

25-329 Kielce

Sandomierska 222

603 749 227

cerimar@interia.pl

Zapraszamy ;poniedziałek-piątek 9-17

sobota 9-13

e-mail 24h

NASZA FIRMA TO 23 LATA DOŚWIADCZENIA

W SPRZEDAŻY PŁYTEK CERAMICZNYCH

ZAPRASZAMY

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 130,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Transport GRATIS przy zamówieniu przekraczającym 3500 zł.
Koszt wysyłki poniżej kwoty 3500 zł - 130 zł.
Pobranie +30 zł
Transport nie obejmuje usługi wniesienia towaru.
*Transport gratis dotyczy jednej palety (towar o wadze do 900 Kg).

Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma CERIMAR jest firmą rodzinną obecną na rynku od 23 lat. Długoletnie doświadczenie, fachowe doradztwo oraz profesjonalna obsługa klienta to nasza wizytówka. Oferujemy szeroki asortyment glazury, terakoty, dekoracji ceramicznych. Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszych usług. Z przyjemnością pomożemy Państwu dokonać właściwego wyboru, a Państwo oszczędzicie czas i pieniądze kupując w firmie CERIMAR.

kontakt

  • 603 749 227
    Poniedziałek-Piątek 9:00-17:00 ; Sobota 9:00-13:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.2.Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu.Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.3.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.4.Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.5.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.6.Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.7.Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać w komplecie spakowany w sposób staranny tj. zabezpieczający przed ewentualnymi zniszczeniami w drodze do sklepu, na adres: Cerimar, ul.Sandomierska 222, 25-329 Kielce.8.W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.9.Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.10.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sklep nie przyjmuje zwrotów nadwyżek niewykorzystanych płytek i dekoracji.

reklamacje

Mają Państwo pełne prawo do zgłaszania reklamacji na dostarczone towary, które zgodnie z polskim prawem, objęte są także pełną gwarancją producentów. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE! (uszkodzeń przesyłki w transporcie). 1.Przy odbiorze towaru klient ma obowiązek sprawdzenia stanu przesyłki oraz jej zgodność z dokumentami przewozowymi lub innymi załączonymi dokumentami. 2.Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. 3.Przy odbiorze należy sprawdzić czy paleta nie posiada zewnętrznych śladów uszkodzeń widocznych gołym okiem tj.zerwanej folii,nie jest przechylona,nie jest uderzona, itp. 4.Wszelkie uszkodzenia mechaniczne należy zgłosić w ciągu 24 godzin od momentu odebrania przesyłki. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: cerimar@interia.pl lub telefonicznie: +48 603 749 227.