Płytka ścienna 2x60 ALTA fioletowa listwa szklana (6950724469)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
4,00 zł
z 4 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,90 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,96 zł
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • lokalizacja: Białystok, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: listwa
  • waga (z opakowaniem): 0.28 [kg]
  • uszkodzony: nie
  • gama kolorystyczna: odcienie fioletu

Masz pytania?
Zadzwoń:(41) 312 39 39
Napisz allegro@nexterio.pl
pn. - czw. 8:00 - 17:00
pt. 8:00 - 14:00

Dlaczego warto
U NAS KUPOWAĆ

- wieloletnie doświadczenie
- doradcy techniczni
- dział call center

Tylko oryginalne produkty
- objęte gwarancją producenta
- najlepsze ceny
- markowe kolekcje

Płatności
- przelew
- za pobraniem
- PayU

Zwrot
14 dni na zwrot towaru

Dostawa
termin wysyłki: do 2 dni roboczych.

Do każdego zakupu
dołączamy fakturę VAT.

Płytka ścienna listwa marki Cersanit z kolekcji ALTA gatunek pierwszy 1,4x50

Nr katalogowy: 151943



Płytki sprzedawane na sztuki. Podana cena za jedną płytkę o wymiarach 2x60.


Opis Produktu

Opis produktu

Płytka ścienna alta violet border glass 2x60 marki Opoczno. Gatunek pierwszy.
Do stosowania wewnątrz pomieszczeń. Płytki ścienne można układać tylko na ścianę, ponieważ ich szkliwo nie jest przystosowane do chodzenia, a wytrzymałość na obciążenie jest niewystarczająca do układania na podłodze.

Powierzchnia płytek ściennych pokryta jest cienką warstwą szkliwa, co zabezpiecza je przed zaplamieniem, ułatwia utrzymanie w czystości oraz zapewnia maksymalną higienę podczas użytkowania. Gwarantuje też zachowanie pierwotnego koloru w całym okresie eksploatacji.


Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,06 zł
kolejna sztuka: 0,06 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 9,96 zł
kolejna sztuka: 0,06 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • poniedziałek - czwartek 08:00 - 17:00
  • piątek 08:00 - 14:00
  • sobota - niedziela zamknięte

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Outlet Nexterio
Przędzalniana 60
15-688 Białystok
PL
Dodatkowe informacje

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, wadliwego,

niekompletnego, niezgodnego w jakimkolwiek aspekcie z ofertą sprzedaży, stwierdzenia braku danej pozycji zamówienia i in. Klient ma prawo złożyć reklamację w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia 

procesu reklamacyjnego sugerujemy przesłanie zgłoszenia drogą pisemną oraz dołączenie wszelkiej posiadanej dokumentacji (zdjęcia, raport szkody itd.). W zgłoszeniu należy umieścić informację na temat 

oczekiwań, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zwrot należności i in. oraz dokładny opis przyczyny jej złożenia. Każda forma złożenia reklamacji jest respektowana przez sprzedawcę – klient może wysłać zgłoszenie:

1) e-mailem na adres: allegro@nexterio.pl, 

2) pocztą tradycyjną na adres siedziby Spółki: al. Solidarności 36, 25-323 Kielce 

3) zgłosić telefonicznie pod numerem telefonu 41 3123939. Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik Działu Zwrotów i Reklamacji skontaktuje się z klientem w celu przekazania szczegółów dalszego postępowania.

Po ustaleniu konieczności zwrotu reklamowanego towaru do magazynu Spółki pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia działań związanych z odesłaniem produktu. 

Sprzedawca umożliwia zamówienie kuriera na koszt sklepu pod warunkiem spełnienia przez klienta określonych warunków, tj. zabezpieczenia towaru na czas transportu, przygotowania przesyłki 

do odbioru w wyznaczonym terminie oraz dostarczenia przesyłki paletowej/wielkogabarytowej na samochód kuriera. Nie istnieje możliwość osobistego zwrotu towaru do magazynu Spółki.

W celu jednoznacznej identyfikacji zwróconego towaru sugerujemy dołączenie do reklamowanej przesyłki kserokopii faktury zakupu. Dział Zwrotów i Reklamacji ustosunkuje się do zgłoszenia 

klienta w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji. Po przekroczeniu tego terminu żądania klienta uznaje się za uzasadnione.

Uprawnienia Klienta Do odpowiedzialności Spółki mają zastosowanie w szczególności przepisy art. 556-576 Kodeksu cywilnego. 

Spółka nie udziela gwarancji na sprzedawane przez nią Produkty. Uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji określone 

są w dokumentach gwarancyjnych wystawianych przez producentów lub importerów w dokumentach gwarancyjnych.

Uprawienia Klienta z tytułu wad fizycznych Produktów Produkt posiada wadę fizyczną, polegającą na niezgodności z Umową Sprzedaży, jeżeli: 1) nie ma właściwości, które Produkt 

tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel oznaczony w Umowie Sprzedaży albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia Produktu; 2) nie ma właściwości, o których istnieniu 

Spółka zapewniła Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór Produktu; 3) nie nadaje się do celu określonego przez Klienta przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Spółka nie zgłosiła 

zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia Produktu; 4) został wydany Klientowi w stanie niezupełnym; 5) nie odpowiada publicznym zapewnieniom producenta 

Produktu lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza Produkt do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenia na

Produkcie swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Spółka zapewnień tych nie znała ani,

oceniając rozsądnie, nie mogła znać albo nie mogły mieć one wpływu na decyzję Klienta o zawarciu Umowy Sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed 

zawarciem Umowy Sprzedaży; 6) w przypadku pojawienia się nieprawidłowości w zamontowaniu i uruchomieniu Produktu, jeżeli zamontowanie lub uruchomienie 

Produktu było dokonane przez Klienta na podstawie instrukcji otrzymanej przy sprzedaży albo jeżeli czynności te zostały wykonane przez Spółkę lub osobę trzecią, za którą 

Spółka ponosi odpowiedzialność. W razie stwierdzenia wady fizycznej Produktu Klient może żądać nieodpłatnego jego naprawienia albo wymiany na nowy 

Produkt, wolny od wad. Spółka jest obowiązana wymienić wadliwy Produkt na nowy lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Spółka może jednak odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta co do naprawy lub wymiany Produktu, jeżeli doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową 

Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży 

wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty wymiany i naprawy ponosi Spółka, w szczególności obejmuje to koszty demontażu, dostarczenia Produktu, robocizny, 

materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia. Klient może również złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba 

że Spółka niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma 

zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniany lub naprawiany przez Spółkę albo gdy Spółka nie wykonała swego obowiązku wymiany Produktu na niewadliwy

lub nie usunęła wady. W przypadku gdy Spółka zaproponuje Klientowi naprawę Produktu może on żądać wymiany Produktu na nowy albo zamiast wymiany 

Produktu na nowy może on żądać naprawy Produktu, chyba że naprawa lub wymiana Produktu są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów po stronie

Spółki. Przy ocenie nadmierności kosztów, o której mowa w powyżej, uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej 

wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby Klienta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena Produktu powinna pozostawać w takiej 

proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość wadliwego Produktu pozostaje do wartości Produktu wolnego od wad. Klient nie może 

odstąpić od Umowy Sprzedaży, gdy wada Produktu jest nieistotna. Spółka ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia żądania wymiany 

Produktu na nowy lub żądania usunięcia wady albo złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny, w którym określona została kwota, o którą cena ma być obniżona.

Jeżeli termin ten zostanie przekroczony, oznacza to, że Spółka uznała żądanie za uzasadnione.

. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego 

zamontowania dostarczenie go przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Spółce w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Uprawnienia Klienta wynikające z niniejszego paragrafu podlegają wyłączeniu gdy: 

1) Klient w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży wiedział o wadzie Produktu; 

2) Klient przed upływem jednego roku od stwierdzenia wady fizycznej Produktu nie zawiadomił o tym Spółki, przy czym bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed 

upływem 2 lat od daty wydania Produktu, z zastrzeżeniem postanowień poniżej, 

3) Klient stwierdzi wadę fizyczną Produktu po upływie 2 lat od daty wydania Produktu, z zastrzeżeniem postanowień wskazanych poniżej Jeżeli określony przez 

Spółkę lub producenta termin przydatności Produktu do użycia kończy się po upływie dwóch lat od jego wydania Klientowi, Spółka odpowiada z tytułu 

rękojmi za wady fizyczne tego Produktu stwierdzone przed upływem tego terminu. Upływ terminów nie ma wpływu na uprawnienia Klienta, jeśli 

Spółka podstępnie zataiła wadę. W przypadku stwierdzenia wady fizycznej Produktu przed upływem roku od dnia wydania Produktu, 

domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Produktu Klientowi. Jeżeli na zakupiony Produkt została udzielona 

gwarancja, to warunki skorzystania z niej przez Klienta określone są w dokumencie gwarancyjnym. Uprawnienia wynikające z gwarancji nie wyłączają, nie ograniczają 

ani nie zawieszają uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży. Postanowienia niniejszego paragrafu nie ograniczają uprawnień 

Klienta do odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość.

   

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Konsultantem pod numerem tel. 41 312 39 39.