PŁYTA GŁÓWNA ASROCK H81M-VG4 R2.0 1150 DDR3 GW FVA (7209582299)

zakończona
130,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
Zakupy od 1 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent: ASRock
  • obsługiwane procesory: intel
  • typ gniazda procesora: intel Socket 1150
  • standard płyty: micro ATX
  • typ obsługiwanej pamięci: DDR3
  • maksymalna ilość pamięci RAM (GB): 16
  • liczba slotów pamięci RAM: 2
  • architektura wielokanałowa pamięci RAM: dual-channel
  • obsługa wielu kart graficznych: nie obsługuje
  • dodatkowe elementy: brak
  • częstotliwość taktowania pamięci: 1600, 1333, 1066
  • gniazda rozszerzeń i złącza napędów: pCIe 2.0 x16, pCIe 2.0 x1, SATA III, SATA II
  • złącza na panelu tylnym: RJ-45, uSB 3.1 typ A, uSB 2.0 typ A, d-Sub (VGA), pS/2 Combo, wyjście audio, wejście audio

Opis

PŁYTA GŁÓWNA ASROCK H81M-VG4 R2.0

Socket: 1150

Typ procesora: 4. generacja procesora Intel

Przykłady obsługiwanych procesorów:

i3-4150, i5-4670, i7-4770

Chipset: Intel  H81

Rodzaj pamięci: DDR3

Liczba slotów pamięci: 2

Maksymalna ilość pamięci: 16 GB

 Maksymalna obsługiwana szybkość pamięci: 1600 MHz, 1333 MHz, 1066 MHz

Porty pamięci masowej: 2x DDR3, 2x SATA 2, 2x SATA 3

Złącza: 1x PCI Express 2.0 x16, 1x PCI Express 2.0 x1

Standard płyty: micro ATX

Gwarancja: 24 miesiące

Porty z tyłu:

1x PS/2 Combo

1x D-Sub 

1x DVI-D 

4x USB 2.0 

2x USB 3.1 Gen1

1x RJ-45 LAN

3x Audio

Sprzęt pochodzi z nadwyżek magazynowych producentów oraz dystrybutorów, mogą to być egzemplarze outletowe posiadające minimalne ślady użytkowania. Płyta ma zainstalowany najnowszy BIOS. Mając pewność że kupiony sprzęt jest w 100% sprawny, bez ukrytych wad oraz wizualnie wzorowy udzielamy 24 miesiące gwarancji.

Komplet zawiera:

Płyta główna

Oryginalne otwarte opakowanie

Akcesoria dodawane przez producenta

Maskownica

Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Poznań, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Novis-Tech za co najmniej 1000.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

Novis-Tech
Główna 10
61-005 Poznań
woj. wielkopolskie
email: sklep@novistech.pl
tel.: 517922361

  • poniedziałek - piątek 08:30 - 16:30

płatność tylko gotówką
do odbioru w 14 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

OBSŁUGA GWARANCYJNA
W przypadku korzystania z gwarancji sprzedawcy towar należy dostarczyć do serwisu firmy w stanie kompletnym wraz z opisem dostrzeżonych wad lub usterek, oraz okoliczności ich powstania. Adres dostawy: Novis-Tech Jacek Potaszkiewicz Główna 10 61-005 Poznań Jako dokument gwarancyjny zawsze wystawiamy Paragon, fakturę marża lub na życzenie Fakturę VAT. Potwierdzeniem terminu przysługującej gwarancji może byc również sama data stickera gwarancyjnego. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia spowodowane:  
- niespełnieniem zaleceń co do warunków pracy urządzenia,
- niewłaściwą eksploatacją, przechowywaniem lub konserwacją,
- samowolnymi próbami dokonywania przeróbek i napraw,
- zdarzeniami losowymi np.: pożar, powódź, przepięcia sieci energetycznej, wyładowania atmosferyczne,
- uszkodzenia mechaniczne i termiczne (w tym taśm na HDD, zaczepów, gałek, klawiszy itp.),
- naruszenia plomb lub nalepek gwarancyjnych.
Sprzedawca nie odpowiada za straty wywołane utratą danych na nośnikach magnetycznych. Gwarancja nie obejmuje problemów współpracy zakupionego urządzenia z urządzeniami innych dostawców. W przypadku problemów we współpracy sprzętu z oprogramowaniem prosimy o dołączenie karty rejestracyjnej z numerem licencji i adresu producenta programu. Niedozwolona jest jakakolwiek ingerencja wewnątrz urządzenia od strony programowej oraz sprzętowej - overclocking , zmiana firmowego oprogramowania unieważniają gwarancję.  

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Novis-Tech
Główna 10
61-005 Poznań
Dodatkowe informacje

 Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby firmy pod adres: Novis-Tech Jacek Potaszkiewicz Główna 10 61-005 Poznań  

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@novistech.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego; - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji; - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego; - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

OBSŁUGA GWARANCYJNA 

W przypadku korzystania z gwarancji sprzedawcy towar należy dostarczyć do serwisu firmy w stanie kompletnym wraz z opisem dostrzeżonych wad lub usterek, oraz okoliczności ich powstania. Adres dostawy: Novis-Tech Jacek Potaszkiewicz Główna 10 61-005 Poznań Jako dokument gwarancyjny zawsze wystawiamy Paragon, fakturę marża lub na życzenie Fakturę VAT. Potwierdzeniem terminu przysługującej gwarancji może byc również sama data stickera gwarancyjnego. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia spowodowane:  

- niespełnieniem zaleceń co do warunków pracy urządzenia,

- niewłaściwą eksploatacją, przechowywaniem lub konserwacją,

- samowolnymi próbami dokonywania przeróbek i napraw,

- zdarzeniami losowymi np.: pożar, powódź, przepięcia sieci energetycznej, wyładowania atmosferyczne,

- uszkodzenia mechaniczne i termiczne (w tym taśm na HDD, zaczepów, gałek, klawiszy itp.),

- naruszenia plomb lub nalepek gwarancyjnych.

Sprzedawca nie odpowiada za straty wywołane utratą danych na nośnikach magnetycznych. Gwarancja nie obejmuje problemów współpracy zakupionego urządzenia z urządzeniami innych dostawców. W przypadku problemów we współpracy sprzętu z oprogramowaniem prosimy o dołączenie karty rejestracyjnej z numerem licencji i adresu producenta programu. Niedozwolona jest jakakolwiek ingerencja wewnątrz urządzenia od strony programowej oraz sprzętowej - overclocking , zmiana firmowego oprogramowania unieważniają gwarancję.  

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Novis-Tech
Główna 10
61-005 Poznań

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KLIENTA - KONSUMENTA  

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8 poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.  

2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o Prawach Konsumenta (Dz. U. z 2014 roku, poz. 827).

3. Dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa-Sprzedaży) bieg terminu odstąpienia o umowy rozpoczyna się od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w danej aukcji). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Główna 10, 61-005 Poznań.

7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

a) Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny na aukcji, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  

b) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.  

9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;  

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;  

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

e) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  

f) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.  

ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KLIENTA - PRZEDSIĘBIORCĘ  

1. Poniższe punkty Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.

2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

7. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona- zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR  

Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:  

a) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).  

b) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.  

c) Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

O sprzedającym
Novis-Tech
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

4015

 

16

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Jacek Potaszkiewicz
Novis-Tech Jacek Potaszkiewicz
Główna 10
61-005 Poznań
REGON: 081218173
NIP: 598-157-07-73

Kontakt

  • 517****** (pokaż)
  • 663****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:30 - 16:30
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Adres siedziby: Novis-Tech Jacek Potaszkiewicz Główna 10 61-005 Poznań Wszystkie przesyłki (między innymi gwarancje i zwroty) prosimy nadawać na powyższy adres. Firma została zarejestrowana przez Urząd Miejski Słubice. Wszelakie informacje można odnaleźć pod adresem: https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg/ceidg.public.ui/EntryChangeHistory.aspx?Id=9943dc39-f74a-408e-befc-7f6e4e8d74d2&archival=False

Pozostałe informacje

Prosimy o zwrócenie uwagi na stan przesyłek przy dostarczeniu ich przez przewoźnika. Jeżeli będzie widoczne uszkodzenie prosimy spisać protokół szkody w obecności kuriera (podpis kuriera) i zatrzymać w przypadku gdyby towar uległ uszkodzeniu. Każdy odbiór osobisty powinien być poprzedzony kontaktem mailowym bądź telefonicznym w celu potwierdzenia dostępności towaru. Towar wysyłamy kurierem DPD badź poprzez Pocztę Polska. Po zakupie prosimy o wybór formy wysyłki. Faktury do paragonu można wystawić tylko w ciągu 7 dni od daty wystawienia paragonu. Po zakupie na wpłatę oczekujemy 7 dni, po tym terminie towar zostanie zwolniony z rezerwacji. Wyjątek stanowi wysyłka za pobraniem. Zamówienia dokonane po godzinie 11:30 realizujemy kolejnego dnia. 99% zamówień jest nadawana w ciągu 24 godzin! Wystawiamy pełne FV. W celu otrzymania Faktury VAT proszę podać pełne dane do FV w formularzu zamówienia.
Wyświetlenia:30
Numer oferty:7209582299
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry

Na czasie