Płyta gazowa ELECTROLUX EGT 7353 YOK WOK 5palników (6912086288)

20 monet
2 osoby kupiły 4 sztuki
cena kup teraz
1 071,09 zł
z 24 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 9,00 zł
  • lokalizacja: Złotów, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • szerokość produktu (cm): 68
  • marka: Electrolux

opis

Electrolux

Płyta gazowa ELECTROLUX EGT 7353 YOK

+ Dostawa kurierska GRATIS!

  • Ilość pól grzewczych 5
  • Rodzaj płyty Gazowa
  • Moc przyłączeniowa [W] Nie dotyczy
  • Wykonanie płyty grzewczej Szkło
  • Szerokość [cm] 68
  • Index 712657



Pełna specyfikacja produktu

Opis produktu

EGT7353YOK

Płyta gazowa do zabudowy z 5 palnikami o różnej wielkości - linia Inspiration.


Mocne i stabilne podparcie dla naczyń podczas gotowania każdej potrawy

Ta płyta gazowa jest wyposażona w wysokiej jakości ruszty nad palnikami, które są bardziej trwałe i odporne na wysoką temperaturę. Dzięki temu zapewniają mocne i stabilne podparcie dla naczyń podczas gotowania każdej potrawy.

Powierzchnia, która łatwo utrzymasz w czystości

Powierzchnia tej płyty grzejnej jest w całości wykonana ze szkła ceramicznego, dzięki czemu jest bardzo łatwa w czyszczeniu. Wystarczy przetrzeć szmatką, by znów lśniła czystością. Bez wysiłku i jak wygodnie!

Bardzo intensywny płomień, który umożliwia smażenie w woku

Potrójna głowica palnika umożliwia uzyskanie niezwykle intensywnego płomienia. Dokładnie takiego, jaki jest potrzebny do smażenia w woku.


Możliwość przyrządzania na raz kilku dań

Przygotowanie wspaniałego posiłku często wymaga jednoczesnego przyrządzenia kilku dań – tak, jak robią to profesjonaliści. Trzeba jednak mieć do tego odpowiednie warunki. Zapewnia je ta płyta, wyposażona w pięć pól grzejnych.

Możliwość szybkiego rozpoczęcia gotowania dzięki funkcji automatycznego zapłonu gazu

Pokrętła sterujące tej płyty grzejnej służą nie tylko do regulacji temperatury – sterują także zapłonem gazu. Dzięki praktycznemu połączeniu obu funkcji, można natychmiast rozpocząć gotowanie. Wystarczy obrócić pokrętło, by otworzyć dopływ gazu, a następnie je nacisnąć, aby zapalić płomień i rozpocząć kulinarną przygodę.

KORZYŚCI:

- Obrotowe gałki do sterowania
- Zintegrowana zapalarka elektryczna w gałkach sterowania
- Zabezpieczenie z termoparą: gaz jest odcinany po wygaśnięciu płomienia
- Ruszty żeliwne
- Zestaw dysz do gazu propan butan

Zdjęcia produktu

Specyfikacja techniczna

Parametry

Kolor płyty grzewczej Czarny
Rodzaj płyty Gazowa
Wyposażenie Instrukcja obsługi w języku polskim,Karta gwarancyjna,2 ruszty
Gwarancja 24 miesiące

Fizyczne

Szerokość [cm] 68
Głębokość [cm] 51
Wysokość [cm] 4.7
Wykonanie płyty grzewczej Szkło

Płyta

Palnik 1 Moc: 1000W
Palnik 2 Moc: 1900W
Palnik 3 Moc: 1900W
Palnik 4 Moc: 1900W
Palnik 5 Moc: 3800W
Ruszt płyty grzewczej Żeliwny
Ilość pól grzewczych 5
Funkcje dodatkowe Palnik potrójna korona

Funkcje

Zapalarka gazu W pokrętle
Wskaźnik ciepła resztkowego Nie
Sterowanie płyty grzewczej Mechaniczne

Techniczne

Napięcie zasilania [V] 230
Moc przyłączeniowa [W] Nie dotyczy
Bezpieczeństwo użytkowania Zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu w palnikach

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
9,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

TERG S.A.
Za Dworcem 1D
77-400 Złotów
Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

b. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Klienta pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną, gdzie pismo reklamacyjne może być wysłane na adres Sprzedawcy lub na adres dowolnego Sklepu Stacjonarnego, których lista znajduje się pod adresem: sklepy.mediaexpert.pl, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.mediaexpert.pl/reklamacjezglos.html

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni, od dnia żądania zawierającego reklamację.

7. Klient może zgłosić Usługodawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres: ereklamacje@me.pl W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

8. Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Usługodawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Aleje Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, www.poznan.wiih.gov.pl. Lista podmiotów uprawnionych, właściwych dla Sprzedawców jest udostępniona na Stronie Internetowej Sklepu pod linkiem: http://www.mediaexpert.pl/s,sprzedawcy-w-sklepie-internetowym.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama C)
Niciarniana 54
92-320 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.


  • Zamówienia internetowe z dostawą do domu

Dla towarów zamówionych w sklepie internetowym i dostarczonych firmą kurierską należy dostarczyć zwracany produkt na adres:
 

TERG S.A.,

Centrum Dystrybucji Łódź 2
Magazyn Reklamacji (brama „C”)

ul. Niciarniana 54
92-320 Łódź



  •  

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajdziesz w tym miejscu:

http://www.mediaexpert.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_mediaexpert_-_NOWY.pdf


Taki dokument możesz nam również dostarczyć za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres mailowy: ezwrot@me.pl lub skorzystać z formularza znajdującego się na stronie internetowej mediaexpert.pl pod adresem: http://www.mediaexpert.pl/withdraw.html

 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

 W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.

 Pamiętaj!
 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa.
 

Wyższe koszty odesłania dotyczą takich kategorii produktowych jak telewizory i kina domowe, lodówki i zamrażarki, pralki i suszarki, kuchnie, zmywarki, okapy, piekarniki, płyty, kuchenki mikrofalowe, ekspresy, klimatyzatory, rowery, motocykle, motorowery, skutery, foteliki samochodowe, wyposażenie siłowni, maszyny ogrodowe, narzędzia ogrodnicze, myjki wysokociśnieniowe, grille, maszyny budowlane, zlewozmywaki, architektura ogrodowa, meble ogrodowe, baseny.

Szczegółowe warunki zwrotów

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem:  http://www.mediaexpert.pl/withdraw.html . Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem np. na adres: ezwrot@mediaexpert.pl

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: http://www.mediaexpert.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_mediaexpert_-_NOWY.pdf

 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

13. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

14. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

O sprzedającym

Electrolux
99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

962

 

7

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 801 080 167
poniedziałek - niedziela
09:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

Właścicielem konta SmA_Electrolux i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w

Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze

Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który

zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i

Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,

Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 062 500 zł, NIP Nr

767-10-04-218 Regon 570217011

Pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania

reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest

skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz

istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez

Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może

również skorzystać z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem

unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/