PŁYN UDRAŻNIAJĄCY PROFESJONALNY STRONG 1000 ml (6541663229)

zakończona
11,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 11,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 14,00 zł
Zakupy powyżej 3 000 zł
  • lokalizacja: KATOWICE
  • czas wysyłki: 24 godziny
» biuro@micro-chip.pl

numer konta: 98 1540 1128 2112 7004 4292 0001


Nasz system sprzedaży jest ściśle powiazany z ALLEGRO.

Wypełnij formularz płatności i dostawy ALLEGRO wpisz właściwy adres dostawy, sposób płatności oraz zaznacz czy chcesz fakturę VAT.

Jeżeli płacisz przelewem na nasze konto,w opisie przelewu podaj swój login z ALLEGRO, ułatwi to identyfikację i przyśpieszy wysyłkę.

Staramy się wyjaśnić każdą sytuację - zależy nam na zadowoleniu klienta.

Wystawiamy komentarz jako ostatni.

Pozytywny komentarz od klienta to dla nas sygnał że przesyłką jest wszystko OK.

NIE ODWOŁUJEMY OFERT

Na maile odpisujemy w dni robocze w godzinach

8.00 - 9.00

i 15.00 - 16.00

Towar dostarczany jest Pocztą Polską (pojedyncze sztuki) lub firmą kurierską DPD. Czas realizacji to maksymalnie 2 dni robocze od zaksięgowania wpłaty.

PRZY ZAKUPACH NA KILKU AUKCJACH KOSZT WYSYŁKI USTALANY JEST IDYWIDUALNIE PROSIMY O KONTAKT

Kurier DPD:

1 - 6 szt. - 17,00 zł


PROMOCJA

CLEANSER INK STRONG 1000 ml


OPIS PRODUKTU

Profesjonalny płyn udrażniający do kartridży i głowic wszystkich typów drukarek atramentowych.

Do zastosowania wewnętrznie przy mocno zaschniętych wkładach i głowicach

Unikalna receptura rozpuszcza zalegający tusz zapewniając wysoką skuteczność udrażniania a tym samym przedłuża życie kartridża redukując koszt druku.

PŁYN DO STOSOWANIA PRZEZ PROFESJONALISTÓW.

NIE UDZIELAMY INFORMACJI ANI PORAD JAK UDRRAŻNIAĆ.

Można stosować w myjkach ultradzwiękowych

NIE WYMAGA PODGRZEWANIA

.

WAGA PRODUKTU BEZ OPAKOWANIA 1,05 kg

SPRĘŻONE POWIETRZE 800 ml

CLEANSER INK STRONG 100 ml

Profesjonalny płyn do udrażniania kartridży i głowic w drukarkach atramentowych .

CLEANSER INK STRONG 5000 ml

Profesjonalny płyn do udrażniania kartridży i głowic w drukarkach atramentowych .

CLEANSER INK STRONG 20000 ml

Profesjonalny płyn do udrażniania kartridży i głowic w drukarkach atramentowych .

CLEANSER IPA 1000 ml

CLEANSER IPA to najwyższej czystości alkohol izopropylowy

CLEANSER IPA 600 ml SPRAY

CLEANSER IPA to najwyższej czystości alkohol izopropylowy w sprayu.


ZOBACZ INNE NASZE AUKCJE

© UltraPanel

LICYTUJĄC NA NASZEJ AUKCJI AKCEPTUJESZ WARUNKI SPRZEDAŻY ZAWARTE W REGULAMINIE NA STRONIE ( O MNIE )

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u elektronicspray za co najmniej 3 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Ochrony Środowiska SA w Warszawie 98154011282112700442920001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Pocztex Kurier48 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
UWAGA NIE WYSYŁAMY TOWARU ZA POBRANIEM.KOSZT WYSYŁKI ZAWIERA KARTON LUB KOPERTĘ USŁUGĘ PAKOWANIA ORAZ VAT 23%. KOSZT WYSYŁKI WPISANY JEST NA PARAGON LUB FAKTURĘ VAT.PRZY ZAKUPACH NA KILKU AUKCJACH KOSZT WYSYŁKI USTALANY JEST IDYWIDUALNIE PROSIMY O KONTAKT
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Micro Chip Elektronic S.C. Barbara i Wojciech Kaczmarczyk ul. Kochanowskiego 9 40-035 Katowice NIP 954-24-21-725 REGON: 277931057 Numer konta: BOŚ Bank 98 1540 1128 2112 7004 4292 0001 BIURO czynne poniedziałek – piątek: 8:00 – 16:00 MAGAZYN czynny poniedziałek – piątek: 7:00 – 15:00 Odbiór przesyłek przez kuriera zarówno poczty jak i InPostu odbywa się między godziną 12:00 a 13:00. W przypadku zaksięgowania pieniędzy do godziny 11:00 dokładamy wszelkich starań, aby realizacja wysyłki odbyła się jeszcze tego samego dnia. W przypadku zaksięgowania pieniędzy po godzinie 11:00 wysyłka realizowana jest następnego dnia roboczego.

kontakt

  • 322513690
    w godzinach pracy biura: poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Istnieje możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki składając stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z dopiskiem "Zwrot". 2. Odstępując od umowy sprzedaży można posłużyć się wzorem oświadczenia o odstąpieniu od umowy zamieszczonym poniżej. 3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; b) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 4. W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 5. Przesyłkę należy nadać na adres firmy Micro Chip Elektronic S.C. Barbara i Wojciech Kaczmarczyk ul. Kochanowskiego 9 40-035Katowice oraz podać dokładne dane i numer konta, na które mają zostać przesłane pieniądze. 6. Zostaną zwrócone wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). 7. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takiego samego sposobu jakiego użyto w pierwotnej transakcji. Z zastrzeżeniem, że zwrot płatności może zostać wstrzymany do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, które nie podlegają zwrotowi. 9. Jeśli przy odbiorze paczka jest uszkodzona prosimy spisać protokół z dostawcą paczki. Natomiast jeśli przesyłka wysłana pocztą nie dotarła w ciągu 10 dni roboczych prosimy o kontakt – w urzędzie pocztowym zostanie złożona reklamacja. 10. W przypadku nie odebrania przesyłki przez Kupującego istnieje możliwość ponownego wysłania paczki do Kupującego, po uprzednim pokryciu przez niego kosztów z tym związanych tj. przesyłki towaru do firmy Micro Chip Elektronic (według cennika Poczty Polskiej lub kuriera), przepakowania oraz ponownej wysyłki do klienta (według cennika dostawy odpowiadającego danej aukcji). WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY: [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ..................................... ..................................... ..................................... Ja .......................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: ......................................................................., numer oferty:...................................................... Data zawarcia umowy:...................................... Data odbioru:..................................................... Imię i nazwisko:................................................................... Login Allegro:....................................................................... Adres:................................................................................... Data:................................................... ....................................................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej)

reklamacje

REKLAMACJE 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy tylko i wyłącznie na formularzu reklamacyjnym (który przesyłamy drogą elektroniczną) wysyłając go na adres: Micro Chip Elektronic S.C. Barbara i Wojciech Kaczmarczyk ul. Kochanowskiego 9 40-035 Katowice lub w formie elektronicznej wysyłając zeskanowany i podpisany formularz na adres: allegro@micro-chip.pl Przysłanie zdjęć reklamowanego towaru przyspiesza proces rozpatrzenia reklamacji. 2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, telefon, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do Składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres pocztowy. DODATKOWE INFORMACJE PRAWNE: Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".

pozostałe informacje

O NAS: Jesteśmy producentem specjalistycznej chemii dla biura i elektroniki. Nasze produkty ElektronicSpray dzięki wysokiej jakości cieszą się dużym uznaniem Klientów w Polsce i zagranicą. Od 1993 roku stale umacniamy pozycję rynkową w oparciu o zadowolenie i zaufanie Klientów, które są dla nas najważniejsze. Do niedawna koncentrowaliśmy się na sprzedaży hurtowej jednak pragnąc wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom zdecydowaliśmy się na zwiększenie dostępności naszych produktów poprzez sprzedaż w serwisie Allegro, do której podchodzimy starannie i profesjonalnie gwarantując tym samym bezpieczne zakupy. REALIZACJA ZAMÓWIENIA: Większość naszych wiadomości wysyłana jest automatycznie, dlatego aby uniknąć nieścisłości prosimy o wybranie sposobu zapłaty i wysyłki. Wszystkie podane ceny są cenami brutto. Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub fakturę VAT. Nasz system sprzedaży jest ściśle powiązany z Allegro, dlatego jeżeli są Państwo zainteresowani otrzymaniem faktury VAT niezbędne jest przesłanie pełnych danych firmy na formularzu Allegro opcji dostawy i zapłaty, w przeciwnym razie zostanie automatycznie wygenerowany paragon. Jeżeli chcesz otrzymać papierową fakturę VAT dołączoną do wysyłanego towaru, zawrzyj tę informację w wiadomości dla sprzedającego w w/w formularzu. Nie wystawiamy faktur ani faktur proforma lub paragonów przed dokonaniem płatności! Chęć otrzymania faktury VAT w późniejszym terminie (do 7 dni, dotyczy firm) skutkuje dodatkową opłatą pocztową w wysokości 6 zł, którą należy przelać na nasze konto. WYSYŁKA: BRAK MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO! Towar wysyłamy: - za pośrednictwem Poczty Polskiej (list polecony ekonomiczny - pojedyncze sztuki) - za pośrednictwem Pocztex Kurier 48 i Kurier Ekspres 24 - do paczkomatów InPost - firmą kurierską InPost. NIE WYSYŁAMY TOWARU ZA POBRANIEM! Wysyłka zakupionego towaru realizowana jest po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie! Czas realizacji wysyłki to maksymalnie 2 dni robocze od zaksięgowania wpłaty: BOŚ Bank 98 1540 1128 2112 7004 4292 0001. Odbiór przesyłek przez kuriera zarówno poczty jak i InPostu odbywa się między godziną 12:00 a 13:00. W przypadku zaksięgowania pieniędzy do godziny 11:00 dokładamy wszelkich starań, aby realizacja wysyłki odbyła się jeszcze tego samego dnia. W przypadku zaksięgowania pieniędzy po godzinie 11:00 wysyłka realizowana jest następnego dnia roboczego. UWAGA! BARDZO WAŻNE! Przy zakupie przedmiotów na kilku naszych aukcjach koszt wysyłki w zależności od wagi przedmiotów może ulec zmianie – prosimy skontaktować się z nami przed dokonaniem wpłaty. Allegro nalicza koszty dostawy po ilości sztuk, zamiast po wadze, poczta natomiast uwzględnia tylko wagę. UWAGA dotycząca WYSYŁKI LISTEM POLECONYM: Wysyłka listem poleconym możliwa jest tylko dla zakupu jednostkowego, tj. 1 sztuki towaru o pojemności do 1000ml. W przypadku, gdy niezbędna jest dopłata do faktycznego kosztu wysyłki, o czym informujemy mailowo niezwłocznie po otrzymaniu niepełnej wpłaty - dopłaty można dokonać: 1. przez PayU z konta na Allegro: moje zakupy - kupione - nasze produkty - opcje - płacę - dopłać 2. przelewem na nasze konto bankowe (proszę podać swój login z Allegro w tytule przelewu) KOMENTARZE: Po otrzymaniu przesyłki prosimy o wystawienie komentarza – abyśmy mogli uznać transakcję za pomyślnie zakończoną. ODBIÓR PRZESYŁKI: Jeśli przy odbiorze paczka jest uszkodzona prosimy spisać protokół z dostawcą paczki. Natomiast jeśli przesyłka wysłana pocztą nie dotarła w ciągu 10 dni roboczych prosimy o: 1. sprawdzenie czy nie macie Państwo wystawionego przez pocztę AWIZA 2. kontakt z pocztą czy przesyłka nie oczekuje na odbiór 3. kontakt z nami – w urzędzie pocztowym zostanie złożona reklamacja. W przypadku nie odebrania przesyłki przez kupującego istnieje możliwość ponownego wysłania paczki do kupującego, po uprzednim pokryciu przez niego kosztów z tym związanych tj. zwrotu towaru do firmy Micro Chip Elektronic (według cennika Poczty Polskiej lub kuriera), przepakowania oraz ponownej wysyłki do klienta (według cennika dostawy odpowiadającego danej aukcji). PROSIMY O ROZWAŻNE PODEJMOWANIE DECYZJI - NIE ODWOŁUJEMY OFERT! Prosimy pamiętać, że biorąc udział w naszych aukcjach wyrażasz zgodę na wszystkie warunki opisane na aukcji i stronie „Informacje od sprzedającego”. Zamówienia nieopłacone lub przynajmniej nie potwierdzone w ciągu 7 dniu są automatycznie zgłaszane do serwisu o zwrot prowizji! Informujemy, że od dnia 01.02.2014r. wystawione FAKTURY I PARAGONY wysyłamy TYLKO MAILEM (plik PDF). ZA FAKTURY I PARAGONY PAPIEROWE WYSYŁANE POCZTĄ (nie dotyczy dokumentu sprzedaży dołączonego do wysyłanego towaru) POBIERAMY OPŁATĘ W WYSOKOŚCI 6,00 zł. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt e-mail, chętnie odpowiemy na każde pytanie.