Płyn Do Soczewek OPTI FREE EXPRESS 355 ml - Szybko (6482778409)

zakończona
22,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka24 5,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,50 zł
  • lokalizacja: GORZÓW WIELKOPOLSKI
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • producent: Alcon
  • pojemność: 251 ml - 365 ml

Kontakt

Użytkownik:
TOMASZEK2004-OK
Kom.: 600410218, 600360178
E-mail: soczewki@wp.pl

Koszty Wysyłki

Informacje o kosztach wysyłki dostępne w zakładce "dostawa i płatność"

Przy zakupie kilku produktów proszę korzystać z Koszyka Allegro, wtedy koszty przesyłki zostaną dokładnie obliczone.

Ważne Informacje

Wysyłki Realizowane Są Od Poniedziałku Do Piątku
Wysyłki Realizujemy W Ten Sam Lub Maksymalnie Następny Dzień Roboczy Od Wpływu Pieniędzy Na Konto.
Zakupione U Nas Produkty Wysyłamy w Jednej Paczce.

Do Zakupionych U Nas Produktów Zawsze Otrzymasz Paragon Lub F-rę Vat.

Po Zakupie Proszę O Potwierdzenie Wygranej i Podanie Formy Płatności
(Wypełnij Formularz).

Zapraszam Do Odwiedzenia Innych Moich Aukcji

OPTI-FREE Express poj. 355 ml.

(bez pocierania)

(1 PŁYN poj. 355 ml + 1 pojemniczek na soczewki )

Wielofunkcyjny płyn dezynfekujący do pielęgnacji wszystkich miękkich soczewek kontaktowych. Umożliwia czyszczenie, spłukiwanie i dezynfekcję soczewek. Usuwa skutecznie osady białkowe. Rekomendowany przez Johnson & Johnson.

Unikalna formuła Opti-Free Express zawiera składniki, które niszczą szkodliwe mikroorganizmy, ale są niegroźne dla oczu. Zawiera również cytryniany, które usuwają osady białkowe podczas przechowywania soczewek. Opti-Free Express nawilża soczewki, łagodząc drobne podrażnienia i dyskomfort mogący pojawić się w trakcie ich noszenia. W trakcie używania Opti-Free Express nie jest wymagane stosowanie roztworu soli fizjologicznej.

Skład: jałowy, zbuforowany, izotoniczny wodny roztwór, zawiera: chlorek sodu, sorbitol, sól sodową EDTA kwas borny, aminoetylopropanol; cytryniany i poloksaminę jako składniki czyszczące; Polyquad 0,001 % oraz Aldox 0,0005%.

Ważne: nie wymaga mechanicznego czyszczenia (pocierania). Wystarczy przepłukać soczewki i pozostawić je w płynie.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka24 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Informacje o kosztach wysyłki dostępne w zakładce "dostawa i płatność"

Przy zakupie kilku produktów proszę korzystać z Koszyka Allegro, wtedy koszty przesyłki zostaną dokładnie obliczone.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Od kilku lat specjalizujemy się w sprzedaży internetowej wyłącznie oryginalnych produktów w atrakcyjnych cenach. Dbamy, aby oferowany przez nas produkt był najwyższej jakości i spełniał wysokie wymagania Klientów. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, którzy chętnie udzielają porad fachowych, zakupy są czystą przyjemnością. Gwarantujemy bezpieczeństwo transakcji oraz przejrzyste procedury zakupów. Wszelkie pytania prosimy kierować pod numer telefonu 600 410 218 lub pod adresem e-mail soczewki@wp.pl. Ponadto zachęcamy Państwa do zapoznania się z istotnymi informacjami dotyczącymi naszych aukcji. DANE DO WPŁAT: A&T Tomasz Jakubowski UL. OSADNICZA 91 66-400 GORZÓW WLKP. 03 1090 1900 0000 0001 2974 9086

kontakt

  • 600 360 178
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00
  • 600 410 218
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
A&T Tomasz Jakubowski
Szarych Szeregów 11
66-400 Gorzów Wlkp.
 
1. Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład: - pisemnie na adres: A&T Tomasz Jakubowski, ul. Szarych Szeregów 11, 66-400 Gorzów Wlkp; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: soczewki@wp.pl ; 2. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to można wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): A&T Tomasz Jakubowski, ul. Osadnicza 91, 66-400 Gorzów Wlkp, 600410218, soczewki@wp.pl Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 3. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem soczewki@wp.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gorzowie Wlkp. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".

pozostałe informacje

Soczewki kontaktowe oraz płyny do ich pielęgnacji są Wyrobami Medycznymi klasy IIa i IIb i są dopuszczone do obrotu poza aptecznego wg Ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004 Dz.U.04.93.896.Użytkownik kupujący soczewki potwierdza, że dokonał badania wzroku w zakresie doboru szkieł kontaktowych, a parametry oraz rodzaj soczewek podane w zamówieniu, zalecone zostały przez specjalistę. Nie ponosimy odpowiedzialności za złe dopasowanie soczewek, lub używanie ich niezgodnie z instrukcją. Używanie soczewek kontaktowych bez konsultacji ze specjalistą może być powodem nieprawidłowego widzenia lub doprowadzić do uszkodzenia wzroku. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY 1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą serwisu Allegro.pl 2. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez serwis Allegro.pl Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT 1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży: - Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki. - Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. - Płatności elektroniczne, płatności kartą płatniczą i płatności w systemie ratalnym za pośrednictwem serwisu PayU.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie internetowej http://www.payu.pl. 2. Termin płatności: - W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. - W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU 1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach produktu w zakładce "Dostawa i płatności" oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Klient kupujący kilka produktów na różnych aukcjach sprzedającego w celu wyliczenia kosztów przesyłki powinien w pierwszej kolejności dodać produkty do koszyka, wówczas zostanie mu wyliczony wspólny koszt wysyłki. 2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu: - Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa. - Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa. 3. Termin dostawy Produktu do Klienta podano w opisie danego produktu do którego należy doliczyć czas potrzebny przewoźnikowi na dostarczenie przesyłki i podany jest on w dniach roboczych. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć maksymalnego terminu. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: - W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. - W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. - W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu.