PŁYN DO PŁUKANIA UST SPLAT BIOCALCIUM ODBUDOWA (6912169867)

1 osoba kupiła 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
16,00 zł
z 16 sztuk
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 7,98 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • PACZKA W RUCHu 11,67 zł
  • lokalizacja: Białystok, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

PŁYN DO PŁUKANIA JAMY USTNEJ SPLAT BIOCALCIUM PROFESSIONAL (275ml)

ODBUDOWA SZKLIWA I BEZPIECZNE WYBIELANIE

BEZ FLUORU !!!

Unikalna, opatentowana formuła LUCTATOL hamuje rozwój bakterii, wywołujących próchnicę i chroni przed powstawaniem płytki nazebnej aż do 96%. Połaczenie hydroksyapatytu i bioaktywnego wapnia Calcis ze skorupej jaj, wspomaga remineralizację szkliwa. naturalne olejki ze skórki cytryny i anyżu mają działanie przeciwzapalne. Roślinny enzym papainy przywraca naturalną biel szkliwa i skutecznie rozbija płytkę nazębną.

Płyn do płukania jamy ustnej jest najbardziej skuteczną formą usuwania bakterii z całej jamy ustnej. Płyny do ust nadają się do użycia przed szczotkowaniem, zmiękczając płytkę nazębną. Naturalne enzymy zawarte w płynach z łatwością usuwają miękki osad oraz pozwalają zachować świeży oddech na długi czas.

Bioaktywne profesjonalne produkty marki SPLAT zawierają unikalne i innowacyjne składniki:

  • 100% naturalny bioaktywny wapń Calcis® otrzymywany ze skorupek jaj
  • nanohydroksyapatyt - główny składnik szkliwa zębów
  • kompleks enzymów mlecznych, wzmacniający immunitet miejscowy jamy ustnej
  • wybielające granulki nadtlenku karbamidu; biokoncentrat lawendy
  • wyciąg z perły i węgla brzozowego

Wysoka aktywność każdego z tych składników zapewnia maksymalne działanie profilaktyczne w domowych warunkach. Naturalne składniki aktywne, olejki eteryczne i wyciągi z roślin leczniczych wchodzą w skład wszystkich past do zębów, pianek i płynów do płukania jamy ustnej marki SPLAT w skutecznych dawkach.

Skład: Aqua, Glycerin, Calcium Lactate, PVP, Xanthan Gum, Sodium Benzoate (and) Potassium Sorbate, Hydroxyapatite, Polyglyceryl-4 Laurate/Sebacate (and) Polyglyceryl-6 Caprylate/Caprate, Benzyl Alcohol, Potassium Thiocyanate (and) Lactoferrin (and) Lactoperoxidase (and) Glucose Oxidase (and) Glucose Pentaacetate, Aroma, Sodium Bicarbonate, Zinc Acetate, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Citric Acid, Limonene, Fluoride free

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 28 2030 0045 1110 0000 0072 0020
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 24,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
PACZKA W RUCHu 7,98 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,09 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 15,67 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
PACZKA W RUCHu 11,67 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego
Handlowa 4
15-959 Białystok
NIP: 542-020-02-11
Od 25 lat obsługujemy instytucje publiczne, zakłady przemysłowe i sieci handlowe w Polsce oraz za granicą - jesteśmy liderem rynku polskiego (znajdziesz na liście TOP 500). Nasz kapitał jest w 100% Polski !!! Zaufali nam najwięksi - zaufaj i Ty. Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

kontakt

  • +48 85 7487940
    Kontakt e-mail z Działem Handlu Ogólnego - realizacja zamówień i reklamacji, faktury VAT
  • dho@sot.pl
    Kontakt e-mail z Działem Handlu Ogólnego - realizacja zamówień i reklamacji, faktury VAT

pozostałe informacje

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW Niniejszy paragraf dotyczy wyłącznie Kupujących nie będących konsumentami. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. W razie przesłania Towaru do Kupującego za pośrednictwem przewoźnika Kupujący nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego DANE OSOBOWE Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych a) Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. b) W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania a) Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. b) W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. Dobrowolność podania danych osobowych a) Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. INNE INFORMACJE Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi: a) czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy; b) skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty; c) zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy; d) metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych. e) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, f) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, g) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, h) tryb postępowania reklamacyjnego, i) dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie. Pełną treść regulaminu w formacie PDF otrzymasz mailem po dokonaniu zakupu. Aby plik ten otworzyć możesz skorzystać z bezpłatnego programu Adobe Reader, dostępnego na stronie www.adobe.com.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego
Handlowa 4
15-959 Białystok
PL
Dodatkowe informacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 


1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 

a) pisemnie na adres: ul. Handlowa 4, 15-959 Białystok Z DOPISKIEM: ZWROT ALLEGRO ; 

b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dho@sot.pl 

2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz podany jest poniżej. 

Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat: DZIAŁ HANDLU OGÓLNEGO SOT PML ul. Handlowa 4,15-959 Białystok dho@sot.pl 

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) 

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) 

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów) 

– Adres konsumenta(-ów) 

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

– Data (*) 

Niepotrzebne skreślić. 

- - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 

a) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: 

(1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo 

(2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; 

b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 

4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 

5. Zwrot wzajemnych świadczeń 

a) Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Handlowa 4, 15-959 Białystok. 

b) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

c) Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

6. Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 

a) Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

b) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

c) W przypadku Towaru będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 

7. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy 

- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; 

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

c) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

d) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

e) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

f) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedający nie ma kontroli; 

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów; 

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

k) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego
Handlowa 4
15-959 Białystok
PL
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji dotyczących sprzedanych przez nas towarów. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. 


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego), a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (opublikowanej w Dzienniku Ustaw z roku 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. 


Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład: 

a) pisemnie na adres: ul. Handlowa 4, 15-959 Białystok, z dopiskiem: REKLAMACJA ALLEGRO; 

b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dho@sot.pl; 


W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. 


Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Handlowa 4, 15-959 Białystok, z dopiskiem: REKLAMACJA ALLEGRO. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Aby zminimalizować ewentualne koszty zwrotów, zachęcamy do wyboru formy wysyłki z bezpłatnym zwrotem (np. InPost).


Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną. Dodatkowe ograniczenia związane z reklamacją Towaru dotyczące Kupujących nie będących konsumentów mogą być zawarte w dalszej części niniejszej informacji.


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:


Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.