Płyn do paneli podłogowych Kronopol PERFECT MAT (6950734216)

13 dni do końca
cena kup teraz
13,00 zł
z 70 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
  • lokalizacja: Tychy, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

+(48) 513 935 935 moje.podlogi@gmail.c­om 45227987

Płatności

Przelew prosimy realizować na podany niżej numer konta:

47 2490 0005 0000 4500 5223 1510

Wysyłka

Koszty wysyłki towaru:

Przesyłki kurierskie:
25 zł do 30 kg - przelew;
35 zł do 30 kg - pobranie;

120 zł do 700 kg - przelew;
160 zł do 700 kg - pobranie;

Odbiór osobisty:

możliwy po wcześniejszym kontakcie.

Kontakt

W razie pytań czekamy na Twój kontakt:

tel.: +48 513 935 935

e-mail: moje.podlogi@gmail.c­om
gg: 45227987

Płyn do paneli podłogowych Kronopol PERFECT FLOOR MAT

Kod produktu: plyn kronopol PERFECT FLOOR MAT

Producent: Kronopol

x

Płyn do paneli podłogowych Kronopol:

Skoncentrowany płyn do mycia i bieżącej pielęgnacji paneli podłogowych oraz boazeryjnych. Dzięki nowej recepturze skutecznie usuwa kurz, brud oraz zaplamienia i tłuste ślady. Posiada unikalną kompozycję zapachową, o świeżym, cytrynowym aromacie. Zaleca się rozcieńczanie środka w proporcjach podanych na etykiecie.

Pojemność: 0,5l

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 47 2490 0005 0000 4500 5223 1510
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty po wcześniejszym kontakcie ze sprzedającym.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Moje Podłogi
ul. Targiela 130
43-100 Tychy
NIP: 646-130-73-14
REGON: 243080500
Moje Podłogi - komfort i estetyka wyglądu! Właśnie taki cel zawsze pragniemy uzyskać, by Klient był zadowolony z wybranej podłogi, a patrząc na nią z nostalgią wspominał Nasz sklep i udany zakup, który towarzyszyć będzie mu przez długie lata. Moje Podłogi to sklep, który narodził się z pasji do tego co piękne i naturalne. Posiadamy podłogi laminowane, które skupiają wzory z całego świata, podłogi bambusowe, egzotyczne i niewiarygodnie twarde w swojej klasie oraz podłogi drewniane, o naturalnych kolorach i swoistym wdzięku. Każda z tych podłóg ma swoje zalety oraz fanów. Bez względu na gusta posiadamy wykończenia do każdej z nich, listwy MDF, urzekające i eleganckie, listwy przypodłogowe PCV, praktyczne - ukryją dużą ilość zbędnego okablowania, a także listwy dylatacyjne, które połączą w całość łączenia posadzek. Jednak przed położeniem podłogi nadającej wnętrzu charakter, trzeba zadbać o szczegóły, których nie widać - podkład i folia to klucz do użytkowania podłogi przez lata.

kontakt

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem moje.podlogi@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy Moje Podłogi, ul. Górnośląska 3, 43-200 Pszczyna. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres na dokumencie sprzedaży, adres e-mail Kupującego; datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji (data dokumentu sprzedaży), numer dokumentu sprzedaży; przedmiot reklamacji (nazwa towaru), ze wskazaniem żądania Kupującego; wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce 'Rozstrzyganie sporów konsumenckich'.

pozostałe informacje

OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD: Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Odbierając przesyłkę od kuriera zawsze należy ją sprawdzić w jego obecności i stwierdzić, czy nie została uszkodzona w trakcie transportu. W przypadku dostarczenia przez kuriera rzeczy uszkodzonej w trakcie transportu należy sporządzić protokół szkody w dwóch egzemplarzach (jedna kopia dla Klienta) i zgodnie ze stanem faktycznym przesyłki wypełnić go z kurierem. Dodatkowo prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta: +48 513-935-935 w celu dalszych instrukcji rozwiązania uszkodzonej przesyłki w trakcie transportu. W przypadku jakichkolwiek pytań, uwag, sugestii jesteśmy do Państwa dyspozycji. Wszelkie informacje dotyczące płatności, sposobu dostawy, kontaktu itp. znajdziecie Państwo na stronie każdej z aukcji.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Moje Podłogi - Ewa Grodoń
ul. Górnośląska 3
43-200 Pszczyna
PL