Plecionka wędkarska GOAL 500m 035mm 60LB SUM dorsz (6912100446)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
93,00 zł
z 4 sztuk
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 9,50 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
Zakupy od 350 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Birmingham, Wielka Brytania
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • marka: Inna marka
  • płeć: nie dotyczy

opis

Aukcja dotyczy

PLECIONKA Wędkarska Morska GOAL 500m 0.35m/60LB zielona

Nowoczesna plecionka wędkarska, stworzona z najwyższej jakości mikro włókien, które zostały precyzyjnie ze sobą splecione. Czego efektem jest jej idealnie okrągły kształt, plecionka podczas rzutu nie szumi o przelotki, co znacznie wydłuża rzuty. Plecionka jest miękka i idealnie układa się na szpuli kołowrotka. Polecana przede wszystkim do połowu sandaczy i dorszy, sprawdzą się również przy sumowych i szczupakowych łowach.

Mozliwa wysyłka za granicę.

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 22.00
telefon
+48 792399948
+44 7508010165
email slycom1612@gmail.com

adres Korespondencyjny

Slycom Items4you
ul.Wenecka 9
39-320 Przecław

Przedmioty wysyłamy do 24 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • Przelew - 8 zł
  • Pobranie - 18 zł
  • Przelew - 15zł
  • Pobranie - 19 zł

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni (nie dotyczy licytacji).Przesyłka GRATIS od 270zł!

Przyjmujemy płatności

XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX

Dostawa i płatność
od 9,50 zł

Lokalizacja: Birmingham, Wielka Brytania

Aby mieć darmową dostawę, kup u brandonb28 za co najmniej 350.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
9,50 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Sylwester Ozimek
ul. Wenecka 9
39-320 Przecław
Dodatkowe informacje

 Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową(przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). 


 Procedury reklamacyjne - Wymiana lub naprawa towaru

Jeśli konsument żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, przedsiębiorca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta:

  • byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru

albo

  • w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.

Odmawiając, sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od tego, w tej sytuacji konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób. Jeżeli zatem np. odmowa przedsiębiorcy dotyczyła wymiany produktu, to można następnie żądać naprawy. Istnieje również możliwość skorzystania z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Wówczas stosuje się następującą procedurę.

 

Bardzo ważne są tu jednak dwie zasady:

  • konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny – np. poważne uszkodzenie silnika w samochodzie;
  • żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego).

Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, sprzedawca może zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę lub naprawę – niewiążącą się z nadmiernymi niedogodnościami. Nie może jednak zrobić tego bez powiadomienia o tym konsumenta, ma on bowiem prawo do zmiany propozycji przedsiębiorcy (z wymiany na naprawę lub odwrotnie).

 

Zmiana propozycji sprzedawcy nie będzie możliwa, jeśli to, czego chce konsument, jest:

  • niemożliwe do spełnienia dla sprzedawcy – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru

albo

  • w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymaga nadmiernych kosztów przedsiębiorcy – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.

 

Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi.

Pismo reklamacyjne konsument może przekazać sprzedawcy bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.


Formularz reklamacyjny

  

Miejscowość, data

Do

(pełna nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)

Imię, nazwisko

Adres konsumenta

Reklamacja towaru 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:


  • wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
  • nieodpłatną naprawę      towaru* (art. 561 § 1)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie:      ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym      na mój adres* (art. 560 § 1)
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny      towaru na konto ………….* (art. 560 §      1)

Z poważaniem

*niepotrzebne skreślić

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sylwester Ozimek
Wenecka 9
39-320 Przecław

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy.Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Towar należy odesłać w takiej samej kondycji jakiej został doręczony w ciągu 3 dni roboczych od odstąpienia umowy. W takim przypadku Sprzedający zwróci koszty zakupionej rzeczy bez kosztów wysyłki. Kupujący ponosi koszty odesłania zakupionej rzeczy. Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail slycom1612@gmail.com. Przesyłkę należy nadać na adres Sylwester Ozimek Ul.Wenecka 9 39-320 Przecław Woj. Podkarpackie Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru 2. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie zwraca Kupującemu koszt odesłania towaru. 2. Jakie mam obowiązki odstępując od umowy na odległość? Przede wszystkim konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Termin ten nie obowiązuje, jeżeli sprzedawca zobowiązał się, że sam odbierze towar od konsumenta. Konsument ponosi przy tym tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności ich poniesienia. Warto mieć również na uwadze, że jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Oznacza to, że jeżeli konsument miał do wyboru takie opcje dostawy towaru jak: odbiór osobisty 0 zł, list polecony 10 zł, kurier 20 zł, to sprzedawca zwraca mu koszt w wysokości 10 zł (najtańszy z zaproponowanych opcji). Nie należy tu uwzględniać odbioru osobistego, gdyż nie jest to sposób dostarczenia rzeczy. Co ważne, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oznacza to, że kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości.

O sprzedającym
brandonb28
98,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

460

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 004*********** (pokaż)
  • 792****** (pokaż)
poniedziałek - sobota
09:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sylwester Ozimek 53 North Drive B20 3SX Birmingham

Pozostałe informacje

email: slycom1612@gmail.com
telefon: 00447508010165
telefon: 792399948
Numer oferty:6912100446
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry