Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Plecionka Sumowa Black Horse Catfish 0,55mm/1000m (6948192488)

10 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
287,20 zł
z 4 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 9,80 zł
Zakupy od 250 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Ostrów Wielkopolski, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Marka:
    Jaxon

Opis

Opis Produktu:

Jaxon

Plecionka Sumowa Black Horse Catfish 0,55mm/1000m

ZJ-BHC055X

Plecionka Sumowa Jaxon Black Horse CATFISH.

Luksusowa plecionka 8 mikrowłókien polietylenowych. Powierzchnia linki dodatkowo pokryta płaszczem ochronnym, co powoduje, że gdy patrzymy na szpulę, to widzimy splot plecionki, jednak po przeciągnięciu między palcami tego splotu nie czujemy. Ten drobny, wydawałoby się, szczegół ma duże znaczenie w ograniczeniu oporów na przelotkach podczas rzutów. Używając plecionki Black Horse możemy celnie i bardzo daleko podawać przynętę. Utrzymanie parametrów bliskich wytrzymałości liniowej na popularnych węzłach plecionkowych. W ofercie 3 wersje: ciemno-grafitowa Premium, jaskrawo żółta Fluo i czarna Catfish.

Black Horse CATFISH to grubsze rozmiary plecionek adresowane do łowienia sumów, największych wąsatych drapieżników zamieszkujących europejskie rzeki i jeziora.

-Średnica: 0,55 mm.

-Długość: 1000 m.

-Kolor: Ciemny grafit.

-Wytrzymałość Max ryba: 95 kg.

Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u carpwild za co najmniej 250.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
9,80 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
18
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
13,80 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Dodatkowe informacje

Podane ceny przesyłek obowiązują wyłącznie na terenie Polski. Przy zakupie kilku przedmiotów koszty przesyłki pobierane są jednorazowo.

Punkty odbioru

Sklep Wędkarski TROĆ
PARTYZANCKA 9
63-400 Ostrów Wielkopolski
woj. wielkopolskie
email: info@carpwild.pl
tel.: 601 762 898

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 18:00
  • sobota 09:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

                                                                      Opis procedury reklamacyjnej:

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: info@uprzema.pl telefonicznie: 62 735 1817, w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: PHU TROĆ Małgorzata Handke Przemysław Zaremba s.c., Ul. Partyzancka 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski lub osobiście w sklepie stacjonarnym: TROĆ, Ul. Partyzancka 9, Ostrów Wielkopolski.
  2. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  4. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  5. datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, numer lub kopię dokumentu zakupu,
  6. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  7. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  8. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  9. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  10. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  11.  Gwarancja nie wyłącza i nie ogranicza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

P.H.U. TROĆ s.c.
Partyzancka 9
63-400 Ostrów Wielkopolski
Dodatkowe informacje

                                                                       Opis procedury reklamacyjnej:

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: info@carpwild.pl telefonicznie: 62 735 1817, w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: PHU TROĆ Małgorzata Handke Przemysław Zaremba s.c., Ul. Partyzancka 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski lub osobiście w sklepie stacjonarnym: TROĆ, Ul. Partyzancka 9, Ostrów Wielkopolski.
  2. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  4. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  5. datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, numer lub kopię dokumentu zakupu,
  6. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  7. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  8. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  9. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  10. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  11. Gwarancja nie wyłącza i nie ogranicza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 

 Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: 1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej, Ośrodek Zamiejscowy w Kaliszu, Ul: Dobrzecka 16, 62-800 Kalisz. 2. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P.H.U. TROĆ s.c.
Partyzancka 9
63-400 Ostrów Wielkopolski

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy. Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres PHU. TROĆ Ul: Partyzancka 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Ja: niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: numer oferty: . Data zawarcia umowy to : , data odbioru : Imię i nazwisko: Login Allegro: Adres: Data: Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru 2. Sprzedający może zaproponować odbiór Towaru własnym transportem. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
carpwild
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

2643

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

P.H.U.TROĆ Małgorzata Handke i Przemysław Zaremba S.C.
PARTYZANCKA 9
63-400 OSTROW WLKP
REGON: 250473578
NIP: 622-230-79-43

Kontakt

  • 601 *** *** (pokaż)
  • 62-*** **** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Serdecznie witam.

Firmę wędkarską prowadzę od 22 lat. Rok zał. 1995.

PHU TROĆ  Ul. Partyzancka 9. 63-400 Ostrów Wlkp.

NIP.622-23-07-943  Tel. 601 762 898

Sklep realizuje sprzedaż i wysyłkę tylko na terytorium Polski.

(shipping only on Polish territory, перевозка только на территории Польши, csak Lengyelország területén szállítják, expédition seulement sur le territoire de la Pologne, Versand nur auf dem Gebiet von Polen).

Konto do wpłat:

P.H.U. TROĆ. Ostrów Wlkp.  Ul. Partyzancka9,

60 1940 1076 3004 8188 0000 0000  Credit Agricole.

Artykuły wędkarskie w szerokiej gamie asortymentowej.

W naszym sklepie:

- wszystkie towary są orginalne

- wyważone i rzetelne opisy

- niewygórowane ceny

- przyzwoitą obsługę

- dobry kontakt

- poradę bez faworyzowania marki i produktu

Po prostu staramy się aby to był sklep dla każdego.

- Towary, które sprzedaję są zupełnie nowe, fabrycznie zapakowane przez producenta.

-  Towar wysyłam po dokonaniu przez Kupującego przelewu, zapłaty lub za pobraniem.

- Jest problem, lub stwierdziłeś że coś jest uszkodzone lub inne niż było w ofercie, dzwoń lub pisz, wszystko da się rozwiązać.

My też możemy popełnić błąd pomimo że staramy się ich unikać.

Jeśli masz pytania, dzwoń lub skontaktuj się przez e-mail: info@carpwild.pl.

Pozdrawiam.

Przemo.

Pozostałe informacje

Postaraj się sprawdzić paczkę w obecności kuriera, ułatwi to reklamację z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie.

Instrukcja dla odbiorców GLS

6. Chcę sprawdzić zawartość paczki a) jest to możliwe po potwierdzeniu przyjęcia

podpisem na skanerze kuriera

b)kurier nie może wydać paczki, ani pozwolić na jej otwarcie, przed podpisem i ew. uregulowaniem pobrania.

c) kurier na żądanie spisuje protokół szkody, który jest podstawą do złożenia reklamacji.

7. Jeśli paczka jest uszkodzona

a)zależnie od poziomu uszkodzenia podejmij decyzję o przyjęciu lub odmowie przyjęcia paczki

b) spisz niezwłocznie z kurierem Protokół Szkody

c) poinformuj nadawcę o powstałej szkodzie.

art.

87 ust. 6 ustawy o prawie przewozowym:

6. Roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi pocztowej wygasa wskutek przyjęcia przesyłki pocztowej bez zastrzeżeń, chyba że ubytki lub uszkodzenia przesyłki pocztowej nie dające się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i nie później niż po upływie 7 dni od przyjęcia przesyłki zgłosił operatorowi pocztowemu roszczenie z tego tytułu oraz udowodnił, że ubytki lub uszkodzenia przesyłki powstały w czasie między przyjęciem przesyłki przez operatora pocztowego w celu wykonania usługi pocztowej a jej doręczeniem adresatowi.

Wyświetlenia:113
Numer oferty:6948192488
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry