PLECIONKA MIKADO X-PLODE PRZYPON 0,18/10 czarna (6910873267)

zakończona
6,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy od 400 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: polska, Polska
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Mikado
  • płeć: kobieta, mężczyzna
Tel. 602-187-857 e-mail: cezargwda@wp.pl
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50 1020 5558 1111 1637 6550 0088
Według cennika dostaw. Kurierem InPost lub Pocztą Polską.
Plecionka MIKADO X-Plode


Sprawdzony ,świetny model okrągłej plecionki przyponowej MIKADO X-PLODE wytworzonej z najwyższej jakości mikro włókien precyzyjnie splecionych w idealnie okrągły kształt.Niezwykle miękka idealnie układa na dnie przekrój okrągły czarny kolor maskujący.
- średnica 0,18 mm
- Wytrzymałość 18,35 kg
- długość na szpuli 10 m
na innych aukcjach grubość 0,08,10,12,14,­16,20­
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u mikado_best za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 50 1020 5558 1111 1637 6550 0088
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
Niemcy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 8-10 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

scout-shop
wysoka 63
64-920 PIłA
NIP: 764-001-09-04
REGON: 570147718

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
scout-shop
wysoka 63
64-920 PIłA
 
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni adres do zwrotu: Mikado_Best ul.Wysoka 63 64-920 Piła Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej w serwisie Allegro, należy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia woli. Oświadczenie odstąpienia od umowy może zostać złożone: - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail cezargwda@wp.pl , - pisemnie na adres: ul. WYSOKA 63, 64-920 Piła. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty przesyłki zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu przesyłki, innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji wykonania prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Zwracane produkty należy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy odesłać na adres wskazany adres do zwrotów. Termin jest zachowany, jeśli produkty zostaną odesłane przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktów, w tym również w przypadku, gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć klientowi produkt bez wad. Reklamacja może zostać złożona: - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail cezargwda@wp.pl, - pisemnie na adres: ul. Wysoka 63, 64-920 Piła. Zaleca się podanie przez klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny, albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Sprzedawca, przed rozpatrzeniem reklamacji, zwróci się do klienta o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie, jeżeli podane dane lub informacje, wymagają uzupełnienia. W takiej sytuacji Sprzedawca rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania uzupełnionych danych zgłoszenia reklamacyjnego. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę produktu przewoźnikowi, przechodzą na klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu. Sprzedawca w takim przypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. W razie przesłania produktu do klienta za pośrednictwem przewoźnika, klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Zgodnie z art. 558 § 1 kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za produkt wobec klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. Kupujący - będący konsumentem - ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.