Plecak-torba VERSO 1249, brązowy (6482501268)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
275,00 zł
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna
  • Paczka pocztowa priorytetowa
  • Przesyłka kurierska
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • kolor: odcienie brązu i beżu
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • materiał dominujący: skóra naturalna
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • dostawa z Polski: tak

Plecak polskiej marki VERSO 1249 A05RA
w kolorze brązowym



Wyrób wykonany w 100% ze skóry naturalnej, licowej.
Może być noszony jako torebka lub jako plecak - po odpowiednim ułożeniu paska i rozsunięciu suwaka.
Posiada jedną komorę, wyłożoną czerwoną podszewką, w której znajduje się płaska kieszonka na suwak i kieszonka na telefon.

Z przodu - podręczna pionowa kieszeń.
Zapinany na zatrzask magnetyczny.
Mocne skórzane ramiona/pasek.

Wymi­ary: 30 x 23 x 9 cm.

Produkt polski.

--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­----
Zamówienia, które zostaną złożone do godziny 10:00, zostaną zrealizowane jeszcze tego samego dnia.



  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00
telefon: 12-644-99-83
email
sklep@ewokulski.pl
adres sklepu firmowego:

Sklep KEGEL Centrum Handlowe M1 al. Pokoju 67

31-580 Kraków

Przedmioty wysyłamy do 72 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni (nie dotyczy licytacji). Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz! Prosimy o wcześniejszy kontakt w tej sprawie.

Przyjmujemy płatności

61 1050 1445 1000 0023 0901 2652

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 61 1050 1445 1000 0023 0901 2652
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sklep firmowy KEGEL CH M1 al. Pokoju 67, 31-580 Kraków Sklep firmowy KEGEL Galeria Kazimierz ul. Podgórska 34, 33-332 Kraków

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Sklep KEGEL CH M1 Firma Magnificus
al. Pokoju 67
31-580 Kraków
Polska
 
ZWROT: Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" - Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towary odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane. Możliwość zwrotu zakupionych artykułów dotyczy towaru, który będzie zwrócony nieużywany, czysty, z oryginalną metką i innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży. Do zwracanego towaru należy także dołączyć dokument fiskalny: paragon lub fakturę VAT (w przypadku niespełnienia powyższych warunków, produkt zostanie odesłany przesyłką pobraniową na koszt klienta). Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek odesłanych do sklepu za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji ze Sklepem. Po odstąpieniu od umowy należy odesłać towar na adres sklepu firmowego: Firma Magnificus Sklep KEGEL Centrum Handlowe M1 w Krakowie al. Pokoju 67, 31-580 Kraków. Sklep gwarantuje w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży towaru wraz z najniższymi kosztami dostawy jakie ponosi Sprzedawca. Koszty odesłania towaru pokrywa Klient. Aby zrealizować zwrot, towar należy zapakować w opakowanie ochronne zapobiegające zniszczeniu i odesłać listem z zadeklarowaną wartością na adres sklepu. Zwrot należności za towar następuje jako zwrot na kartę za pomocą systemu elektronicznego, przelewem bankowym na konto Klienta i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją). W przypadku zwrotu przekazem pocztowym zostanie pobrana opłata pocztowa za przekaz pocztowy w wysokości 6 zł. Kwota ta zostanie potrącona z kwoty zwracanej za towar.

reklamacje

REKLAMACJA: Wszystkie produkty oferowane w Sklepie internetowym objęte są 24-miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie adres email: sklep@ewokulski.pl lub listownie: Firma Magnificus Sklep Kegel Centrum Handlowe M1 al. Pokoju 67, 31-580 Kraków W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data wystąpienia, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis niezgodności towaru z umową, nr zamówienia, nr konta oraz dane kontaktowe W przypadku uzasadnionej reklamacji, Kupujący może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Wówczas Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny zakupu. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Użytkownika adres e-mail. REKLAMACJA W PRZYPADKU NIEDOSTARCZONEJ PRZESYŁKI: Kupujący powiadamia Sklep drogą elektroniczną o fakcie nieotrzymania przesyłki; W przypadku, gdy przesyłka została wysłana, a zgodnie z regulaminem firmy świadczącej usługę doręczenia, upłynął termin doręczenia przesyłki, Sklep składa reklamację; Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - przesyłka została zagubiona, niedostarczona - Kupujący niezwłocznie otrzyma zwrot całej wpłaconej kwoty na podany numer konta w banku polskim. REKLAMACJA W PRZYPADKU PRODUKTU USZKODZONEGO W TRANSPORCIE: Klient powinien sprawdzić stan opakowania oraz towaru przed odebraniem przesyłki przez doręczyciela; Nie należy przyjmować przesyłki w przypadku: uszkodzenia opakowania lub towaru, podejrzenia uszkodzenia towaru; Reklamacje dotyczące uszkodzeń produktów podczas transportu muszą być zgłoszone najpóźniej w momencie odbioru przesyłki; Kupujący powinien sporządzić protokół odbioru z opisem uszkodzeń i podpisem pracownika firmy dostarczającej przesyłkę; Nie będą rozpatrywane reklamacje z tytułu uszkodzeń w transporcie bez sporządzonego protokołu oraz bez podpisu pracownika firmy dostarczającej przesyłkę na protokole. REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ: Wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem, użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, niewłaściwym przechowywaniem i obchodzeniem się z towarem; Towary odesłanie po upływie 14 dni. Termin liczy się od daty wydania, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od jej zawarcia. W rozumieniu art.10 ustęp 1 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r., nr 22, poz. 271); Wyrób oznakowany, grawerowany, przedmioty wykonywane na indywidualne zamówienie kupującego oraz modyfikowane na życzenie klienta - w rozumieniu art.10 ustęp 3 punkt 4 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r., nr 22, poz. 271); Towary odesłane bez rachunku, paragonu i formularza zwrotu towaru; Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta; Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

pozostałe informacje

Zamówienia, które zostaną złożone do godziny 10:00, zostaną zrealizowane jeszcze tego samego dnia.