Plecak szkolny wycieczkowy HOT WHEELS 4205 (6482592708)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
54,50 zł
z 7 sztuk
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
Zakupy powyżej 349 zł
  • lokalizacja: BIAŁYSTOK ul. Handlowa 13
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • kolor: wielokolorowy
  • stan: nowy
  • bohater: inny
  • marka: Inna
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

PLECAK SZKOLNO-WYCIECZKOWY

HOT WHEELS



Plecak wykonany z najwyższej jakości materiałów. Idealny dla młodszych dzieci, na szkolną wycieczkę, zajęcia pozalekcyjne czy do przedszkola.
Posiada jedną komorę główną oraz przednią kieszeń zamykaną na zamek błyskawiczny.
Boczne elastyczne kieszonki stanowią idealne miejsce na bidon czy butelkę z napojem.
Na plecaku znajdują się liczne elementy odblaskowe, które zapewniają bezpieczeństwo użytkownika na drodze zarówno w nocy jak i podczas złych warunków atmosferycznych.
Plecak posiada regulację długości szelek i jest nieprzemakalny.


Licencja: Hot Wheels
Waga: 190gr
Wymiary: 26,5x21x10
cm
Ilość komór: 1
Dodatkowe kieszenie: 3
Cechy szczególne:
nieprzemakalny


KLIKNIJ TUTAJ

i zobacz inne artykuły HOT WHEELS dostępne na naszych aukcjach.



Zakupy u nas to gwarancja szybkiej wysyłki, jeden stały
koszt dostawy, oraz załączony dowód zakupu.

Siedziba firmy i odbiór osobisty

Hurtownia Zabawek Biały
ul. Handlowa 13
15-399 Białystok


Tel. 793 612 067
Tel. 533 677 055
allegro@hurtowniazab­awek.pl

Opisy oraz zdjęcia umieszczone na aukcjach są własnością firmy P.H.U Biały lub zostały użyte za zgodą dostawców w celu prezentacji oferty.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w całości lub części bez naszej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.
[DANE_EU]qFvvdfixQki­agA5KG7i1CmhJo7uqBZv­mp9nbtGr4YGC4GeOCZ+x­bH9yKzjTezsHGr3VRiCa­z/N+d1InG0Y2TdmvAAYu­XNLXs6HZlhUXc6eo=[/D­ANE_EU]
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u zabawki-bialy za co najmniej 349 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • KREDYT BANK S.A. 17 1500 1083 1210 8001 9404 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Po odbiór osobisty zapraszamy do naszej siedziby HURTOWNIA ZABAWEK BIAŁY, Białystok ul. Handlowa 13 (róg Sejneńskiej). Zapraszamy w godz. 8-18, sobota 8-14.

Towar wysyłany firmą kurierska DPD nadajemy w tym samym dniu lub następnym, po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub zadeklarowaniu przez kupującego przesyłki pobraniowej.

Towar wysyłany Pocztą Polską (Kurier 48) nadajemy we wtorki i piątki.

Więcej na stronie O MNIE
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 533-677-055
    Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 18:00, sobota 8:00 - 14:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci. 1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres firma PHU BIAŁY PAWELSKI ANDRZEJ , ul. Handlowa 13, 15-399 Białystok, adres email: allegro@hurtowniazabawek.pl. 2. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: PHU BIAŁY PAWELSKI ANDRZEJ, ul. Handlowa 13, 15-399 Białystok. 4. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia ponosi Konsument, chyba, że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy. 5. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia. 6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. 7. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. 8. Zwroty oraz reklamacje wysyłane w formie "za pobraniem" nie są odbierane. 9. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się pod adresem: http://hurtowniazabawek.home.pl/formularz_odstapienia_od_umowy-przyklad.pdf. 10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: - świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; - świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - świadczeń, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - świadczeń w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta. PLIK DO POBRANIA: Formularz odstąpienia od umowy: http://hurtowniazabawek.home.pl/formularz_odstapienia_od_umowy.pdf

reklamacje

RĘKOJMIA 1. Sprzedający na podstawie art. 558 par.1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). 2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). 3. W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. 4. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może: a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy; chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 5. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 6. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 7. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również: a. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; b. żądać usunięcia wady. 8. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. 9. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 10. W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. 11. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. 12. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w par.5 pkt 10. 13. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy. 14. Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do: a. oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny; b. oświadczenia o odstąpieniu od umowy; c. żądania wymiany rzeczy na wolną od wad; d. żądania usunięcia wady. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta. 15. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. 16. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. 17. W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. 18. W terminach określonych w par.5 pkt 15-17 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 19. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji. 20. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się par.5 pkt 15-16, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne. 21. Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych. 22. Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił. 23. Sprzedający o ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Konsumenta wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż terminie przewidzianym w prawie. PLIK DO POBRANIA: Formularz reklamacyjny: http://hurtowniazabawek.home.pl/formularz_reklamacyjny.pdf

pozostałe informacje

TOWAR Wszystkie sprzedawane przez nas zabawki pochodzą z legalnych źródeł i są nowe, nieużywane - chyba że w opisie aukcji jest wyraźnie zaznaczone inaczej. Posiadają wszelkie certyfikaty dopuszczenia do obrotu wymagane prawem. Towar jest zgodny z opisem i zamieszczonymi zdjęciami. Ze względu na różne ustawienia monitorów oraz obróbkę cyfrową fotografii zamieszczone zdjęcia mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Fakt różnic między kolorem widzianym na ekranie a rzeczywistym kolorem wyrobu nie może stanowić podstawy do reklamacji wyrobu. PŁATNOŚCI Po zakupie automatycznie otrzymują Państwo e-mail z danymi i nr konta do przelewu. Realizując przelew proszę wpisać tylko swój nick z allegro. Na wpłatę oczekujemy do 7 dni po zakupie, po tym terminie wysyłamy przypomnienie, po 5 następnych dniach występujemy do Allegro o zwrot prowizji, co wiąże się z ostrzeżeniem i blokadą konta. Zadowolenie klienta jest dla nas największym priorytetem dlatego wszystkie aukcje jak i Kupujących traktujemy poważnie i tego samego oczekujemy od naszych Klientów. Nie odwołujemy ofert w aukcjach "KUP TERAZ" dlatego też proszę o przemyślane zakupy. Każdy kto dokona "zakupów dla żartów" (dziecko się bawiło, myszka się zacięła itp....) otrzyma od nas komentarz negatywny, oraz zostanie zgłoszony do zespołu ALLEGRO. Wystąpimy również o zwrot prowizji. WPŁATY NA KONTO PROSIMY KIEROWAĆ NA DANE: PHU BIAŁY ul. Handlowa 13 15-399 Białystok KREDYT BANK SA I/O Białystok 17 1500 1083 1210 8001 9404 0000 PARAGON czy FAKTURA? Standardowo do przesyłki dołączany jest paragon, jeżeli życzą sobie Państwo fakturę, proszę nas poinformować o tym fakcie od razu po zakupie tylko i wyłącznie poprzez formularz dostawy. TERMINARZ WYSYŁEK Po odbiór osobisty zapraszamy do naszej siedziby HURTOWNIA ZABAWEK BIAŁY, Białystok ul. Handlowa 13 (róg Sejneńskiej). Zapraszamy w godz. 8-18, sobota 8-14. Towar wysyłany firmą kurierska DPD nadajemy w tym samym dniu lub następnym, po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub zadeklarowaniu przez kupującego przesyłki pobraniowej. Towar wysyłany Pocztą Polską (Pocztex Kurier48) nadajemy we wtorki i piątki.