Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Sprzedaż zakończona

Plecak szkolny młodzieżowy S MORO HIT 2017 kolory!

79,90 zł
Przesyłka płatna z góry
  • List polecony ekonomiczny 19,99 zł
sprawdź szczegóły
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Nie wystawiam faktury
  • Bohater:
    inny
  • Marka:
    Inna
  • Rodzaj:
    Plecak szkolny
  • Kolor:
    Odcienie niebieskiego, Odcienie pomarańczowego, Odcienie żółtego i złota, Wielokolorowy
  • Płeć:
    Chłopcy, Dziewczynki

Opis

Plecak Moro kolory!

Rozmiar S

Towar jest nowy,fabrycznie zapakowany.

Plecak jest dostępny w trzech kolorach(niebieskim,pomarańczowym i żółtym),bardzo pojemny i wodoodporny.

Materiał:nylon

Model dostępny w trzech rozmiarach: S,M,L

Na innych moich aukcjach rozm M i L.

Rozmiary:

S- odpowiedni do klasy 1-2

M- kl.3-4

L- kl.5-8

W formularzu dostawy proszę podać wybrany kolor plecaka.

Możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki.

Towar wysyłany bezpośrednio od producenta z zagranicy na adres podany przez kupującego.

Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie zamawiamy towar w ciągu 24 godzin u zagranicznego dostawcy-producenta.

Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi od 14 do 35 dni roboczych.

Najczęściej przesyłki dochodzą od 14-25 dni roboczych.

Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem umieszczonym w zakładce informacje od sprzedającego.

W razie pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu:501798218

adres mail: modnie@onet.pl

Serdecznie zapraszam do zakupu!

Dostawa i płatność
od 19,99 zł

Lokalizacja: Shenzen, Chiny

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
19,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Dodatkowe informacje

Towar wysyłany bezpośrednio od producenta z zagranicy na adres podany przez kupującego. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie zamawiamy towar w ciągu 24 godzin u zagranicznego dostawcy-producenta. Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi od 14 do 35 dni roboczych. Najczęściej przesyłki dochodzą od 14-25 dni roboczych. Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem umieszczonym w zakładce informacje od sprzedającego.

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Fashion Atelier
Rogozinska 73
62-100 Wągrowiec
Dodatkowe informacje

 W przypadku reklamacji Klient zobowiązany jest do odesłania zamówienia  wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres Sprzedawcy  bezpośrednio lub pośrednio odsyłając zamówienie na adres Pośrednika.     Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002  roku "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie  kodeksu cywilnego" i rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich  wpłynięcia do Sprzedawcy. Towar wadliwy zostanie wymieniony na inny,  pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu  wyczerpania zapasów), Sprzedawca poprzez Pośrednika zwróci nabywcy  równowartość ceny produktu w terminie 14 dni od rozpatrzenia reklamacji. 

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Fashion Atelier Grażyna Broda
Rogozinska 73
62-100 Wagrowiec

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Klient ma prawo – zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny – odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając poprzez Pośrednika stosowne oświadczenie Sprzedawcy w terminie do dziesięciu dni od daty odbioru zamówienia. Dla zachowania tego terminu wystarczające jest złożenie oświadczenia Pośrednikowi. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do odesłania zamówienia w terminie 14 dni na adres Sprzedawcy bezpośrednio lub pośrednio odsyłając zamówienie na adres Pośrednika. Do zwracanego zamówienia powinno zostać dołączone oświadczenie na piśmie o odstąpieniu od umowy, jeżeli nie zostało wcześniej złożone w innej formie. Pieniądze za zwrócone zamówienie Klient otrzyma przelewem bankowym na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sprzedawcę zwróconego zamówienia. Klient ma prawo do reklamacji wadliwego lub błędnego towaru. Reklamacje zamówień powinny być kierowane do Sprzedawcy przy pomocy Pośrednika. W przypadku reklamacji Klient zobowiązany jest do odesłania zamówienia wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres Sprzedawcy bezpośrednio lub pośrednio odsyłając zamówienie na adres Pośrednika. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego" i rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia do Sprzedawcy. Towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sprzedawca poprzez Pośrednika zwróci nabywcy równowartość ceny produktu w terminie 14 dni od rozpatrzenia reklamacji.

O sprzedającym
fashion_atelier1
fashion_atelier1
96,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

1007

 

39

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,2

Koszt wysyłki

4,6

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Grażyna Broda
Fashion Atelier
Górki 9A lok.30
60-204 Poznań
REGON: 363212063
NIP: 766-128-34-58

Kontakt

  • 501****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 14:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Pamiętaj! Złożenie zamówienia poprzez serwis allegro.pl jest równoznaczne z akceptacją określonych w niniejszym regulaminie zasad.     

PROCEDURA ZAMÓWIENIA:     Zamówienia w serwisie allegro.pl można składać 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu.     Po złożeniu zamówienia, na podany przez Klienta adres e-mail, wysyłane jest potwierdzenie zamówienia.     Zamówienia, nieopłacone w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych od złożenia zamówienia, nie będą realizowane.     Do chwili opłacenia zamówienia możliwe jest jego anulowanie lub zmiana. W tym celu należy skontaktować się z Pośrednikiem pisząc wiadomość e-mail poprzez system allegro.pl.     W przypadku, gdy po złożeniu zamówienia okaże się, że danego towaru nie ma na stanie magazynowym Sprzedawcy, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany a wszelkie dokonane wpłaty zostaną mu zwrócone.     Podczas składania zamówienia Klient informowany jest o kosztach wysyłki towaru.     Formy płatności za zamówienie podane są w art. VI.     Formy odbioru zamówienia, to przesyłka za pośrednictwem China Post.     Nie ma możliwości wysyłki za pobraniem ani odbioru osobistego towaru - towar wysyłany z zagranicy. 

PŁATNOŚCI     Płatność powinna być dokonana w kwocie stanowiącej sumę ceny towaru oraz kosztów przesyłki.     Za złożone zamówienie można dokonać płatności w następujących formach:         płatność przelewem bankowym         płatność za pomocą systemu PayU     Płatność przelewem bankowym powinna zostać dokonana przez Klienta na rachunek bankowy Pośrednika nr:  

Grażyna Broda     Fashion Atelier     Rogozińska 73     62-100 Wągrowiec     Nr konta Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 85203000451110000004192370

Płatność za pomocą systemu PayU dokonywana jest zgodnie z tym systemem płatności. Zamówienie zaczyna być realizowane w momencie zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Pośrednika.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA, WYSYŁKA I DOSTAWA:     Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Pośrednika.     Pośrednik przekazuje Sprzedawcy zamówienie wraz z płatnością pozostawiając dla siebie kwotę odpowiadającą prowizji, jaka przyznana jest mu od Sprzedawcy na podstawie odrębnej umowy.Orientacyjny czas realizacji i dostawy wynosi od 14 do 25 dni roboczych, sporadycznie może trwać to dłużej. Przesyłki są rejestrowane i posiadają nr nadawcze(na życzenie klienta wysyłamy numery przesyłek bezpośrednio na adres mailowy podany w allegro) Maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę to 45 dni roboczych od dokonania płatności. Po tym czasie przesyłka jest reklamowana u przewoźnika,a pieniążki są zwrócone klientowi. 

KOSZTY WYSYŁKI:     Koszt wysyłki jest z góry określony dla każdego przedmiotu i przedstawiony na stronie aukcji przedmiotu.     W przypadku zamówienia kilku przedmiotów koszty przesyłki należy zsumować. 

OBOWIĄZKI CELNE:     Klient ma świadomość, że towary dostarczane są przez Sprzedającego spoza terenu Unii Europejskiej. Dokonując zamówienia u Sprzedawcy Klient staje się importerem towaru z terytorium państwa trzeciego. Wszelkie należności i zobowiązania z tytułu cła i podatku VAT, jeżeli zostaną naliczone, obciążają Klienta.

Polityka prywatności  I. Administrator danych osobowych  Przekazane przez Ciebie dane osobowe są administrowane przez: Grażyna Broda     Fashion Atelier    Górki 9A lok.30   60-204 Poznań,Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań

II. Jakie prawa przysługują Ci w świetle przepisów RODO?  Prawo dostępu do danych.  W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które z Twoich danych osobowych przechowujemy. W tym celu skontaktuj się z nami, pisząc na adres modnie@onet.pl, a my przekażemy Ci te informacje w wiadomości e-mail.  Prawo do przenoszenia danych.  Gdy przetwarzamy Twoje dane osobowe w sposób zautomatyzowany, na podstawie Twojej zgody lub zawartej umowy, masz prawo otrzymać kopię swoich danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i możliwym do odczytania formacie. Kopia ta może zostać przesłana do Ciebie lub do innego podmiotu. Dotyczy to wyłącznie danych osobowych, które zostały nam przekazane. Prawo do poprawiania danych. Masz prawo do poprawienia lub uzupełnienia Twoich danych osobowych. Aby to zrobić skontaktuj się z nami pisząc na adres modnie@onet.pl Prawo do usunięcia danych. W każdej chwili masz prawo usunąć przetwarzane przez nas Twoje dane osobowe, z wyjątkiem następujących sytuacji:  -masz niezakończone postępowanie z naszą firmą  -masz otwarte zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane lub zostało wysłane tylko częściowo;   -masz wobec nas nieuregulowaną należność, niezależnie od metody płatności  jeśli podejrzewamy lub mamy pewność, że w ciągu ostatnich czterech lat korzystałeś z naszych usług w niewłaściwy sposób;   -Twój wniosek kredytowy został odrzucony w ciągu ostatnich trzech miesięcy;   -jeśli dokonałeś jakikolwiek zakupów, zachowamy Twoje dane osobowe dotyczące transakcji w celach księgowych.      Prawo do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych na podstawie uzasadnionego interesu  Masz prawo do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie Twoich danych, w zakresie, w jakim przetwarzamy Twoje dane. Wobec przetwarzania Twoich danych osobowych zaprzestaniemy przetwarzania Twoich danych, chyba że będziemy w stanie znaleźć zgodne z prawem uzasadnienie tego procesu, które unieważni Twój interes lub prawa; albo z powodu roszczeń prawnych.  Prawo do niewyrażenia zgody na marketing bezpośredni  Masz prawo nie zgodzić się na otrzymywanie materiałów marketingu bezpośredniego, w tym także na sporządzanie analizy Twojego profilu, która jest przygotowywana w celu przygotowania takich materiałów. Możesz zrezygnować z otrzymywania materiałów marketingu bezpośredniego zgłaszając to nam na adres modnie@onet.pl  Prawo do ograniczenia. Masz prawo zażądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie Twoich danych osobowych pod następującymi warunkami: jeśli nie zgodzisz się na przetwarzanie danych na podstawie uzasadnionego interesu współadministratorów, wtedy ograniczymy jakiekolwiek przetwarzanie takich danych po zweryfikowaniu, czy istnieje taki uzasadniony interes;  jeśli zgłosisz, że Twoje dane osobowe są niepoprawne, wtedy ograniczymy jakiekolwiek przetwarzanie danych do momentu zweryfikowania ich poprawności;  jeśli przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, wtedy możesz nie zgodzić się na wykasowanie danych osobowych i zamiast tego zażądać ograniczenia używania Twoich danych osobowych;  jeśli nie potrzebujemy już Twoich danych osobowych, ale są one wymagane do zgłoszenia lub oddalenia roszczenia.      Jak możesz korzystać ze swoich praw?  Zależy nam na bezpieczeństwie i właściwej ochronie Twoich danych osobowych. Aby się z nami skontaktować, wyślij e-mail na adres: modnie@onet.pl  Prawo zgłoszenia skargi w organie nadzorczym. Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane osobowe w niewłaściwy sposób, możesz się z nami skontaktować. Masz też prawo zgłosić skargę w organie nadzorczym.  III Przetwarzanie danych  Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia Skorzystanie z oferty oznacza akceptację klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Informuje się jednocześnie, że podawanie danych nie jest obowiązkowe. Każdy ma prawo do dostępu do swoich danych oraz do ich poprawienia. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego. 

Pozostałe informacje

Pamiętaj! Złożenie zamówienia poprzez serwis allegro.pl jest równoznaczne z akceptacją określonych w niniejszym regulaminie zasad. POSTANOWIENIA OGÓLNE: Użyte w niniejszym regulaminie terminy oznaczają: czas dostawy - suma czasu realizacji zamówienia oraz czasu wysyłki dzień roboczy - dzień od poniedziałku do piątku nie będący ustawowym dniem wolnym od pracy klient - osoba fizyczna niebędąca przedsiębiorcą zamawiająca produkty prezentowane w sklepie internetowym lub w serwisie allegro.pl regulamin - niniejszy regulamin pośrednik - podmiot określony w art. II ust. 1 przewoźnik - firma lub firmy określone w art. V ust. 9, za pomocą których dostarczane jest do Klienta zamówienie sklep allegro – sklep internetowy prowadzony w serwisie allegro za pomocą, którego Pośrednik prezentuje towary, przy zamówieniu, których u Sprzedawcy przez Klienta pośredniczy w imieniu Sprzedawcy. sprzedawca - podmiot, u którego Klient dokonuje zakupu Towarów przy pomocy Pośrednika, będący podmiotem zagranicznym spoza unii europejskiej strony - łącznie Pośrednik i Klient towar - prezentowane na serwisie allegro.pl produkty, stanowiące własność Sprzedawcy usługa - usługa świadczona przez Pośrednika na rzecz Sprzedawcy, polegająca na pośredniczeniu w dokonywaniu przez Klienta zakupów bezpośrednio u Sprzedawcy, szczegółowo opisana w art. III zamówienie - towar albo towary, stanowiące własność Sprzedawcy, które Klient zakupuje u Sprzedawcy za pośrednictwem Pośrednika zrealizowanie zamówienia - moment wydania zamówienia przewoźnikowi Sklep w serwisie allegro.pl ma charakter otwarty, co oznacza, że korzystać z niego będzie mógł każdy podmiot, który spełnia kryteria uznania go za Klienta, pod warunkiem zaakceptowania niniejszego regulaminu. Postanowienia regulaminu wiążą Klienta od momentu złożenia zamówienia. POŚREDNIK: Grażyna Broda Fashion Atelier Rogozińska 73 62-100 Wągrowiec ŚWIADCZONE USŁUGI: Usługi świadczone w ramach sklepu w serwisie allegro.pl polegają na pośrednictwie i pomocy w dokonywaniu u Sprzedawcy zakupów produktów prezentowanych w serwisie allegro.pl. Poprzez złożenia zamówienia Klient, nie kupuje towaru u Pośrednika a u Sprzedawcy. Pośrednik świadczy na rzecz Sprzedawcy usługę polegającą na pośrednictwie w: zawarciu umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą - Pośrednik zawiera umowę w imieniu Sprzedawcy przekazaniu Sprzedawcy płatności za towar w celu przekazania przesyłki na adres Klienta stosowaniu ewentualnej procedury reklamacyjnej, gwarancyjnej lub zwrotu produktu Sprzedawcy sprzedaz Poprzez złożenie zamówienia na towar w sklepie Pośrednika prowadzonym w serwisie allegro.pl Klient zawiera ze Sprzedawcą umowę kupna-sprzedaży. Prezentowana w sklepie internetowym lub serwisie allegro.pl cena stanowi łączny koszt zakupu towaru, w którym mieście się prowizja przekazywana przez Sprzedawcę Pośrednikowi. Podawane ceny: wyrażone są w złotych polskich nie zawierają kosztów przesyłki, które określone są w art. VIII. Cena podana przy danym towarze jest ostateczna i wiążąca w chwili złożenia zamówienia. Pośrednikowi przysługuje uprawnienie do zmiany cen w każdym czasie, jednak zmiany te nie dotyczą już złożonych zamówień. Realizacja umowy następuje poprzez pięć etapów: wybór przez Klienta towaru poprzez kliknięcie „kup teraz” na allegro.pl poinformowanie Klienta o wysokości kosztów wysyłki wyrażenie prze Klienta zgody na koszt całości zamówienia - towaru oraz kosztu wysyłki złożenie przez Klienta zamówienia na wybrany towar zapłata ceny w sposób przewidziany w art. VI oraz odbiór towaru. PROCEDURA ZAMÓWIENIA Zamówienia w serwisie allegro.pl można składać 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu. Po złożeniu zamówienia, na podany przez Klienta adres e-mail, wysyłane jest potwierdzenie zamówienia. Zamówienia, nieopłacone w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych od złożenia zamówienia, nie będą realizowane. Do chwili opłacenia zamówienia możliwe jest jego anulowanie lub zmiana. W tym celu należy skontaktować się z Pośrednikiem pisząc wiadomość e-mail poprzez system allegro.pl. W przypadku, gdy po złożeniu zamówienia okaże się, że danego towaru nie ma na stanie magazynowym Sprzedawcy, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany a wszelkie dokonane wpłaty zostaną mu zwrócone. Podczas składania zamówienia Klient informowany jest o kosztach wysyłki towaru. Formy płatności za zamówienie podane są w art. VI. Formy odbioru zamówienia, to przesyłka za pośrednictwem China Post. Nie ma możliwości wysyłki za pobraniem ani odbioru osobistego towaru - towar wysyłany z zagranicy. PŁATNOŚCI Płatność powinna być dokonana w kwocie stanowiącej sumę ceny towaru oraz kosztów przesyłki. Za złożone zamówienie można dokonać płatności w następujących formach: płatność przelewem bankowym płatność za pomocą systemu PayU Płatność przelewem bankowym powinna zostać dokonana przez Klienta na rachunek bankowy Pośrednika nr: Grażyna Broda Fashion Atelier Rogozińska 73 62-100 Wągrowiec Nr konta Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 85203000451110000004192370 Płatność za pomocą systemu PayU dokonywana jest zgodnie z tym systemem płatności. Zamówienie zaczyna być realizowane w momencie zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Pośrednika. REALIZACJA ZAMÓWIENIA, WYSYŁKA I DOSTAWA Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Pośrednika. Pośrednik przekazuje Sprzedawcy zamówienie wraz z płatnością pozostawiając dla siebie kwotę odpowiadającą prowizji, jaka przyznana jest mu od Sprzedawcy na podstawie odrębnej umowy. Orientacyjny czas realizacji i dostawy wynosi od 14 do 25 dni roboczych, sporadycznie może trwać to dłużej. Maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę to 35 dni roboczych od dokonania płatności. Po tym czasie przesyłka jest reklamowana u przewoźnika,a pieniążki są zwrócone klientowi. KOSZTY WYSYŁKI Koszt wysyłki jest z góry określony dla każdego przedmiotu i przedstawiony na stronie aukcji przedmiotu. W przypadku zamówienia kilku przedmiotów koszty przesyłki należy zsumować. OBOWIĄZKI CELNE Klient ma świadomość, że towary dostarczane są przez Sprzedającego spoza terenu Unii Europejskiej. Dokonując zamówienia u Sprzedawcy Klient staje się importerem towaru z terytorium państwa trzeciego. Wszelkie należności i zobowiązania z tytułu cła i podatku VAT, jeżeli zostaną naliczone, obciążają Klienta. DANE OSOBOWE Poprzez złożenie zamówienia i akceptację regulaminu Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Stosownie do art. 24 ust. 1 i art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze. zm.) Pośrednik, jako administrator danych osobowych informuje: dane administratora: Grażyna Broda Fashion Atelier Rogozińska 73 62-100 Wągrowiec dane uzyskane z serwisu allegro.pl zbierane są wyłączenie w celach związanych z zakupem towarów prezentowanych w ramach serwisu allegro.pl. dane osobowe w celu wykonania zamówienia przekazywane są Sprzedawcy (przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego - poza teren Unii Europejskiej), przekazanie jest niezbędne do wykonania umowy zawartej w interesie osoby, której dane dotyczą (Klienta), pomiędzy administratorem danych a (Sprzedawcą) w rozumieniu art. 47 ust. 3 pkt 3 ustawy o ochronie danych osobowych. dane osobowe mogą być przekazywane także jedynie podmiotom biorącym udział w dostarczeniu zamówienia do Klienta - przewoźnikom oraz podmiotom pośredniczącym w płatnościach każdemu Klientowi przysługuje prawo dostępu do jego danych, ich poprawiania lub żądania ich usunięcia, w tym celu należy skontaktować się z administratorem danych osobowych (Pośrednikiem) drogą mailową. Administrator danych osobowych uprawniony jest do udostępniania tych danych wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa. Administrator danych osobowych nie udostępnia wbrew prawu danych osobowych innym podmiotom w szczególności nieuprawionym osobom.
Wyświetlenia:491
Numer oferty:6912021164
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry