PLECAK ROWEROWY EVOC FR ENDURO TRAIL r. XL (7061848997)

do wyczerpania przedmiotów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 14,50 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 17,50 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Ustroń, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • płeć: kobieta, mężczyzna, nie dotyczy

opis

PLECAK ROWEROWY EVOC FR ENDURO TRAIL

Zaprojektowany we współpracy z zawodnikami, FR ENDURO TEAM wyróżnia się dzięki innym modelom FR ENDURO dzięki silniejszemu brandingowi. Dodatkowo model ten posiada kieszeń na biodrach.

Plecak EVOC FR ENDURO TEAM łączy w sobie 16 litrów pojemności ze zintegrowanym ochraniaczem pleców. Sprawia to, że jest idealnym połączeniem do wyścigów enduro i wycieczek rowerowych.

SPECYFIKACJA:

16 1, 1050 g, 27 x 56 x 11 cm

Ochraniacz pleców EVOC LITESHIELD BACK PROTECTOR łączy maksymalną ochronę przed uderzeniami, lekkość, elastyczność, jest całkowicie odporny na zmiany temperatury.

System mocowania do: kasku, sprzętu ochronnego

Przedział na narzędzia (oddzielne, szerokie otwarcie)

Nylon 210/D Ripstop, powłoka PU, N600/D, Air Mesh

pojemność: 20l

pokrowiec przeciwdeszczowy

kieszeń na okulary, mapę,

elementy odblaskowe

uchwyt na klucze

uchwyt na lampkę

dwustopniowy system nośny

plecak kompatybilny z bukłakiem o pojemności 3L

certyfikat CE, EN 1621-2

Rozmiar: XL (wzrost: 192 cm - 200 cm, obwód pasa: 51-56 cm)

kolor: green/lime/petrol

WIĘCEJ INFORMACJI POD NUMEREM : 693 061 803

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 18.12.2017 – 29.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Ustroń, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u UCS_Simon za co najmniej 500,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
14,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
5 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
17,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

Ustroń
43-450 Ustroń
woj. śląskie

wymagana przedpłata
proszę o kontakt przed odbiorem

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Szymon Sikora
ul .Polańska 13A/21
43-450 Ustroń
Dodatkowe informacje

 REKLAMACJE

      Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta za zgodność Towaru z zawartą Umową Sprzedaży, w zakresie określonym Kodeksem Cywilnym. Zgodnie z ogólną zasadą Sprzedawca odpowiada względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną, których szczegółowy opis znajduje się w Kodeksie Cywilny w Dziale zatytułowanym Rękojmia za wady od Art. 556 do Art. 576 Kodeksu Cywilnego. Reklamacje Towarów zakupionych u Właściciela konta UCS_Simon będą rozpatrywane zgodnie z regulacjami zawartymi w Ustawie z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta Dz.U 2014 poz.827 i w Kodeksie Cywilnym. 3. W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z umową przed upływem okresu odpowiedzialności Sprzedawcy, tj. roku od wydania Towaru, Klient jest zobowiązany zawiadomić Sprzedawcę o zaistniałej sytuacji - wysyłając lub dostarczając osobiście zawiadomienie na adres pocztowy siedziby Właściciela UCS_Simon - wysyłając zawiadomienie na adres e-mail: simon.s@onet.pl. W celu zawiadomienia Sprzedawcy Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne zawiadomienie na trwałym nośniku zawierające dane wymagane przez odpowiednie przepisy prawa. 5. Zawiadomienie składane powinny zawierać przynajmniej następujące informacje: - imię, nazwisko i adres zgłaszającego reklamację, - określenie reklamowanego Towaru (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar, ilość), - dowód zakupu reklamowanego Towaru, - opis niezgodności Towaru i termin w jakim wada została dostrzeżona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, - żądanie reklamującego, - datę wniesienia reklamacji, - podpis zgłaszającego reklamację a w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez Właściciela konta UCS_Simon adresu e-mail zgłaszającego. Klient powinien o ile nie uchybia to uprawnieniom Klienta wynikającym z Umowy Sprzedaży lub z przepisów prawa dostarczyć wadliwy Towar do siedziby Właściciela konta UCS_Simon bez zbędnej zwłoki w celu umożliwienia Sprzedawcy dokonania oględzin Towaru oraz podjęcia innych wskazanych czynności mających na celu rozpatrzenie reklamacji. Przekazywany Towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym. W przypadku uznania roszczeń Klienta za zasadne Sprzedawca zwraca reklamującemu poniesione koszty dostarczenia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez Sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami). Jeżeli Towar ma wadę Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, oświadczenie o odstąpieniu od umowy (żądać zwrotu pieniędzy), żądać wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad albo żądać usunięcia wady Towaru. Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Właściciel konta UCS_Simon niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na Towar wolny od wad albo wadę Towaru usunie. Powyższe ograniczenie nie ma zastosowania, jeśli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Właściciela UCS_Simon, albo nie wykonał obowiązku wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad albo nie usunął wady Towaru. Jeżeli Klient jest Konsumentem może on zamiast zaproponowanego przez Właściciela konta UCS_Simon usunięcia wady Towaru żądać wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad albo zamiast wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad żądać usunięcia wady Towaru, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta będącego Konsumentem jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem zaproponowanym przez Właściciela konta UCS_Simon. 10. Właściciel konta wypad_com_pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji, Klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną, a w przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji także pisemnie przesyłką poleconą. 11. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji lub naruszenia interesów Klienta, Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń takich jak mediacja. Niezależnie od powyższego Klient będący Konsumentem może zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów. Informacje w tym zakresie oraz wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Szymon Sikora
ul. Polańska 13A/21
43-450 Ustroń

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. 

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. 

Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

O sprzedającym
UCS_Simon
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

11

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 693 061 803
poniedziałek - niedziela
08:00 - 20:00

Informacje o sprzedającym

Szymon Sikora, Ustroń

Pasjonat gór i turystyki górskiej. Sprzedaję dobry sprzęt rowerowy i narciarski. Na co dzień jestem serwisantem rowerowym i narciarskim. W wolnych chwilach uprawiam kolarstwo górskie głównie na ścieżkach enduro i DH. W zimie narciarstwo alpejskie i skituring.

Pozostałe informacje

email: simon.s@onet.pl
telefon: 693 061 803