Plecak Deuter Guide Lite 32 midnight-kiwi (6541706629)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
399,00 zł
z 10 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
Zakupy powyżej 600 zł
  • lokalizacja: Tychy
  • czas wysyłki: natychmiast
  • pojemność : 20-40 l
  • rodzaj: uniwersalne
  • stan: nowy
  • marka: Deuter
Witamy na aukcji
Plecak Deuter Guide Lite 32 midnight-kiwi
GWARANCJA 24 Miesiące
OPIS

GUIDE LITE 32, to nowy model plecaka jeden z najlżejszych modeli męskich w kategorii plecaków średnich przeznaczonych do skituringu oraz wspinaczki.

Waży zaledwie 1200 g przy pojemności 32 litrów.

Plecak wyposażono w uchwyty na narty, szeroki stabilny pas biodrowy, zapinany poprzez ściągnięcie troków przed siebie, szpejarki w pasie biodrowym oraz od frontu plecaka.

System nośny został napięty na specjalny pręt Delrin, wszyty wzdłuż obwodu plecaka.

Najważniejsze cechy plecala Guide Lite 32+:

  • Szeroki pas biodrowy

  • Uchwyty na narty

  • Wyjmowana karimata do siedzenia

  • Wszywka SOS

  • Możliwość założenia bukłaka o pojemności 3 litrów

  • Uchwyty na kije lub czekan

  • Frontowe szpejarki

  • Kieszeń na mokrą odzież

  • Dwie kieszenie w klapie, zewnętrzna i wewnętrzna

  • Pasek piersiowy z gwizdkiem

Deuter Alpine Back System

  1. Dwa rzędy poduszek, pokrytych oddychająca tkaniną 3D-AirMesh, wyprofilowanych do kształtu pleców z centralnym kanałem wentylacyjnym. Ułożenie poduszek zapewnia wysoki komfort noszenia nawet dużych ciężarów oraz precyzyjne i stabilne trzymanie systemu w każdych warunkach.
  2. Dodatkowe usztywnienie systemu - dzięki sztywnej, wyjmowanej, karmimacie.
  3. Troki stabilizujące dla lepszego dopasowania plecaka.
  4. Anatomiczne pasy nośne pokryte tkaniną 3D-AirMesh.
  5. Aluminiowe szyny, wyprofilowane do kształtu pleców, ułożone w kształcie litery X, usztywniają system nie ograniczając jego elastyczności. Dla zmniejszenia wagi plecaka można je zdemontować.
  6. Wahadłowy Vari-Flex*, anatomicznie uformowany pas biodrowy z bilaminowanej pianki, poprawiającej komfort noszenia plecaka. Pokryty oddychającą tkaniną 3D-AirMesh. Tylko w serii plecaków Guide istnieje możliwość zdemontowania pasa biodrowego (pozostawiając jedynie trok wprowadzony wewnątrz pasa).

*Uwaga! wersja pasa biodorowego Vari - Flex w systemie Alpine oraz wyjmowane aluminiowe szyny występują tylko w serii plecaków Guide.

CECHY

cechy

GALERIA
GWARANCJA
Produkt posiada 24 miesiące gwarancji realizowaną przez polskiego dystrybutora firmy Deuter
GWARANCJA ZWROTU

KUPUJĄCY W NASZYM SKLEPIE MOŻE ZWRÓCIĆ TOWAR W CIĄGU 14 DNI OD DATY JEGO OTRZYMANIA BEZ PODANIA PRZYCZYNY ZWROTU

O FIRMIE

MATFI

ul. Jerzego Fedkowicza 10a

30-381 Kraków

Konto bankowe:

Bank Millenium: 79 1160 2202 0000 0002 6052 2758

KONTAKT Z NAMI

Telefon: 517 260 959
e-mail zamowienia@matfi.pl

SKLEP STACJONARNY

ELCAP

ul. Zgrzebnioka 29

43-100 Tychy

Telefon: 732 736 419

Godziny otwarcia: Pn - pt 10:30 - 16:30


ODBIÓR OSOBISTY

Szanowni klienci, przy chęci odbioru osobistego zakupionego towaru w naszym sklepie prosimy po wylicytowaniu towaru na aukcji o skontaktowanie się z nami telefonicznie lub mailowo.

Zaznaczamy że w naszym sklepie nie ma możliwości płatności kartą

WYSYŁKA I PAKOWANIE

Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub fakturę VAT.


Dokładnie sprawdzamy towar przed wysyłką i starannie go pakujemy.

Towar wysyłamy do 24 godzin od złożenia zamówienia.

Zobacz inne nasze aukcje
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u el_cap za co najmniej 600 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 79 1160 2202 0000 0002 6052 2758
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • +48 517 260 959
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 17:00.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 15 dni

adres do zwrotu:
 
Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby Elcap.pl, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@elcap.pl Termin 15-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 15 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 3) zawartej w drodze aukcji publicznej. 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 7) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy. 8) o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę, utraci prawo do odstąpienia od umowy. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: Matfi. z siedzibą w Krakowie, przy ul.Jerzego Fedkowicza 10a, e-mail: biuro@elcap.pl, tel: 517 260 959 Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Adres .......................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................

reklamacje

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI - Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego - Matfi, ul. Jerzego Fedkowicza 10a, 30-381 Kraków. - Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej. - Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. - Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Ważne - Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest przez serwisanta drogą elektroniczną, w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zgłoszenia. Zaleca się, aby numer RMA nadany przez nasz serwis umieścić w widocznym dla przyjmującego przesyłkę miejscu (na zewnątrz paczki, najlepiej w pobliżu listu przewozowego) i być zabezpieczony przed ewentualnym zniszczeniem w trakcie transportu. - Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. - Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). - Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.

pozostałe informacje

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).