Plecak Deuter Futura 26 granite-spring Tychy SKLEP (6481538062)

zakończona
385,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 10,00 zł
Zakupy powyżej 600 zł
  • lokalizacja: Tychy
  • czas wysyłki: natychmiast
  • pojemność : 20-40 l
  • rodzaj: męskie
  • stan: nowy
  • marka: Deuter
Witamy na aukcji
Plecak Deuter Futura 26 granite-spring
GWARANCJA 24 Miesiące
OPIS

Plecak Deuter Futura 26 w odświeżonej formie, ale posiadający wszystkie zalety swoich poprzedników- rewelacyjną oddychalność i ponadprzeciętną funkcjonalność.

Świetnie spisujący się na krótszych wycieczkach plecak z mnóstwem miejsca na ekwipunek. Możliwość dzieleni przegrody, dodatkowe kieszenie oraz troki na zewnątrz powodują, że otrzymujesz niemal nieograniczone możliwości rozłożenia przenoszonego sprzętu. Możliwości te, wraz z użytymi najwyższej jakości materiałami sprawiają, że Futura 26 to jeden z najlepszych plecaków turystycznych.

Niezastąpiony system nośny Deuter Aircomfort FlexLite jest lekki i umożliwia przepływ powietrza pomiędzy plecakiem i plecami umożliwiając łatwiejsze odparowanie wilgoci. Siatka dystansująca jest rozpięta za pomocą elastycznych, lekkich prętów. Pasy biodrowe i nośne wykonane zostały z niezwykle miękkiej i dobrze dopasowującej się pianki Soft AirMesh. Na pasie biodrowym znajduje się dość spora kieszeń.

Plecak zapinany jest klapą w której mieszczą się dwie kieszenie z zamkami. Do głównej komory plecaka (która ma możliwość przedzielenia jej na dwie mniejsze) można się również dostać dzięki suwakowi umieszczonemu na dole przedniego panelu. Ułatwia to dostęp do całej zawartości. Boczne troki kompresyjne pozwalają efektywnie zmniejszać objętość, jak również mogą posłużyć do przytroczenia dodatkowego ekwipunku. Zastosowany niekonwencjonalny sposób zapięcia pasa biodrowego (poprzez ściągnięcie troków przed siebie) pozwala przy użyciu mniejszej siły lepiej i precyzyjniej dopasować go do anatomii ciała.

Deuter Futura 26 doskonale spisze się jako wszechstronny plecak podczas krótszych wypadów turystycznych w każdym terenie.


Najważniejsze cechy:

  • Lekki i wytrzymały materiał;
  • System nośny Deuter Aircomfort FlexLite zapewniający wentylację;
  • Pokrowiec przeciwdeszczowy;
  • Kompatybilny z systemem H2O (możliwość wyprowadzenia rurki);
  • Troki ściągające przy pasach nośnych pozwalające na lepsze dopasowanie plecaka ;
  • Dwie komory oddzielone suwakiem z możliwością ich połączenia;
  • Szeroki regulowany pas biodrowy;
  • Pas piersiowy;
  • Dwie kieszonki z elastycznego materiału po bokach plecaka;
  • Zewnętrzna i wewnętrzna kieszeń z suwakiem w klapie plecaka;
  • 2 boczne kieszenie kompresyjne z suwakami;
  • Uchwyt na kijki, statyw, czekan itp.;
  • 2 pary boczne troków kompresyjnych;

Deuter Aircomfort Flexlite to system nośny oparty o siatkę rozpiętą na lekkim, stalowym stelażu. Zapewnia on sprawną cyrkulację powietrza zwiększając wentylację pleców, a także gwarantuje wysoki komfort.

1. Anatomicznie wyprofilowane pasy ramienne z pianką 3D gwarantują świetną wentylację.
2. Wytrzymała rama wykonana ze sprężystej stali jest elastyczna i bardzo lekka . Jej zadaniem jest zapewnienie odpowiedniego napięcia panelu z siatki.
3. Panel z siatki zapewnia niezrównaną wygodę i wentylację umożliwiając cyrkulację powietrza z trzech stron.
4. Gwarantujące niezrównaną wentylację panele przy pasie biodrowym odpowiadają za komfort noszenia i stabilizację plecaka.

CECHY
Gwarancja 24 miesiące
Pojemność 28l
Materiał Deuter-Super-Polytex Macro Lite 210
System nośny Deuter Aircomfort FlexLite
Stelaż Sprężysta stal
Wymiary 54 / 32/ 23 (W x S x G) cm
Waga 1180 g
GALERIA
GWARANCJA
Produkt posiada 24 miesiące gwarancji realizowaną przez polskiego dystrybutora firmy Deuter
GWARANCJA ZWROTU

KUPUJĄCY W NASZYM SKLEPIE MOŻE ZWRÓCIĆ TOWAR W CIĄGU 14 DNI OD DATY JEGO OTRZYMANIA BEZ PODANIA PRZYCZYNY ZWROTU

O FIRMIE

MATFI

ul. Jerzego Fedkowicza 10a

30-381 Kraków

Konto bankowe:

Bank Millenium: 79 1160 2202 0000 0002 6052 2758

KONTAKT Z NAMI

Telefon: 517 260 959
e-mail zamowienia@matfi.pl

SKLEP STACJONARNY

ELCAP

ul. Zgrzebnioka 29

43-100 Tychy

Telefon: 732 736 419

Godziny otwarcia: Pn - pt 10:30 - 16:30


ODBIÓR OSOBISTY

Szanowni klienci, przy chęci odbioru osobistego zakupionego towaru w naszym sklepie prosimy po wylicytowaniu towaru na aukcji o skontaktowanie się z nami telefonicznie lub mailowo.

Zaznaczamy że w naszym sklepie nie ma możliwości płatności kartą

WYSYŁKA I PAKOWANIE

Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub fakturę VAT.


Dokładnie sprawdzamy towar przed wysyłką i starannie go pakujemy.

Towar wysyłamy do 24 godzin od złożenia zamówienia.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u el_cap za co najmniej 600 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 79 1160 2202 0000 0002 6052 2758
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • +48 517 260 959
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 17:00.

zwroty

czas na zwrot: 15 dni

adres do zwrotu:
 
Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby Elcap.pl, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@elcap.pl Termin 15-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 15 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 3) zawartej w drodze aukcji publicznej. 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 7) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy. 8) o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę, utraci prawo do odstąpienia od umowy. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: Matfi. z siedzibą w Krakowie, przy ul.Jerzego Fedkowicza 10a, e-mail: biuro@elcap.pl, tel: 517 260 959 Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Adres .......................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................

reklamacje

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI - Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego - Matfi, ul. Jerzego Fedkowicza 10a, 30-381 Kraków. - Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej. - Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. - Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Ważne - Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest przez serwisanta drogą elektroniczną, w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zgłoszenia. Zaleca się, aby numer RMA nadany przez nasz serwis umieścić w widocznym dla przyjmującego przesyłkę miejscu (na zewnątrz paczki, najlepiej w pobliżu listu przewozowego) i być zabezpieczony przed ewentualnym zniszczeniem w trakcie transportu. - Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. - Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). - Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.

pozostałe informacje

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).