PLAYMOBIL 5185 Motor policyjny (6482548502)

zakończona
41,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • lokalizacja: Racibórz
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • bohater: inny
  • płeć: chłopcy
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 4 lata +
  • materiał: plastik
  • certyfikaty i opinie: LGA

Playmobil 5185

Kontakt
790 202 996
od 10 do 18


Motor policyjny

PLAYMOBIL to synonim kreatywnej zabawy - wcielania się w rolę; to jakość i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie. PLAYMOBIL niezmiennie zalicza się do ulubionych zabawek dzieci. Zaufanie rodziców do marki bazuje także na wiedzy o wysokiej jakości produktu "Made in Europa".


Wszystkie produkty PLAYMOBIL przechodzą testy jakości i bezpieczeństwa przeprowadzane są przez LGA, uznany i niezależny instytut, według europejskich i amerykańskich zasad bezpieczeństwa dla zabawek.




wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 24105013281000002291417497
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 790 202 996
    od poniedziałku do piątku 10:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Procedura reklamacji 1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa F.H.U Milimali. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe. 3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport. 4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danej zabawki lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. 6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży). W przypadku ich braku F.H.U Milimali rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w firmie F.H.U Milimali