Play-Doh Kraina Lodu Olaf B3401 (6482870067)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
45,00 zł
z 999 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,90 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Wysyłkowo CAŁA POLSKA
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • bohater: inny
  • marka: Play Doh
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • materiał: plastik, inny

Play Doh Kraina Lodu Olaf B3401


  • Dla dzieci od 3 roku życia
  • Idealna zabawa dla każdego dziecka
  • Rozwija wyobraźnię
  • Bezpieczne dla zdrowia
  • Seria Kraina Lodu
  • 5 tub w zestawie
Produkt z polskiej dystrybucji
Gwarancja 24 miesiące

Cechy i funkcje

Play Doh Kraina Lodu Olaf
Zabawa Olafem z Krainy Lodu

Wspaniała zabawa z Play-Doh
Zabawa ciastoliną z Olafem

Uwolnij wyobraźnię, pozwól na spełnienie marzeń Olafa. Spraw by bałwanek mógł spędzić czas na plaży. Specjalnymi narzędziami wyciśnij wszystkie części ciała Olafa, a potem stwórz jego przyjaciela. Na koniec odciśnij za pomocą parasolki piękne słońce, ulep piłkę plażową, marchewkowy nos Olafa i szklankę z orzeźwiającym lodowym napojem. Spełnij marzenie każdego bałwanka podczas kreatywnej i wspaniałej zabawy!

Play-Doh - wspaniała zabawa

Play-Doh to miękka masa plastyczna, dzięki której wszystkie dzieci mogą wyczarować, co tylko sobie wymarzą! Każdy znajdzie tu coś dla siebie: są samochody i domki, zwierzaki i figurki ludzi oraz wiele innych akcesoriów, które sprawią, że zabawa z Play-Doh nigdy się nie nudzi! Play-Doh to zabawka kreatywna numer 1 na świecie. Rozwija dziecięcą wyobraźnię, kreatywność i sprawność manualną.

Galeria

Polecane

Sprawdź nasze inne aukcje

Specyfikacja techniczna

Rodzaj produktu Zestaw
Seria Kraina Lodu
Przedział wiekowy Od 3 lat
Dodatkowe informacje 5 tub w zestawie
Akcesoria
Gwarancja 24 miesiące (gwarancja producenta)
Play Doh Kraina Lodu Olaf B3401 (324852)

Gwarancja i zwroty

15 dni na zwrot

Gwarancja wsparcia serwisowego

Gwarancja producenta

Ochrona stworzona z myślą o Tobie

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt bez podawania przyczyny w ciągu 15 dni od daty otrzymania przesyłki. Wystarczy, że poinformujesz nas o tym mailowo lub drogą pocztową.

Wszystkie towary są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora. Dzięki temu nie będziesz miał żadnych problemów z realizacją gwarancji.

Gwarancja producenta 24-miesięczna dla klientów indywidualnych oraz 12-miesięczna dla firm i instytucji pozwoli Ci spać spokojnie.

Skorzystaj z możliwości, jakie daje Ci ochrona PROTECT+ i zwiększ bezpieczeństwo zakupionego sprzętu.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Brak możliwości odbioru osobistego.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Satysfakcja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Częstochowie, ul. Krakowska 45/56A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000416025, posługująca się numerem NIP 9492191268 i REGON 242901678, z kapitałem zakładowym 5.000 zł, w całości wpłaconym.

kontakt

  • 34 390 55 00
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.

zwroty

czas na zwrot: 15 dni

adres do zwrotu:
 
Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby Satysfakcja.pl, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rma@satysfakcja.pl. Termin 15-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 15 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 3) zawartej w drodze aukcji publicznej. 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 7) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy. 8) o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę, utraci prawo do odstąpienia od umowy. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: Satysfakcja Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, przy al. Krakowskiej 45/56A, e-mail: rma@satysfakcja.pl, tel: 34 390 55 00 Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Adres .......................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................

reklamacje

Procedura rozpatrywania reklamacji - Reklamowany towar należy wysłać bezpośrednio na adres Centrum Dystrybucyjnego Sprzedającego - ul. Krakowska 45/56A, 42-202 Częstochowa. - Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej. - Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. - Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.

pozostałe informacje

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). Regulamin 1. Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby Satysfakcja Sp. z o.o. (wskazany w stopce poniżej), lub drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@satysfakcja.pl. 2. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wskazany przez pracownika obsługi sklepu Satysfakcja. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. 5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.