PŁASZCZ PRZECIWDESZCZOWY FOLIA PONCHO PELERYNA F19 (6483694426)

3 osoby kupiły 204 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1,19 zł
z 796 sztuk
Koszty dostawy
  • Hiszpania 0,00 zł
  • List ekonomiczny 2,30 zł
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
Zakupy powyżej 800 zł
  • lokalizacja: Będzin
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • marka: Inna marka

skleptaniawysylka@gm­ail.com


FOLIA PELERYNA

PRZECIWDESZCZOWA


przedmiotem tej aukcji jest peleryna przeciwdeszczowa
zawsze może być przydatna - szczególnie na wycieczce, wczasach, pielgrzymce
po spakowaniu zmieści się nawet do kieszeni
rozmiar uniwersalny
z kapturem

Dostępne kolory:
Różowy, zielony, żółty

O dostępność kolorów zapytaj drogą mailowa!

Dane Kontaktowe
  • PATCOM

    ul. Górna 6

    42-500 Będzin

  • skleptaniawysylka@gm­ail.com
    Odpisujemy w ciągu 24 godzin
  • Poniedziałek - piątek
    Godziny: 7.00 - 14.00
Informacje o wysyłce

Przesyłki wysyłamy poniższymi firmami, więcej informacji o wysyłce w zakładce "Dostawa i płatność" w zakładce "Informacja od sprzedającego"

Regulamin aukcji dostępny w zakładce "Informacja od Sprzedającego" na aukcji

Informacje o płatności

1. Przelew tradycyjny

Prosimy o podanie w tytule wpłaty tylko swojej nazwy użytkownika (loginu). w przypadku zakupu jako osoba niezarejestrowana proszę o podanie adresu email oraz numeru aukcji

2. Payu

3. Za pobraniem

  • 29 1140 2004 0000 3102 6750 2027

  • PATCOM

    ul. Górna 6 42-500 Będzin

© UltraPanel
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u taniawysylka za co najmniej 800 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 29 1140 2004 0000 3102 6750 2027
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6 dni
List ekonomiczny 2,30 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Paczkomaty 24/7 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Niemcy 65,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Wielka Brytania 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
Irlandia 65,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8-10 dni
Szwecja 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8-10 dni
Holandia 65,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-8 dni
Norwegia 65,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni
Włochy 65,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8-11 dni
Francja 65,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
Hiszpania 0,00 zł
kolejna sztuka: 30,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 8-11 dni
Austria 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Kupującemu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Zwrotu dokonuje się na nr konta bądź adres, podany w mailu na adres: skleptaniawysylka@gmail.com albo w stosownym oświadczeniu woli. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: skleptaniawysylka@gmail.com Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Lucyna Krula Pat-Com ul. Górna 6 42-500 Będzin Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Lucyna Krula Pat-Com ul. Górna 6 42-500 Będzin Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie zwraca kosztu odesłanie towaru do sprzedawcy- Klient odsyła towar na własny koszt. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacji: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: skleptaniawysylka@gmail.com lub w formie pisemnej na adres do reklamacji i zwrotów. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nazwę użytkownika Allegro, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. W miarę możliwości prosimy o dołączenie fotografii przedstawiającej defekt, ułatwi to dalsze postępowanie reklamacyjne. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

GODZINY PRACY, KONTAKT Pracujemy od poniedziałku do piątku od 7:00 do 14:00 i w tych godzinach można się z nami kontaktować. Prosimy o kontakt na nasz adres e-mail: skleptaniawysylka@gmail.com 3. WYSYŁKA Towar wysyłamy w ciągu 24h od przyjęcia zamówienia, według kolejności zamówień. Jeśli Klient wybrał sposób płatności „przedpłata”, towar wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku niedostępności towaru, Klient zostanie powiadomiony mailem o opóźnieniu w wysyłce towaru albo o niemożności zrealizowania zamówienia, które zostanie anulowane. Jeżeli Klient dokonał już wpłaty, zwrócimy cenę w terminie 14 dni od anulowania zamówienia, jednakże nie później niż w terminie 30 dni od zawarcia umowy sprzedaży. Towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz inpostu w formie: 1) Listu poleconego ekonomicznego 2) listu poleconego inpost 3) Paczkomatu inpost 4) Odbioru w punkcie Punk Pocztowy Poczty Polskiej 5) Inpost paczkomat za pobraniem 6) Kurier przelew 7) Kurier Pobranie 4. PŁATNOŚCI: 1. Wpłata na nasz rachunek bankowy: 29 1140 2004 0000 3102 6750 2027 Prosimy o podanie w tytule wpłaty tylko swojej nazwy użytkownika (loginu) 2. Wpłata za pobraniem - opłata pobierana jest podczas dostawy towaru przez kuriera (Prosimy o potwierdzenie zamówienia w przypadku posiadania mniej niż 5 komentarzy) 3. Szybka wpłata przez Payu, pieniądze znajdują się na naszym koncie w przeciągu 5-10min PROCEDURA REKLAMACYJNA: W przypadku niezgodności dostarczonego towaru z umową mogą Państwo złożyć reklamację. P.H.U PATCOM odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Klientowi – pod warunkiem zawiadomienia P.H.U PATCOM o wadzie przed upływem 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową. W celu złożenia reklamacji prosimy o skorzystanie z formularza reklamacyjnego. Wypełniony formularz wraz z reklamowanym towarem prosimy przesłać na adres: PATCOM ul. Górna 6 42-500 Będzin Uprzejmie prosimy o wysłanie reklamowanego towaru - o ile to możliwe – w oryginalnym opakowaniu oraz dołączenie do formularza reklamacyjnego dowodu zakupu. Reklamowany towar powinien być wysłany do nas wraz z wszelkimi dodatkami otrzymanymi w przesyłce (np. kable / płyty CD / opakowania i inne w zależności od rodzaju towaru, dokumenty). Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji przez P.H.U PATCOM. W przypadku uznania reklamacji po ekspertyzie naszego serwisu, towar wadliwy zostanie – zgodnie ze sposobem wybranym przez Klienta – nieodpłatnie naprawiony lub wymieniony na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów; przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia. Jeżeli Klient, z przyczyn określonych w zdaniu poprzednim, nie może żądać naprawy ani wymiany towaru, albo jeżeli P.H.U PATCOM nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Klienta na znaczne niedogodności, Klient ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Klient nie może od umowy odstąpić, gdy niezgodność Towaru z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji P.H.U PATCOM zwraca niezwłocznie koszty związane z wysłaniem przez Klienta do nas reklamowanego towaru, stanowiące równowartość opłaty pocztowej; koszty wysyłki do Klienta towaru po rozpatrzonej pozytywnej reklamacji ponosi P.H.U PATCOM . Klient samodzielnie decyduje czy korzysta z uprawnień reklamacyjnych czy z uprawnień gwarancyjnych, o ile mogą one być zastosowane w konkretnym przypadku. Uwaga reklamowany towar musi być odesłany przesyłką standardowa, nie odbieramy paczek za pobraniem GWARANCJA. Wszystkie produkty oferowane przez nas objęte są co najmniej 14 dniową gwarancją, która zapewni Państwu bezpieczeństwo przy zakupie towaru. Szczegóły dotyczące okresu gwarancyjnego na poszczególne towary zawsze ujęte są w opisie każdego towaru. Jednocześnie informujemy, że każdy towar poddany jakimkolwiek przeróbkom lub zmianom przez Klienta lub osoby trzecie, towar uszkodzony lub niesprawnie działający z powodu niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania (np. nieautoryzowane oprogramowanie, kości FLASH lub innego typu pamięci, uszkodzenia mechaniczne), przechowywania, konserwacji, a także towar nieposiadający plomb lub oznaczeń sprzedawcy nie jest objęty gwarancją. Zakresem gwarancji nie są objęte czynności należące do obsługi eksploatacyjnej, np. zainstalowanie sprzętu, programowanie, konserwacja, oraz czynności związane z konfiguracją sprzętu, instalacją dodatkowych opcji. W przypadku gwarancji prosimy o skorzystanie z formularza reklamacyjnego – pkt 5. Zastosowanie mają postanowienia dotyczące procedury reklamacyjnej. ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ: Zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz.1225), Klient, który dokonał zakupu towaru za pośrednictwem naszego sklepu internetowego albo w serwisie allegro.pl uprawniony jest do odstąpienia od umowy kupna zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres: PATCOM ul. Górna 6 42-500 Będzin W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient ponosi koszty odesłania towaru do P.H.U PATCOM, a P.H.U PATCOM zwraca cenę i koszty wysłania towaru do Klienta. Zwrot Towaru i kosztów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od odstąpienia od umowy. Jeżeli Klient dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania (dopuszcza się zwyczajowe wypróbowanie jak przy zakupie w sklepie stacjonarnym.) i być kompletny. Jeśli w odesłanym towarze stwierdzimy uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym używaniem, wadliwym opakowaniem lub niekompletność towaru zastrzegamy sobie możliwość żądania odpowiedniego obniżenia ceny towaru, podlegającej zwrotowi na rzecz Klienta. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH P.H.U PATCOM jest administratorem danych osobowych Klientów będących osobami fizycznymi, przetwarzanych w związku z zakupami w sklepie internetowym. Rejestracja w naszym sklepie jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych, wyłącznie w celu składania przez Państwa zamówień, zawierania umów sprzedaży, ich realizacji oraz w celu realizacji procedury reklamacyjnej, gwarancyjnej oraz prawa odstąpienia od umowy, a także – jeżeli wyrażą Państwo na to odrębną zgodę przy rejestracji – w celach marketingowych. Państwa dane osobowe oraz informacje o zamówieniach i płatnościach chronione są przed dostępem osób nieupoważnionych przez techniczne systemy bezpieczeństwa. Transfer Państwa danych odbywa się z zastosowaniem bezpiecznego protokołu transmisji SSL (Secure Socket Layer) z zastosowaniem 256 bitowego klucza. Ta technika oferuje najwyższe bezpieczeństwo i dlatego stosowana jest również przez, przykładowo, banki do ochrony danych bankowości internetowej. Przekaz zaszyfrowanych danych poznacie Państwo przez przedstawienie zaszyfrowanych kluczy ew. symboli kluczy w dolnym pasku stanu przeglądarki. Możecie Państwo w każdym czasie przeglądać, edytować lub usuwać własne dane (o ile nie są oznaczone jako obowiązkowe). POSTANOWIENIA KOŃCOWE. Towary prezentowane na stronie internetowej naszego sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustaw dotyczących sprzedaży konsumenckiej, np. ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz.1225), ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 z p. zm.). Zastrzegamy sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.