Plastik schowek pasażera MOVANO MASTER 685000045R (7016320016)

zakończona
120,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Sobków, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis



Schowek pasażera

Numer częsci: 685000045R


48tys km przebieg 2015r.
Gwarancja. FV23%.

do samochodu:
MOVANO B MASTER III



514 444 464


Możliwość odbioru w KRAKOWIE po wcześniejszym uzgodnieniu tel. 570 301 700

Dostawa i płatność
od 20,00 zł

Lokalizacja: Sobków, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

Na części używane gwarancja obowiązuje 7 dni od dnia odebrania przesyłki. Gwarancja 1 miesiąc obowiązuje na części NOWE. Na części z aut o mały przebiegu do 10000 tys km jest możliwość zwiekszenia gwarancji po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. 



 

Klikając "KUP TERAZ" akceptujesz poniższe zasady zwrotu lub reklamacji.

1. Podstawa zwrotu lub reklamacji jest wyłacznie niezgodność przedmiotu z opisem lub uszkodzenie wynikające z winy sprzedającego.  Przed zakupem, proszę się upewnić, czy nr części jest zgodny z nr jaki Państwo szukają. 

2. Jezeli towar jest nie sprawny kupujący może go wyniemić na drugi nie może zwrócić. Zwrot jest możliwy tylko w przypadku gdy nie posiadamy drugiej sztuki takiego samego towaru.

3. Zawsze paczke należy otworzyć przy kurierze, jest to podstawa zwrotu lub reklamacji.

4. Reklamacje i zwrotu realizujemy tylko przez przelew na konto w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie odbieramy paczek pobraniowych!

5. Przed dokonaniem zwrotu wymagany kontakt e-mail lub telefoniczny na dział zwrotów ( tel. 514 444 434 ) w celu wysłania "naszego formularza zwrotu towaru". 

6. Jezeli towar jest nie zgodny z opisem lub uszkodzony z powodu sprzedającego, wysyłamy własnego kuriera. W przypadku odesłania na własna ręke przez kupującego zwracamy "14zł za paczke" oraz "120zł za palete".

7. Możliwość odstąpienia od umowy posiadaja tylko osoby prywatne, nie Firmy.

8. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia dokonane przez firme kurierska. 

9. Do paczki musi być dołączony wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.

10. Towar który posiada elektronike podlega zwrotowi tylko w przypadku gdy jest uszkodzony. Warunkiem zwrotu uszkodzonego towaru posiadającego elektronike jest dokument z Autoryzowanego serwisu ( Np. Serwis OPEL w przypadku zakupu części producenta GM Motors ) ze dana części jest uszkodzona oraz kserokopia FV lub paragonu za wykonaną usługe wymiany. 

11. Pokrywamy koszty usługi wymiany towaru w przypadku gdy jest uszkodzony tylko na NOWE części. W przypadku towaru uzywanego nie pokrywamy kosztów wymiany. 

12. Towar elektroniczny nie podlega zwrotowi ani wymianie nawet gdy nie zostanie zamontowany.




Reklamacje przesyłek uszkodzonych podczas transportu, uwzględniamy jedynie na poniższych zasadach:

1. Po otrzymaniu przesyłki i jej opłaceniu, należy w obecności kuriera otworzyć i sprawdzić jej zawartość.

2. Po stwierdzeniu uszkodzeń należy w obecności kuriera, sporządzić "protokuł szkody".

3. W protokole szkody, bezwzględnie, należy wpisać faktyczny sposób zabezpieczenia paczki na zewnątrz i wewnątrz, czyli taki jaki został przez nas zastosowany np:

- folia bąbelkowa

- gąbka

- karton

- folia stretch

- taśma pakowa z nadrukiem (jakim?)

- naklejki informacyjne (np. nie rzucać) (ostrożnie szkło)

- itp.

Brak w protokole któregoś z powyższych, a użytych przez nas przy zabezpieczeniu paczki zabezpieczeń, powoduje, że reklamacja nie zostanie przez nas uwzględniona.

4. W protokole, bezwzględnie należy zaznaczyć, że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone!

5. Uszkodzenia, muszą zostać sfotografowane.

6. Protokuł szkody, w oryginale wraz z dokumentem zakupu (paragon) musi zostać do nas wysłany pocztą, na adres zwrotów, a dokumentacja zdjęciowa na adres e-mail: konrad.coco@wp.pl

7. Po otrzymaniu wszystkich dokumentów i spełnieniu powyższech zasad, zgłaszamy reklamację do firmy kurierskiej.

8. Po ok 14 - 20 dniach otrzymujemy odpowiedź od firmy kurierskiej czy reklamacja została uwzględniona, jeśli tak to wtedy dopiero zwracamy koszty za opłacony i uszkodzony w przewozie towar, jeśli reklamacja jest odrzucona to my również nie ponosimy za nią odpowiedzialnści.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

OPLEX dział reklamacji
Miąsowa 27a
28-305 Sobków
Dodatkowe informacje

 

Klikając "KUP TERAZ" akceptujesz poniższe zasady zwrotu lub reklamacji.

1. Podstawa zwrotu lub reklamacji jest wyłacznie niezgodność przedmiotu z opisem lub uszkodzenie wynikające z winy sprzedającego.  Przed zakupem, proszę się upewnić, czy nr części jest zgodny z nr jaki Państwo szukają. 

2. Jezeli towar jest nie sprawny kupujący może go wyniemić na drugi nie może zwrócić. Zwrot jest możliwy tylko w przypadku gdy nie posiadamy drugiej sztuki takiego samego towaru.

3. Zawsze paczke należy otworzyć przy kurierze, jest to podstawa zwrotu lub reklamacji.

4. Reklamacje i zwrotu realizujemy tylko przez przelew na konto w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie odbieramy paczek pobraniowych!

5. Przed dokonaniem zwrotu wymagany kontakt e-mail lub telefoniczny na dział zwrotów ( tel. 514 444 434 ) w celu wysłania "naszego formularza zwrotu towaru". 

6. Jezeli towar jest nie zgodny z opisem lub uszkodzony z powodu sprzedającego, wysyłamy własnego kuriera. W przypadku odesłania na własna ręke przez kupującego zwracamy "14zł za paczke" oraz "120zł za palete".

7. Możliwość odstąpienia od umowy posiadaja tylko osoby prywatne, nie Firmy.

8. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia dokonane przez firme kurierska. 

9. Do paczki musi być dołączony wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.

10. Towar który posiada elektronike podlega zwrotowi tylko w przypadku gdy jest uszkodzony. Warunkiem zwrotu uszkodzonego towaru posiadającego elektronike jest dokument z Autoryzowanego serwisu ( Np. Serwis OPEL w przypadku zakupu części producenta GM Motors ) ze dana części jest uszkodzona oraz kserokopia FV lub paragonu za wykonaną usługe wymiany. 

11. Pokrywamy koszty usługi wymiany towaru w przypadku gdy jest uszkodzony tylko na NOWE części. W przypadku towaru uzywanego nie pokrywamy kosztów wymiany. 

12. Towar elektroniczny nie podlega zwrotowi ani wymianie nawet gdy nie zostanie zamontowany.



Reklamacje przesyłek uszkodzonych podczas transportu, uwzględniamy jedynie na poniższych zasadach:

1. Po otrzymaniu przesyłki i jej opłaceniu, należy w obecności kuriera otworzyć i sprawdzić jej zawartość.

2. Po stwierdzeniu uszkodzeń należy w obecności kuriera, sporządzić "protokuł szkody".

3. W protokole szkody, bezwzględnie, należy wpisać faktyczny sposób zabezpieczenia paczki na zewnątrz i wewnątrz, czyli taki jaki został przez nas zastosowany np:

- folia bąbelkowa

- gąbka

- karton

- folia stretch

- taśma pakowa z nadrukiem (jakim?)

- naklejki informacyjne (np. nie rzucać) (ostrożnie szkło)

- itp.

Brak w protokole któregoś z powyższych, a użytych przez nas przy zabezpieczeniu paczki zabezpieczeń, powoduje, że reklamacja nie zostanie przez nas uwzględniona.

4. W protokole, bezwzględnie należy zaznaczyć, że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone!

5. Uszkodzenia, muszą zostać sfotografowane.

6. Protokuł szkody, w oryginale wraz z dokumentem zakupu (paragon) musi zostać do nas wysłany pocztą, na adres zwrotów, a dokumentacja zdjęciowa na adres e-mail: konrad.coco@wp.pl

7. Po otrzymaniu wszystkich dokumentów i spełnieniu powyższech zasad, zgłaszamy reklamację do firmy kurierskiej.

8. Po ok 14 - 20 dniach otrzymujemy odpowiedź od firmy kurierskiej czy reklamacja została uwzględniona, jeśli tak to wtedy dopiero zwracamy koszty za opłacony i uszkodzony w przewozie towar, jeśli reklamacja jest odrzucona to my również nie ponosimy za nią odpowiedzialnści.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

OPLEX- dział zwrotów
Miąsowa 27a
28-305 Sobków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Klikając "KUP TERAZ" akceptujesz poniższe zasady zwrotu lub reklamacji.


1. Podstawa zwrotu lub reklamacji jest wyłacznie niezgodność przedmiotu z opisem lub uszkodzenie wynikające z winy sprzedającego.  Przed zakupem, proszę się upewnić, czy nr części jest zgodny z nr jaki Państwo szukają. 


2. Jezeli towar jest nie sprawny kupujący może go wyniemić na drugi nie może zwrócić. Zwrot jest możliwy tylko w przypadku gdy nie posiadamy drugiej sztuki takiego samego towaru.


3. Zawsze paczke należy otworzyć przy kurierze, jest to podstawa zwrotu lub reklamacji.


4. Reklamacje i zwrotu realizujemy tylko przez przelew na konto w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie odbieramy paczek pobraniowych!


5. Przed dokonaniem zwrotu wymagany kontakt e-mail lub telefoniczny na dział zwrotów ( tel. 514 444 434 ) w celu wysłania "naszego formularza zwrotu towaru". 


6. Jezeli towar jest nie zgodny z opisem lub uszkodzony z powodu sprzedającego, wysyłamy własnego kuriera. W przypadku odesłania na własna ręke przez kupującego zwracamy "14zł za paczke" oraz "120zł za palete".


7. Możliwość odstąpienia od umowy posiadaja tylko osoby prywatne, nie Firmy.


8. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia dokonane przez firme kurierska. 


9. Do paczki musi być dołączony wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.


10. Towar który posiada elektronike podlega zwrotowi tylko w przypadku gdy jest uszkodzony. Warunkiem zwrotu uszkodzonego towaru posiadającego elektronike jest dokument z Autoryzowanego serwisu ( Np. Serwis OPEL w przypadku zakupu części producenta GM Motors ) ze dana części jest uszkodzona oraz kserokopia FV lub paragonu za wykonaną usługe wymiany. 


11. Pokrywamy koszty usługi wymiany towaru w przypadku gdy jest uszkodzony tylko na NOWE części. W przypadku towaru uzywanego nie pokrywamy kosztów wymiany. 


12. Towar elektroniczny nie podlega zwrotowi ani wymianie nawet gdy nie zostanie zamontowany.


 

Reklamacje przesyłek uszkodzonych podczas transportu, uwzględniamy jedynie na poniższych zasadach:

1. Po otrzymaniu przesyłki i jej opłaceniu, należy w obecności kuriera otworzyć i sprawdzić jej zawartość.

2. Po stwierdzeniu uszkodzeń należy w obecności kuriera, sporządzić "protokuł szkody".

3. W protokole szkody, bezwzględnie, należy wpisać faktyczny sposób zabezpieczenia paczki na zewnątrz i wewnątrz, czyli taki jaki został przez nas zastosowany np:

- folia bąbelkowa

- gąbka

- karton

- folia stretch

- taśma pakowa z nadrukiem (jakim?)

- naklejki informacyjne (np. nie rzucać) (ostrożnie szkło)

- itp.

Brak w protokole któregoś z powyższych, a użytych przez nas przy zabezpieczeniu paczki zabezpieczeń, powoduje, że reklamacja nie zostanie przez nas uwzględniona.

4. W protokole, bezwzględnie należy zaznaczyć, że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone!

5. Uszkodzenia, muszą zostać sfotografowane.

6. Protokuł szkody, w oryginale wraz z dokumentem zakupu (paragon) musi zostać do nas wysłany pocztą, na adres zwrotów, a dokumentacja zdjęciowa na adres e-mail: konrad.coco@wp.pl

7. Po otrzymaniu wszystkich dokumentów i spełnieniu powyższech zasad, zgłaszamy reklamację do firmy kurierskiej.

8. Po ok 14 - 20 dniach otrzymujemy odpowiedź od firmy kurierskiej czy reklamacja została uwzględniona, jeśli tak to wtedy dopiero zwracamy koszty za opłacony i uszkodzony w przewozie towar, jeśli reklamacja jest odrzucona to my również nie ponosimy za nią odpowiedzialnści.

O sprzedającym
t5speed
96,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

747

 

22

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Kontakt

  • 514 *** *** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Klikając "KUP TERAZ" akceptujesz poniższe zasady zwrotu lub reklamacji. 



1. Podstawa zwrotu lub reklamacji jest wyłacznie niezgodność przedmiotu z opisem lub uszkodzenie wynikające z winy sprzedającego. 

2. Jezeli towar jest nie sprawny kupujący może go wyniemić na drugi nie może zwrócić. Zwrot jest możliwy tylko w przypadku gdy nie posiadamy drugiej sztuki takiego samego towaru. 

3. Zawsze paczke należy otworzyć przy kurierze, jest to podstawa zwrotu lub reklamacji.

4. Reklamacje i zwrotu realizujemy tylko przez przelew na konto w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie odbieramy paczek pobraniowych! 

5. Przed dokonaniem zwrotu wymagany kontakt e-mail lub telefoniczny na dział zwrotów ( tel. 514 444 434 ) w celu wysłania "naszego formularza zwrotu towaru".  

6. Jezeli towar jest nie zgodny z opisem lub uszkodzony z powodu sprzedającego, wysyłamy własnego kuriera. W przypadku odesłania na własna ręke przez kupującego zwracamy "14zł za paczke" oraz "120zł za palete". 

7. Możliwość odstąpienia od umowy posiadaja tylko osoby prywatne, nie Firmy.

8. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia dokonane przez firme kurierska. 

9. Do paczki musi być dołączony wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.



Pozostałe informacje

Odbiór osobisty możliwy tylko i wyłacznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, w przeciwnym razie nie gwarantujemy jaki bedzie czas oczekiwania na przyniesienie towaru przez pracownika oraz za to czy towar jest jeszcze dostepny.

Numer oferty:7016320016
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry