PLAQUE OFF-20g usuwanie kamienia nazębnego - WAWA (6542373373)

zakończona
35,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]

PlaqueOff® Animal to całkowicie naturalny produkt chroniony patentem, który pomaga przeciwdziałać powstawaniu kamienia nazębnego i płytki bakteryjnej na powierzchni zębów, przez co przyczynia się do obniżenia ilości bakterii w jamie ustnej.

Preparat może być stosowany u psów i kotów.

Substancją czynną w PlaqueOff® Animal jest naturalna substancja roślinna, którą dodaje się do psiej lub kociej karmy. Podczas trawienia uwalniane są składniki, które powodują, że ślina zyskuje właściwości naruszające kamień nazębny w taki sposób, że nie daje on oparcia nowym złogom.
PlaqueOff® Animal zawiera naturalną substancję roślinną Algae D1070™ uzyskaną z algi morskiej. Nie zawiera dodatku cukru, konserwantów, ani barwników. Alga ma bogate własności odżywcze, zawiera ponadto 12 ważnych witamin i 13 minerałów oraz pierwiastków śladowych, a ponadto jest bogaty w naturalny jod. Regularne dodawanie PlaqueOff® Animal do karmy przyczynia się do zdrowia jamy ustnej.

Najpierw wypróbowano na ludziach!

Poprzednikiem PlaqueOff® Animal jest ProDen PlaqueOff® – środek, który od lat stosują tysiące Szwedów i mieszkańców innych krajów. Jak wykazały badania kliniczne przeprowadzone na ludziach, nalot na zębach uległ zmniejszeniu o nawet 88%, zaś kamień nazębny albo całkiem zniknął, albo przybrał strukturę silnie porowatą, która ułatwia jego usuwanie. Przeprowadzone badania dowodzą, że wynik jest widoczny już po czterech tygodniach. Dalsze regularne stosowanie preparatu zapewnia jeszcze lepsze wyniki. Przynajmniej raz jakiś produkt najpierw przetestowano na ludziach!

Dawkowanie:

Koty i małe psy do 10kg m.c. -1/2-1 łyżeczka dziennie dodana do pokarmu.
Średnie rasy 10-25kg m.c. – 1-2 łyżeczki dziennie dodana do pokarmu.
Rasy duże i olbrzymie +25kg – 2-3 łyżeczki dziennie dodana do pokarmu.

UWAGA!!!

Dostawa - kurierem do 30 kg - 16 zł (nie wysyłamy za pobraniem)

Paczkomat - 7,99zł

Odbiór osobisty - Warszawa - 0zł



Dodano 2016-04-27 22:17
W piątki nie wysyłamy żadnych przesyłek i nie ma możliwości odbioru osobistego.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank BPH S.A. 32 1060 0076 0000 3200 0087 2062
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 501330559
    od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-19.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży (informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży) Prawo odstąpienia od umowy Informujemy, ze mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia: w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować A&I CENTRUM EDUKACYJNE S.C. ANNA KUŚ I IWONA DOROBEK z siedzibą przy ul. Jagiellońska 52 lok. 94A, 03-463 Warszawa, e-mail: sklep@centrumkarmy.pl, tel. 22 618-60-00 lub 501-330-559 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej w przypadku, gdy umowa dotyczyła sprzedaży rzeczy. W przypadku, gdy umowa dotyczyła zakupu rzeczy proszę odesłać lub przekazać nam rzecz: ................................................................................................................... .. [nazwa produktu] na adres: A&I CENTRUM EDUKACYJNE S.C. ul. Jagiellońska 52 lok. 94A, 03-463 Warszawa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

reklamacje

I. REKLAMACJA PRODUKTU 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 2.1. pisemnie na adres: ul. Jagiellońska 52 lok. 94A, 03-463 Warszawa; 2.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@centrumkarmy.pl; 3. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Jagiellońska 52 lok. 94A, 03-463 Warszawa.

pozostałe informacje

Bardzo prosimy o przemyślane zakupy. Na allegro wystawiamy tylko sprawdzone i bardzo często kupowane produkty. Większy wybór produktów w naszym sklepie centrumkarmy.plJeśli nie otrzymamy innego adresu towar zawsze wysyłamy na adres podany w allegro. Komentarze wystawiamy po otrzymaniu Państwa komentarza. KONTAKTJeśli czegoś Państwo nie są pewni lub nie mamy tego produktu na aukcji prosimy o kontakt: mail – sklep@centrumkarmy.pl lub telefonicznie 501-330-559 powołując sie na aukcję allegro. ODBIÓR OSOBISTY Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym potwierdzeniu na ul. Jagiellońskiej 52 od poniedziałku do czwartku w godzinach 12.30-18.00. Istnieje możliwość ustalenia innych godzin odbioru. W piątki, soboty oraz w niedziele nie ma możliwości odbioru osobistego. DOSTAWA Przesyłki realizujemy za pośrednictwem Firmy Kurierskiej. Nie wysyłamy za pobraniem. Cena wysyłki zawsze podana jest w opisie aukcji. Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie w przeciągu 3 dni.( przeważnie tego samego dnia lub następnego pracującego). Wszystkie przesyłki staramy się bezpiecznie zapakować tak by dotarły w nienaruszonym stanie.